palstan tärvely osa II

puskalisko

kävin ärrällä. Lottosin kuusi riviä, latasin bussikorttia ja ostin kymmenen ykkösluokan postimerkkiä.

Ärrältä kävelin alepaan, josta ostin punajuuria, uuniperunoita, punasipuleita ja lonkeron.

Kukaan ei ole vieläkään syönyt talipalloani !1!!!!1

Seuraavaksi aion tärvellä palstaa avautumalla finanssikriisistä.

11

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laardimies

      Jasåå, liskoja taas liikkeellä! Pitää kokea liskonloukut ja ottaa haavi ja atrain esiin, olisi liskonnahakabootsit tilattuna.

      • puskalisko

        joka pojalla on kuulema hyvätissinen liskotyttö. Turkulaisia ovat. Pojat sanoivat lähtiessään käyvänsä luonasi tenukaffeella.

        Ota niistä mimmeistä muutama, eihän pojat osaa laskea, menevät nopeasti neuvotteluissa sekaisin kun yksi näkee kaiken neljänä ja kaksi kaiken kahtena. Tuskin huomaavat mitään.


      • laardimies
        puskalisko kirjoitti:

        joka pojalla on kuulema hyvätissinen liskotyttö. Turkulaisia ovat. Pojat sanoivat lähtiessään käyvänsä luonasi tenukaffeella.

        Ota niistä mimmeistä muutama, eihän pojat osaa laskea, menevät nopeasti neuvotteluissa sekaisin kun yksi näkee kaiken neljänä ja kaksi kaiken kahtena. Tuskin huomaavat mitään.

        Ja naaras sitilisko näkee tenupäissään kaiken välillä oikein ja välilllä vain yhtenä. Tenu tärvelee näön ja narttuliskoilla ulkonäonkin peroxidilla.


      • laardimies
        puskalisko kirjoitti:

        joka pojalla on kuulema hyvätissinen liskotyttö. Turkulaisia ovat. Pojat sanoivat lähtiessään käyvänsä luonasi tenukaffeella.

        Ota niistä mimmeistä muutama, eihän pojat osaa laskea, menevät nopeasti neuvotteluissa sekaisin kun yksi näkee kaiken neljänä ja kaksi kaiken kahtena. Tuskin huomaavat mitään.

        Onko niillä sitiliskoilla oikein pienet tissit?
        Kysyn vaan, kun Ratikka tilasi liskonahkaisen kalukukkaron.


      • puskalisko
        laardimies kirjoitti:

        Ja naaras sitilisko näkee tenupäissään kaiken välillä oikein ja välilllä vain yhtenä. Tenu tärvelee näön ja narttuliskoilla ulkonäonkin peroxidilla.

        näillä pimuilla on vetyperoksidilla vaalennetut päät (mitään tukkaa niillä ei ole, koska liskot ovat kaljut). Kyllä juuri näin on, tenulla ja vetyperoksidilla tärvellään näöt, niin ulko- kuin hämäränäkökin.


      • laardimies
        puskalisko kirjoitti:

        näillä pimuilla on vetyperoksidilla vaalennetut päät (mitään tukkaa niillä ei ole, koska liskot ovat kaljut). Kyllä juuri näin on, tenulla ja vetyperoksidilla tärvellään näöt, niin ulko- kuin hämäränäkökin.

        Nti sitiliskon kannattaisi sitten antaa se ilmeinen karsea blondiperuukki vaikka buddylle lattiamopiksi.
        Vaaleasta mopista näkee paremmin lian ja buddy voi kärähtää lintsaamisesta ja joutuu selibaattiaan jatkamaan hamaan tulevaisuuteen.


      • so damaged
        laardimies kirjoitti:

        Onko niillä sitiliskoilla oikein pienet tissit?
        Kysyn vaan, kun Ratikka tilasi liskonahkaisen kalukukkaron.

        "liskonahkaisen kalukukkaron" ??

        Erittäin ällöä. Pitikö sun tuollainen sanoa, nyt se kuva ei lähde mun silmistä.
        En olis halunnut tietää


      • laardimies
        so damaged kirjoitti:

        "liskonahkaisen kalukukkaron" ??

        Erittäin ällöä. Pitikö sun tuollainen sanoa, nyt se kuva ei lähde mun silmistä.
        En olis halunnut tietää

        No, Ratikkahan on kieltämättä ällöttävä muutenkin.
        Rahatkin pitää ottaa etukäteen varmuudeksi.
        Ratikka onkin jo tottunut maksamaan etukäteen Tallinnan bordelleissa.


      • laardimies kirjoitti:

        No, Ratikkahan on kieltämättä ällöttävä muutenkin.
        Rahatkin pitää ottaa etukäteen varmuudeksi.
        Ratikka onkin jo tottunut maksamaan etukäteen Tallinnan bordelleissa.

        Älähän nyt taas tyrkytä tapojasi.


      • Ratikka-Kyösti
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Älähän nyt taas tyrkytä tapojasi.

        Tuo klisee tuli jo tänään, jätä huomenna väliin.


    • Olin vapaaehtoishommissa koko päivän, en jaksanu tehdä lottoa. Ja nyt mä oon niin vitu väsyksis, että en jaksa kiinnostua mistään. En ainakaan rahapolitiikasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe