Miesten nurkkaus

kaarne.

15

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

      Miksi itse linkitit lyhyitä aasialaisnaisia?

      • kaarne.

        Eivät he kaikki ole lyhyitä.

        Mukaan mahtuu vähintään muutama pitkä.


      • iso karvainen mies
        kaarne. kirjoitti:

        Eivät he kaikki ole lyhyitä.

        Mukaan mahtuu vähintään muutama pitkä.

        Minulle riittää että nainen on vähintään 178 cm pitkä.

        Kauneudesta voin vähän tinkiä.

        http://aijaa.com/004479549020.jpg


      • scamsteri
        iso karvainen mies kirjoitti:

        Minulle riittää että nainen on vähintään 178 cm pitkä.

        Kauneudesta voin vähän tinkiä.

        http://aijaa.com/004479549020.jpg

        venakkohuijariämmä!


    • vihattulan sirpa

      On se helppoa nykymiesten elämä! Linkitellään vaan keskustelupalstalle kuvia naisista ja istutaan perse pylleänä kalsarisillaan kotona. Noh.. varmaan se monelle onkin ainoa tapa nähdä aasialainen nainen, tai vaikka tyrvääläinen, sama se.

      Onneks en oo mies :D

      • kaarne.

        Kyse on siitä, että oikeasti kauniita naisia on hyvin vähän.

        Tavallisia istuu joka oksalla tai makaa aviovuoteessa.

        Mutta ellei olisi tavallisia naisia niin ei olisi kauniitakaan.

        Kontrasti puuttuisi.


    • Seriffi.

      Ensinnäkin haluaisin vain muistuttaa että tämä on keskustelupalsta, ei chatti.

      Erityisesti muutamat ovat kirjoittaneet paljon parin sanan viestejä ilman mitään oikeaa keskustelua. Eivätköhän nämä itsekin tiedosta asian, ja pyytäisin sen lopettamaan, sellainen todellakin kuuluu chattiin, ei tänne.

      Joitakin palstalaisia todella ärsyttää nämä turhahkot chattailyksi menevät ketjut, ja näitä poistellaan jatkossa tapauskohtaisesti.


      Toiseksi uskonnolliset kirjoitukset. Niiden kirjoittajille:

      Vaikka niissä kuinka puhuttaisiin Jumalaan ja Jeesukseen ihastumisesta ja ties miten hyvin tahansa istuisivat palstan aiheeseen, ne kuitenkin kuuluvat uskontopalstalle koska käsittelevät uskontoa.

      Erityisesti nämä kirjoitukset ärsyttävät monia ja siksi ne siirretään aina asianomaiselle palstalle. Näette aivan turhaa vaivaa niitä kirjoittaessanne tänne, säästäisitte omaa ja meidän muidenkin vaivaa kirjoittamalla asianne palstalle jonne ne kuuluvat.


      Kolmas asia josta haluaisin teitä muistuttaa on avoin seriffin paikka palstalle.

      • kaarne.

        Mutta me miehet haluamme keskustella kauniista naisista, joten aihe liittyy palstan aihepiiriin.


      • kaarne.

        Ensimmäinen oli hyvä, mutta toinen ei.

        Ovatko nuo bodybuild naiset vitsi?


      • kaarne.
        kaarne. kirjoitti:

        Ensimmäinen oli hyvä, mutta toinen ei.

        Ovatko nuo bodybuild naiset vitsi?

        Korjaus: kaksi ensimmäistä oli mukiin meneviä, mutta kolmas ei ollut.


    • `
      • kaarne.

        Aivan, muodot naisella täytyy olla.


      • kaarne.

        Liian hoikka, ei erikoisen kaunis.

        Kokeile uudelleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe