12v meikkaa, väitetään lissuksi?

12v tyttö kysyy

Eli siis oon tällänen 12v tyttö ja meikkaan. Koulussa mua haukutaan lissuksi ja mä saan halveksuvia katseita. Käytän kyllä vaan peitepuikkoa, ripsaria jne. Johtuuko tuo kaikki VAAN meikkaamisesta?

11

477

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kwehf

      No, jos kohtuudella käytät, niin uskon että ei johdu. Ovat varmaan kateellisia jostain. Itekki oon 12v, jos meikkaan ni kaverit kysyy vaa jtn " onks sulla meikkiä? pissis! hihihihiihihihih olimpataashauska" ja se on tosi rasittavaa.

      Mut jos käytät sillai purkin päeväs, ni en ihmettele :)

      Mut onks sul ees kavereita?

      • Sama tyyppi

        No mulla menee purkki varmaa 3kk ja kyllä mulla kamuja on. 1 bestis ja pari ihan ok tyyppiä. Seurustelen kyllä myös koulun aika suositun pojan kans et vois jotenki siihen liittyä, ajattelisin.


    • Haloo!

      Purkki menee kolmessa kuukaudessa? Ei mitään järkeä. Korkeintaan pieni mineraalipuuterikerros kabuki-siveltimellä ja sipaisu huulikiiltoa, that's it. 12-vuotiaalla ei ole vielä välttämättä edes kun pari finniä, jotka saa minellä peitettyä. Älkää kiirehtikö aikuisuuteen. Olkaa lapsia!

    • kwehf

      Nykypäivänä ei oo enää mahdollisuutta olla lapsia. Ja kyllä tästä naamataulusta finnejä löytyy, varsinki mut leukaparastani.

      Nojoo, harvoin mä jaksan ulkonäöst välittää, ellei sit oo joku vähä erikoisempi juttu.

    • juu tuota

      ehehe, antakaa mun nauraa. Ei mut älkää lapset käyttäkö vielä peitepuikkoja, meikkivoiteita, puutereita sun muita. Menee vielä iho pilalle :--( Parastanne vaan ajatellen. Samoin tuon seurustelun kanssa (y)

    • voi ei..

      "No mulla menee purkki varmaa 3kk ja kyllä mulla kamuja on. 1 bestis ja pari ihan ok tyyppiä. Seurustelen kyllä myös koulun aika suositun pojan kans et vois jotenki siihen liittyä, ajattelisin."

      hahah 12v muka seurustelee?? :---D anna mun kaikki kestää..

    • bubblegum

      Tulen nyt jakamaan omat mielipiteeni ja kokemukseni tänne keskusteluun. Tietysti saat tehdä mitä haluat ja käyttää niin paljon meikkiä kuin haluat, mutta itse tein sen virheen, että aloitin meikkaamisen liian nuorena. En osannut kunnolla meikkejäni edes poistaa ja hankasin usein ripsaria silmistä, minkä seurauksena ihoni voi olla jo parikymppisenä todella huonossa kunnossa. Ainakin silmänympärysihossa tämä hankaus näkyy jo nyt. Vaikka aloitinkin meikin käytön epäsäännöllisesti, tulin ajan kanssa ''riippuvaiseksi'' meikkistä, eli en pystynyt menemään ulos ilman ripsaria ym. Olen aina pitänyt vahvasta tyylistä ja jo ala-asteella meikkasin aivan liikaa, nyt onneksi osaan tehdä kaiken hillitymmin.

      Mielestäni olisi oikea aika aloittaa meikkaaminen, kun ihon puhtaana pitokin kiinnostaa. Vaikka itse yleensä nuorempana aina putsasin naamani meikeistä, oli homma hieman laiskaa. Myös ihon kunnossa pito on erittäin tärkeää, se kannattaa muistaa. Ja sitten vielä tästä, että jos ihollasi ei ole näppyjä yms. älä käytä meikkivoiteita tai peitepuikkoja noin nuorena! Enintään jotain kevyttä mineraalipuuteria, se riittää. Jos itse tiedät, ettet ole ''lissu'', älä välitä muiden puheista. Ole vain oma itsesi, äläkä esitä mitään. :)

    • OMGLOLlipoppi

      Hmm.. meillä koulussa seurustellaan tiuhaan mut en mä. Käytän joskus ripsarii, ei mulle mitää sanota.

    • PäriC

      Oon 12.v ja en meikkaa mut joskus laitan VÄHÄN ripsaria, en muuta :))) ei oo mtn järkee meikata hirveesti näi nuorena. Ja varsinkaa seukata! Ei tän ikäset pojat aattele mtn vakavaa suhdetta ja sitten vähän vanhempana aattelevat vaa alapäätään, ja vaik alottais vanhempana seukkaamisen nii tulis kyl olee monen pojan kaa.

    • Juust...

      No siiis mää oon 12 v kans ja alotan meikkaamisen koht.

      Kamutki alottaa ja nii...

      Muut eihä se tarkots, et jos kayddää make uppia, et on lissu!

      Siis HAL-LOO?!

    • Anonyymi

      Ite oon 12v ja joka päivä käytän ripsaria. En muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe