Mulla on ongelma: olen kertonut poikaystävälleni ennen kuin seurustelimme erään asian, joka ei ole totta. Asia on niin suuri, että kertomalla poikaystävälleni totuuden olen varma, että hän jättäisi minut.. Mutta toisaalta kertomalla saisin itselleni paremman mielen, eikä asiaa tarvitsisi enää miettiä.
Olemme seurustelleet yli kaksi vuotta, joten en haluaisi menettää häntä.. Mitä teen?
Kertoako poikaystävälle vai ei?
Vihaan itseäni
3
266
Vastaukset 3
- Vanha mutta kokenut
Tärkeintä on että pystyt elämään itsesi kanssa. Jos poikaystävä jättää löydät uuden mutta toista itseäsi että koskaan löydä.
- Perkele "24 vittu
kokeilu - nimittäis suomi24 estää kirjoittamisen ip:n perusteella välillä niiltäkin jotka eivät ole syyllisiä. Samaan aikaan syyllisellä on toinen ip - reilua. Siksi alan testailla!
- Dippis
Mun mielestä toi riippuu aivan siitä asiasta minkä olet valheena kertonut.
Paha sen enempää asiaa kommentoida kun ei tiedä mistä tarkalleen ottaen on kyse, mutta loppupeleissä totuus tulee aina julki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4211823Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012282 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk951031Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma291001- 58926
- 66906
- 47880
- 63840
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75817- 68814