Kiinnostus-gallup

yx vaan

1. Osallistuisitko palstatapaamiseen?

2. Kuka ei tulisi paikalle?

3. Kuka tulisi paikalle?

4. Kenet haluaisit tavata?

30

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbabe

1. en tai no joo

2. feikit

3. aidot

4. kaikki

• 1. Osallistuisitko palstatapaamiseen? -kyllä

2. Kuka ei tulisi paikalle? -en tiiä

3. Kuka tulisi paikalle? -en tiiä

4. Kenet haluaisit tavata? -vaikka kaikki,

mur

• Minä en tulisi kun olen niin ujo.

• MMies

- VOISIN OSALLISTUA!

- ARKAJALAT KUTEN RATIKKAKUSKI!

- KAIKKI KYNNELLE KYKENEVÄT!

- JAZULIN, MUTTA EN SIINÄ MIELESSÄ MITÄ LUULETTE!

NIIN!

HAHA! :D

• tulisin viikatteen kanssa, ihan vaan puskien takia

• intiaaniasiamies

Tekeekö monte harai-girin viikatteella? Mielenkiintoinen ajatus eliminoida palstan pahin puska.

• intiaaniasiamies kirjoitti:

Tekeekö monte harai-girin viikatteella? Mielenkiintoinen ajatus eliminoida palstan pahin puska.

en vaan tekisin juurikäsittelyn puskille ja pensaille

• 1. Osallistuisitko palstatapaamiseen? Mikä ettei, jos aika ja paikka olis sopiva.

2. Kuka ei tulisi paikalle? ne jotka ei viittis.

3. Kuka tulisi paikalle? Minä?

4. Kenet haluaisit tavata? Enemmän tulee nyt palstan naispuolisia mieleen, mutta sais siellä joku ukkokin olla mukana, jos olis kunnolla.

• jos olis kunnolla?

Dazua ei siis kannattaisi tavata

• jos olis kunnolla? kirjoitti:

En mä osaa sanoa ketä kannattais ja ketä ei. En ole ketään täältä tavannut. Tosin voi olla että kesällä vaikka tapaankin, yhen pikkuperheen..

• Tiedät ketä
        yybee kirjoitti:

En mä osaa sanoa ketä kannattais ja ketä ei. En ole ketään täältä tavannut. Tosin voi olla että kesällä vaikka tapaankin, yhen pikkuperheen..

tarkoitat.

• Tiedät ketä kirjoitti:

tarkoitat.

Täh? Ketä sitten? En nyt tarkoittanut tolla "kunnolla olemisella" yhtään mitään muuta kuin, että jos siellä olis yks tai kaks ukkoa, niin olisko niistä outoa akkaporukassa.. Jätetään sit kaikki ukot pois, jos menee noin vaikiaksi. Mielummin siis naisia. Eikä ole ketään tiettyjä mielessä, ihan kuka vaan rekattu nainen olis kiva tavata.

Huh, kun musta yritetään väkisin tehdä jotain salaperäistä ja vihjailevaa.. Jos tuntisit mut irl tajuisit, etten ole ollenkaan salaperäinen ihminen.

• Miksi siellä
        yybee kirjoitti:

Täh? Ketä sitten? En nyt tarkoittanut tolla "kunnolla olemisella" yhtään mitään muuta kuin, että jos siellä olis yks tai kaks ukkoa, niin olisko niistä outoa akkaporukassa.. Jätetään sit kaikki ukot pois, jos menee noin vaikiaksi. Mielummin siis naisia. Eikä ole ketään tiettyjä mielessä, ihan kuka vaan rekattu nainen olis kiva tavata.

Huh, kun musta yritetään väkisin tehdä jotain salaperäistä ja vihjailevaa.. Jos tuntisit mut irl tajuisit, etten ole ollenkaan salaperäinen ihminen.

olisi vain yksi tai kaksi ukkoa? Ja miksi se ketään haittaisi jos siellä olisi yksi tai kaksi ukkoa? Sulla on nyt mielessä eräs..rekattu.. jota et haluaisi tavata, koska suoraan sanottuna et uskaltaisi. Enkä ihmettele sitä.

• yybee
        Miksi siellä kirjoitti:

olisi vain yksi tai kaksi ukkoa? Ja miksi se ketään haittaisi jos siellä olisi yksi tai kaksi ukkoa? Sulla on nyt mielessä eräs..rekattu.. jota et haluaisi tavata, koska suoraan sanottuna et uskaltaisi. Enkä ihmettele sitä.

Hehehe.. Noh, käännetään sitten toisinpäin, pelkkiä miehiä ja minä, kyllä sekin mulle kävis :) Mulle on ihan tuttua sellainen, ei olis eka kerta. En pelkää kyllä ketään rekattua täältä, ei tule äkkiseltään mieleen . Ainakaan ketään vakkarikirjoittajaa. En siis kyllä ymmärrä mitä taas vihjailet. Oletko itse tää salaperäinen, pelottava rekattu ? :P

Tarkoitin vain, että tapaisin mielummin naisia, mutta on täällä pari miestäkin jotka vois tulla, Joo, en nimeä, enkä edes niin tarkkaan miettinyt ketä ne vois olla. Ajattelin vaan, että pari mielenkiintoista vois olla.. huoh..

• Miksei siellä vois
        yybee kirjoitti:

Hehehe.. Noh, käännetään sitten toisinpäin, pelkkiä miehiä ja minä, kyllä sekin mulle kävis :) Mulle on ihan tuttua sellainen, ei olis eka kerta. En pelkää kyllä ketään rekattua täältä, ei tule äkkiseltään mieleen . Ainakaan ketään vakkarikirjoittajaa. En siis kyllä ymmärrä mitä taas vihjailet. Oletko itse tää salaperäinen, pelottava rekattu ? :P

Tarkoitin vain, että tapaisin mielummin naisia, mutta on täällä pari miestäkin jotka vois tulla, Joo, en nimeä, enkä edes niin tarkkaan miettinyt ketä ne vois olla. Ajattelin vaan, että pari mielenkiintoista vois olla.. huoh..

olla sekä naisia että miehiä tasapuolisesti? Ensin sanoit että joku ukkokin voisi olla mukana, sitten kaksi, ja nyt mennään taas ihan äärilaitaan, että kaikki miehiä. Sinulla taitaa merkata sukupuoli aika paljon ketä haluaisit tavata: olet siis mieltään muuttava sukupuolirasisti.

• jos olis kunnolla? kirjoitti:

"Dazua ei siis kannattaisi tavata"

Kylläpä Dazu nyt kiihottaakin jonkun mieltä.

• Miksei siellä vois kirjoitti:

olla sekä naisia että miehiä tasapuolisesti? Ensin sanoit että joku ukkokin voisi olla mukana, sitten kaksi, ja nyt mennään taas ihan äärilaitaan, että kaikki miehiä. Sinulla taitaa merkata sukupuoli aika paljon ketä haluaisit tavata: olet siis mieltään muuttava sukupuolirasisti.

Mä arvasin tän sun kommentin :P Noh.. Jostain syystä mulle tuli ekaks mieleen vaan naisia, joita vois olla kiva tavata, _anteeks_ (pyydän siksi, jos olet vaikka sattumalta mies) Mutta sitten ajattelin tasapuolisuuden nimissä, että voishan ne kaikki olla miehiäkin, kun aloit rutista. Mutta kyllä, laitetaan tasaparit sitten. Haluan tavatakin pariskuntia pelkästään, niin sitten tulee yhtä paljon samaa sukupuolta. Onko nyt hyvä ? :) Ja jos tulee homopareja niin pitää tulla sama määrä lesbopariskuntia myös. Nih.

• 13+11=
        yybee kirjoitti:

Mä arvasin tän sun kommentin :P Noh.. Jostain syystä mulle tuli ekaks mieleen vaan naisia, joita vois olla kiva tavata, _anteeks_ (pyydän siksi, jos olet vaikka sattumalta mies) Mutta sitten ajattelin tasapuolisuuden nimissä, että voishan ne kaikki olla miehiäkin, kun aloit rutista. Mutta kyllä, laitetaan tasaparit sitten. Haluan tavatakin pariskuntia pelkästään, niin sitten tulee yhtä paljon samaa sukupuolta. Onko nyt hyvä ? :) Ja jos tulee homopareja niin pitää tulla sama määrä lesbopariskuntia myös. Nih.

Nii ja jos jonkun oma pari ei sattuis just nyt palstailemaan, niin kipin kapin kaikki palstalle, eiks vaan ;) ?! Että saadaan pääsyliput jakoon !

• "Onko nyt hyvä?"
        yybee kirjoitti:

No ei ole hyvä. Kaikki sinkutko haluaisit jättää pois, vaikka he ehkä haluaisivatkin eniten tavata ihmisiä. Esim. monte on sulle kuin ilmaa, niinkö?? (koska monte on sinkku)

• 10+16=
        "Onko nyt hyvä?" kirjoitti:

No ei ole hyvä. Kaikki sinkutko haluaisit jättää pois, vaikka he ehkä haluaisivatkin eniten tavata ihmisiä. Esim. monte on sulle kuin ilmaa, niinkö?? (koska monte on sinkku)

Kuka nyt mitään IRL-pareja tarvii, kun täällä on valmiita palstapareja pilvin pimein ? Tyhymä!

• "Onko nyt hyvä?" kirjoitti:

Ai niin. Mä voisin olla niiden sinkkujen pari sitten, yhteisesti. Naispuolisten lesbopari (leikisti vaikka ei oliskaan lesbo) ja miespuolisten heteropari.. Jaa.. sitten olis vielä homosinkut.. mä yritän vielä keksiä niille jotain.. Tää menee kyl jo tosi monimutkaiseksi. Ja pitäisi mennä nukkumaan, kun olis aikanen herätys.. :(

Jään mietiskelemään tätä ratkaisematonta yhtälöä, miten olisin täysin tasapuolinen kaikkia kohtaan. En tajunnutkaan mihin soppaan lusikkani pistin..

Öit ny. (Saanko mä vielä palata tänne joskus, jos en keksikään kaikia miellyttävää ratkaisua ?)

• Saat palata
        yybee kirjoitti:

Ai niin. Mä voisin olla niiden sinkkujen pari sitten, yhteisesti. Naispuolisten lesbopari (leikisti vaikka ei oliskaan lesbo) ja miespuolisten heteropari.. Jaa.. sitten olis vielä homosinkut.. mä yritän vielä keksiä niille jotain.. Tää menee kyl jo tosi monimutkaiseksi. Ja pitäisi mennä nukkumaan, kun olis aikanen herätys.. :(

Jään mietiskelemään tätä ratkaisematonta yhtälöä, miten olisin täysin tasapuolinen kaikkia kohtaan. En tajunnutkaan mihin soppaan lusikkani pistin..

Öit ny. (Saanko mä vielä palata tänne joskus, jos en keksikään kaikia miellyttävää ratkaisua ?)

jos lupaat olla kunnolla jatkossa.

• 7+17=

1. Osallistuisitko palstatapaamiseen? - ehkä ?

2. Kuka ei tulisi paikalle? - Muistaakseni jazuli on joskus sanonut, ettei häntä kiinnosta ?

3. Kuka tulisi paikalle? - minä - niin ja yybee ;)

4. Kenet haluaisit tavata? - kaikki rekatut vaikka ?

• aki hitler

1. Osallistuisitko palstatapaamiseen? Joo-o

2. Kuka ei tulisi paikalle? Dazu ei tulisi paikalle

3. Kuka tulisi paikalle? yybee

4. Kenet haluaisit tavata? sama

• kumikuski

Ratikka voisi tulla naamioituneena...
      Mutta palajstuisi tanssiessan kuminuken kanssa

• 11+11=

voi viddu kuin on vitsikästä :)))))

• 1. Osallistuisitko palstatapaamiseen?
      KUTEN AINA.

2. Kuka ei tulisi paikalle?
      LUULTAVASTI EI KUKAAN.

3. Kuka tulisi paikalle?
      MÄ JA MINÄ!

4. Kenet haluaisit tavata?
      JOTAIN RAJAA.

• 1. Osallistuisitko palstatapaamiseen? -en

4. Kenet haluaisit tavata? -rikun, rattiksen ja platosin

• 1. Enpä taitaisi tulla, sillä (2) en usko että sxthsense tulisi paikalle. Tai no (3) ehkä minä minä sittenkin tulisin, sillä se häviävän pieni mahdollisuus (4) tavata Sxthsense minut sinne varmaan ajaisi.

Mutta ei se tulis. :(

• be2

Unohda.

Olette molemmat miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7876
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      173
      3766
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2507
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      28
      1940
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe