Missä pelaavat viimekaudella menestyneen Rajaritarijoukkueen parhaat tulevalla kaudella. Osa ratkaisupelaajista on vielä kodittomina enkä usko, että kaikki viitsivät tahkota kakkosdivaria. Tässä tähän mennessä siirtyneet:
Matti Airaksinen -> Saints
Topias Räty -> Saints
Kalle Da Silva -> Wolverines
Tuomas Mankki -> Wolverines
Lauri Niiranen -> Wolverines
Esa Suhonen -> Wolverines
Jukka Suhonen -> Wolverines
Antti Kurenniemi -> Crocodiles
Uusi koti Ritarille
13
354
Vastaukset
- +08u
Älä huolta kanna, ei kukaan jää kodittomaksi hyvinvointiyhteiskunnassamme.
- 98+2
Eiköhän ainoa yleistä mielenkiintoa herättävä kysymys ole se, pelaako M. Luoto ensi kaudella ja missä ???
- 10+15
Varnojen huhujen mukaan Luoto olisi menossa sixtareihin.
- Wheeler69
Luulis että Luoto menee Efen perässä volvoihin, tai ainakin ihmettelen jos menee jonnekin muualle.
- 17+13
Kysymys kuitenkin kuuluu, mitä maan parhaisiin kuuluva vastaanottaja tekis juoksujoukkueessa...?
- 11+12+13
17+13 kirjoitti:
Kysymys kuitenkin kuuluu, mitä maan parhaisiin kuuluva vastaanottaja tekis juoksujoukkueessa...?
Niin meinasit varmaan että se olis menossa roostersseihin...HAH anna mun nauraa, ei kukaan selväpäinen sinne ole menossa. Roosters on vaahteraliigan sixtarit, ei siellä viihdy kun omat pelaajat kun oikeesti ovat siinä uskossa että ovat hyviä kun raukat eivät näe metsää puilta eikä tiedä paremmasta mitään. valkut hypettää omaa touhuaan luvataan MJ paikkoja ja peliaikaa mutta kesällä sitten nähdään että kauheeta sontaa tulee olemaan.
- 18+10
11+12+13 kirjoitti:
Niin meinasit varmaan että se olis menossa roostersseihin...HAH anna mun nauraa, ei kukaan selväpäinen sinne ole menossa. Roosters on vaahteraliigan sixtarit, ei siellä viihdy kun omat pelaajat kun oikeesti ovat siinä uskossa että ovat hyviä kun raukat eivät näe metsää puilta eikä tiedä paremmasta mitään. valkut hypettää omaa touhuaan luvataan MJ paikkoja ja peliaikaa mutta kesällä sitten nähdään että kauheeta sontaa tulee olemaan.
Mitä sä nyt oikeen höpiset? Mä meinasin, että rissun ei kannata mennä juoksujoukkueeseen. Eikös tossa mun viestissä niin suurin piirtein lue? Jos sä et noin yksinkertasta asiaa tajua, niin pidä urpoutes omana tietonas. Kai tässä maassa muitakin heittojoukkueita on ku Roosters? Tai siis on, vaikka sä et sitä tietäiskään.
- 11+12+13
18+10 kirjoitti:
Mitä sä nyt oikeen höpiset? Mä meinasin, että rissun ei kannata mennä juoksujoukkueeseen. Eikös tossa mun viestissä niin suurin piirtein lue? Jos sä et noin yksinkertasta asiaa tajua, niin pidä urpoutes omana tietonas. Kai tässä maassa muitakin heittojoukkueita on ku Roosters? Tai siis on, vaikka sä et sitä tietäiskään.
Enköhän mä nyt kuitenkin tiedä useemman vuoden siellä pelanneena. Onneks lopulta silmät aukes toisessa PK-seudun jengissä kun alotin siellä. Silmät aukes oikeen kunnolla millanen kulissi toi koko touhu on.
- 1+2
11+12+13 kirjoitti:
Enköhän mä nyt kuitenkin tiedä useemman vuoden siellä pelanneena. Onneks lopulta silmät aukes toisessa PK-seudun jengissä kun alotin siellä. Silmät aukes oikeen kunnolla millanen kulissi toi koko touhu on.
Mä kyllä yritin sulle selittää, että en mä Roostersista puhunu sanaakaan, mutta toi asioiden tajuaminen ei tunnu olevan sun vahvuutes. Onhan niitä joukkueita nyt muuallakin ku Helsingissä. Siis semmosia, joissa rissulla on jotain muutakin tekemistä ku blokkaamista. Ymmärrätkö?
- 9
11+12+13 kirjoitti:
Enköhän mä nyt kuitenkin tiedä useemman vuoden siellä pelanneena. Onneks lopulta silmät aukes toisessa PK-seudun jengissä kun alotin siellä. Silmät aukes oikeen kunnolla millanen kulissi toi koko touhu on.
Kaikki jengit on jollain tasolla kulisseja.
Mutta en ole hirveästi kuullut minkään Roosterssilaisen huutavan maajoukkuepaikkaa pelaajille missään muodossa? Se että sinulle homma tuntui huonolta niin voi myös johtua sinusta.
montas häviötä on tullut toisessa jengissä ennen kuin tuli se voitto
- lkhh iihhjkjn
Onneksi pelit ratkeavat kentällä ja ei jollain "asiantuntija foorumilla"
- 1234321
Totta, jos ne täällä ratkeisivat niin roosters voisi saada jopa sarjapisteitä.
- 13
1234321 kirjoitti:
Totta, jos ne täällä ratkeisivat niin roosters voisi saada jopa sarjapisteitä.
jos täällä ratkeais mitään niin Roosterssissa olisi kaikki sarjan pelaajat, jotka menee maajoukkueeseen syksyllä ja sitten sarja on päätetty jo kun muilla ei ole varaa tehdä yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368