Elikkä olen joskus 80-90 luvulla törmännyt tuommoiseen kotilaitteeseen, jolla voi ilmeisesti treenata rintalihaksia. Tankoa pidetään molemmilla käsillä ja taitetaan keskeltä voimalla. Tietääkö joku mikä on nimeltään?
Mikä laite kyseessä? Noin metrin pituinen "jousitanko"
17
4826
Vastaukset
- 2
Aikanaan oli Bullworker nimisä "putki", jossa kädensijat päissä. Kädensijoista painettiin vastakkain, jolloin "bodi" kasvoi tai sitten ei.
- nimeä en tiedä
Epäilen, että aloittaja ei bullworkeria tarkoita
http://www.google.fi/search?q=Bullworker&hl=fi&rlz=1T4ADBF_fiFI273FI273&prmd=imvnsr&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=fzs5T7TVI4bR4QTdq6GhCw&ved=0CDwQsAQ&biw=1138&bih=630
Itse olen kanssa etsinyt samaa laitetta, jota taitetaan keskeltä, mutta en ole löytänyt.
Olisiko kielletty turvallisuussyistä?
Niitä oli muistaakseni kolmea eri vastusta (3 eri paksuista jousta keskellä). Kolme erivärisellä jousella ja kädensijoilla. Jousen ja kädensijoen välillä valkoiseksi maalattu putki. - edellinen
nimeä en tiedä kirjoitti:
Epäilen, että aloittaja ei bullworkeria tarkoita
http://www.google.fi/search?q=Bullworker&hl=fi&rlz=1T4ADBF_fiFI273FI273&prmd=imvnsr&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=fzs5T7TVI4bR4QTdq6GhCw&ved=0CDwQsAQ&biw=1138&bih=630
Itse olen kanssa etsinyt samaa laitetta, jota taitetaan keskeltä, mutta en ole löytänyt.
Olisiko kielletty turvallisuussyistä?
Niitä oli muistaakseni kolmea eri vastusta (3 eri paksuista jousta keskellä). Kolme erivärisellä jousella ja kädensijoilla. Jousen ja kädensijoen välillä valkoiseksi maalattu putki.Se tuli nyt mieleen ja sain googlattua sen
- -
Hitto mikähän se nyt oli. Löytyy meinaan himasta kanssa se mustana. Löytyy myös toi bullworker. heh faija hommannu sen joskus ajat sitten. aika turha laite.
Mutta se jousitanko on hyvä, tosin himpun verran vaarallinen. Kerran räpsähtäny mua leukaperiin täydestä jännityksestä ja tyrmäs mut hetkeks.. =) TKO!- Nykyisin´
Narut päissä takaavat ettei jousi karkaa käsistä
- Uuyyyyyyyyyyyyyy
Voimatwister?
- Voimajousiko
http://www.supersport.fi/verkkokauppa/naytatuote.php?lTuoteTunniste=960
Jos tuollaista niin sellaista väänneltiin jo -70 luvulla ja varmaan virallinen malli oli Weider voimajousi, mutta eiköhän itselläkin ollut jokin halvempi (kopio)versio.
Bullworker oli lehdistä tuttu, mutta kellään tutulla ei sellaista ollut.
http://bullworker.ws/ - Taapzaqq
Voimajousi. Kyllä niitä edelleen saa jopa Suomesta. En tiedä onko niinkään hyvä rinnalle mutta hartioille menee hyvin kun jaksaa vaan väännellä useamman sarjan
- ainiitä
Se oli Weider Twister:
https://i.pinimg.com/736x/43/28/67/4328677626cb1a263475401ced07b08b--style-instagram-instagram-posts.jpg
Arnold Schwartzenegger väänteli meille noita Stockan urheiluosastolla v. 1971 ja söi Weiderin proteiinitabuja. Weiderin jousi oli kallis, mutta pian vastaavia sai halpoina kopioinakin.
Tämä on Bullworker:
http://1.bp.blogspot.com/-hUFQJeqnoVg/TiVaACokTQI/AAAAAAAAAPA/D-nUZBbv9-M/s1600/j.jpg
Noilla yritettiin saada kotona He-Man body:
http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDM4Ng==/z/YD8AAOxyBvZTWJFx/$_3.JPG?set_id=2
- aitoBlueteam
arvatkaapa missä minulla on noin metrin mittainen tanko
- wörkiwörki
Tulenko väätään sun tangon?
- pekkapumps
Kyseinen laite on penispumppu.
Moi! Sen verran olen ikämiehiä, että hankin tämmöisen laitteen jo 70 luvulla. Valmistettin Ruotsissa ja pakkauksessa luki Kungs fjäder eli sanan mukaisesti Kuningasjousi. Kesti aikansa ja kerran pamahti poikki kesken treenin. Oli tehokas laite. Jokunen vuosi sitten ostin uuden ja ei kovin aktiivisessa käytössä.
- aitoBlueteam
sen nimi on dildo
- Anonyymi
Twister
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482