Millaiset ovat ollut teidät huonoimmat treffit..?

markoonyeah;)

Kertokaa millaiset ovat olleen teidän huonoimat treffit..?

75

8685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DDD

159 מעריצים זה לא מספיק!!!לא אם אתה מתכנן להישתלט על העולם!!תזמינו את כל האולפנהההה ואת הרב כורסיאא ואת המורה לתורה פליאאאאאאאאיזז!!ח

• erevtovvv

i loooooove hebrew :)

• mies oli itserakas

mies puhui koko ajan itsestään, totesi vain että ei osaa kysyä minulta mitään. Kaksi kertaa nähtiin mut siihen jäi. Onneksi !

• Itse en polta

Muija väitti ettei polta tupakkia ja kun päästtin raflaan niin alkoi heti polttamaan, eikä multa kysynyt edes et haittaako. Valehtelijoita en siedä tippaakaan joten häippäsin 5 minuutis.

• low..

Ennen kahvilahuoltamolle kääntymistä hän tokaisi että toivottavasti kukaan työkavereista ei nää. X)

• Livenä Kiitos =)

vuonna 2009 kävin muutamilla treffeillä. Olin tutustunut heihin täällä suomi24 treffipalstalla. Viestittelyä oli ennen tärskyjä ja kaikki vaikuttikin jokaisella kerralla hyvältä kunnes.....

Herra 1:
      menin hänen kanssaan kahville. Hän tarjosi kahvini, mutta teki hyvin selväksi että tuo 1,50e kahvikuppi on ihan törkeän kallis. Siinä kahvilan pihalla istuessami hän ei kertaakaan katsonut silmiin, luikerteli tuolissaan kun olisi ollut kilokaupalla kusiaisia housuissaan. Niin ja siis likaisena hän tuli, ei ollut vissiinkään huomannut tahroja vaatteissaan, hienhajua... Puhui koko ajan itsestään. En tavannut toista kertaa.

Herra 2:
      Hän tuli hakemaan minut kotoa. Vei huoltoasemalle kahville. Keskustelu sujui ihan jouhevasti kunnes....... Hän ilmaisi että elää pääsääntöisesti öisin. Tykkää rallitella kaupungin keskustassa, nukkua seuraavana päivänä pitkälle iltapäivään, eikä siis omannut työpaikkaa eikä hän edes halunnut sellaista. En tavannut toista kertaa.

Herra 3:
      Tämä tyyppi vaikutti kunnon kaverilta. Hänellä oli oma yritys ja tapailinkin häntä parin viikon ajan. Kuitenkin pisti merkille että jokaisen tapaamisen yhteydessä hän oli humalassa. Ja kerran kuulin hänen puhuvan ystävänsä kanssa puhelimessa ja sanovan omistavansa naisen joka toimii myös kuskina... Myönsi jokaisen työpäivän jälkeen menevän bubiin, ja olevan loppuillan tuhannen tuiskeessa. Tämän kun sain selville. En tavannut häntä enää.

Herra 4:
      tapasin hänet kerran. Haisi hieltä ja oli likainen. Ei ollut kuulemma ehtinyt suihkuun. Tämänkin herran kohdalla profiilikuva oli kaikkea muuta livenä, oli tainnut googlen kuvahaulla hakea jotain koska yhdennäköisyyttä en löytänyt alkuunkaan. Herran repliikkeihin ei juurikaan muuta kuulunut kuin "pöö"
      Hän pääsi yllättämään mut ja otti kädestäni kiinni ja alkoi imeä sormeani julkisella paikalla. Halusi tietää miltä maistuin. Ne treffit loppus siihen.

Olen 27-vuotias sinkkunainen ja ymmärrätte kai miksi en halua laittaa itsestäni profiilia minnekkään vaan tapaan ihmiset alusta alkaen ihan livenä. Nuokin neljä kokemusta olis voinu jäädä kokematta. Nyt ne kyllä jälkeenpäin naurattaa.

• nainen1973

Anteeksi, nämä kokemukset naurattavat suuresti kertominasi, mutta varmasti ei ollut kivaa juuri tuolloin :D

• vitis

repesin tohon "pöö" repliikkiin :D olenkohan tavannut saman miehen kerran baarissa? Ei ole ilmeisesti kokenut tarpeelliseksi laajentaa repertuaariansa...

• Lelle
        vitis kirjoitti:

repesin tohon "pöö" repliikkiin :D olenkohan tavannut saman miehen kerran baarissa? Ei ole ilmeisesti kokenut tarpeelliseksi laajentaa repertuaariansa...

Hei, mitä tämä on! :D Minä olin treffeillä miehen kanssa, joka sanoi enimmäkseen möö!

• ja ja ja ja ja

Nyt sille kokemukselle on löytynyt nimi: Leena Hefner, omaasukua Herpeenluoma.
      En oikeesti tiennyt sellaisia olevan olemassa. On niitä.

Karmein kokemus oli nainen, joka vajaan tunnin tapaamisen aikana toisti viimeiset sanani ainakin 50 kertaa. Ei onneksi ollut hirrrrveen humalassa, koska silloin tapaaminen olisi jäänyt heti alkuunsa eikä tätäkään kokemusta olisi tullut.

• Mies, eiku poika :)

Tapasin naisen yökerhossa, suudeltiin jne. Tekstailtiin seuraavana päivänä ja sovittiin treffit seuraavalle lauantaille. Mentiin kahville ja heti kun päästiin pöytään hän alkoi vuodattamaan entistä suhdettaan, joka oli päättynyt 3kk sitten. Tiivistettynä hänen mielestään miehet on sikoja ja ex-mies oikein emäsika, kun oli vaihtanut nuorempaan naiseen. Mutta toisaalta ex-miehessä on niin paljon hyviä puolia, se oli silloin niin ihana ja komea jne. jne.

Vajaan tunnin terapiasession jälkeen soi naisen puhelin. Ex-mies soitti ja pyysi käymään luonaan, piti kuulemma selvitellä vielä asioita. Meidän oli siis tarkoitus mennä tämän naisen kanssa illalla elokuviin. Leffa olikin pakko perua, koska tällaista tärkeää nyt tähän ilmaantui... "kai sä ymmärrät?".

Sanoin kyllä aika suoraan, että en todella ymmärrä. Jos olet vielä noin kiinni entisessä miehessäsi, niin älä aloita deittailua. Jäi vain paskamaku suuhun koko hommasta. Nainen laittoi vielä tekstarin seuraavana päivänä ja pyysi anteeksi, mutta sanoi että älä turhaa pyydä, äläkä turhaa enää ota yhteyttä.

• Kahvi ja kyyneleet

Ilmeisen epätoivoinen nainen otti minuun yhteyttä netissä. Huomasin aika pian, että nainen on kamala ripustautuja. Kuva oli ihan ok, mutta en halunnut tavata häntä. Lopulta suostuin käymään kaverina kahvilla, kun nainen vaatimalla vaati. Nainen oli livenä 15 kiloa lihavampi kuin kuvissa ja muutenkin ihan hukassa. Yritti kovasti mielistellä ja miellyttää käytöksellään. Vartin jälkeen nainen purskahti itkuun, kun hän näki silmistäni, että en halua suudella häntä.

Ei hän mikään suohirviö ollut, mutta luonteeltaan aivan reppana. Kaikki muut treffikumppanit ovatkin sitten olleet aivan normaaleja ja nättejä, jopa kauniita naisia.

• Parin päivän viestittelyn jälkeen sovittiin treffit yhdelle keikalle. Ilmoitti tulevansa juuri keikkapaikalla, sen jälkeen ei kuulunut enää mitään.

Ei häävi ainoaksi treffikokemukseksi.

• karjalan mies

Sovin tapaamisen naisen kanssa savonlinnalaiseen kahvilaan. Esittelin itseni ja hän myös itsensä, mut sen jälkeen hän otti paikallisen sanoma lehden ja kävi lukemaan ääneen ilmoituksia ulkomaan matkoista hinta tietoineen. Voi jeesus meinasin sanoa mitä ajattelin, mut pidin suuni kiinni. Kysyin et kelpaako kahvi tai tee ? eipä tullut vastausta., Sen jälkeen minä otin ja häivyin paikalta.

• pas..ka mies olen

Mentii naisen kaa ravintolaan ja 5 minsan päästä nainen huomasi tutun kaverin jolle meni juttelemaan. Jutteli 10 minsaa ja sit pyysi naisen samaan pöytään meidän kanssa. Kysyi et sopiiko jos kaveri liittyy seuraan. Sanoin et sopii varmaan sulle. Otin takkini ja lähdin toiseen baariin kaljalle. Myöhemmin yöllä lähetti viestin ja kysyi et mikä mulle tuli. Vastasin et emmä harrasta kimppakivaa.

• Mies-80.

Mulla on vähän samantyyppinen kokemus. Oltiin ekoilla treffeillä bissellä/siiderillä ravintolassa. Alku meni ihan mukavasti, mutta noin 15-20min päästä pari tämän naisen kaveria asteli sisään ravintolaan. No ne tuli tietenkin meidän pöydän viereen moikkaamaan ja kysyi tältä naiselta, että kuka minä olen. Nainen vastasi ehkä lipsauttaen, mutta kuintekin, että "no toi on vaan yks mies jonka tapasin reilu viikko sitten".

VAAN... VAAN JOKU MIES... Voi v*ttu mitä käytöstapoja mä sanon. Olen aika temperamenttinen ihminen ja sanoin, että "mikä v*tun vaan mä olen. Sinä se olet vaan pelkkä h*ora jolta ajattelin ostaa illan panot. Mutta mä en ala maksamaan kolmesta, eli nyt riitti tää sun myyntis - mä lähden."

Suunnilleen, en ehkä ihan sanatarkkaan. Sen verran paljon leikkas yli. Jos treffeillä käyntiä tai treffikumppania pitää hävetä, niin älä helev*tti mene treffeille.

• kaikkea..
        Mies-80. kirjoitti:

Mulla on vähän samantyyppinen kokemus. Oltiin ekoilla treffeillä bissellä/siiderillä ravintolassa. Alku meni ihan mukavasti, mutta noin 15-20min päästä pari tämän naisen kaveria asteli sisään ravintolaan. No ne tuli tietenkin meidän pöydän viereen moikkaamaan ja kysyi tältä naiselta, että kuka minä olen. Nainen vastasi ehkä lipsauttaen, mutta kuintekin, että "no toi on vaan yks mies jonka tapasin reilu viikko sitten".

VAAN... VAAN JOKU MIES... Voi v*ttu mitä käytöstapoja mä sanon. Olen aika temperamenttinen ihminen ja sanoin, että "mikä v*tun vaan mä olen. Sinä se olet vaan pelkkä h*ora jolta ajattelin ostaa illan panot. Mutta mä en ala maksamaan kolmesta, eli nyt riitti tää sun myyntis - mä lähden."

Suunnilleen, en ehkä ihan sanatarkkaan. Sen verran paljon leikkas yli. Jos treffeillä käyntiä tai treffikumppania pitää hävetä, niin älä helev*tti mene treffeille.

Ehkä tollaisella temperamentilla varustettu mies jääkin yksin..:P

• Kokenut mies
        Mies-80. kirjoitti:

Siis oikeest? Jos et ton vertaa osaa tulkita naisten kieltä, niin eipä sul paljoo oo saumaa :D

• what a gong show
        Mies-80. kirjoitti:

No tuskin se oli suunnitellut etukäteen mitä sanoo, jos näkee tuttuja. Joka tapauksessa: "vaan yks" < "huora, jolta ostan panot"...:D Vaikea uskoa edes todeksi.

• päivän näurut
        what a gong show kirjoitti:

No tuskin se oli suunnitellut etukäteen mitä sanoo, jos näkee tuttuja. Joka tapauksessa: "vaan yks" < "huora, jolta ostan panot"...:D Vaikea uskoa edes todeksi.

Hih, jos nainen lukis tän ketjun, lisäis varmaan horottelijan listaansa. :D

• Ohoi

Hah, näitä on hauska lukea! Itsellä kanssa kaverin kaveri, jonka olin aiemmin tavannut. Ekat treffit sujui mukavasti kahvilla ja sovittiin toisista treffeistä. Toisilla me Istuskeltiin kaivarissa jutellen, kunnes hän soitti kaverinsa paikalle. Neitoset alkoivat kertaamaan mennyttä lomamatkaansa, kohta he poistuivat käymälään vajaaksi tunniksi ja tulivat takaisin jo pienessä maistissa. Illan kuluessa enemmän kavereita ilmestyi seuraan, ja olin jo täysin sivuosan esittäjä. Jossain vaiheessa lähdin menemään, ja ilta huipentui siihen että meinasin saada narkkarilta puukosta.. Sen verran pitäis toista kunnioittaa että keskittyis sen seuraan.

• marleenatar

Olin sokkotreffeillä Kaivopuistossa. Olimme sopineet, että hieman kävellään, kun oli hieno ilma ja sitten kahville. Oletin siis, että kumpikin on varannut jonkin verran aikaa. No herra saapui paikalle ja 10 minuutin jälkeen alkoi halailla ja yritti suudella. Totesi, että eiköhän tämä ollut tässä ja alkoi houkutella kotiinsa, jonne exä toisi hänen lapasensa viikonlopun viettoon noin tunnin päästä. Mistään lapsesta ei herra ollut muistanut aiemmin kertoakaan. Kerroin ystävällisesti, etten ole valmis aivan noin nopeaan etenemiseen. Heitti minut ystävällisesti keskustaan kotiinsa mennessään. Jäi vähän outo olo niistä treffeistä :)

• anteeksi, mutta..

sain kyllä väsyneenä makeat naurut tuosta "exä toisi hänen lapasensa viikonlopun viettoon" :D

• älä väheksy
        anteeksi, mutta.. kirjoitti:

sain kyllä väsyneenä makeat naurut tuosta "exä toisi hänen lapasensa viikonlopun viettoon" :D

kai sitä nyt, kun on lapasten yhteishuoltajuus!

• suhina-santra.

Entisistä ex-suhteistaan tilittävät miehet ovat kyllä kauhistus. Yksikin hemmo oikein itki, miten vaikea ero hänellä oli ollut. Ja nämä siis ekat treffit...

Toinen ukko puhui vain itsestään, työstään, harrastuksistaan...ei antanut mulle suunvuoroa eikä kysynyt yhtään mitään. Kertoi laveasti golfista, vaikka kerkisin ynähtämään väliin, että en tiedä ko lajista mitään. Sen sijaan mun harrastuksen, ratsastuksen, mies teilasi aivottomien akkojen typeräksi muka-harrastukseksi.

Juu, ei tavattu enää ja mies ihmetteli, että miksei...

• Erikoisia treffejä

Muutama tapaus jäänyt mieleen kaikessa outoudessaan:

Tämän miehen tapasin uudelleen vuoden jälkeen (oltiin oltu aiemmin siis yksillä treffeillä - tavallaan olin kiinnostunut mutta toisaalta oli jäänyt hieman ristiriitaset fiilikset tästä tyypistä - mutta olin kuitenkin utelias).
      Otti siis uudelleen yhteyttä ja sanoi selitykseksi että oli ollut ulkomailla töissä, siksi siis "katosi" (kun sitä hänelle ihmettelin).
      Ilta oli ihan ok sinänsä siihen saakka, mutta en ihan niellyt kaikkia tarinoita mitä hän siinä kertoi. Tästä ehkä sitten "hieman" otti nokkiinsa...
      Toisteli vi...tua moneen otteeseen kunnes yks kaks nimitteli minua vittumaisen näköiseksi.
      Tästä hieman loukkaantuneena tivastin mistä ihmeestä tuon ansaitsin, jolloin tämä pingahti seisomaan ja sähisi hampaittensa välistä että olen huonolla itsetunnolla varustettu vitt...nen paska.
      Onneksi oltiin keskellä väkijoukkoa joten uskalsin sanoa pari valittua sanaa kunnes käännähdin ympäri ja jätin miehen siihen.
      Melko pelottava tyyppi!

Toinen tapaus:
      Eräs mies varoitteli puhelimessa että on hieman flunssanen joten saattaa olotila vaikuttaa myös ulkoiseen olemukseen (?)... Kun sitten kohdattiin oli täysin erinäköinen kuin kuvassa (paisunu n 20kg). Syytti siis flunssaa ulkonäöstään (kun sanoin ettei hän oikeen ollut kuvansa näköinen) - ja oli vielä ihan tosissaan (eihän kukaan voi paisua flunssasta).
      Itse en ymmärrä miksi kukaan pistää profiiliinsa kuvan joka ei vastaa nykytilaa ollenkaan. Ilmihän se tulee joka tapauksessa eikä ole edes reilua vastapuolta kohtaan.
      Sekin on tietynlaista epärehellisyyttä

Kolmas tapaus
      Tavattu kahvilla. Mies oli vakavamielinen jöröjukka jolta ei edes hymyä irronnut. Todella jäykkä ja iloton. Jaksoin pitää "keskustelua" yllä koko kahvin ajan - keskustelu oli siis sitä että kysyin häneltä jotain johon hän vastasi yhdellä sanalla... Hän ei kysynyt minulta mitään.
      Ei jäänyt kovin innostunut olotila.

Neljäs tapaus
      Tavattu ravintolassa... Komea kasvoiltaan mutta kun nousi seisomaan oli minun pituiseni (olen 161 ja alle 50kg)... Mutta se että hänellä oli pienempi jalka kuin minulla (joka on 38) - tuli jotekin epämääräinen olotila. Ei siis hän asialle mitään mahda enkä minäkään sille että mielestäni miehen ei pitäisi olla minuakin pienempi (enkä siis tosiaankaan ole iso minäkään)...

Viides tapaus:
      Tapasin miehen kahvilla... Hän siis otti kahvin, minä pienen limun. Ja jotka hän sitten maksoi. Juteltiin ja sovittiin että tavataan vielä uudelleen (en ollut hänestä kovin kiinnostunut mutta ajattelin että nirsoilen vain liikaa ja kokeilen vielä uudemman kerran).
      Tavattiin siis. Hän istui jo kahvilassa kun menin pöytään.
      Siinä sitten jutellessa jouduin toteamaan itsekseni etten ole kiinnostunut ja myöhemmin sitten hänelle sen kerroinkin (ihan ystävällisesti).
      Jolloin sain runsaan haukkumistulvan päälleni: Olen todella narsistinen, ulkonäkökeskeinen paska josta vain idioottimiehet ovat kiinnostuneita. Sen lisäksi haisen pahalta ja käytän vain miehiä hyväkseni. En edes ollut yrittänyt maksaa hänen ostamiaan ruokia (?!?) ja juomia vaan loismaisesti annan hänen maksaa ne kaikki... (Siis mitkä kaikki? Hän oli maksanut vain pienen limun - ei siis mitään muuta).
      Tarjouduin maksamaan limun kunhan antaa tilinumeronsa mutta ei suostunut - joten en sitten maksanut.

Että siis näin :)

• random!

"Mutta se että hänellä oli pienempi jalka kuin minulla (joka on 38) - tuli jotekin epämääräinen olotila."

Eeh? Outoa.. Miten sä sen kengännumeronkin ehdit tsekkaamaan?

• 42 ja nainen
        random! kirjoitti:

"Mutta se että hänellä oli pienempi jalka kuin minulla (joka on 38) - tuli jotekin epämääräinen olotila."

Eeh? Outoa.. Miten sä sen kengännumeronkin ehdit tsekkaamaan?

Kysymällä tietty, arvelisin.

• zmirre

Mua kyrsivät nämä tyypit, jotka haukkuvat ihan pystyyn, kun ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut. Itsekin olin treffeillä, jotka päättyivät näin - ja sen jälkeen mies vielä tekstasi, voisiko saada minulta toisen mahdollisuuden, koska "en ollut vielä nähnyt hänen sisintään".

• Juuri näin.

Pahin on ollut tähän mennessä kun yhden neitosen kanssa sovittiin treffit että käydään syömässä ja tutustutaan toisiimme.
      No se meni ekat 20min ihan mukavasti kunnes hänen puhelin soi ja sanoi "Joo tulkaa vaan tänne oon täällä yhen ukon kanssa syömässä"

Mahtavaa oli kuunnella näitten 3 akan hihitystä ja juoruamista "Se teki tätä ja tuota ja niin pois päin..."
      Lähdin sitten pois ja totesin lähtiessäni illanjatkot ja tämä nainen jonka kanssa kävin treffeillä rupes katsomaan pitkään kun nousin pöydästä ja lähin...
      Niin ja tiedä teinkö väärin kun kävin tiskin kautta ja maksoin hänenkin ruokansa kun lähdin..

No illasta hän soitti ja kysy mitä hän teki väärin.
      Sanoin että yleensä jos 2 ihmistä menee treffeille niin ei pyydetä muita mukaan että ymmärrät varmaan mitä tarkoitan...
      Saatiin puhelimessa kuunnella tovi solvauksia ja haukkuja kuinka ymmärtämätön mulkku olen kun en voinut hyväksyä hänen kavereita blaa blaa..
      No eipä ole tuon puhelun jälkeen kyllä koko akastaan kuullunut mitään ja hyvä näin.

• liiankilttisinisilmä

Tapasin miehen, jonka kanssa meillä oli yhteinen harrastus eli olimme tavanneet ohimennen aiemmin. Mies tuli keski-suomesta helsinkiin mua tapaamaan. Koska miehen palkkapäivä oli vasta seuraavalla viikolla, maksoin hänen junamatkansa (jotain 100e eestaas). Lupasin etukäteen, että hän voi nukkua yön sohvallani... tuttuja kun oltiin jo ennestään. Lainaaminen kyllä vähän epäilytti...

Treffit sinänsä olivat ihan mukavat, käytiin syömässä ja baarissa (vaikka minä jouduinkin maksamaan kaiken). Juttu luisti ja molemmilla tuntui olevan hauskaa. Päädyttiin sitten luokseni yön pikkutunneilla. Mies halusi kovasti suudella minua ja alkoi ehdotella sänkyhommia. Päädyttiin vällyjen väliin. Seksi ei ollut mitenkään erityisen hyvää, vaan mies keskittyi enemmän itseensä kuin minuun tai yhteiseen tekemiseen... jäi vähän kummallinen olo.

Koko ajan joku pieni ääni päässäni toisteli, että nyt ei kyllä mene mitenkään oikein nää jutut... Aamulla mies halusi uusintaa. En suostunut, mistä hänelle tuli yllättävä kiire junaan ja kotiinsa. Lähdin saattamaan häntä junalle. Asemalla hän suuteli minua kiihkeästi ja sanoi: "Kiitos. Tavataanko viikonloppuna uudestaan?" Mä mumisin jotain epämääräistä ja mies lähti junalle.

Jäin asemalle seisomaan vielä toviksi ja miettimään, että olinpahan aika idiootti, kun menin tommoiseen mukaan... Oli sen verran hyväksikäytetty olo, että kun mies sitten jälkeenpäin kyseli, että tulisko se uudestaan mua tapaamaan, jätin vastaamatta. Arvatkaa kaksi kertaa maksoiko mies mitään takaisin palkkapäivänään?

• Kaikkea sitä...

Huhhuh. Et varmaan olisi juurikaan mitään enempää voinut tälle hyväksikäyttäjälle antaa, kun annoit jo... kaiken.

Mitä tästä opimme...?

• Itsesuojelu kunniaan

Ei hyvää päivää! Miksi halusit tavata miehen,joka niin köyhä,ettei ole varaa matkustaa ja vielä maksat matkan?? Mikä ihme teitä aikuisia naisia vaivaa?? Sitten itkette,kun teitä käytettään hyväksi! Aivoja saa ja todellakin kannattaa käyttää! Mä en todellakaan ala tapaamaan miestä,jolla rahaongelmia,koska itse pystyn hoitamaan asiani,En tarvitse ongelmaista miestä vierelleni! En lainaa rahaa edes tutulle miehelle!

• pallu.

Oliko pyöräilijä kyseessä?

• fdsfsd

Huonoimmat treffit ovat olleet sellaiset jossa mies on ollut niin luuseri, että on sanonut ottavansa vielä yhteyttä eikä kuitenkaan hänestä ole enää kuulunut.

• no joke

Mä en voi sietää vitsinkertojia, tulee ihan vaivautunut olo kun mies selostaa jotain typerää puujalkavitsiä tai jotain älyttömän härskiä, ja sitten ite hirnuu niinku olis kertonut jonkun huippujutun.

• ei keritty

Mulla oli kerran treffit joista en tiennytkään... Oltiin kirjoiteltu muutama kerta, Sitten mies oli laittanut minulle nettiprofiiliin viestin, että tavataan tänään klo 19.00 tietyssä paikassa (minulla sinne matkaa 40 km). Eipä siinä mitään mutta avasin koneeni klo 18.55 ja olin juuri lainannut autoni pojalleni. Puhelinnumeroita emme olleet vaihtaneet enkä tiennyt miehen koko nimeä.

Mieshän tästä veti herneet nenäänsä kun en ilmaantunut paikalle, kirjoitin toki nettiin, että nyt tämän postin vasta avasin ja mies olisi voinut kotoa lähtiessään tsekata koska viimeksi olen sivustolle kirjautunut ja olisi nähnyt etten ole lukenut viestiä.

Ehdotin uusintaa mutta miehen mielestä tekoni oli niin törkeä, että uusintaa ei tule ... ja parempi niin.

• Äijä oli nettieläjä.

Hoh mikä tyyppi!!! :D

• pallien kutsu

Kaikenlaisia treffejä olen kokenut. Ehkä pahimmat olivat ne, kun mies valehteli olevansa vapaa. Muistan kuin tämän päivän, kun mies istui minua vastapäätä jossain Katajanokan paikoista. Juteltiin kaikenlaista. Mies oli jotenkin hermostunut pitkän aikaa. Ajattelin, ettei hän ehkä pidä minusta. Sitten yhtäkkiä hän jotenkin rentoutui ja haki lisää juotavaa. Vasta jälkeenpäin tajusin, että ilmeisesti tuolla hetkellä hän päätti tosiaankin valehdella minulle ja ilmeisesti jotenkin mielessään oikeutti sen.

• EiIkinäEnää

Mies tuli treffeille umpihumalassa. Myönsi sen toki. Ehdotti uusia treffejä sitten kun on selvin päin.

• Pettynyt...

Pahimmat treffit koettu nyt 2 kertaa puolen vuoden sisällä. Treffikumppani ei saapunut lainkaan paikalla, eikä vaivautunut edes ilmoittamaan, ettei aio tulla. Viimeksi näin kävi eilen... Hyvä suomalaiset miehet :(.

• Vieläkin puistattaa

Tapasin muutama vuosi sitten miehen johon tykästyin hyvinkin paljon,
      käytiin kahvilla parin viikon sisällä monesti ja viestiteltiin/soiteltiin päivittäin..

Tuntui siis tosissaan että olen löytänyt elämäni miehen..
      no, juteltiin sitten jotain entisistä suhteista ja tämä mies sanoi että pisin suhteensa on kestänyt 2 kk.. alkoi hieman siinä kohtaa ihmetyttämään kun mies kuitenkin vaja 30v mutta ajattelin että katsotaan nyt.. mukavan oloinen mies kun oli.

Päädyttiin 3 vkon tapailun jälkeen sänkyyn.. eikä siinä mitään jos mies on kokematon mutta kyllä se tunnelmaa latisti kun yks ei saa liivejä auki ja pyytää anteeksi joka ikistä liikettään mitä tekee..
      seksin jälkeen koitin olla iloisella ja hyvällä asenteella ja mietin että laitetaan alkujännityksen piikkiin.. mies alkaa itkemään ja huutamaan ettei voi mitään kun on niin kokematon ja kai tahdon vieläkin seurustella hänen kanssaan vaikka hän on niin huono ja kokematon ja sanoi vielä että "kun mulla on näin paljon rintakarvojakin niin kestätkö sen? mennäänhän me kihloihin?" ja seurustelusta ei oltu missään kohtaan mitään puhuttu.. tuli vähän diudiu olotila koko äijästä.

En pystynyt näkemään koko tapausta enää sen jälkeen ja ilmoitin kohteliaasti ettei tule mitään.. kaikki itsevarmuus mikä hänessä oli tavatessa oli ilmeisesti jumalatonta jännitystä jutella niitänäitä.

• kamalat treffit

Pahimmat treffit oli miehen kanssa, joka puhui omista asioistaa ja selkäsärystään koko treffien ajan...kävimme syömässä...ei kysynyt multa mitään...selkäsärky ja Kela oli puheenaiheena...kun lähdimme pois hän tokaisi "no mites nyt jatkossa, sovitaanko me jo nyt et ollaan pari ettei tapailla muita"...sanoin että soitellaan ja siihen jäi ukko enkä koskaan pitänyt yhteyttä....

• näimpä näin

mun pahimmat treffit oli kun tapasimme baarissa suoraan, mies oli minua lyhyempi. väitti netissä olevansa 180cm (itse olen 168) kuitenkin menin hänen luokseen juttelemaan ja kun hän avasi suunsa ihanat räkätipat lensi joka sanalla naamalleni. Lisäksi mies tunki sitä naamavärkkiään aina vain lähemmän kun yritin väistää räkäsadetta. sitten kun kerroin että minun lapseni ovat puoliksi turkkilaisia paljastui mies rasistiksi, totesi vielä lopussa että kaverit naurais mut maan tasalle jos kuulisi tästä. No, onneksi olin fiksu ja siirryin naistenhuoneeseen ja biletin hauskan loppu illan itsekseni :)

Parhaimmat treffipyynnöt (vaikka kukaan ei kysynytkään) ovat tapahtuneet kaupoissa. Viimeksi joku tuli kysymään minulta että lähtisinkö hänen kanssaan treffeille jos hän maksaa mun ostokset. :D

• viini & viini

Ei ehkä niin huonot, mutta kiusalliset. Sovimme tapaamisen hienoon ravintolaan. Se oli virhe, koska meillä ei synkannut ollenkaan. Oli aika hankalaa viettää ruokailun vaatima aika hyvässä ilmapiirissä. Paikka oli aivan väärä. Molemmat varmaan ajatteli, että ei olisi kannattanut satsata niin paljon siihen iltaan. Mies ehdotti ko. ravintolan ja minä suostuin, vaikka monia treffejä käyneenä minun olisi pitänyt muistaa, että kahvit ovat tarpeeksi pitkä sessio eka treffeille varsinkin kun kiinnostus ei herää.

• että näin täällä

1. Olin kahvilla miehen kanssa ja hän puhui Atlantiksesta (veden alle jääneestä mantereesta?) ainakin puoli tuntia. Nyökkäilin ja yritin esittää kiinnostunutta, en halunnut olla epäkohtelias. Lopulta hän kysyi, että minua ei taida kiinnostaa. Myönsin, että voisimme vaihtaa puheenaihetta. Sitten hän alkoi kertomaan edellisen kesän autoreissusta poikaporukalla ja kuinka joku oli oksentanut kuskin niskaan.
      En tavannut häntä enää.

2. Olimme sopineet miehen kanssa sokkotreffit. Tarkoitus oli, että jos meillä synkkaa, lähdemme sen jälkeen isommalla porukalla illan viettoon. Pari minun ja pari hänen kaveriaan. Sovittiin, että nähdään ensin kahdestaan selvinpäin ja katsotaan sitten jatkoa. Mies tuli selvästi kaljan hajuisena paikanpäälle. Kysyin häneltä oliko hän ottanut jotakin, johon hän vastasi: "En, olisko pitänyt?"
      Se siitä sitten.

3. Olin leffatreffeillä vähän ujomman kundin kanssa. Tapasimme hyvissä ajoin ennen elokuvan alkua, jotta ehtisimme jutellakin. Hän puhui koko ajan vaan kavereistaan. "yks mun kaveri sitä.....yhellä mun kaverilla tätä." En ollut tullut treffeille hänen kaveidensa kanssa, joten leffan jälkeen toivotin vaan hyvää jatkoa. Eikä ollut edes hyvä elokuva.

• itserakasmiestäälki

Miehen ego oli niin suuri et hyvä kun autoon mahtus, nähtiin miehen kanssa kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla jauhoi vain itsestään minkä kerkesi.Totesi myös ettei osaa kysyä multa mtn ja ihmetteli kovasti miksi olin hiljainen. Enkä paljon suunvuoroa itsekehumiselta saanutkaan.
      Näin jälkikäteen ajateltuna olin varmasti hiljainen kun mietin miten tästäkin miehestä päästään :D

No, onneksi päästiin!

• Entäs itse?

Se on kyllä hauskaa kuinka moni nainen valittaa että mies puhui vain itsestään ja plaaplaaplaa, mutta itse ei ole tehnyt asialle mitään, vaan istunut vaan kuin mikäkin mykkä.

Ei se taida olla miehellekään hääppöinen kokemus, jos nainen vaan istuu mykkänä tai toistelee jotain "niin, joo, juu..." -kommentteja. Aina voi yrittää itsekin ohjata keskustelua haluamaansa suuntaan, eikä vain arvostella toista ja kirota mielessään. Ne miehet sentään yrittivät kehittää jotain keskustelua, eivätkö vain istuneet passiivisina.

• Näin tällä kertaa

Tapasin netissä tutustumaani naisen baarissa . Huomasin, että hän oli valmiiksi kohtuu humalassa ja keitto maistui hyvään tahtiin myös tämän jälkeen. Jonkun aikaa istuskeltuamme hän sanoi, että lähtee käymään vessassa. Naista ei näyttänyt kuuluvan takaisin, joten lähdin vilkaisemaan oliko ottanut pitkät. Hän olikin baarin yläkerrassa suutelemassa toisen miehen kanssa. Ymmärsin olla häiritsemättä neitiä enempää ja lähdin kotiin.

• ärsyttääää

Itte en tiiä mitään niin ärsyttävää kun et toinen osapuoli on myöhässä treffeiltä. Sit siin kohtaa ku toinen vaivautuu vihdoinki paikalle, itteni vituttaa jo niin paljon et mistää ei tuu mitää :D

• no juu...

Itellänikin on jo huonot treffit takana (ikää n.20v.). Kaiken lisäki tää kaikki tapahtui jo yläasteiässä. Koulumme ns. "missi" kysy mult yhtenä päivänä haluaisinko ruveta seurustelemaan hänen kanssaan ja en voinu tietenkään siinä vaiheessa kieltäytyä. Tämän jälkeen tekstailtiin, jossa kysyttiin kuulumisia ja välillä jopa kiukuteltiin. Sitten kun piti mennä ravintolaan, menin etsimään häntä ja hän sattui olemaan oman kaveriporukan kanssa toisessa paikassa. Hän sanoi minulle tulevansa kohta, joten menin odottelemaan ja tilasin itselleni pizzan. Tyttöni tuli sieltä kaverin kanssa ja he tilas itellee pienet jäätelöt. Mulle tuotiin melko nopeasti hyvä pizza ja siihen piti sitten keskittyä kun tytöt vaa jutteli keskenään omia asioitaan. Taidettiin treffien aikana puhua vähän omista ruuista ja siinä se sitten olikin ( ylläri, ylläri ja olin jo vähän järkyttyny siitä että mitä oikein tapahtuu). Kun about 10min. oli kulunu, kaveril oli menoss bussi kotii ja sinne ne molemmat häippäs. Vähän ajan päästä ttuli tekstari, jossa hän murjoi mua tyhmäks ja liian hiljaseks.
      .... thats it.

• eioohelppooei

Huonoimmilla treffeillä mies oli ilmeisesti aika yllättynyt saatuaan naisen treffeille kanssaan, tuntui hermostuneelta ja ilmeisesti sitä peittääkseen selitti koko ajan itsestään. Tajusi sentään tarjota toisen juoman treffeille pyytämälleen naiselle.

Ikävintä tässä on että minä olen tuo mies, ja koko treffien ajan olin täysin jumissa todella kiinnostavan naisen kanssa, joka oikeastaan koko ajan tuntui mielenkiintoisemmalta. Noo, seuraavan kerran kun olen ulkona sellaisen naisen kanssa joka ei juuri nappaa olen taas varmaan oma itseni.

Vieläkin harmittaa vaikka tuosta on jo kuukausia! :D

• Lelle

Aivan ihana kertomus oli tämä!

• Mur ja mör

47v. mies toi treffeille mukanaan 3v. ikäisen lapsensa. Olin ihan äimänä.

Siinä kahvitellessamme näytti lapsensa kanssa kaikki temput mitä osasivat; loruleikkejä ja käsien taputusta ja kikatusta. Tyyppi ilmoitti että haluaa pikimmiten että lapsemme tapaavat että voivat alkaa tutustumaan. Minun lapset ovat jo omillaan asuvia nuoria aikuisia, ei mitään iltatähtösiä.

Seuraavaksi hän jo organisoi seuraavan päivän ohjelmistoa, tulee hakemaan minut töistä kun kerron vaan osoitteen ja sitten haetaan yhdessä tuo pikkutenava hoidosta mennään heille syömään.
      Tein hetimiten lähtöä, alkoi ahdistamaan. Aloitin kohteliaasti sanomaan ettei mies kiinnosta, mutta tyyppi käski vaieta, ei kuunnellut ja sanoi että voin miettiä ja vaihdetaan vielä tekstareita. Viittasi ilmeisesti tuohon seuraavaan päivään.

Kotimatkalla puhelin jo piippasi, mies tekstaili innostuneena että "No, mitä tykkäsit minusta? Entä lapsesta. Sinusta tulee loistava äiti".
      Vastasin että olin juuri sanomassa lähtiessäni tätä, mutta tekstataan nyt sitten, että valitettavasti hän ei ole tyyppiäni, onnea etsintääsi.
      Vastaus oli että "VTU mikä prinsessa oikeen luulet olevas S...nan HRA, et ikinä kuule tuu tolla asenteellas saamaan miestä!"

Tästä on nyt kahdeksan vuotta aikaa. Minä olen naimisissa. Tyypin profiili näyttää olevan edelleenkin suomi24 treffeissä, etsii takkatulen ja viinilasillisen ääreen seuraa tuulen ulvoessa nurkissa ynnämuuta shaibaa.

• ....................

Tämä nauratti :D

• Kaljupäinen ?

Ruotsin kansalainen?

• Mur ja mör
        Kaljupäinen ? kirjoitti:

Ruotsin kansalainen?

Läheltä liippas, rajalta oli. Torniolainen tapaus.

• Sellainen juttu.

Minäkin laitan yhden kokemukseni. Oltiin naisen kanssa netissä juteltu joku viikko ja vaihdettiin sitten jopa puh.numerot ja sovittiin tapaaminen hänen asuinpaikkakunnalleen. Minä ajelin vajaa 200km. Hän tuli taksilla vastaan erään helsinkiläisen leirintäalueen portille, siihen osasin suunnistaa.
      No, sain mennä ihan hänen kotiinsa treffeille. Oli perjantai-iltapäivä ja alunperinkin sovittiin että yöksi saan jäädä.
      No hän oli ottanut jo muutaman rohkaisukaljan ja olipa kutsunut yhden pariskunnan perjantai-iltapvää viettämään. Juovuksissa hekin.
      No, juteltiin siinä kaikenlaista ja minäkin muutaman iluen otin. En siis suunnitellut enää kotiin ajamista sille illalle.
      Siitä sitten lähdettiin lähikuppilaan (nimeltään Kääntöpaikka, onkohan enää olemassa?) koko seurue ja eipä tarvinnut kuitenkaan neljästää olla kun siihen tuli pari äijää lisää kaljojaan siemailemaan.
      Toinen näistä äijistä ja tämä treffikumppanini taisivat olla aika läheisiä jo ennestään kun niin läheisiä olivat ja jossain vaiheessa iltaa ne siitä sitten jonnekin katosivatkin.
      No, sentään tämä pariskunta joka oli alusta alkaen ollut kuvioissa pääsi tämän treffikumppanini kämppään avaimillaan ja mulle järjestyi se yösija, sohvalla!
      Aamulla sitten tämä treffikumppanini kotiutui! En muista nautinko siellä vielä aamukahvit, muistaakseni suihkussa kävin. Sitten pakkasin kassini ja hän oli hieman pahoillaan että käyttäytyi niin törkeällä tavalla.
      Tästä on nyt varmaan vähän alle 10v. aikaa. Olin silloin nelikymppinen, nainen varmaan nyt niissä lukemissa. Tarvitseeko tähän mainita että emme pitäneet yhteyttä tuon jälkeen:)) Mutta jos neiti sattuu tämän lukemaan niin varmaan muistaa. Jos ei oo sitten useammin päässyt noin käymään. Kiinnostas vaan joskus käydä katsomassa löytyykö se Kääntöpaikka? Onko jollekin tuttu?

• aikuistaseuraa.com

Joo, onpahan tämmönenkin sattunut muutama vuosi sitten:
      Tein treffit aikuisen (40 ), fiksun oloisen ja kivan näköisen miehen kanssa. Olin ajatellut rauhallista kahvilaa tai kevyttä syömistä, asiallista keskustelua ja tutustumista. Mutta totuus on kuvitelmaa ihmeellisempää; mies lähti virne silmäkulmassaan johdattelemaan minua parkkihalliin, siis autolleen. Olin ymmälläni...mitä ihmettä?? Oli siis päivä ja parkkihallissa muutakin porukkaa, joten en pelästynyt, mutta ihmettelin miksi menemme autolle... Kun olimme päässeet istumaan mies veti kalunsa esiin ja otti minua ranteeesta kiinni, pakotti minua koskettelemaan itseään..riuhdoin itseni irti ja lähdin nostelemaan..ja voitte vain arvata, palattiinko asiaan.

• anti-seksiobjekti

Oon tämän kertonut jossain aikaisemmin, mutta annetaas tulla uudestaan. Tavattiin kahvilla, juteltiin niitä näitä. Mies alkoi yht äkkiä mittailemaan mua katseellaan päästä jalkoihin, ja totesi "sun näkösen naisen kanssa mulla ei ala seisomaan". Multa meinas lentää kahvit nenästä, sanoin jotain et "jaahas vai niin" ja sitten lähdettiin omiin suuntiimme.

• yksi lensi pois

Ne jotka jäivät toteutumatta:/
      Pläääh....

• Miia

Netissä tutustuin mieheen joka vaikutti sopivalta.
      Hän käytti omaa liittymää (tarkistin tietenkin)niin uskalsin tavata ,muuten olen aika arka.
      Mies ei ollut kovin sympaattinen ja aika nopeasti kysyi "voitko heittää viiskymppinen".
      Istuin muutamat 10 minuutit ja poistuin sen jälkeen nopeasti.

Toinen mies vaikutti mukavalta , katsoin hänen laukkuuns , se oli auki kun hän oli ostamassa meille kahvit; kassissa oli piiskan näköinen juttu ja käsiraudat,
      ennkun mies oli takaisin pöydässä olin karrannut.

• singlegirl

Voi luoja mitä "kauhu"-treffejä ihmisiltä löytyykään! Oon nauranu näille ihan vatsalihakset kipeinä!! :D Kumma, et itte en oo ikinä kokenu vielä mitään vastaavaa vaikka lyhyen elämäni aikana olenkin käynyt lukemattomilla treffeillä. Pikemminkin noita kaameita tyyppejä on löytyny ihan baareista..

• eikoskaaenää

Olin vissiinki nipin napin täyttäny 18 vuotta, kun vanhan koulututun kanssa päätettiin lähteä viihteelle. Tarkoituksena oli pääosin pitää vain hauskaa, eikä mitkään "niin-viralliset" treffit. Herrasmiehenä, paljon fyrkkaa taskussa josta ei muutama kymppi silloin tuntunu missään, tarjosin mitä tarjottavissa olikaan. Muutamat oluet siinä menikin, mietittiin, että mitäs sitten, oisko aika lähteä kotia kohti?

Molemmat julkisilla liikenteessä, hieman ennen pysäkkiä jäätiin vielä juttelemaan ja polttelemaan röökit (tiet ois siinä vaiheessa eronnu). Hommahan etenikin pikkupussailuks, ja jollain ihmeellä se mimmi lähtikin meille bunkkailemaan.

Tein jo alussa selväks, etten ekalla kerralla heiluttele peittoja (Wow, oonko eka mies joka sanoo näin?) Tiedä sitten mikä meni vikaan, samassa sängyssä nukuttiin ja näin pois.

Aamusella tilattiin safkaa, levättiin vielä yhdessä, annoin pienen jalkahieronnat, syötiin yms.. Lupaavalta vaikutti siis.

Paskanvitut, akka pitäny sen jälkee mitään yhteyttä, omista lukuisista huolimatta.
      Sen jälkeen ei oo tullu baareissakaan tarjottua varmaan 5 drinkkiä yhteensä enempää, vaikka tapahtuneesta onki jo pari vuotta.

Jälkeenpäin näin mimmiä vielä, ku oli broidin kanssa ulkona viinapullon kanssa (vissii broidin viinojen perässä) - menin itsekkin juomaan samoja viinoja ku omat loppunu siinä vaiheessa, ja erittäin hieno idea reilun kolmen promillen tuiskeessa oli avata tämä sanarikas suuni. Tappeluhan siitä synty, ja tietenki kaikki oli taas mun vika.

Nykyään ollaan jonkinmoisia kavereita.. kai.

• Uusi vuos 2003

Nämä oli ihan itseaiheutetut huonot trefit. Oli uusvuos ja olin flunssassa ja kuumeessa. Olin tutustunut tähän tyttöön yökerhossa ja takana taisi olla yhdet päivätreffit kahvilla tjsp. Hän sitten soitteli UV:na, että jospa haluaisin lähtä ulos viettämään kun vuosi vaihtuu. Selitin, että olotila ei kyllä nyt ole kovin hyvä ja taidan vaan jäädä sänkyyn parantelemaan itseäni. No, olin kuitenkin sen verran kiinnostunut tästä tytöstä, että hän sai kuin saikin puhuttua minut ympäri ja lähdin talvipakkaseen kohti sovittua yökerhoa. Siellä sitten vedin keittoa jonkin verran, ei mitään tajutonta kittaamista, mutta sen verran, että nousi päähän ja saavutin humalatilan. No tästä siirryttiin sitten pilkun jälkeen naisen asunnolle, joka onneksi oli ihan tämän yökerhon vieressä. Olo oli jo tässä vaiheessa hyvin turta ja kuumehoureinen. Istahdin sängylle ja sillä hetkellä oksensin raivo-oksennuksella lattialle ja itseni päälle. Sammahdin siinä sitten selälleni ja aloin vajota unimaailmaan, mutta muistan kuitenkin vielä sen, että tämä tyttö veti ne oksennuksen pilaamat vaatteeni päältäni ja pyyhki talouspaperilla leukani ja mahani illan jätöksistä. Sitten, hän peitteli minut ja sammuin siihen. Aamulla heräsin siihen, että tämä tyttö ja joku hänen kaverinsa istuvat keittiössä (asunto oli siis pieni yksiö eli keittiöstä tuohon sänkyyn oli matkaa 2 metriä) ja katsovat minua säälivä ilme kasvoillaan ja kuulen kun tämä ihastukseni kertoo eilis illasta..siitä sitten nousen peittojen alta ja meen neitien edestä vessaan hakemaan vaatteita. Vessassa huomaan vielä, että bokseritki oli ihan pitsassa sun muussa töhnässä :( Tämä on kyllä kaamein treffini koskaan ja pyydän syvästi anteeksi uudelleen tältä tytöltä ei niin kivaa UV:ta!

• vuosi 2000

19-vuotiaana tuli tutustuttua ja pussailtua (humalassa) yhden kaverin kaverin kanssa ja olimme sitten yhteyksissä jälkeenkinpäin. Sovimme treffit, kun hän tulee käymään asuinpaikkakunnallani seuraavan kerran. Menin häntä vastaan bussille, tyypillä oli kengännauhat ja takki auki, käveli muutenkin suurieleisesti rummutellen lyhtypylväitä, reisiään, mitä nyt sattui matkalla olemaan. Itse olen aika hiljainen ja hillitty tyyppi. Hän myös puhui koko ajan itsestään ja puhui päälleni, oli kovin levottoman oloinen. No, ehkä se johtui jännityksestä. Mieleen jäi sekin, että häneltä puuttui hammas, sotkivat kämppistensä kanssa banaaninkuorilla seiniä tms. eli melko epäsiistin ja lapsellisen kuvan antoi itsestään. Ahdisti koko "treffien" ajan ja mietin, miten saan nätisti tämän lopetettua. No, onneksi ei mitään draamaa tullut, vastasin vain, että "katsellaan" kun kysyi, milloin oikein näemme seuraavan kerran.

• rehellinen,,,,,,,

Heh,,,heh,,,kaikkea sitä sattuukaan.
      Deitillä tapasin kivan oloisen naisen,,,kirjoiteltiin ja soiteltiin.
      Meni muutama viikko ja sovittiin treffit keskustassa yhteen kahvilaan työpäivän jälkeen.
      Menin hyvissä ajoin paikalle koska hän ei ollut ihan varma milloin pääsisi töistä.
      Istuskelin siinä kahvia juoden ja ihmisiä katsellen kun näin tuntomerkkeihin sopivan naisen saapuvan pitkä käytävän päässä.
      Juttuhan olis ihan normaali mutta hän saapui miehen kainalossa lähemmäs kahvilaa,,,,,,,sitten suutelut ja heipat,,,ja prinsessa saapui kahvilaan ympärilleen katsellen ja minua etsien,,,,,olin purskahtaa nauruun siinä paikassa.
      Neito saapui pöytääni ja pyysi anteeksi kun oli vähän myöhässä,,,oli juossut koko matkan ratikalta kahvilaan,!!!!!!!!
      Kysyin miksi hän oli juossut?
      Neito kertoi meidän tapaamisen olevan hänelle niin tärkeän, että ei halunnut mokata sitä,,,heh,,hehe
      Minä toivotin hänelle hyvää jatkoa elämässään ja kiitin häntä kovasti saapumisesta,,,TREFFEILLE,,,heh,,heh.
      En ole koskaan nähnyt niin hömistynyttä ilmettä ihmisellä kun pyysin häntä kertomaan terveiset myös äskeiselle suutelukumppanille.
      Sinne se neito jäi kahvilaan istuksimaan,,,,liekkö vieläkin?
      Sikoja on muitakin kuin miehiä.

• Varmaan kun toinen meinasi kirjaimellisesti nukahtaa pöytään

• Pelastuksen kohde

Tapasin pari vuotta sitten miehen, joka puhelimessa vaikutti mukavalta. Kun tapasimme, hän alkoi melkein heti puhua uskonasioista, omasta uskostaan ja siitä, miten minunkin kannattaisi ajatella näitä asioita ja tehdä omakohtainen ratkaisu. Teinkin ratkaisun ja sanoin moikka ja hyvää jatkoa.

• Käynyt sama ja toinen oli vielä naimisissa.

• Olin miehen kanssa tavannut aiemminkin. Sovimme sitten elokuvaa katselevamme hänen luonaan illalla. Mies kysyi etukäteen, että haittaako, jos alottelee juomista siinä samalla. Noh, nuorena olin kovin vapaamielinen. Tottakai se on ok! :D Eikä tämä nyt varsinaisesti ongelma ollutkaan. Mies siinä sitten nostaa jossain vaiheessa jalkani syliinsä antaakseen jalkahierontaa (wau..), mutta heti kun saa jalat syliinsä, alkaa hipelöimään pohkeitani ja toteaa: "Sulla on liian pienet pohkeet, sun pitäis treenata. Eihän nää oo edes pohkeet!" Heitin homman vitsiksi, mutta hieman hassua sanoa noin. Ja olen hyvin hoikka vartaloltani, lihakset pitkänmalliset, ei pullistele muutoinkaan, vaikka treenaisi.

Noh, ilta jatkui ja mies humaltui. Ja kyseessä ei ollut mikään äärimmäisen komea mies. Oli ollut lihava, mutta jokin aika sitten innostunut treenaamisesta. Ei nyt vielä mikään huippukuntoinen, mutta ei pelkkää läskiäkään enää. Mies tulee vessasta jossain vaiheessa todeten, että jos voisi, menisi naimisiin peilikuvansa kanssa. :D Koitin olla nauramatta tälle toteamukselle. Siitä hetken päästä päätin, että on aika lähteä kotiin.

Mies lähti samaa matkaa kanssani, kun oli baariin matkalla. Puhuu itsestään ja erinomaisuudestaan. :D Teiden erotessa vaihdamme pikaisen suukon ja mies vielä puristaa persettäni. Ei siinä vielä kaikki. Tämän jälkeen mies pysähtyy hetkeksi, puristaa omaa persettään ja toteaa, että onpa hänellä hyvä perse. Ilmeisesti omani ei ollut tarpeeksi hyvä herralle. :D Ei mennyt kauaa, kun tämä yhteydenpito loppui. En tahtonut aiheuttaa kolmiodraamaa miehen ja hänen peilinsä välille. :D

• Niinppä niin

Jaa a..Kahdet melkein yhtä huonot.

Nainen ei puhunut 1,5 tuntiin mitään eikä vastannut mitään.
      lopulta räpläsi kännykäänsä jolloin poistuin puuteroimaan nenääni
      ja jätin ladyn laskun kera sinne.

Toinen ...

Piti olla 32 ok jäp jäp...Oli 2 x 40 v ja varmaan 4 promillen humalas.
      kauheita baari..no joku kaunis sana baarihuoral, suoraan vissiin jostain
      hervanna pusikoista..huusivat niin paljon siin terassil ettei ketään istunu
      ympäril ja saivat kaks varotust.. Lähdin käymään pankkiautomaatilla.
      ..oon sil reissul vieläki.

• Vieläkin karmii

1)Valaehtelematta kaunein nainen mitä olen
      koskaan virallisesti treffannu fiksu,älykäs..Halusi seksiä etc.
      Kaikki kunnossa menimme molemmat vähän jännityneinä erääseen
      hotelliin missä tapasin ihmisiä deittailla..Molemmat tuli omilla autoilla homma bueno,likka viel 150 cm aivan uskomaton tapaus täydellinen..
      Treffit meni lsoitavasti..Treffit jatkus seuraavana päivänä..
      Textailtiin siinä ja kävi ilmi että hän oli lähdös
      Forssaan käymään.Sielä oli kuulemma pari mies kandia
      odottamassa..pyysi, että venttaisin, että hän saa valittua meistä
      mieleisensä =D..Ei tuntunut enää niin fiksulta =D
      Ilmoitin, että kuulemiin ja hyvää jatkoa..Aamulla oli 45 viestiä eli sen mitä luuri
      veti odottamassa ja niiden sävyä ei varmaan tarvitse kenekään arvata.

2)
      Vielä kauhempi reissu tavallaan tuli aikanaan naisen kanssa
      jolla ei ollut kuvaa:
      Piti olla Hangosta..Kuvaa ei vaan löytynyt..Nooh meni aikaa,
      suomi24 chatissa aina tavattiin ja lopulta tämä nainen sitten halusikin tavata
      minut. Olin sellainen 21 vuotias nöösipoika, vastassa oli 30 vuotias
      verevä 160 cm nainen ilman lapsia..Näin puhuttiin =D
      Ei tarvinnut kun Hesaan ajaa treffeille.
      No isobaana alle ja romuauton rattiin istumaan soitin Hesasta..
      Pyysi ajamaan Lahteen..Tässä kohtaa vaisto varotti, mutta menin
      Lahteen jossa sitten odottelin huoltiksella..Kunnes pyysi ajamaan Heinolaan..Tarvitsin Lahteenkin jo karta, joten
      kesti hetken päästä Heinolaan. Vastassa oli..Jotain odottamatonta.
      190 cm pitkä narkkarin näköinen, ei niin kaunis nainen..Halusi, että ajamme jonekkin metsätielle minne minut neuvoi. Siinä vaiheessa poikaa jo pelotti siellä sitten tapahtui mitä tahansa, niin hieman oli tämä nainen epäsiisti.
      Kaikella viisii..Rintakarvoja enemmän kuin minulla etc.
      Sen jälkeen palautin ladyn huoltoaseman pihaan ja sovittiin, että hän käy järjestelemässä asioita. Meni 3 tuntia.. Meni neljä..Odotin.
      Lopulta puhelin soi, että hänen autonsa hajosi ,että voinko hakea Sysmästä!!!
      Oli kuulemma kauhee hätä...No menin sinne..Loppu tulos oli..Että hän tuli taas autoon ja kertoi, ettei ole puhunut ihan totta...Ikää oli sittenkin kuulemma 16 vuotta enemmän mitä puhe oli.. 46 vuotta.
      Lapsetonkaan hän ei ollut, niitä oli 6.. Joista vanhin minun ikäiseni.
      Sanoin, että käyn ruokaa jostain. Ajoin kotiin!
      Tästä olen viisastunut haluan sen kuvan ja käännän nokan kotiin jo
      heti ekassa väärässä kaupungissa. Yli 600 kilometriä,
      kyllä se kotona vähän itketti..Vaikka niin miestä poikaa oli..Ei koskaan psykoa tavannut =/

• ... Powerless ...

Minulla ei ole huonoja naamakkain sovittuja treffejä ollutkaan, mutta netti/ sokkotreffit.. Kokemukseni nettitreffeistä (hyviä joukossa) järjestyksessä:

1. Mies tuli paikalle epäsiistinä, eikä ollut kuvansa näköinen, kuvauksensa kaltainen eikä oikeastaan mitään muutakaan mitä oli kirjoittanut. Omissa jutuissani oli tosi tarkka kuvaus minusta, myös huonoista puolistani ja ajantasainen kokovartalokuva. Siksi vitutti heti alussa. Olin kuitenkin niin kiltti, että en lähtenyt saman tien vetämään, vaan ehdotin että kahvien sijaan otetaan raitista ilmaa. Kävelimme sitten pitkin kaupunkia. Alle vartin aikana jouduin toteamaan, että tyyppi oli joko kopioinut oman kuvauksensa jonkun toisen profiilista tai sitten eli omassa maailmassaan, jossa hän oli hyvännäköinen, hyväkroppainen, hauskaksi "haukuttu". Ei nimittäin ollut. Tikkulaiha, todella yksinkertaisen näköinen, vaatteet varmaan isänsä nuoruudenaikaisia. Hän puhui koko ajan itsestään, ylistäen. Kun sain suunvuoron, hän puhui päälle. Jos kysyin häneltä jotain, hän oli melkein vihaisen oloinen siitä, että halusin tietää hänestä jotain. Jos yritin kertoa itsestäni, hän kohautti olkapäitään. "Treffien" päätteeksi vielä kysyi että milloin voidaan tavata seuraavan kerran. Siinä vaiheessa olin niin kypsä, että antelin hänelle koko laidallisen ajatuksiani hänestä.

2. Tyyppi ei ollut taaskaan kuvauksensa vastaava. En edellisestä kerrasta oppinut, että jos ulkonäkö ei vastaa kuvausta, niin tuskin pään sisältökään. Juuri mitään puhuttavaa ei löytynyt ja kaiken päätteeksi jouduin ihan järjettömän ulkonäköarvostelun kohteeksi: olin pukeutunut mustaan, joka hänen mielestään ei sovi naiselle. Minulla oli vähän meikkiä. Luomi kasvoissani ei ollut hänen makunsamukainen (ei siitä mitään karvoja kasva, ja se on alle 2mm kooltaan). Se, että minulla ei ollut koruja oli myöskin väärin, hänestä naisella täytyy olla ainakin korvakorut. Muuten olin kyllä "ihan mukiinmenevä", vaikka hänen mielestään isot rinnat saavatkin minut näyttämään lihavalta (!)" Kroppani oli rintoja lukuunottamatta ihan normaalimitoissa. Hän hämmästeli kun en treffien jälkeen enää ollut kiinnostunut tapaamaan. Tällä kertaa en sanonut omia ajatuksiani, mutta hän itse oli vähän pömppämahainen ja parikymppisenä jo kaljuuntumisen aloittanut.

3. ei saapunut paikalle ja selitteli myöhemmin äkillisellä menolla.

4. oli hyvät treffit (joista seurasi monia treffejä), mutta päädyttiin ystäviksi.

5. oli todella hyvät treffit, joista myös seurasi uusintoja. Rakastuin, mutta vaihtoi minut toiseen.

6. ihan jees treffit, kahvittelua ja juttelua. Kumpikaan ei kiinnostunut toisesta sen enempää.

7. Kuva oli vanha (ja 15 kg sitten), tyyppi haisi märälle koiralle ja tupakalle ja vaati, että minä maksan hänen kahvinsa, koska hän joutui tulemaan bussilla. Siinä vaiheessa vielä jaksoin hymyillä ja sanoin että tottakai, minähän hänet kutsuinkin. Kysymykseeni siitä, että miksi hän ei tullut autollaan, hän sanoi sen olevan lainassa vanhemmillaan. Myöhemmin kävi ilmi, että hänellä ei ollut autoa, työpaikkaa eikä oikeastaan harrastuksiakaan. Minulle oli sanonut olevansa työssä rautakaupassa ja harrastavansa rullaluistelua. Hän oli sanonut, että ei tupakoi. Hänkin ihmetteli, miksen ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen.

8. Hyvät treffit, oikein hyvät. Ulkonäkö natsasi kuvausta, ja mies oli tosiaan hyvännäköinen. Meillä oli hauskaa ja hän sanoikin, että ei ollutkaan koskaan viihtynyt niin pitkään ensitreffeillä. Vasta neljänsillä treffeillä, kun aiottiin jo mennä pusua pidemmälle, kävi ilmi että syy miksei minua oltu viety kotiin oli se, kun siellä kuulemma vielä exä asui. No, se oli aika dealbreaker minulle, joten jätin miehen niille sijoilleen. Harmi. Luonne oli hyvä, ulkonäkö vielä parempi, mutta petturi oli.

9. Loistavat treffit. Mies oli kuvannut itsensä tarkkaan, kuvaa häneltä ei ollut. Osoittautui juuri niin huumorintajuiseksi ja herrasmieheksi kuten mainostikin. Ensitreffeillä emme saaneet toisistamme kylliksi pelkällä kahvilla, joten sen jälkeen menimme elokuviin ja sen jälkeen juttelimme katuja pitkin kävellen koko yön. Niiltä päädyttiin seuraaville, seuraaville ja taas seuraaaville treffeille. Olimme 8v yhdessä.

Nyt kun olen taas sinkku, olisi aika palata treffiympyröihin. Kauhistuttaa jo etukäteen.

• Harhabongaus

Mies oli profiilikuvassaan leppoisan oloinen, pyöreähkö ja hymyilevä. Hän oli tosin itseäni aika paljon vanhempi, mutta ajattelin että ehkei se haittaa jos hän vastaa mielikuvaa jonka hänestä sain. Kun sitten tapasimme, en ollut tunnistaa häntä samaksi, minua odotteli kauppakeskuksen kulmalla laiha, kuivakka miekkonen virttynyt pusakka päällä. Näin heti, että jatkoa näille treffeille ei ole tulossa. Menimme kuitenkin ravintolaan syömään, hän oli tullut paikalle kauempaa ja sanoi olevansa nälkäinen. Hän puhui paljon, mikä on sinänsä plussaa, mutta lähinnä aikuisista lapsistaan ja eksästään, jolle tuntui olevan jotenkin katkera. Syötyään hän niisti nenänsä lautasliinaan. Pääsin onneksi ja ihan kohteliaasti liukenemaan paikalta ilman pahoinvointia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1189
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1048
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      838
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      764
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe