Kemissä asuntokupla?

kemikaali

Mitä muuta voi päätellä jos Syväkankaalla asunnosta pyydetään yli 30 000€?

27

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,m,..

      Tuntuuhan se kalliilta jos ei ole rahaa.

      • kemikaali

        Eihän tässä siitä ole kysymys miltä tuntuu henkilökohtaiseen kulutuskykyyn verrattuna. Asiahan on siitä, että miten ovat hinnat nousseet.

        Kemissä on selvä asuntokupla jos asunnosta pitää maksaa yli 30000€.


    • hepola

      no osta hepolasta sieltä saat asunnon alle 30000€ ...ja kunto onkin sit sitäluokkaa et tervemenoa terveys

      • arvioitu

        onko sossu maksumiehenä halpana pidät ?


    • Kerroppa se

      minkä kokosesta asunnosta, ja minkä kuntoisesta on kyse!

    • asfasdf

      Jos se on vaikka alle vuoden vanha omakotitalo niin ei liene ylihintainen?

      • hintahemuli

        Jos asunto on Kemissä niin ihan mikä tahansa kämppä on ylihintainen, jos maksaa enemmän kuin 30 000€!


      • hentahimuli
        hintahemuli kirjoitti:

        Jos asunto on Kemissä niin ihan mikä tahansa kämppä on ylihintainen, jos maksaa enemmän kuin 30 000€!

        Susta vaan tuntuu siltä kun sulla ei oo rahaa.


      • APINA
        hentahimuli kirjoitti:

        Susta vaan tuntuu siltä kun sulla ei oo rahaa.

        Sulla ja mulla onkin rutkasti rahaa,mutta ei verotettavaa tuloa.Minä en ostaisi näitä jätekatoksia edes 500 eurolla.Mutta jos taas purkaa kaikki asuin kelvottomat slummit ja röppänät ei jää myytävää.


      • Hhdjjdikkz
        APINA kirjoitti:

        Sulla ja mulla onkin rutkasti rahaa,mutta ei verotettavaa tuloa.Minä en ostaisi näitä jätekatoksia edes 500 eurolla.Mutta jos taas purkaa kaikki asuin kelvottomat slummit ja röppänät ei jää myytävää.

        Sinun hintaluokassa on vain niitä jätekatoksia ja röttelöitä, mutta jos sinulla on vain 500 euroa niin tuntuuhan jopa 30000 kalliilta.


      • APINA
        Hhdjjdikkz kirjoitti:

        Sinun hintaluokassa on vain niitä jätekatoksia ja röttelöitä, mutta jos sinulla on vain 500 euroa niin tuntuuhan jopa 30000 kalliilta.

        Köyhä karjuu.Minulla on tili Bernissä Sveitsissä.Vuoden lopulla tuli sieltä ilmoitus,että on avattava uusi tili,kun numerot loppuu entisestä.Piti avata Dupliniin toinen tili ja sielläkin rupeaa käymään numerot vähiin,mihin avaan uuden tilin HMMMM,kenties Marbeliaan,jossa on 800,000,000 euron huvila,mitäs sinulla on vaikka vaikutat varsin vauraalle.Tottapuhuakseni joudun asumaan slummissa juuri kaltaistesi vuoksi,muutoin voin tulla ryöstetyksi.


    • hintahemuli

      Kohta kupla räjähtää ja asunnot Kemissä rommaa!

      • hentahimuli

        Ei ne koskaan sinun ulottuville rommaa. Nyhjötä vaan vuokrakasarmissa.


    • muuuhh

      taas torniolaiset äpylit tulleet riehumaan kemin sivuille.

    • hintahemuli

      MYY ASUNTOSI KEMISSÄ KUN VIELÄ ON MAHDOLLISTA SAADA SIITÄ JOTAIN!

      • HENTAHIMULI

        NE MUUTAMAT EUROT MITÄ SULLA ON EI KUITENKAAN RIITÄ NIIN ETTÄ TUSKINPA MYYDÄÄN


    • ..-.-

      halvalla myydään asuntoja täälläpäin, kun vertaa etelä-suomeen ,saa maksella vuokrayksiöstäkin kolmion hinnan...

    • APINA

      Niinpä niin.Luulempa,että asuntokuplia on varmasti ja paljon muitakin kuplia.Ei kestä viittä kuplaa pamahtaa maksuun yhtäaikaa,seuraa ketjureaktio,vekselipommi räjähtää.Erikoinen näkymä keskellä Kemiä,keskellä päivää.Maastureita luksusautoja seisoo kilometrien jonoissa keskellä parhainta työpäivää.Mikäli on näin vauraat asukkaat luulisi tasaveron oloissakin olevan verotettavaa tuloa,ettei tarvitse kitua vuosikymmeniä kriisikuntana.

    • hast

      Voisin ostaa asunnon Kemistä. Pitäisi olla hissillisestä talosta sauna, parveke, grillikatos, sisäänkäynnit etu- ja takapihalta. Tarjoa!

      • vcvcvcccv

        Otapppa selvää Seulankatu 2:sta, vasta rakennettu talo keskustassa Citymarkettia vastapäätä. Hissillinen talo ja siinä on varmasti ainakin osa noista vaatimuksista.


      • hast
        vcvcvcccv kirjoitti:

        Otapppa selvää Seulankatu 2:sta, vasta rakennettu talo keskustassa Citymarkettia vastapäätä. Hissillinen talo ja siinä on varmasti ainakin osa noista vaatimuksista.

        Kiitos vinkistä. Siisti talohan tuo on kaikin puolin, vaan pieniä ovat asunnot meidän tarpeisiin.


      • APINA
        vcvcvcccv kirjoitti:

        Otapppa selvää Seulankatu 2:sta, vasta rakennettu talo keskustassa Citymarkettia vastapäätä. Hissillinen talo ja siinä on varmasti ainakin osa noista vaatimuksista.

        On todellakin,mutta ketäpä siinä asuukaan,menkääpä katsomaan,mutta elkää lentäkö selälleen.Kyllä seulakadulta saa ostaa osakkeen,kun raataa kovissa töissä.


      • Saako sieltä
        APINA kirjoitti:

        On todellakin,mutta ketäpä siinä asuukaan,menkääpä katsomaan,mutta elkää lentäkö selälleen.Kyllä seulakadulta saa ostaa osakkeen,kun raataa kovissa töissä.

        Seulankadulta ostaa jos kynä on raskain työväline? Pitääkö olla työn raskaan raataja? Kun en viittis vaihtaa helposta työstä raatajan ammattiin.


    • Tässä vinkki
    • rommaaaa

      Tarjoan asunnosta Kemissä noin 5000€. Sopiiko tämä?

      • Jfjfyeyyj

        Ei se sovi kun sulla pitäs kuitenki tosiaan olla se 5 tonnia. Itse piirretyt rahat ei kelpaa.


    • keskustapuolue

      Kemissä on valtava riski menettää rahansa asunnoissa. Myykää nyt äkkiä kämpät pois kun voitte, järkikin sen sanoo. Paikkakunnalla on pari tehdasta ja vähitellen sammutellaan valoja. Kuvaavaa on että Tervolassakin, tuolla keskustapuolueen ghetossa, asunnot ovat arvokkaampia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe