Mitä olet syönyt tänään? Itse kanan rintapalan ja riisiä, yhden atrian roiskeläpän ja tortillasipsejä dipillä. Ja maksamakkaraleivän.
Mitä olet syönyt tänään - gallup
20
98
Vastaukset
- puskalisko
kaksi uuniperunaa ja punajuurilasagnea, yhden sämpylän
Aamulla kupin teetä ja yhden ruisleivänpalan, päivällä kupin kahvia ja kaksi laskiaispullaa ja nyt on kinkku-ananas-katkarapu-pizzapannari uunissa. Juu ja pari viinirypälettä olen mutustanut myös :)
- kylläinen
maitokahvia
viinirypäleitä
mansikoita
jugurttia
lohivoileivän
3 näkkileipää
goudajuustoa
fetasalaattia
punaviiniä- nam.
Taidat olla kylläinen provoiltuasi taas 24/7 ja sama ateriointi jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Spelttihiutalepuuroa, neljä purkkia pandan maitosuklaavanukasta, jäätelön ja illalla täytettyjä paprikoita ja kalaburgerin ja mustikoita.
Aamulla Activian ja pari paahtoleipää juustolla ja makkaralla. Lounas jäi välistä, mutta päivälliseksi vedin makaronilaatikkoa huiviin ja illalliseksi ranskalaisia ja grillikylkeä. Myös salaatit vedin sekä päivällisellä, että illallisella naamaan. Välipaloina olen popsinut 3-4 omenaa ja pari pussia babyporkkanoita.
kahvia
paahtoleipää voita salaatinlehti tomaattia
1 siiv kinkkua
1 puutarhamarjajogurtti
grahampuuroa marjakeittoa
kahvia
lohivoileipä
omena
peruna
porkkanaraastetta
salaattia
maksapihvi
marjakiisseliä
appelsiini
paahtoleipää voita salaatilehti tomaattia
1 % viiliä marjoja Olen varmaan koko palstan epäterveellisin evästäjä :(
Söin jotain. Väinämöisen nappeja, piparitaloa, lihakeittoa (mut sen tein itse oma pakastamista kasviksista) ja Fazerin suklaata.- varazombi
Kourallisen pähkinöitä.
- tuokaa ruokaa
en mitään
en mitään, helle riivaa niin.
äsken heräsin päikkäreiltä ja aurinko ol laskeutumassa joten aattelin käydä lähimmässä ravintolassa syömässä nautaa, mut sit tyydyinkin pelkästään kylmään pepsiin ja tupakka-askiin.
sit takaisin hotellihuoneeseen hirveet vatsankäänteet kuten aamullakin ku join aamukahvit ja colaa.
hirvee lurina ääni mahasta kuului ku suolistoa tyhjensin ruskeasta nesteestä.monte24 kirjoitti:
mut ei miul oo nälkäkään
Sun pitäisi juoda enemmän ja muutakin kuin kahvia ja colaa. - Kenties kivennäisvettä. - Katso, että siinä on suolaa edes jonkin verran.
palan juustoa ja mukillisen teetä
- zisel
En mitään vielä tänään mutta eilen söin omatekemää uunikalaa ja lohkoperunoita. Mun on pakko laittaa se uunikala ohje tähän, tää on niiiiin sikahyvää:
400g pakasteseitiä (sitten kun se on senverran sulanut että voi iskee puukon läpi niin palottele se sellasiin jotain 3 sentin paloihin)
Purjosuikaleita ja tilliä (mä en käytä tilliä kun en voi sietää sitä)
Kala-palat siis voideltuun uunivuokaan ja purjosuikaleet päälle ja sitten viimeseksi kaadetaan päälle tää seos:
1 muna
100g juustoraastetta
1 dl maitoa
ripaus valkopippuria
suolaa
200 astetta/n.30min - KoppavaHoro
Kaksi kuppia Pirkka-pikakahvia kauramaidolla ja kaksi palaa tummaa luomusuklaata.
- paasto julistetaan
en mitään syönyt eilen. en syäö tänääbkään mitään. nyt on paaston aikaa. lopettakaa syöminen kusipäät jos pystytte. vähenee se paskantelukin.
suklaapalan.
- gulinaristi
Kaksi vaaleaa leipää, päällä kinkkua, juustoa,maustekurkkua.
Muki teetä.
Puolikas ruisleipä jonka päällä 11 kokonaista nakkia ja nakkien päällä 2 siivua erillispakattua sulatejuustoa, koko hoito minuutiksi mikroon.
Muki vettä.
Iltapalasta en tiedä. Saatan syödä tölkin hernekeittoa (kylmänä) suoraan purkista. - gdeshjkl
Aamupala kaksi kuppia kahvia, juustovoileipä, viiliä jogon sekoitin joukkoon mustikoita ja vadelmia.
Päivälliseksi lihapataa perunoiden kanssa ja jälkiruoaksi kahvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906393- 1723692
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2152273- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191723
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707