Illan juomavalikoima

mitä laitetaan

maito
vaalea glögi
kiinalainen tee, punainen
vihreä tee
kaakao
mustaherukkamehu
maustettu viina
mansikkamehu, light
coca-cola, zero

Mitä teillä olisi tarjolla?

41

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punkkua vissyllä,

mur

• ehei...

sulla on kaljaa.

• ehei... kirjoitti:

sulla on kaljaa.

eeipäs olekkaan :P

tästä kämpästä ei löydy ainuttakaan kaljaa,

mur

• KoppavaHoro

Juuri sitä lasissa as we speak! :)

• KoppavaHoro kirjoitti:

Juuri sitä lasissa as we speak! :)

ai vinkkua pyssyllä? :D

täytyy kyl sanoa et näin se on parempaa :)
        ukkeli ei turhia hienostele, se notkistaa punkkunsa tilkalla kraanavettä, mut mun piti saaha pullo vitsyä kyytipojaksi,

mur

• KoppavaHoro
        murriperkele kirjoitti:

ai vinkkua pyssyllä? :D

täytyy kyl sanoa et näin se on parempaa :)
        ukkeli ei turhia hienostele, se notkistaa punkkunsa tilkalla kraanavettä, mut mun piti saaha pullo vitsyä kyytipojaksi,

mur

Kuplat tekevät juhlan!

• KoppavaHoro kirjoitti:

Kuplat tekevät juhlan!

niinhän ne,
        ja tuovat muutenkin kivaa pirtsakkuutta muuten aika tunkkaisen makuiseen punkkuun,
        en siis ole suurimpia punaviinin ystäviä, mut tässä muodossa se onkin yllättäin ihan kivaa juotavaa :)

mur

• Tolojake
        murriperkele kirjoitti:

eeipäs olekkaan :P

tästä kämpästä ei löydy ainuttakaan kaljaa,

mur

Kahtopa vielä puuliiteristä jos ois jemmattuna ees sahtia.

• Tolojake kirjoitti:

Kahtopa vielä puuliiteristä jos ois jemmattuna ees sahtia.

hyi saakeli! kehtaat edes ehdottaa moista!
        kiljut ynnä muut omatekoiset ovat kyllä autuaallisesti unohtuneet sinne muinaisiin nuoruusvuosiin..
        (ainakin minun osaltani, sinusta arvoisa vara-tonttu, en olis niinkään varma.. :P)

mur

• emili-a

Teilläpä on hyvät tarjoilut. Täällä on kahvia, teetä, jossain on joku... saatu kolmen vartin punkku, muuten viitsi korkata sitä. Yksi kuiva sitikka ja tietysti vettä. Tahtoisin yhden terävän, muttei ole. Kaupat ehti mennä kiinni. Olisin todella tarvinnut sen.
      Keitin siis vahvat kahvit.

ps. naapuri soittaa puskaa musiikkia

• Mitäpä ei olisi. Ja minun kun ei pitänyt olla keräilijäluonne. Ja Rouva Ratikka hoitaa alkoholittoman puolen.

• Nasduck

Baarikaappi & jääkaappi.

(Friz ratkaisee monogamian synnit ja uudelleenjärjestyy ekumeeniseen oloasuunsa)

• Nasduck

Viinikaappi unohtui. Mutta sitä ei käytetä kuin hätätilanteissa, joissa maailma tuntuu kallistuvan.

• Vielä yksikin

sivistyssana ja minä ammun itseni

• Vielä yksikin kirjoitti:

sivistyssana ja minä ammun itseni

cabernet sauvignon :) ei vaisinkaan, en olis tykännytkään :D

• Dubbeldutch

• punkkumies
        Sxthsense kirjoitti:

cabernet sauvignon :) ei vaisinkaan, en olis tykännytkään :D

Ai sexsnasari syökin viinirypäleita vain, niistä saisi kyllä hienoja boerdeaux viinejäkin. Taitaa kiljutkin juoda raakana ja kalsaripyykkiä tulee.

• punkkumies kirjoitti:

Ai sexsnasari syökin viinirypäleita vain, niistä saisi kyllä hienoja boerdeaux viinejäkin. Taitaa kiljutkin juoda raakana ja kalsaripyykkiä tulee.

No minun suosikkirypäle, huomasin vasta. Mutta kyllä saksalainen riesling on omaa luokkaansa. Ehkö nuo kaikki liittyy vain johonkin tunnelmaan :)

Entä? Mikä on suosikkiviinisi? :)

• punkkumies
        Sxthsense kirjoitti:

No minun suosikkirypäle, huomasin vasta. Mutta kyllä saksalainen riesling on omaa luokkaansa. Ehkö nuo kaikki liittyy vain johonkin tunnelmaan :)

Entä? Mikä on suosikkiviinisi? :)

Sehän riippuu tilanteesta.Ruokaviininä esim pihvin kanssa
        boreauxviinestä medoc chateuviinejä suositellaan.
        Minä valitsen kuitenkin burgundilaisen saint Emilionin.
        Kuivana se ei kelpaa juopotteluun.

Seurustelujumana tawny portviinit

• punkkumies
        punkkumies kirjoitti:

Sehän riippuu tilanteesta.Ruokaviininä esim pihvin kanssa
        boreauxviinestä medoc chateuviinejä suositellaan.
        Minä valitsen kuitenkin burgundilaisen saint Emilionin.
        Kuivana se ei kelpaa juopotteluun.

Seurustelujumana tawny portviinit

Minulla on työnkuvana ollut viinien ja muiden juomien maistelu ja valita agentuuriliikkeiden uutuuksia sisäänostoon.
        Alkosta ostelen mielenkiinnosta erikoisia uutuuksia.

Sexpesselin kanssa Aperitas Oskarinhovissa....
        Liskon seurassa siivottomassa residensinssissänsä pullan ja laardin palanpainikkeeksi tenua:D

• punkkumies kirjoitti:

Minulla on työnkuvana ollut viinien ja muiden juomien maistelu ja valita agentuuriliikkeiden uutuuksia sisäänostoon.
        Alkosta ostelen mielenkiinnosta erikoisia uutuuksia.

Sexpesselin kanssa Aperitas Oskarinhovissa....
        Liskon seurassa siivottomassa residensinssissänsä pullan ja laardin palanpainikkeeksi tenua:D

Mutta on se vaan parempi, että Hullu-Anselmi on vanhemmiten ryhtynyt raivoraittiksi. Eihän viina ja lääkkeet sovi yhteen. Alan kirjallisuutta voi toki lepositeissä ja pilleripäissäänkin lukea...

• Ratikkakuski.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta on se vaan parempi, että Hullu-Anselmi on vanhemmiten ryhtynyt raivoraittiksi. Eihän viina ja lääkkeet sovi yhteen. Alan kirjallisuutta voi toki lepositeissä ja pilleripäissäänkin lukea...

Kuka raivoraits on? Ratikan ahneella luonteella ei viinimaistajaisiin toista kerta otettaisi. Sika ei malttaisi sylkykuppia käyttää, vaan nielisi kaikki konjakitkin pitkinä ryyppyinä suoraan pullosta.
        Pitäähä ravintolapäällikön tietää mitä myy

He-hee! ;-)

• Meillä ei ole tarjolla mitään. Itse toki juon tummaa Murphysiä.

• KoppavaHoro

Olis Olvin ykköstä, kolmea erilaista alkoholitonta bisseä, Euroshopper-lageria, viiniä (punaista ja valkoista), piscoa (kolmea erilaista), rommia (kahta eri merkkiä), kauramaitoa, luomumaitoa, vissyä, Kahluaa ja Domppaa. Lisäksi pikakahvia, espressoa, saksalaista suodatinkahvia, kokateetä, Yellow labelia. PG tipseja, Pirkka Earl Greyta, kolmea erilaista luomuyrttiteetä, joulukahvia ja jouluteetä. Ja matea, tietty. Oho, glögiäkin löytyy. Hanasta tulee myös yllättäen vettä.

• puskalisko

mietinkin että missä pojat ovat. Ilmeisesti teillä, heillä on pettämätön vainu näiden asioiden suhteen.

• KoppavaHoro
        puskalisko kirjoitti:

mietinkin että missä pojat ovat. Ilmeisesti teillä, heillä on pettämätön vainu näiden asioiden suhteen.

Joo, täällä on Immun 4-vuotisbileet käynnissä toista päivää putkeen. Kohta alan laittaa porukkaa pihalle, ennen kuin joku naapureista soittaa poliisit.

• puskalisko
        KoppavaHoro kirjoitti:

Joo, täällä on Immun 4-vuotisbileet käynnissä toista päivää putkeen. Kohta alan laittaa porukkaa pihalle, ennen kuin joku naapureista soittaa poliisit.

pojat ovatkin kovin tohkeissaan Immusta, Immulla kun kasvaa parta ja muutakin karvaa. Pojilla ei. Kuulitko jo siitä, kun Immu oli taluttanut poikia ulkona ja näyttänyt mihin kaikkialle kannattaa kusta?

Pojat olivat siitäkin tohkeissaan, tankkasivat oikein huolella ennen kierrosta.

Älä ihmettele jos joku vähän valittaa ruikkimisesta. Laita pojille kyltit selkään (NÄMÄ KUULUVAT M-JUNAAN) kun eksyvät kuitenkin taas.

• KoppavaHoro
        puskalisko kirjoitti:

pojat ovatkin kovin tohkeissaan Immusta, Immulla kun kasvaa parta ja muutakin karvaa. Pojilla ei. Kuulitko jo siitä, kun Immu oli taluttanut poikia ulkona ja näyttänyt mihin kaikkialle kannattaa kusta?

Pojat olivat siitäkin tohkeissaan, tankkasivat oikein huolella ennen kierrosta.

Älä ihmettele jos joku vähän valittaa ruikkimisesta. Laita pojille kyltit selkään (NÄMÄ KUULUVAT M-JUNAAN) kun eksyvät kuitenkin taas.

Mä oon taloyhtiön hallituksessa, joten eivät uskalla urputtaa. Immu tosiaan tietää parhaimmat kusipaikat, ja nauroi räkäisesti kun tuli se ilmoitus, jossa toivottiin, että lemmikkien kusia ja paskoja ei piha-alueila näkyisi. Perusteena se, että lapset möyrivät lumessa. Arvaa vaan mitkä lumikukkulat ovat meidän suosikkeja...

• Domppaa? Mutta Doman aika on vasta ensi lauantaina ja silloin ei palstailla. ;-)

Milloinkas teillä?

• puskalisko
        KoppavaHoro kirjoitti:

Mä oon taloyhtiön hallituksessa, joten eivät uskalla urputtaa. Immu tosiaan tietää parhaimmat kusipaikat, ja nauroi räkäisesti kun tuli se ilmoitus, jossa toivottiin, että lemmikkien kusia ja paskoja ei piha-alueila näkyisi. Perusteena se, että lapset möyrivät lumessa. Arvaa vaan mitkä lumikukkulat ovat meidän suosikkeja...

minulla oli pieni kusisota edellisessä taloyhtiössä. Piskini kun kusi parkkiapaikalla pakokaasujen saastuttaman lumen keskelle, ja joku räyhäsi sieltä kauempaa että kun koira kusee pihaan!

Menin asuntooni, avasin koneen ja kiitin hyvästä keskustelunavauksesta. Kirjoitin kohteliaan tekstin taloyhtiön ilmoitustaululle. Pahoittelin ajoittaista keltaista lunta, mutta huomautin pitäväni huolen siitä, että lasten leikkipaikoilla tai ihan oven edessä ei asioida, eikä tällaista ainakaan minun jäljiltäni ole. Lisäksi peräänkuulutin jonkinlaista suhteellisuudentajua: musta lumi onkin jo hieman toksista - ja kumpaa täällä oikeastaan enemmän on, mustaa vai keltaista lunta?

Muistutin myös yhtiösääntöjen asukasviihtyvyydestä ja ilmaisin kantani, jonka mukaan huutamalla kiroilu ei välttämättä ole paras tapa kommunikoida. Kehotin soittamaan ovikelloa jos asiaa on, ja ilmaisin olevani valmis tarjoamaan kahvia jos tulija osaa esitellä itsensä asiallisesti ja olla kiroilematta.

Nimi alle ja seinälle.

Jotenkin se mussutus loppu.

• KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

Domppaa? Mutta Doman aika on vasta ensi lauantaina ja silloin ei palstailla. ;-)

Milloinkas teillä?

Kyseinen vintage-Domppa on majaillut meillä jo reilut vuoden päivät... Ehkä nyt sitten kun allekirjoitetaan uuden talon paperit... kenties... Huoh.

• KoppavaHoro
        puskalisko kirjoitti:

minulla oli pieni kusisota edellisessä taloyhtiössä. Piskini kun kusi parkkiapaikalla pakokaasujen saastuttaman lumen keskelle, ja joku räyhäsi sieltä kauempaa että kun koira kusee pihaan!

Menin asuntooni, avasin koneen ja kiitin hyvästä keskustelunavauksesta. Kirjoitin kohteliaan tekstin taloyhtiön ilmoitustaululle. Pahoittelin ajoittaista keltaista lunta, mutta huomautin pitäväni huolen siitä, että lasten leikkipaikoilla tai ihan oven edessä ei asioida, eikä tällaista ainakaan minun jäljiltäni ole. Lisäksi peräänkuulutin jonkinlaista suhteellisuudentajua: musta lumi onkin jo hieman toksista - ja kumpaa täällä oikeastaan enemmän on, mustaa vai keltaista lunta?

Muistutin myös yhtiösääntöjen asukasviihtyvyydestä ja ilmaisin kantani, jonka mukaan huutamalla kiroilu ei välttämättä ole paras tapa kommunikoida. Kehotin soittamaan ovikelloa jos asiaa on, ja ilmaisin olevani valmis tarjoamaan kahvia jos tulija osaa esitellä itsensä asiallisesti ja olla kiroilematta.

Nimi alle ja seinälle.

Jotenkin se mussutus loppu.

Meillä ei onneksi mussuteta, mutta sanouduin irti siitä perusteesta, jossa lumessa möyrivät lapset mainitttiin. Meillä kun on lapsille ihan oma leikkipaikka ja se EI sijaistse meidän pihamme vieressä lumenkaatopaikalla... Mutta mä en valita lapsista (koirat hoitavat sen suoratoimintana) eivätkä koirani kuse yhtiön alueelle, Sitä keltaisemmat ovat sitten ne hanget juuri alueemme ulkopuolella.

• puskalisko
        KoppavaHoro kirjoitti:

Meillä ei onneksi mussuteta, mutta sanouduin irti siitä perusteesta, jossa lumessa möyrivät lapset mainitttiin. Meillä kun on lapsille ihan oma leikkipaikka ja se EI sijaistse meidän pihamme vieressä lumenkaatopaikalla... Mutta mä en valita lapsista (koirat hoitavat sen suoratoimintana) eivätkä koirani kuse yhtiön alueelle, Sitä keltaisemmat ovat sitten ne hanget juuri alueemme ulkopuolella.

niin no se. Mikä pakko niiden kakaroiden on heittäytyä päälleen kustuun hankeen? Tuhdimpaan tavaraan on mielestäni olla oikeus olla törmäämättä (ja käsittääkseni sinäkin korjaat nämä bruttokansantuotteet pois).

Eikä se kusi nyt mitenkään vaarallista ole.

• KoppavaHoro
        puskalisko kirjoitti:

niin no se. Mikä pakko niiden kakaroiden on heittäytyä päälleen kustuun hankeen? Tuhdimpaan tavaraan on mielestäni olla oikeus olla törmäämättä (ja käsittääkseni sinäkin korjaat nämä bruttokansantuotteet pois).

Eikä se kusi nyt mitenkään vaarallista ole.

Juu, kiinteät kerätään. Tottakai. Mutta ilmeisesti meidän(kin) taloyhtiön muksuilla on sisäsyntyinen ominaisuus, joka vetää keltaista lunta kohti. Ei sillä, kyllä meidänkin pojat siitä tykkäävät, Pessi varsinkin on suuri mehujään ystävä.

• native-monte

Mistä sellaisen hanan saisi, olisiko parempaa vettä, kuin valkonaamojen posliinipyttylähteessä--niissä on usein mierdaakin

• Yritähän nyt edes vähän skarpata feikkaamistasi. ;-)

Ps. Värjää vaikka perseesi ja nikkisi, niin respecktisi paranee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe