Oulun Kaukovainiolla pizzeriassa on sattunut ampumavälikohtaus, kertoo poliisi.
Yksi ihminen on kuollut ja kaksi haavoittunut. Poliisi on eristänyt alueen Kaukovainiolla.
Tapahtumat saivat alkunsa noin kello 22.30. Ampuja oli tullut pizzeriaan sisälle ja aloittanut ampumisen melkein heti. Lopuksi hän ampui itseään ja haavoittui.
Teon syystä ei ole vielä tietoa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012021915225311_uu.shtml
Yksi kuollut ampumavälikohtauksessa Oulussa
16
142
Vastaukset
- nohuh hu
Meinaat ettei toiset osaa lukea iltalehteä ilman linkkiä!!!!
- villi arvaus
Raha tai rakkaus?
Liivit tai liivit...tai tulokkaat? Sen mitä noilla kulmilla tuli reilu 4 vuotta asuttua, niin kertaakaan en liivillisiä nähnyt kertaakaan. Niitä ei tullut nähtyä kuin Peppersissä. Mannet ilmeisesti pyöritti sillon kaketsun huumekauppaa, "natsipikkupojat" piirteli hakaristejä turkkilaisten pizzerian ikkunoihin aamuöisin ja somppuja tms. ei näkynyt muuta kuin päiväaikaan. Mannet, somput ja liivimiehet ei ammu itteensä. Jotta joku "valkoinen" sekopää lienee asialla...
Kandee muuten hankkia oma nikki, niin ei tarvi toisten lainata. Mä en oo tainnut koskaa kirjoitella tuolla tavalla "puskista".- vieläki villimpi arv
"Villi arvaus" on suomalainen sanonta. Se ei ole kenenkään nimi eikä omaisuuttaa.
Onkohan vietetty pikkasen liikaa aika palstalla, jos teet ohikulkeville sääntöjä miten julkisella palstalla saa kommentoida?
Mä olen kommentoinut nimimerkittä ja kommentoin jatkossakin. Laitan jatkossaKIN pisteitä, pilkkuja, merkkejä ja sanontoja nimimerkin kohdalle. Koita kestää.
- pilu
Mustikset pyöriin aseen kans ...mitään muuta
- Mitäs jos
opettelisit puhumaan. Kirjoitat vasta sitten.
- ..
Mitäs jos kirjoitti:
opettelisit puhumaan. Kirjoitat vasta sitten.
loppuiko juomat vai jutut kun pitää vittuilla?
Jaha, Serpico oli sitten ratkaissut pelin.
- .
geniopas
- Paulig neiti
. kirjoitti:
geniopas
dazun levy pyörii herkeämättä......Q ryyystää kahvia nyt tuossa vieressä ilman hätiä.
- Kuntauudistuksen uhr
.
Kuntauuudistus on jo saanut ensimmäiset kuolonuhrinsa
. - matkaliput,olkaa hyv
Afrikkalainen tulee Suomeen turvaan mutta tuleekin ammutuksi suomalaisessa pizzeriassa. Mikä on todennäköisin paikka tulla ammutuksi Suomessa?
- Reikärauta Brown
monte24 kirjoitti:
joensuu varmaankin sit tampere
montella netcafe Saimaa erittäin todenäköisesti
Tapahtuma paikkana Lappeenranta town
- Nasduck
Täällähän vilahti jokin Pitsajuttu aamutuimalla, se jossa naisia taas lutkiteltiin (kumma sana) ja huoriltiin. Sitten paloi jokin lettu pohjaan.
Kumma maailma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627