Olen käynyt läpi monet keskustelupalstat ja olen tehnyt yhteenvedon hyvistä mailoista ja lavoista ja gripeistä. Itse pelaan fat pipe bow 26, raw lapa ja fat pipen harmaa grippi. Sillä onnistuu vähän kaikki. jos mietit mikä grippii on paras niin se on tämä. Sillä vähän aikaa sitten eräs joukkue testasi grippejä ja tämä harmaa kesti kauiten. Myös exel nano 2.5 chillin lavalla on myös luotettava ja hyvä. Lisäksi kannattaa kokeilla blast devastator 2772 lapaa. Monet junnut käyttävät sitä. PISTÄKÄÄ KOMMENTTIA!!!
Mailojen ja lapojen yhteenveto
Peluri 94
2
154
Vastaukset
- säbäpoju564
kiitos vinkeistä, tulivat todella tarpeen. Itse pelaan juuri tuollaisella exelillä ja gripeistä olen samaa mieltä
- km
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648143Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592482- 71846
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 12760
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693