JOUTOAJAN GALLUP

zisel

1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa?

2. Paras aineesi peruskoulussa?

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit?

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan?

5. Ketä ihmistä ihailet?

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut?

7. Työ/asia jossa olet hyvä?

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi?

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D

11. Mitä ammattia arvostat eniten?

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta?

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta?

14. Mieleenpainunein kirja?

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies?

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan?

17. Annatko helposti periksi?

18. Millainen olit lapsena?

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat?

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi?

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja?

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit?

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä?

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle?

25. Mitä ruokaa et voi sietää?

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D

27. Tehoavatko mainokset sinuun?

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan?

KIIIITOOOOOS!!!

33

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuun savua

1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? En mitään

2. Paras aineesi peruskoulussa? Historia

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? Öljynporaajaksi

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? riippuu hetkestä

5. Ketä ihmistä ihailet? En ketään

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? En haaveile tavaroista

7. Työ/asia jossa olet hyvä? Myynti

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D Saa

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? Minä eikä minulla ole pomoja.

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D Hallitunkin!

11. Mitä ammattia arvostat eniten? Kaikkia

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? No en

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? En mitään

14. Mieleenpainunein kirja? kirja kuin kirja

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? Aivan sama

17. Annatko helposti periksi? En

18. Millainen olit lapsena? Rasittava

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? Kyllä

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi? En käytä

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? En ole

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? Suoruuteen ja avoimuuteen

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? en

25. Mitä ruokaa et voi sietää? keitettyä kaalia

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D Joku menestyvä fiksu ihminen

27. Tehoavatko mainokset sinuun? eivät

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? agressivisuus voi olla kiihottavaa

KIIIITOOOOOS!!!

• niin?

1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? Tietokoneen

2. Paras aineesi peruskoulussa? Historia

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? Ammattinukkujaksi

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? Kiukkuisuus ja itkeskely

5. Ketä ihmistä ihailet? En ketään

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? Tavarasta

7. Työ/asia jossa olet hyvä? Musiikki

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D Ei

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? Kumppanini

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D Tuhkakupin

11. Mitä ammattia arvostat eniten? Jalkakäytävien hiekoittajia

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? En

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? Jonkun tarpeettoman sivistyssanan

14. Mieleenpainunein kirja? Enola Gay

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? Mies

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? Tissit, pillu ja pylly

17. Annatko helposti periksi? Usein

18. Millainen olit lapsena? Hauksa

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? Joo

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi? En ainakaan muru

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? ?

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? Blondiuteen

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? En

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? Ottaa kolmiolääkkeen

25. Mitä ruokaa et voi sietää? Kalaa

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D Katti

27. Tehoavatko mainokset sinuun? Joskus

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? Ei

• niin?

Se joka antoi vastaukselleni miinuksen ilmoittautuu tähän, niin ruvetaan keskustelemaan.

• keskustelua
        niin? kirjoitti:

Se joka antoi vastaukselleni miinuksen ilmoittautuu tähän, niin ruvetaan keskustelemaan.

niin? tämähän on keskustelupalsta.

• KoppavaHoro

Ei tule mitään erityistä mieleen. Olkkarin villamatto on vittumainen imuroida.

Äikkä.

Kirjailijaksi.

Vilpillisyys.

5. Ketä ihmistä ihailet?
      Niin monia etten jaksa edes luetella.

En nyt aina, mutta nyt haaveilen robotti-imurista.

Kielet, neuvottelu.

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D
      Ei vain saa, vaan myös pitää!

Minä kai...

Jotain mitä sä tarvitset tai et tarvitse. Sademetsää..?

Tällä hetkellä suomalaisista reumatologin.

Itse asiassa en, vaikka mies muuta toivoisikin...

En tältä palstalta, mutta Suomi24:ltä olen saanut tietää, että päihdeongelman kanssa ei kannata mennä terveyskeskukseen, jos ei ole valmis julkistamaan ongelmaansa.

Jaa... Appelsiininsiemen. Ihmiskunnan viholliset. Puhdistus.

Mun kokemusten mukaan nainen, mutta se voipi olla sattumaakin.

JOILLA? EOS.

Kyllä, olen hanskat tiskiin -tyyppiä.

Pikkuvanha, itsetietoinen, ailahteleva ja voimakastahtoinen.

Joissakin tapauksissa varauksellisesti kyllä.

Nykyinen on babes, honey, hun, love, the love of my life, gorgeous, sexy jne...

En yllä miesten tasolle.

Nykyisessä ehkä eniten siihen, että hän rakasti minua huolimatta kaikesta. Ja rakastaa edelleen.

En.

Hyvin monet asiat.

Mansikkajogurttia.

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D
      Villisika.

Useammin kuin haluan myöntää.

Oikea aggressiivisuus ei, roolileikissä kyllä.

• 1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? - Zisel voisi olla hyvä lisä tuohon peiton alle räpsyttelemään silmiään.

2. Paras aineesi peruskoulussa? - En kerro.

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? - Shakin pelaaja.

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? Sadismi.

5. Ketä ihmistä ihailet? - Ziseliä.

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? - Olikohan se sellainen leikkiautobussi, mistähaaveilin pitkään, mut mitä en koskaan saanut. Nykyään haaveilen Ferrarista ja parista muusta autosta.

7. Työ/asia jossa olet hyvä? - Haliminen, nukkuminen.

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D - Toki.

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? - Yleensä suhde on kyllä mielestäni pilalla, kun jompikumpi alkaa olemaan pomo. Ei kumpikaan, tai suhde loppuu.

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D - Vaaleanpunaisen ponin.

11. Mitä ammattia arvostat eniten? - Jotain tiede-suuntaista, mut myös ihan duunarihommia. Kaikkea, missä ollaan hyödyksi tai autetaan.

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? En. En haluais olla usean kanssa seksisuhteessa.

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? - En osaa nyt oikein muotoilla. Mut ehkä yksi asia on oma suhteellisuudentajuisuuteni.

14. Mieleenpainunein kirja? - Tarkoittaako muistamista, vai kokemusta? Tässä vois mainita jotain lastenkirjaakin, tai sit Zarathustraa.

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? - Mies yleensä, koska nainen vaikuttuu monesti sukupuolitekijöistä.

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? - No, mä en ole niin itsekäs, että osaisin tähän vastata.

17. Annatko helposti periksi? - Riippuu asiasta. Mä toimin yleensä sen mukaan, mikä on oikein, tai kannattavinta. Siihen ei yleensä periksiantamiset liity.

18. Millainen olit lapsena? - Iloinen, kiltti, helppo lapsi. Empaattinen, herkkä, sosiaalinen, kekseliäs, pilaileva.

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? - Riippuu tilanteesta. Ei siitä tarvi maksaa veroja, että kuljettaa kaverit baarista kotiin ja saa maksua.

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi? - En kerro.

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? - Riippuu vilun määrästä ja olosuhteista.

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? - Söpöyteen.

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? - En ole ikinä pyytänyt.

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? - Kohtelemalla asiallisesti, huomioimalla.

25. Mitä ruokaa et voi sietää? - Sipuli.

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D - Oma itseni.

27. Tehoavatko mainokset sinuun? - Ei siten, kuin on tarkoitus, ellei ne kerro jostain minua hyödyttävästä asiasta.

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? - Voi kai.

• zisel

1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? - Jos vain yksi pitää valita niin vaikka jääkaappi, siinä ei ole kahvaa ollenkaan vaan pitää tunkee sormet sinne väliin että sen saa auki saatana.

2. Paras aineesi peruskoulussa? - Englanti.

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? - Eläinlääkäri vois olla hyvä duuni.

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? - Jos ei ole päällä mitään muuta kun sukat niin saa lähtee menee.

5. Ketä ihmistä ihailet? - No vaikka... ööh... Joku joka on taistellut tiensä huipulle vaikka lähtökohdat elämään on olleet huonot. Suurin osa huippumalleista on kärsinyt kaikenmaailman kauheuksia lapsuudessaan (haastattelujen mukaan) ja nyt he on kovalla työllä päässeet huipulle.

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? - En mä tiedä, matkitaan koppista ja sanotaan että robotti-imuri. Todennäkösesti sekin kyllä sekois tänne ajan myötä ja imurois ittensä Kuusamoon täältä niin pian kuin mahdollista.

7. Työ/asia jossa olet hyvä? - Saamaan toisen ihmisen rentoutuu seurassani.

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D - Saa.

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? - Kumppani.

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D - Ostan itselleni rahapuun joka ei tyrehdy koskaan.

11. Mitä ammattia arvostat eniten? - Sanotaan vaikka lääkäri.

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? - No joo.

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? - Kaikennäköstä, en nyt just saa päähäni.

14. Mieleenpainunein kirja? - Tuhat loistavaa aurinkoa esimerkiks.

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? - Eos.

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? - Ei jaksa ajatella :D

17. Annatko helposti periksi? - Asiasta riippuen.

18. Millainen olit lapsena? - Vilkas ja kova tekee tuhoja.

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? - Joo.

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi? - Kulta, rakas. Kännissä mä kullittelen ja sanon rakkaaks jokatoista ihmistä että se siitä.

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? - Olen, rustaan suunnilleen testamenttia joka kerta kun alkaa nenä vuotaa.

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? - Tyyliin, karismaan.

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? - Joo vaikka usein kyllä hävettääkin aina ruikuttaa.

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? - Ehdottaa vaikka jotain kivaa tekemistä tms...

25. Mitä ruokaa et voi sietää? - Tilliliha.

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D - Vaikka leijona.

27. Tehoavatko mainokset sinuun? - Jonkun verran.

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? - Kyllä.

• ..

"meillon kuitenkin taas tillilihaa!!"

• zisel
        .. kirjoitti:

"meillon kuitenkin taas tillilihaa!!"

?

Mun piti säästää toi jauheliha huomiseen mutta nyt on kyllä niin kauhee nälkä että pakko mennä paistaa se samantien. Että ei oo tillilihaa tässä kämpässä eikä tule! :D

• Herrasmies.

Arvaas mihin mä haluisin sormeni sussa työntää.

• Herrasmies.
        Herrasmies. kirjoitti:

Arvaas mihin mä haluisin sormeni sussa työntää.

No en sussa tietenkään mihinkään, vaan sinne sun jääkaapin oven väliin avatakseni herrasmiehenä sulle oven.

...Oonkohan mä vähän väsynyt?

• 1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? Jääviileäkaapin

2. Paras aineesi peruskoulussa? Tekninen käsityö

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? Riippuu vähän, miltä kantilta asiaa katsoo. Unelma olisi, jos voisi matkustella ympäri maailmaan ja rahoittaa homman kirjoittelemalla arvosteluja ja kokemuksia muiden luettavaksi. Realistisesti ajatellen tekisin jotain paljon arkisempaa, jos saisin kenkää nykyisestä duunistani.

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? Estoisuus

5. Ketä ihmistä ihailet? ???

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? Porche 911:stä

7. Työ/asia jossa olet hyvä? Delegoinnissa.

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D Joo

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? Minä

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D New Yorkin matkan käyttörahoineen. ;-)

11. Mitä ammattia arvostat eniten? Kirurgi

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? Fantasioin vaan en haaveile.

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? Liskolta ihmisten laumasieluisuudesta.

14. Mieleenpainunein kirja? Henry Charrierin Papilloin

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? Ei väliä

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? Sheivaus, seksikkäät alusvaatteet ja suuseksi. (Joskus näköjään saa mitä haluaa.)

17. Annatko helposti periksi? En

18. Millainen olit lapsena? Itsenäinen selviytyjä

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? Yhteiskunnan tasolla en, yksilötasolla joo.

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi? Hys hys...

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? En todellakaan.

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? Ulkonäköön ja empaattisuuteen.

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? Ei ole ollut tarvetta.

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? Onnistumisen kokemukset, seksi, känni, auringonpaiste ja raitis ulkoilma, loma, matkailu, pitkään nukkuminen, palstailu jne...

25. Mitä ruokaa et voi sietää? Sisäelimet

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D Norsu

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? Voi

• 1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? - haluaisin takan tai puusaunan

2. Paras aineesi peruskoulussa? - mulla oli monta kymppiä mut sanotaan että käytös :)

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? - tää on paha... no... ? Ehkä joku koulukuraattori ?

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? - epäsiisteys

5. Ketä ihmistä ihailet? - Suoraan sanottuna en ketään sillä tavalla, että haluaisin täysin olla kuin joku muu. - Edesmennyttä isääni arvostan, musiikillisesti Topi Sorsakoskea, Whitney Houstonia ja Christina Aguileraa, ulkonäöllisesti ehkä Julia Roberts. - Niinno... politiikassa Olli Rehnin ura on mielestäni hyvässä suunnassa.

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? - aina ja aina... mut jo useamman vuoden olen haaveillut kultaisesta Kalevala Korun filigraanisormuksesta / kaupunkilaissormus

7. Työ/asia jossa olet hyvä? - olen hyvä neuvottelemaan ja kirjoittamaan/ pitämään puheita

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D - Kyllä ja pitääkin

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? - Minä, valitettavasti, mutta uskon tulevaan ;)

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D - Jos olis mahdollisuus niin haluaisitko vaikka auton vakuutuksineen, huoltoineen ja polttoaineineen :) ?

11. Mitä ammattia arvostat eniten ? - Saattokodin hoitajia, lääkäreitä ja muuta henkilökuntaa

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? - en juurikaan

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? - olen oppinut paaaljon alatyylin sanoja ;)

14. Mieleenpainunein kirja? - Da Vinci Koodi

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? - minun pomoistani paras on ollut nainen

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? - hyvä suutelu, vartalon sopiva hyväily ja ... taitava käsittely ;)

17. Annatko helposti periksi? - riippuu TÄYSIN asiasta

18. Millainen olit lapsena? - hiljainen, ujo, kiltti ja 3-4 vuotiaasta asti aina nenä kiinni kirjassa

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? - pääsääntöisesti en

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi? - muru ja kultaseni

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? - saatan olla ?

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? - rauhallisuus, turvallisuus ja kivat silmät - ehkä myös se, että kerrankin minulla ei ole tarve pomottaa

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? - en

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? - ystävällinen hymy ja sanat, lasten jutut omista koulupäivistään ja se kun ne on niiin murkkuja välillä ;)

25. Mitä ruokaa et voi sietää? - läskisoosi, kesäkeitto, kaalikeitto, liian ruotoiset kalat

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D - leijona

27. Tehoavatko mainokset sinuun? - joskus

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? - voi, mutta minun kohdallani se ei juurikaan toimi

Kiitos hauskasta gallupista !
      Vaikeita pistit :)

• entäs..

alapääsi?

• entäs.. kirjoitti:

alapääsi?

aitäh ? Kysy vähän selvemmin

• Eikun,
        xena-183 kirjoitti:

vihastuin vain kun olet sellainen pomonainen.

• Eikun, kirjoitti:

vihastuin vain kun olet sellainen pomonainen.

Miksi Sinä vihastuit ? Ei kai me edes tunneta XD ?

Siksi minun mieheni täytyykin olla hyvin vahva luonne, etten ala pomottaa häntä. - Mutta hänen täytyy olla myös tasainen luonne, koska en alistu... Olen siis hyvin helppo mutta hankala tapaus ;)

• xena..183
        xena-183 kirjoitti:

Laho latva

• zisel

"10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D - Jos olis mahdollisuus niin haluaisitko vaikka auton vakuutuksineen, huoltoineen ja polttoaineineen :) ?"

• Bostik oli

paras aine ala-asteella

• 1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa?
      - Keittiön työtasot

- Lentäjä (se unelma ei varmaan koskaan muutu)

- Kiristäminen, syyllistäminen, painostus

5. Ketä ihmistä ihailet?

- Mun haaveet vaihtelee kausittain, nyt just unelmoin niistä uusista keittiön työtasoista... ehkä sitten joskus??

- Aikataulujen ja suunnitelmien laatiminen käy näppärästi

- Joo

- Minä (suostun joustamaan tietyyn rajaan saakka)

- Lentävän maton ja onnenapilan :)

- Katastrofiapu ryhmän pelastushenkilokuntaa (tämän paremmin en osaa yksilöidä)

- En

- AdBlockin kautta voi poistaa mainoksia myös manuaalisesti (Kiosked mainokset hävisi ärsyttämästä).
      Miehen logiikasta en edelleenkään yhtään mitään.

- Ihan sama, kunhan se on tehtäviensä tasalla

- En, joissain asioissa joustan, riippuu tilanteesta

- Voimakastahtoinen

- Kulta

- En, ennemminkin hiljainen vetäytyjä

- Huomaavaisuus, kohteliaisuus, ulkonäkö, huumorintaju

- En

- Tilannehuumori

- Puurot ja vellit

- 2 vaihtoehtoa, delfiini ja/tai kotka

- Joskus tepsivät. Uteliaisuudesta voin käydä vilkaisemassa tuotetta ja teen vertailuja.

- Kyllä kai

Thänks! :)

• yksin kotona

Kuntopyörän. vanha on rikki

Liikunta, maantieto, kaupalliset aineet 10 jokaises

öööö oikusministeriksi
      pieriminen
      5. Ketä ihmistä ihailet?
      en ketään
      autosta
      talojen rakentaminen ja remontointi
      saa
      molemmat
      jatkojohdon
      siivooja
      en, vain yhdestä
      että naiset ei ole suvaitsevaisia
      en ole lukenut kirjoja ikinä
      mies
      suutelu, hieronta, vartalon hyväily
      no riippuu asiasta, yleensä annan
      sosiaalinen, kiltti mutta jos joku kiusasi niin annoin selkään,
      tottakai
      rakas, kulta,
      en
      luonteeseen
      en
      24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle
      en tiedä
      valkosipulia, pinaattia, katkarapuja, sieniä, rasvaa, maitoa,
      26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D en todellakaan halua syntyä uudelleen

ei
      voi

• Lisää!

Lisää

• Saunan lämpiämistä odotellessa vielä..

1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? Yläkerta valmiiksi ja uusi känny olis kiva, nykyinen on toinen kännykkä koko elämäni aikana.Jos sais aikaiseksi..

2. Paras aineesi peruskoulussa? Äidinkieli (siinä ainekirjoitus). Myös kuviksesta tuli joskus kymppejä.Biologia välillä.

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? En tiedä, voisin jatkaa tässä, mutta niin että olis vapaa tekemään mitä vain, taloudellisessa mielessä. Siis ei realistista..

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? Suorituskeskeisyys ja tosikkomaisuus.

5. Ketä ihmistä ihailet? Ei tule mieleen mitään julkisuuden henkilöitä. Noh, elokuvanäyttelijänä edesmennyttä Marilyniä.

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? Haaveilin pitkään kirjahyllystä, jossa saa kirjat lasin taakse, nyt on sellainen eikä ole tavarahaaveita enää. Kaikki kauniit esineet on tavallaan haaveiltavia, tietysti.

7. Työ/asia jossa olet hyvä? Mielikuvitus ja kekseliäisyys.

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D Mielellään.

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? Siitä ei ole tullut selvyyttä. Omien vanhempien suhteessa äiti ja anoppi on myös selkeä pomo, joten mä olen kai liian lepsu.

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D Saat kivan opiskelupaikan, sopivasti rahaa, paljon miehiä ja muuta mukavaa ;)

11. Mitä ammattia arvostat eniten? En oikein arvosta ihmisiä ammatin mukaan, mutta sanotaan nyt että lääkäreitä siellä missä apua tarvitaan. Esim. kehitysmaissa.

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? En.

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? Kaikenlaista nippelitietoa, jotka on jo unohtuneet.

14. Mieleenpainunein kirja? Viimeksi Jonathan Franzenin Vapaus, jonka sain luettua tän viikon alussa.

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? Riippuu ihmisestä. Mulla on tosin ollut pari kamalaa naispomoa, joten sanotaan sillä perusteella mies.

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? Suutelu (suulle), sopiva ajankohta, ettei ole liian väsynyt ja monipuolisuus.

17. Annatko helposti periksi? Riippuu asiasta.

18. Millainen olit lapsena? Hiljainen, huomaamaton, omissa oloissaan, mielikuvitusmaailmassaan ja kirjojen parissa viihtyvä avainkaula-lapsi.

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? Periaatteessa.

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi?Vain etunimestä hellittelyväännöksiä. Mua hanitellaan enemmän kuin itse kullittelen.

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? Joskus. Enimmäkseen en.

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? Tasapainoisuuteen ja samankaltaisiin arvoihin (ekologiset asiat, työ ei niin tärkeä, samat kiinnostuksen kohteet)

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? En.

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? Lapsien nauru, ulkoilu, aurinko

25. Mitä ruokaa et voi sietää? Lipeäkala

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D Kotikissa hyvässä rakastavassa kodissa

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? Kyllä, muttei oikein toimi mun kohdalla.

KIIIITOOOOOS!!! Ole hyvä :)

• 1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? Edeleen etsin sitä oikeaa sohvakalustoa.

2. Paras aineesi peruskoulussa? käsityö

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? paparazzi kuvaaja olisi voinut se mun juttu.

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? epähygienisyys

5. Ketä ihmistä ihailet? en ketään erityisesti

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? en mistään erityisesti

7. Työ/asia jossa olet hyvä? organisointikykyä on kehuttu

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D joo tottakai

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? minä mutta en enään toivoisi sellaista suhdetta

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D sitä ei voi rahalla ostaa

11. Mitä ammattia arvostat eniten? ensiapu, palokuntaa, lääkäreitä, poliisiakin

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? en

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? moni asia ei ole sitä miltä vaikuttaa

14. Mieleenpainunein kirja? se oli se lady charlotten rakastaja

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? ei voi eroitella sukupuolta

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? en tiedä

17. Annatko helposti periksi? toisinaan, riippuu asiasta

18. Millainen olit lapsena? vilkas

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? en

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi? nöpönenä

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? olen

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? ulkonäkö luonne yhdessä ja tyyli.

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? en

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? hyvin nukuttu yö

25. Mitä ruokaa et voi sietää? borsse-keitto

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D hevonen

27. Tehoavatko mainokset sinuun? toisinaan

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? ei

-yläkerran toinen pääty pitäs tehdä lämpöiseksi ja meidän makkariksi

-kielet(englanti ja ruotsi)

-tekisin ehkä ammatillisesti toisenlaisia valintoja, mutta en ammattiani vaihtaisi mihinkään

-arkuus

5. Ketä ihmistä ihailet?

-esim. Steve Jobsia, jätkä myi paskaa tavaraa kovalla katteella.

-Wrc-autosta

-Innovointi

-saa

-vuorovedoin on pääosin menty

-vaikka pitsan

-omaani

-usein, mutta en kuitenkaan mistään suhdevärkkäilyistä, ainoastaan sänkyhommista

-olen oppinut, että en vaan pysty olla täältä poissa

-eipä oikeastaan ole sellaista

-yksilökysymyksiä

-pukeutuminen, pukeutuminen, kengät

-en mä kauhiasti jaksa väitellä mistään, että siinä mielessä annan helposti periksi, mutta jos mä oon päättäny onnistua jossain tekemisessäni niin en anna kovin helposti periksi

-aika vallaton

-kyllä

-esim. muru ja pupu

-kyllä mä vähä oon

-korviin

-en

-hyvällä ruualla

-siskonmakkarasoppaa, muuten menee melkein kaikki

-ori

-ei

-seksiin voi kuulua kovatkin otteet, mutta ei mossään nimessä aggressiivisuus. Erotiikkaan ei kuulu kumpikaan.

KIIIITOOOOOS!!!

Ole hyvä.

-Mjaa.. voisin kyllä laittaa koko sisustuksen uusiksi mutta sanotaan nyt sohva. Haluan nahkasohvan tuon pölynkerääjän tilalle. ATSHIIII!

-Maantieto

-Mullahan on ja koko ajan tähtään siihen. Geotieteisiin liittyvää puuhastelua

-Porno/seksihakuisuus. Sellainen tietty limaisuus.

5. Ketä ihmistä ihailet?
      -Ei tule ketään mieleen.

-Nyt haaveilen kunnon digimikroskoopista

-Mjaa.. muistamisessa

-Joo. Positiivisella tavalla

-Minä. Yritän kyllä hieman antaa toisellekkin valtaa mutta loppupelissä se aina kaatuu mun niskaan.

-Sulle? Hmm.. karaokevehkeet (ei tule mtn järkevää mieleen :)

-Jaa-a, nyt pistit pahan koska ei tuollaista yhtä yli muiden ole.

-En. Hyi hitto pelkkä ajatuskin tuollaisesta katastrofista. Silkkaa kurjuuden maksimointia O.o

-En ole juurikaan palstaillut pitkään aikaan joten en muista mitä olen oppinut

--Olen lukenut satoja/tuhansia kirjoja joista suurin osa on hyviä ja muistamisenarvoisia eli en taaskaan pysty nostaan mitään yksittäistä yli muiden

-Riippuu täysin henkilöstä. Nyt mulla on hyvä miespomo.

-Mitähän tääkin tarkoittaa? Mulle tulee mieleen eroottinen hieronta ja pidän rintojen/lantion/selän hivelystä

-HAHAHAHAHAHAH.. jooen :D

-Vanha

-Joo. Parempi mitä vähemmän maksaa veroa niin sen vähemmin Katainen kumppaneineen voi jakaa hyväveli-kamuilleen/sijoittajille/kreikkalaisille.

-Kaikennäköisiä.. muru, kullanmussu yms.

-En. Saatan olla kipeenä ärtyisä ja kun olen tosi kipeä niin voin purra lähelle tulleen käden poikki :D

-Hmmm.. silmiin/hymyyn ja huumorintajuun sekä järkeen joka leikkaa

-En

-Olematta haastamatta riitaa

-Suurinta osaa

-Ah.. lentää vai uida..?? kas siinäpä ongelma. Sinivalas :)

-Kai ne jotenkin mutta tuskin olen helpoiten höynäytettävissä

-Ei

• 1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? - Nykytilanne on ihan hyvä.

2. Paras aineesi peruskoulussa? - Kuvis ja käsityöt

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? - Kultasepän homma kiinnostaisi.

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? - Pöljyys

5. Ketä ihmistä ihailet? - Enoani. Se vaan kalastaa aamusta iltaan säässä kuin säässä.

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? - -

7. Työ/asia jossa olet hyvä? - Osaan olla ottavinani työni vakavasti. Siitä ihmiset maksaa.

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D - Saa toki nauraa ja itkeäkin, jos sille tuntuu.

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? - Ei kumpikaan

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D - Halsterin

11. Mitä ammattia arvostat eniten? - Mitä vaan, mistä leipä lähtee

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? - En

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? - No voi helvetti. En mitään.

14. Mieleenpainunein kirja? - Niitä on muutama, mut penskana luettu Jörgen Bitshin Tuntematon maa nosti ajatukset ihan uudelle tasolle.

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? - En tiedä. On ollu niin vähän pomoja.

17. Annatko helposti periksi? - En.

18. Millainen olit lapsena? - Ulkoleikeissä viihtyvä riiviö

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? - En omassa työssäni itselleni, mut jos tekisin jotain muuta hommaa tilapäisesti, niin toki.

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? - En

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? - En

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? - Lähtemällä kanssani kalaan

25. Mitä ruokaa et voi sietää? - En ihan noin jyrkästi sanois mistään ruuasta. Mut vältän punaista lihaa ja pullaa.

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D - Ehdottomasti jokinorsu.

27. Tehoavatko mainokset sinuun? - Enimmäkseen ei hetkauta, jos ei oo jotenkin erityisen hauska.

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan - Ei voi.

• No Niin

1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? Muutaman voisin vähentää

2. Paras aineesi peruskoulussa? Vaihteli kiinnostuksen mukaan

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? Macgyver

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? Vatvominen (ei sen)

5. Ketä ihmistä ihailet?

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? kaupastahan niitä saa

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D Saa yhdessä

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? En tiedä

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D Munkin

11. Mitä ammattia arvostat eniten? - Pelastus

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? No nyt. En yleensä.

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? Paskanpuhuminen

14. Mieleenpainunein kirja? En ole kirjailija

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? Mies ja naispomot on ollu mukavampia. Riippuu siis näkökannasta. Ei tietenkään aina.

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? Menee ohi nyt

17. Annatko helposti periksi? En ja juu

18. Millainen olit lapsena? Rämäpää

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? En yleensä

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi? ohi

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? Ennemminkin alamaissa. Pistitkin miettimään. Ehkä fyysisen suorituskyvyn lasku vetää depikseen. Tuntuu ettei pysty samaan kun normaalisti.

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? Syrämmeen

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? Ei

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? Mukavat yllätykset

25. Mitä ruokaa et voi sietää? Ei enää taida olla

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D Sudenkorento

27. Tehoavatko mainokset sinuun? En muista ostaneeni itselleni aikoihin mitään jonkun mainoksen perusteella. Mielikuviin saattaa vaikuttaa molempiin suuntiin

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? Kerro sinä minulle

• 1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? - sänky.

2. Paras aineesi peruskoulussa? - konekirjoitus.. vai lasketaanko sitä, no sitte liikka :D

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? - tietäis ees mitä haluais tehä koko loppuelämän.

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? - moniki.

5. Ketä ihmistä ihailet? - housea.

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut? - no vaikka niistä tietyistä sängyistä.

7. Työ/asia jossa olet hyvä? - onhan niitäki.

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D - saa ja ei.

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? - kumpiki vuorotellen niinku pitääki mennä mutta tietyllä tasolla sanotaan nyt sitte minä.

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D - rahapuuta en itsekkäänä ainakaan :D

11. Mitä ammattia arvostat eniten? - oon huono arvostaan mitään tai ketään mutta jos pakko valita niin ehkä just niitä jotka tekee paljo mutta joita ei huomata.

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? - tuota.. siis samalla vai eri kertaa? :D mutta jooh.

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? - nyt on täälä kyllä niin paljo harvemmin käyny entiseen verrattuna että en ala muisteleen.

14. Mieleenpainunein kirja? - ne mun lempparit.

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? - kumpiki.

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? - äh, en nimeä, ei oo sillä tuulella.

17. Annatko helposti periksi? - osaan antaa mutta osaan myös olla aika pirun ylpeä ja itsepäinen jääräpäisyys jonka kans menee kaikilla hermot.

18. Millainen olit lapsena? - kiltti.

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? - toisaalta en, vähä riippuu.

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi? - no niitä ei oo tarkoitettu näin sanottavaksi.

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja? - en.

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? - yhtäläisyyksiä ulkonäkö, pilke silmäkulmassa, huumorintaju ja fiksuus.

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? - en todellakaan.

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? - olemalla kiva ja samalla aaltopituudella.

25. Mitä ruokaa et voi sietää? - helpompi ois jos kysyisit mitä ruokia siedän. no vaikka just nää tietyt veriruuat, hirven- ja poronlihat, linnut sun muut oksennukset.. eikö kana oo lintu, no on joo poikkeuksia mut pieniä :D mun liharuokavalio koostuu lähinnä nauta-siasta joka seki on ruvennu pikkuhiljaa kuvottaan, kalasta ja kanasta ja kanaki harvemmin.

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D - no ku ei yhäkään voi.

27. Tehoavatko mainokset sinuun? - ei kai, no ehkä siten että ärsyttää.

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? - voi.

• kuurankukka

1. Minkä asian/tavaran kodistasi haluaisit uusia/muuttaa? Seinät ja lattiat.

2. Paras aineesi peruskoulussa? Historia ja uskonto olivat tasoissa aina.

3. Jos sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa ammattia, mihin vaihtaisit? Poliisi.

4. Mikä piirre ihmisessä mielestäsi pilaa erotiikan? Imelyys.

5. Ketä ihmistä ihailet?-

6. Mistä tavarasta olet aina haaveillut?-

7. Työ/asia jossa olet hyvä? Tasapuolisuus.

8. Saako sängyssä nauraa? (tiedätte mistä on kyse joten näsäviisailut sikseen) :D Pitää.

9. Kumpi suhteissasi on enemmän ollut pomo, sinä vai kumppanisi? Kumppani.

10. Saat mahdollisuuden ostaa MULLE mitä tahansa, mitä haluat antaa? :D Voimaa vastustaa kiusausta.

11. Mitä ammattia arvostat eniten? Jokaista.

12. Haaveiletko milloinkaan useammasta rakastajasta? En.

13. Mainitse asia jonka viimeksi/ylipäätään olet oppinut palstalta? Luottamus.

14. Mieleenpainunein kirja? -

15. Kumpi on pomona parempi, nainen vai mies? Mies.

16. Nimeä kolme asiaa joilla haluaisit sinua eroottisesti huomioitavan? -

17. Annatko helposti periksi? Kyllä.

18. Millainen olit lapsena? Kiltti.

19. Hyväksytkö pimeänä tienatut rahat? Tarpeeseen kyllä, kroonisuuteen en.

20. Millaisia hellittelysanoja käytät/olet käyttänyt kumppanistasi?-

21. Oletko vilustuneena ruikuttaja?En.

22. Mihin kumppanissasi/jossain exässäsi ihastuit? Vakaus.

23. Lainaatko herkästi rahaa toisilta ihmisiltä? En.

24. Miten sinut saa hyvälle tuulelle? Aitous.

25. Mitä ruokaa et voi sietää? Nilviäisiä.

26. Mikä tahtoisit olla seuraavassa elämässä (jos vois uudelleensyntyä ja pitäis valita joku eläin)? :D Jaguaari.

27. Tehoavatko mainokset sinuun? Harvoin.

28. Voiko aggressiivisuus kuulua erotiikkaan? Aitona ei, teemana kyllä.

Maalata ja tapetoida seiniä.

Musiikki.

En halua vaihtaa.

Kiire.

5. Ketä ihmistä ihailet?
      Idoli voisi olla Louis Armstrong.

En haaveile tavaroista.

Ruoanlaitossa olen myös hyvä.

Kyllä.

Kumppanini.

Kaikkea ei saa ostamalla.

Lasinpuhaltajia.

En.

En toistaiseksi kai vielä mitään.

Tolkienin Silmarillion.

Miespomo ja naispomo ovat erilaisia ja omalla tavoillaan hyviä, joten ei voi sanoa kumpi on parempi.

En viitsi.

Kyllä.

Iloinen.

Kyllä.

En viitsi kertoa.

Kyllä.

En viitsi kertoa.

En.

Laittamalla hyvää ruokaa ja tulemalla kainaloon.

Ei sellaista ole.

Flunssavirus.

Eei..

Minuun se ei toimi, mutta kyllä se johonkin voi toimia, joten kyllä.

Ole hyvä.

- Pankkitilin surullista loppukohtausta

- laskento

- On mahdollisuus, kun mitään työtä ei ole. Entisöijän koullutus on väärilä paikkakunnilla enkä viihdy soluasunnoissa.

- häly

5. Ketä ihmistä ihailet?
      - Ei tule ketään mieleen

- Kuuraketista

- niissä mihin paneudun

- saa, olettaen toisen olevan samalla aaltopituudella

- "Me" huutaa eteiäiset kuorossa

- hyvän elämän

- ei ole yksittäistä ammattia, työntekijöitä, jotka hoitavat hommansa ilman ahneutta arvostan (tähän ei kuulu siis politiikot, finnairin jne. rrahan perässä juoksevat roskat)

- en

- ei tule mieleen

- Blackeyes

- ei ole kyse sukupuolesta, vaan miten esimies asennoituu työhönsä

- kuuluu yksityisasioiden piiriin

- riippuu asiasta

- itsepäinen

- hyväksyn

- tuokin kuuluu yksityisasioiden puolelle

- en

- en mihinkään, ajauduttiin yhteen

- en

- ei aavistustakaan.

- niitä, joille olen allerginen.

- kissa

- ei

- voi, kunhan on molempien juttu

KIIIITOOOOOS!!!
      OOOOLEEEE HYYYYVÄÄÄ!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5318
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      91
      3248
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57