Himopalstailijamiehet tulevat tuhkamuniksi läppäristä, osoittaa tutkimus. Todisteena Ratikkakuski, monte24 ja dazu ainakin,
he eivät ole saaneet naista sikiämään.
http://www.itviikko.fi/uutiset/2011/12/01/wlan-verkolle-altistettu-sperma-koki-kovia/201118123/7
palsta-addiktio periytyy naisten kautta
4
65
Vastaukset
Lupaatko? Voinko nyt lopettaa ehkäisyn varmana siitä, ettei elätettäviä enää tule? Jos, niin minähän alan vaikka nukkumaan läppäri kalsareissa. ;-)
hiton ääliö, kuka pitää läppäriään sylissään????
- laardimies
Vaikkei pitäisikään sylissä, on läppäri lähellä kulkusia kuitenkin ja säteily heikkeenee verrattuna etäisyyden neliöön, joten monten kroonsen , 14 vuoden altistus on jo liikaa siimahäntien tuotolle.
Ratikka itse sanoi pitävänsä läppärin sylissä.
Minullakin on usein LANGALLINEN näppis syllissä ja kauempana koneesta.Jälkeläsiä on jo kuin taivalla tähtiä. laardimies kirjoitti:
Vaikkei pitäisikään sylissä, on läppäri lähellä kulkusia kuitenkin ja säteily heikkeenee verrattuna etäisyyden neliöön, joten monten kroonsen , 14 vuoden altistus on jo liikaa siimahäntien tuotolle.
Ratikka itse sanoi pitävänsä läppärin sylissä.
Minullakin on usein LANGALLINEN näppis syllissä ja kauempana koneesta.Jälkeläsiä on jo kuin taivalla tähtiä.wlan verkolle, eli kuka miulle wlanverkkoaltistuksen on aiheuttamut???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627