Kuinka tyytyväinen olet vartaloosi?

Unelmakroppa?

Oletko tyytyväinen vartaloosi ja oletko millään tavoin muokannut sitä tai aiotko muokata ?

27

246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unelmapsyyke

      Jos nyt ensin laittaisivat pääkopan kuntoon.

      • hyväkäskö

        oon ihan helkutin tyytyväinen itteeni
        nainen,170cm/60kg,urheilullinen ja pidän huolta itestäni ja on terveelliset elämäntavat:) ite en muuttais mistään itestäni.


      • hohhoh.
        hyväkäskö kirjoitti:

        oon ihan helkutin tyytyväinen itteeni
        nainen,170cm/60kg,urheilullinen ja pidän huolta itestäni ja on terveelliset elämäntavat:) ite en muuttais mistään itestäni.

        Miksiköhän tuota on miinustettu? Eikö nainen saa olla itseensä tyytyväinen? Ai niin, jos on oikein huono itsetunto, niin saattaa huolia atm:n itseensä potkimaan.


    • En tosiaan ole tyytyväinen. Koko aikuisikäni olen ollut lihava, enkä ole onnistunut ylipainosta pääsemään eroon. Aina hyvän alun jälkeen ropsahtaa. Toinen juttu on tietysti pituus. Kun on kääpiö niin on kääpiö, eikä sille voi oikein mitään tehdä. Ei 175 senttiä riitä kuin 120-senttisille naisille, ja toisin kuin jotkut palstalaiset, itse haluaisin omaa ikääluokkaani olevan tyttöystävän.

      • Kylläpäs riittää, älä viitsi. Ihan oikeillakin kääpiöillä on yli 120-senttisiä tyttöystäviä muuten.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Kylläpäs riittää, älä viitsi. Ihan oikeillakin kääpiöillä on yli 120-senttisiä tyttöystäviä muuten.

        Pöö, viitsinpäs! Aina kaikissa nettitreffiprofiileissakin pituuden alarajaksi asetetaan 176 senttiä ;'(

        Niillä ihan oikeilla kääpiöillä on varmastikin lukuisia muita hyviä piirteitä (ainakin on hankala uskoa, että naiset seurustelisivat heidän kanssaan ihan pelkästään erikoisen pituuden vuoksi).


      • arsee
        LordBoredom kirjoitti:

        Pöö, viitsinpäs! Aina kaikissa nettitreffiprofiileissakin pituuden alarajaksi asetetaan 176 senttiä ;'(

        Niillä ihan oikeilla kääpiöillä on varmastikin lukuisia muita hyviä piirteitä (ainakin on hankala uskoa, että naiset seurustelisivat heidän kanssaan ihan pelkästään erikoisen pituuden vuoksi).

        Mitä urputusta. Luulen, että syntymäsi aikoihin suomalaisten miesten keskipituus oli 176... (sori, jos menee kovin pieleen, en tunne vielä krijoittajia). Noin 179 taitaa tämänkin hetken keskipituus olla.


      • LordBoredom kirjoitti:

        Pöö, viitsinpäs! Aina kaikissa nettitreffiprofiileissakin pituuden alarajaksi asetetaan 176 senttiä ;'(

        Niillä ihan oikeilla kääpiöillä on varmastikin lukuisia muita hyviä piirteitä (ainakin on hankala uskoa, että naiset seurustelisivat heidän kanssaan ihan pelkästään erikoisen pituuden vuoksi).

        Hei, mä olen 175 cm, mutta nettideittiin kannattaa varmuuden vuoksi laittaa 176 juuri tuon rajauksen takia... kukaan ei oikeasti huomaa - ne on vain lukuja ;)


    • Tyytyväinen.

      Nuhaa on vähän, mutta muuten ollaan kunnossa, kiitos kysymästä.

    • miehenkuvotus

      En todellakaan. Omaan vastenmielisen kropan. Pituutta 184, lihaksia jonkun verran kun omaan kilpaurheilutaustan. Painoa nykyään 95 kiloa, eli läskiä on. Muutama vuosi sitten painoa oli lähes 130, joten jälkensä se on jättänyt ihoon. En tule koskaan olemaan ns. rantakunnossa. Painoa ajattelin vielä jonkin verran pudotella ja sitten koventaa salitreeniä. Enhän koskaan kropastani tulee hyvää samaan, vaikka paino tavoitteeseeni pääsisin. Mutta reenailu on ihan yleisen terveyden kannalta.

      • W W A M

        Tavoitepainot roskakoriin, hop!


    • Suht tyytyväinen kroppaan joka on jonkinlainen sekoitus hoikkaa, normaalia ja urheilullista.

      * Pituus ok, 185
      * Paino melkein ok, 81-82 - ehkä hiukan lisää massaa lihasten muodossa

      * Olenko muokannut kroppaa? liikunnallinen elämäntapa ja keskiraskas fyysinen työ ovat muokanneet sitä.

    • /tavistallaaja/

      En ole tyytyväinen kroppaani, mutta olen kuitenkin terve ja jaksan tehdä työtäni. Kropassa olisi niin paljon korjailtavaa, että eipä minun rahani riittäisi kauneusleikkauksiin. Tosin nautin seksistä ja arvostan kuitenkin vartaloani, koska terveyttä on riittänyt eikä mihnkään kohtaan koske jne.

      Pituutta saisi olla lisää, painoa saisi olla vähemmän. Kun on tällainen perussuomalainen persjalkainen pötkönainen, niin minusta ei saisi tekemälläkään pitkäraajaista gasellimaista honteloa, jonka piukat pikkupakarat ovat kuin kaksi viiden sentin kolikkoa. Ulkonäkö on siis tällainen normaali nöpönassu made in Finland. Eipä siis ihme, ettei ole miesmaailmassa ollut kysyntää tällaiselle naiselle:0(

    • Keho on suurin miinukseni - rasite on osin geneettinen, sillä vaikka kuinka duunaisin, musta ei ikinä tule leveäharatiaista karbaasia.

      Silti tekee välillä mieli yrittää kunnon punttisalikuuria, mutta toisaalta taas se ei kiinnosta - tykkään enemmän istua tietokoneen ääressä tekemässä musiikkia tms., joten 1 1 = 2 ongelmakohtaa, eli heikko urheilullinen luonne yhdistettynä vartaloon on se ongelma.

      Tavallaan toivoin, että näillä asioilla ei olisi merkitystä, mutta valitettavasti näyttää olevan että niillä on merkitystä joten kuntosalikuuri on vakaassa harkinnassa...

    • Mies,

      172cm ja 72 kg, ihan hyvin pyyhkii

    • Keissipötsinen

      Kaljamahaa on jotenkin salakavalasti alkanut tulemaan 30 vuoden rajapyykin ylityksen jälkeen. Parikymppisenä pystyi syömään ihan mitä tahansa ja kuinka paljon hyvänsä, ja silti pysyi hoikkana. Nyt olen alkanut vähän funtsimaan että kannattaako sitä suklaalevyä joka ilta syödä.

      Eipä sillä että lihavanakin ei voisi olla tyytyväinen elämäänsä, mutta kun on jotenkin omaksunut hoikan miehen identiteetin niin siitä ei haluais luopua ilman taistelua.

    • missä hahmotelma

      miksi hahmotelma ei ole vastannut tähän ketjuun?

      • Adonis amore

        Koska hahmotelman kroppa on täydellinen. Kuin kreikkalainen jumalpatsas.


      • heh ;)
        Adonis amore kirjoitti:

        Koska hahmotelman kroppa on täydellinen. Kuin kreikkalainen jumalpatsas.

        Panisin, mutta kun se on niin tulinen ja vallaton sielu.


    • Jaska'

      Jep. Urheilu on ykkönen, muu elämä kakkonen.

    • TyytyväinenN25

      Minä olen kroppaani erittäin tyytyväinen. Se pysyy hyvässä kunnossa päivittäisellä liikunnalla ja lihasvoimistelulla. En muuttaisi itsessäni mitään :)

      • Palstapoliisi...

        Ei nainen saa täällä olla itseensä tyytyväinen koskaan ellet ole vähintään 16 vuotias, neitsyt ja hoikka.


    • Jörgen-Erika

      Mä olen rääpäle, mutta tykkään siitä. Mahdun sieneen asumaan.

    • erilainen otus

      Olen tyytyväinen, pituus 182cm ja paino 80kg. Jaksan tehdä todella fyysistä työtä ja liikuntaa siihen vielä jonkin verran päälle. Kasvoihinikin olen tyytyväinen, naiset taas eivät jostain syystä :(

      Mies 26v.

    • Kohtalaisen tyytyväinen. Mun jalat on aika paljon erilaiset kuin vammattomilla ja toisaalta myös vammaisurheilijoiden joukossa on paljon paremmin pärjääviä. Toisaalta mä tiedän myös kaksikymppisenä kuolleita ihmisiä, joten siinä suhteessa olen tyytyväinen, että mulla ei ole muita terveysongelmia. Kilpaurheilijana löydän kuitenkin koko ajan parannettavaa kropastani. Tänään aion muokata kroppaani punttitreenillä ja proteiinillä.

    • Ihan tyytyväinen olen.

    • irish coffee

      Ihan tyytyväinen olen, vaikka muutettavaakin olisi. Mutta tämäkin jo hoidossa, parissa kuukaudessa pitäisi vielä muutama kilo karsia niin olisin ihannepainossani (=45kg).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe