Kiitos...........:)
Oli aivan ihanaa käydä siellä tekemässä löytöjä.
Henkilökunta on aivan Upeaa ja palvelualtista ,Kiitos teille kaikille.
Kivaa tulla useamminkin.
Varastotien kirpputori !
36
1626
Vastaukset
- Muuttomies
Kohta ne homeiset röttelöt puretaan ja tilalle tulee upeita korkeita kerrostaloja!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10470627 - ₱€₭₭₳
Alan pikkuhiljaa epäillä että joku henkilökunnasta tai omistajista laittaa näitä jatkuvia "kylläpä se Varastotien kirppis on sitten hyvä"-viestejä. Aika epäilyttävää kun parin kuukauden välein pursuaa uusia vastaavanlaisia viestejä kun vanhat uppoavat pohjamutiin...
Laitetaanpa puolueetonta pohdintaa paikasta silloin tällöin käyvän asiakkaan näkökulmasta:
* Henkilökunta asiallista, ei mitään moitittavaa.
* Jos pulla maistuu niin paikasta löytyy vähän vaikka minkä sorttista lajiketta. Itse en ole kokeillut mutta kyllä niitä moni näyttää ostavan.
* Parkkipaikka erittäin surkea, jokainen autolla käynyt tietää tämän (varsinkin kesäaikaan käynyt).
* Hyllyjenvälit ahtaat joissain kohdin, monesti ei vaan pääse kiertämään kaikkia hyllyjä jos ei halua odottaa pitkään typerännäköisenä vieressä. Mutta on sitä joskus asiakkaissakin vikaa, aina ei meinaa päästä kulkemaan leveilläkään käytävillä. Olen huomannut että lastenvaunuilla liikkuvat ovat monesti aika itsekkäitä kun jättävät vaunut toiselle puolen käytävää ja menevät itse toiselle puolelle luoden näin ohittamattoman muurin. Eivätkä sitten tee elettäkään antaakseen edes vähän tilaa kun toinen tulee kohti ja selvästi yrittää päästä ohi.
* Olen monesti ihmetellyt että ovatko jotkut oikeasti aivan idiootteja, vai miksi siellä on samoissa pöydissä ollut jopa useiden kuukausien ajan samat romut jotka yksinkertaisesti eivät mene kaupaksi? Niillä pöytävuokrilla ei tosiaan kukaan vähänkään järkeä omaava pidä kuukausikaupalla ylihinnoiteltuja vanhoja romuja esillä. Mikähän siinä on...?
* Se yläkerta on aika "ihmeellinen". En käsitä kuka ostaa vanhoja aterimia kun kaupoista voi saada kutakuinkin samalla hinnalla uudet? Ja vaikka olisivat kalliimmat niin kyllä minua ainakin vistottaa ajatus syödä tuntemattoman kulahtaneesta lusikasta mitään.- Älyä vai
Olet siis tietoniekka ylitse muiden....?
Kirppis aterimet yms"niin tottahan toki ne pestään !!
Ostan vaatteita LIIKKEESTÄ,niin pesen ne ennen käyttöä. So What !
Kirppis on Kirppis:D - Samat trollit
Älyä vai kirjoitti:
Olet siis tietoniekka ylitse muiden....?
Kirppis aterimet yms"niin tottahan toki ne pestään !!
Ostan vaatteita LIIKKEESTÄ,niin pesen ne ennen käyttöä. So What !
Kirppis on Kirppis:DMikä ihme ihmisiin on mennyt? Päivänselvien asioiden toteaminen on muka jonkinlaista ylimielisyyttä? Veikkaanpa että 99% on kanssani samaa mieltä, ja sinä kehtaat siltikin äkistä etten olisi älykäs tai olisin omahyväinen?!
Onhan se tiedetty jo vuosia, Suomi24 on täynnä kaikenlaista ihmesakkia joiden aivoituksia ei kukaan muu ymmärrä... - Inhottaa....
En uskalla ostaa koskaan myyjäisistä tai kirpputoreilta pullaa, leipää tai muutakaan suuhun pantavaa, kun ei tiedä kuinka epähygieenisissä oloissa ne on tehty. Liian moni ihminen laiminlyö hyvän käsihygienian ja keittiöidenkin siisteydessä on toivomisen varaa. Vaikka on kuumassa uunissa paistettu, pakattu likaisesti. Hyi ja yäk!
- alibaba420
maksaako uudessa kaupassa 40 senttiä lusikka ? en tiiä ku en oo käyny
- Ulvonko
Ylös ,ulos ja lenkille niin aivot saavat muutakin mietittävää...
Toiselle hyvä,on toiselle ei niin hyvä asia !! - Iha jees kirppis
Joo selvästi keskustelun alottaja joku kirppiksen työntekijä.
Totuus:
-Palvelun taso on surkea. Haluaisin kirjottaa tähän jotain hyvää mutta yksinkertasesti tosi epäkohteliasta palvelua. Hommatkaa hyvänenaika siihen tiskin taakse esim. joku edustava nuori tyttö tai poika (ite kävisin ainaki useemmin).
-Parkkipaikka on tosi muhkurainen. Vois vähän tasottaa esim heittämällä hiekkaa pahimpiin kuoppiin.
-Ihan mukavan iso kirppis. Joskus myös löytää jotaki.
-Liikaa kirppiksen omistajan omia myyntipöytiä joissa joutavaa romua ja kalliit hinnat.
Kaikenkaikkiaan pahinta tossa kirpparissa on henkilökunnan edustavuus. Olis ihan eri mukava lähteä kassoille illalla ennen kiinnimenoa jos sen iänikuisen "kirppari suljetaan 15 min kuluttua, ostosten kanssa kassoille päin" -huudon huutaisi joku heleä-äänisempi tyttö. Nyt kun sen huutaa sellainen vanhan viinan kuuloinen ääni niin ei tee mieli totella:) Hyh.- Nikke Nakkertoni
Miten niin on palvelun taso surkea? Itse olen käynyt aika monesti ja aina on hyvin palveltu. Ja kehtaat vielä inissä kun ei ole juuri haluamasilaista nuorta henkilöä kassalla, miten helvetissä kassahenkilön ikä vaikuttaa kirpparilla asiointiin? Tai ulkonäkö, varsinkaan kun nämä nykyisetkin kassahenkilöt ovat ihan normaalin ihmisen näköisiä? Podetko jonkinlaista pelkotilaa ihmisiä kohtaan jotka eivät muistuta Miss Universumia? Tekstistäsi ainakin voi vetää tämän johtopäätöksen
- Tapa ITTES
iha jees kirppis.....Olet niin yksinkertainen että SINULLE Täytyy kirjallisesti kirjoittaa,mitä kirppis oikeestaan on!"
Se on paikka minne ihmiset menevät tekemään" löytöjä",shoppailemaan jos jotain kivaa tulis eteen ja saa siitä itsellensä piristystä päivään.:) Myös myymään ylimääräiset vaatteet yms""pois Jne !
HOXX ; Kirppis EI ole RÄKÄLÄ / LIHATISKI ,josta haetaan sekunnin tautista panoa.!!!!
- Heikot...
Niin sinulle ,ihan jeen kirppis.
Henkilökunta on osaavaa ja palvelualtista.
Näkösiä......??? Katso sinä Ruma Ämmäukko PEILIIN ja Sano mitä näet:(?Varmaan wanhan juopon jolla ei seiso enään tai onko koskan edes seisonutkaan......
Olet myös luulotautinen.
Tapauksena SURKIMUS........... - trogkf
mutta kyllä siellä varastetaan paljon
- Pettynyt asiakas
Tosi törkeä palvelu. Ostin erään tuotteen (huonekalu) ja muutin mieleni ENNEN kuin tavara oli poistunut koko talosta ja halusin perua kaupan.. ei ollut siis viety sitä tavaraa tiloista siinä vaiheessa yhtään mihinkään, niin eivät suostuneet antamaan kaikkia rahoja takaisin!?!?!? Ei vois enää rahan ahneempaa meininkiä olla... Ja todella tylyjä olivat muutenkin.
Todettiin mieheni kanssa että emme enää asioi tässä rahanahneessa p****paikassa...- Etsii....
Hyvä kirppis on, itse olen tehnyt hyviä löytöjä. Myyjät ovat nopeita, varsinkin lauantaisin jolloin jonoa kassalle on pitkästi. Tuhat-tori nykyisin siistimpi mutta puolet tiloista omistajan omia tavaroita, hotellien kalusteita, verhoja ym tekstiilejä.
- Aasiakas^
Ostat yksityisten tavaroita, ja tällöin ei ole lakiin perustuvaa palautusoikeutta. Kannattaisi opetella miettimään ENNEN heräteostosten tekoa!
Ei vittu mitä idiootteja maa päällään kantaa... - ymmärrys hoi!
" Ostin erään tuotteen (huonekalu) ja muutin mieleni ENNEN kuin tavara oli poistunut koko talosta ja halusin perua kaupan."(lainaus)
arvaa mikä ainaki vois olla syynä.
no tietty, että olit jo maksanu sen ja kirppari oli merkinnyt sen jo myyjän tiliin..
ymmärrätkö? - Aziakas^
ymmärrys hoi! kirjoitti:
" Ostin erään tuotteen (huonekalu) ja muutin mieleni ENNEN kuin tavara oli poistunut koko talosta ja halusin perua kaupan."(lainaus)
arvaa mikä ainaki vois olla syynä.
no tietty, että olit jo maksanu sen ja kirppari oli merkinnyt sen jo myyjän tiliin..
ymmärrätkö?En ymmärrä...
- Mistänoitatulee?
Se on vähän eri asia vepsäläisellä kuin kirppiksellä. Ei siellä soueta ja huovata, kaupat teet tavaran myyjän kanssa, et kirppiksen. Kun teet päätöksen ja maksat niin se o siinä eikä misään miniän persiessä.
- Pettynyttaas2
Epärehellistä henkilökuntaa ja epäasiallista palvelua. Tilittivät rahani väärin ja antoivat 15 € liian vähän. Kun soitin paikan pomolle asiasta samana päivänä, eivät ottaneet palautettani asiallisesti vastaan vaan haukkuivat minut. Missä kunnon paikassa ei osata ottaa palautetta vastaan? amatöörejä.....
- Paskanjauhajat
Valehtelijoilla on usein LYHYET JÄLJET.
Tietyt samat täällä vaan haukkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Babe
Itse olen kyllä saanut aina hyvää palvelua kyseisellä kirpparilla. Totta on, että itse rakennus voisi olla paremmassa kunnossa ja monen kuukauden vanhat romuläjät pikkuhiljaa hävittää. Muuten viihdyn Varastotiellä monta tuntia ja teen mahtavia löytöjä lähes joka kerta.
Useat kommentoivat sitä, etteivät ostaisi ikinä mm pullaa tai aterimia kirpparilta. Mielestäni ihan ymmärrettävää, vaikken itse mikään bakteerikammoinen ole. Jokaisen myyjän tulisi huolehtia esim. vaatteiden kunnosta ja tavaroiden puhtaudesta. Ostaisiko myyjä itsekään jotain paskasia housuja?
Ja mitä ostetun tavaran palauttamiseen tuleen, kaikki tietävät, ettei kirpparille ostettua tavaraa palauteta. Tätä asiaa hajamielisille asiakkaille muistuttaa monet ilmoitukset seinillä, eikös niin? :) - Torvikas
No huh huh ihmisiä! Toivon totisesti että suurin osa suomalaisista NORMAALEISTA ihmisistä tietää, että EI OLE OLEMASSA PALAUTUSOIKEUTTA. Se on kaupan antama "oikeus" Siis jos Lindex päättää, että tuotteen saa palauttaa kuittia vastaan käyttämättömänä 14 vuorokauden sisällä, se on Lindexin kädenojennus sinulle kuluttaja mutta laissa sitä ei ole. Joten johtopäätös: Ei myöskään kirppari ole velvollinen ottamaan jo ostettua ja maksettua tavaraa takaisin. Uuden tavaran ostossa pätee se, että tavran virhe, jota ei ole voinut ostohetkellä huomata, on sellainen, josta voi reklamoida ja tuotteen voi tapauksesta riippuen vaihtaa, palauttaa ja saada rahat takaisin tai korjauttaa myyjän lukuun. Mutta kaikki kirpparit ovat paikkoja joissa myydään käytettyä tavaraa, joten oletuksena on, että tavarassa on käytön jälkkiä, puutteita, puuttuvia osia ja osa tavaroista ei myöskään toimi, joten siellä ei päde edes se, että tavaran virheen vuoksi sen voisi palauttaa. Ja koska kirpputori tässä tapauksessa on ns. itsepalvelukirpputori, jossa myyjä ja omistaja ovat erit niin kassan takana seisova herra tai rouva ei voi antaa hyvitystä tuotteesta, joka kuuluu jollekin kolmannelle osapuolelle.
Ja vielä lisään, että on olemassa esimerkiksi pieniä vaateliikkeitä, joissa ei ole minkäänlaista palautus tai vaihto-oikeutta, joten jos ostat kolmensadan euron takin ja huomaat kotona, että "plää! ei kiva!" niin et voi palauttaa sitä, kärsit nahoissasi.
Uskomatonta, että täällä jotkut kuvittelee, että heillä olisi jotain erikoisoikeuksia muihin verrattuna, että jostakin olisi nyt yhtäkkiä säädetty laki missä vain Raija Rahikainen saa oikeuden palauttaa kirpputorisohvan ja saada rahat takaisin.
Ottakaahan pää pois pers.... siis puskasta ja koittakaa nyt vähän skarpata!- Kuluttajansuojalaki
Kylläpäs on palautusoikeus postimyynnissä! Etkö nää oo oikein kartalla?
- miekös..
YES ...........Kerrankin asiaa!
- metsään ja...
Papat hoi.....Menkää jo metsähän!
- 20km
Heips. Pidimme loossia viikon ajan varastotien kirppiksellä ja hyvin meni kaupaksi kaikki vaatteet.
Mitään ei viety ja loput jäämistöt veimme konttiin.- ooohhh hooho hohoh
Heips". Pidimme loossia viikon ajan varastotien kirppiksellä ja hyvin meni kaupaksi kaikki vaatteet.
Mitään ei viety ja loput jäämistöt veimme konttiin."
oioioi! hihi hihih hiiihhhh
"hyvin meni kaikki kaupaksi ja loput veimme konttiin" !!!!
hoohoh hhhoohhhh
- 16+12
paras kirppis suomessa tällähetkellä ainakin kehuttu paljon jokapuolella ja hyvä että aukeaa uus paikka ihan viereen se varmaan tuo lisää asiakkaia molemmille ei huono juttu ollenkaan
- yrittäkää edes
hahah tää on niin jonky varastotien kkirppiksen työntekijän tekosia :D oon niin erimieltä asiasta ku voi vaan olla.. henkilökunta kattoo asiakkaita, varsinkin nuoria ihmisiä, nenän vartta pitkin ja kattoo niin pahasti että melkeen pitää ovelta kääntyä pois. asiakaspalvelu ei oo kyllä mistään suunnasta katottuna hyvää!
- torakka akka
Oisko mikään ihme kun katsovat.....:( vai :) :D Jääääääääääääääääkkkkäääätttäääj'''''''''''''''''
Haahhaaaaaaa..........siitäs sait :D :D Ahhhhaaaaaaaahhhhh - W
Itse olen käynyt varastotiellä nyt ainakin vuoden ajan säännöllisesti vähintään 1x viikossa ja parhaimmillaan sen 5x viikossa. Palvelu on juurikin sitä mitä voi asiakaspalvelulta vaatia. Käytöstavat löytyvät ja on asiallista meininkiä vaikka sivusta katsojana näkee, että lauantait ovat aika järkyttäviä työpäiviä heille. Se joka on saanut huonoa palvelua voi mielestäni katsoa peiliin ja miettiä kaks kertaa missä se vika vois olla... Toki miinuksiakin löytyy, jos verrataan tähän uuteen Vintikki kirpputoriin niin siellä plussana on kahvio, mutta pöytien "hengari" systeemi on hieman hankala. Et näe suoraan mitä niissä roikkuu vaan kaikki pitää koluta ja ei pidä oikein painavia vaatteita hengareissa...MUTTA Rovaniemen paras kirpputori on ja tulee olemaan varastotie. Sieltä kyllä tekee aina löytöjä, varsinkin lastenvaatteiden suhteen!
- hattukauppias
Epärehellistä henkilökuntaa ja epäasiallista palvelua. Tilittivät rahani väärin ja antoivat 15 € liian vähän. Kun soitin paikan pomolle asiasta samana päivänä, eivät ottaneet palautettani asiallisesti vastaan vaan haukkuivat minut. Missä kunnon paikassa ei osata ottaa palautetta vastaan? amatöörejä.....
enpä usko tätä juttua alkuunkaan. ooppa rehellinen kerranki itelles - Vanki 0099
TURPA KIINNE VARASTOTIEN KIRPPIKSESTÄ. MITÄ VITTUA TE AINA VALITATTE.
Vetäkää käteen koko JUORUÄMMÄ SAKKI.
MIELISTELLIJÄT TAPPAKAA ITSENNE. - hö
mie oon ihan kunnon kansalainen, perheen äiti, ja joskus käyää siellä varastotien kirpparilla, mie en oikeastaan ees tiiä miksi, koska se paikka on aika etova, myyjät on tosi tuhruisia ja epämiellyttäviä ( itte oon ihan kaamee ämmä, mutta en olekkaan asiakaspalvelutyössä ) ...käytävät on ahtaita, samat rievut roikkuu kuukaus tolokulla siellä ja son kyllä muutenki tosi sotkunen ja epämiellyttävä paikka...
- emmittääkös
Sinulle..; hö......OOT Sääkin kyl yks helkutin juoppoakka,kun viitsit ees mennä haisevana puliämmänä IHMISTEN ILMOILLE.....Käy suihkussa ,ja MIELUMMIN HAPOLLISESSA SELLAISESSA...............Hääähhheeehhhheeeääääähhheeee
Taasko paska haisee sieltä toisesta paikasta!!!
- Kirves olli
Hei eiks se tavara oo käytettyä,siis voihan sitä yrittää myydä minkä kuntosta tavaraa tahansa, ostaja sit päättää ostaako.Itse olen käynyt tällä kirpputorilla vuosia sitten ihmettelen vain että kylläpä nämä omistajat ovat muuttuneet paljon jos ovat näiden kuvausten mukaisia.Me ollaan ostettu heiltä kaikenlaista tavaraa Kuusamosta ja Rovaniemeltä eikä mikään ostos ole harmittanut.Sitäpaitsi ovathan myyjät joutuneet itsekkin maksamaan tavaroista,lisäksi hintaan tulee palkat ,vuokrat ja tietysti autosta tulevat kulut.Valittajien tulee muistaa että tämä kirppis on liike yritys ja varmaan liiketilan pihan kunto johtuu siitä ettei hallinomistaja huolehdi siitä ja ehkä syynä on se että ne puretaan pois ja eikä pihaan siksi panosteta . Tulkaapa tänne Hesaan kirppareille ja maksakaa 12 euroa tunnilta jos ensinnäkään saatte paikkaa,kyllä meillekkin kelpais ilmainen parkki.Itse kävisin mielelläni rovaniemellä mutta matka on pitkä.Olisi kiva jos heillä olisi nettisivut jossa olisi esim kuvia huonekaluista ja antiikkitavarasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693