Harvemmin on hampurilaisia tullut ostettua, mutta onko asia nykyään niin, että sinappia ei enää hampurilaisiin laiteta.
Ennen hampurilaisessa oli vakiona sinappia, ketsuppia, tuoretta sipulisilppua ja
makeaa kurkkusalaattia.
Majoneesia ei yleensä ollut hampurilaisissa saatikka mitään salaattia.
Nyt olen muutaman kerran ostanut hampurilaisen, mutta niistä puuttuu sinappi ja kurkkusalaatti.
Niissä on ketsuppia, mauste/suolakurkkua, salaattia, sipulia ja majoneesikastiketta.
Usein tulee ostettua kaupasta tarjouksesta hampurilaisia, jotka ei sinällään ole mitään hyviä, mutta saa niistäkin ihan syötäviä.
Kunhan paistaa sämpylät voissa pannulla ja siinä käristää pihvin samalla.
Lisäksi sipulisilppua, ketsuppia, sinappia, hampurilais majoneesia ja kurkkusalaattia.
Minä ainakin olen tottunut, että hampurilaisessa on myös sinappia.
.
Missä sinappi ???
4
267
Vastaukset
- dijonsinappimestari
Sanoppa myyjälle ensi kerralla että laittaa sinappia. t: turunsinappia
- Tryben
Sinappi
ei hampurilaieen kuulu
Sinappia on alettu käyttämään burgereissa huonolaatuisen lihan maun peittämiseen varsinkin mikro aikakaudella. - ykän grilli
No ainakin meidän grillillä oikein kysytään että mitä mausteita laitetaan eikä vedetä niitä siihen ihan huntturassa.
On parilalla paistetut oikeat jauhelihapihvit,hampparin saa kanamunalla, ananaksella, juustolla, ihan mitä asiakas vaan haluaa.
Mausteet, salaatit, majoneesit sun muut hörpäkkeet saa ihan itse kuule valita !
Kaupan hampurilaisiin en koske metrin kepilläkään. Tuossa koiralle ostin niitä matkaevääks kun oli k-kaupassa jotain 29cnt /kpl- Missä sinappi ?
Joo, ei nuo kaupan alennus hampparit ole kehuttavia.
Jos pihvin kuumentaa mikrossa, niin pihvi sen kun pienenee ja tummuu.
Ei siinä pihvissä ole mitään lihaa, vaan jotain ihmeen soijaa.
Jos näitä kaupan halpoja hampurilaisia meinaa syödä, niin se "pihvin" joutuu paistaan pannussa ja runsaassa voissa, kuten myös ne sämpylät pannussa voin seassa, että sämpylät paistuu ja tulee rapeiksi.
Väliin sit sipulisilppua, hampurilaiskastiketta, suolakurkkua, ketsuppia ja sinappia.
Ei niitä muuten pysty ihminen syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522714646Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään923483Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252706Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582315Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?982202TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921499Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411306
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741266- 62883