Harvemmin on hampurilaisia tullut ostettua, mutta onko asia nykyään niin, että sinappia ei enää hampurilaisiin laiteta.
Ennen hampurilaisessa oli vakiona sinappia, ketsuppia, tuoretta sipulisilppua ja
makeaa kurkkusalaattia.
Majoneesia ei yleensä ollut hampurilaisissa saatikka mitään salaattia.
Nyt olen muutaman kerran ostanut hampurilaisen, mutta niistä puuttuu sinappi ja kurkkusalaatti.
Niissä on ketsuppia, mauste/suolakurkkua, salaattia, sipulia ja majoneesikastiketta.
Usein tulee ostettua kaupasta tarjouksesta hampurilaisia, jotka ei sinällään ole mitään hyviä, mutta saa niistäkin ihan syötäviä.
Kunhan paistaa sämpylät voissa pannulla ja siinä käristää pihvin samalla.
Lisäksi sipulisilppua, ketsuppia, sinappia, hampurilais majoneesia ja kurkkusalaattia.
Minä ainakin olen tottunut, että hampurilaisessa on myös sinappia.
.
Missä sinappi ???
4
234
Vastaukset
- dijonsinappimestari
Sanoppa myyjälle ensi kerralla että laittaa sinappia. t: turunsinappia
- Tryben
Sinappi
ei hampurilaieen kuulu
Sinappia on alettu käyttämään burgereissa huonolaatuisen lihan maun peittämiseen varsinkin mikro aikakaudella. - ykän grilli
No ainakin meidän grillillä oikein kysytään että mitä mausteita laitetaan eikä vedetä niitä siihen ihan huntturassa.
On parilalla paistetut oikeat jauhelihapihvit,hampparin saa kanamunalla, ananaksella, juustolla, ihan mitä asiakas vaan haluaa.
Mausteet, salaatit, majoneesit sun muut hörpäkkeet saa ihan itse kuule valita !
Kaupan hampurilaisiin en koske metrin kepilläkään. Tuossa koiralle ostin niitä matkaevääks kun oli k-kaupassa jotain 29cnt /kpl- Missä sinappi ?
Joo, ei nuo kaupan alennus hampparit ole kehuttavia.
Jos pihvin kuumentaa mikrossa, niin pihvi sen kun pienenee ja tummuu.
Ei siinä pihvissä ole mitään lihaa, vaan jotain ihmeen soijaa.
Jos näitä kaupan halpoja hampurilaisia meinaa syödä, niin se "pihvin" joutuu paistaan pannussa ja runsaassa voissa, kuten myös ne sämpylät pannussa voin seassa, että sämpylät paistuu ja tulee rapeiksi.
Väliin sit sipulisilppua, hampurilaiskastiketta, suolakurkkua, ketsuppia ja sinappia.
Ei niitä muuten pysty ihminen syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172