Missä sinappi ???

Puuttuukos ?

Harvemmin on hampurilaisia tullut ostettua, mutta onko asia nykyään niin, että sinappia ei enää hampurilaisiin laiteta.
Ennen hampurilaisessa oli vakiona sinappia, ketsuppia, tuoretta sipulisilppua ja
makeaa kurkkusalaattia.
Majoneesia ei yleensä ollut hampurilaisissa saatikka mitään salaattia.

Nyt olen muutaman kerran ostanut hampurilaisen, mutta niistä puuttuu sinappi ja kurkkusalaatti.
Niissä on ketsuppia, mauste/suolakurkkua, salaattia, sipulia ja majoneesikastiketta.

Usein tulee ostettua kaupasta tarjouksesta hampurilaisia, jotka ei sinällään ole mitään hyviä, mutta saa niistäkin ihan syötäviä.
Kunhan paistaa sämpylät voissa pannulla ja siinä käristää pihvin samalla.
Lisäksi sipulisilppua, ketsuppia, sinappia, hampurilais majoneesia ja kurkkusalaattia.
Minä ainakin olen tottunut, että hampurilaisessa on myös sinappia.
.

4

289

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dijonsinappimestari

Sanoppa myyjälle ensi kerralla että laittaa sinappia. t: turunsinappia

• Tryben

Sinappi
      ei hampurilaieen kuulu
      Sinappia on alettu käyttämään burgereissa huonolaatuisen lihan maun peittämiseen varsinkin mikro aikakaudella.

• ykän grilli

No ainakin meidän grillillä oikein kysytään että mitä mausteita laitetaan eikä vedetä niitä siihen ihan huntturassa.
      On parilalla paistetut oikeat jauhelihapihvit,hampparin saa kanamunalla, ananaksella, juustolla, ihan mitä asiakas vaan haluaa.
      Mausteet, salaatit, majoneesit sun muut hörpäkkeet saa ihan itse kuule valita !

Kaupan hampurilaisiin en koske metrin kepilläkään. Tuossa koiralle ostin niitä matkaevääks kun oli k-kaupassa jotain 29cnt /kpl

• Missä sinappi ?

Joo, ei nuo kaupan alennus hampparit ole kehuttavia.
        Jos pihvin kuumentaa mikrossa, niin pihvi sen kun pienenee ja tummuu.
        Ei siinä pihvissä ole mitään lihaa, vaan jotain ihmeen soijaa.
        Jos näitä kaupan halpoja hampurilaisia meinaa syödä, niin se "pihvin" joutuu paistaan pannussa ja runsaassa voissa, kuten myös ne sämpylät pannussa voin seassa, että sämpylät paistuu ja tulee rapeiksi.
        Väliin sit sipulisilppua, hampurilaiskastiketta, suolakurkkua, ketsuppia ja sinappia.
        Ei niitä muuten pysty ihminen syömään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      297
      1223
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      308
      1166
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      958
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      914
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      879
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      742
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      13
      594
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      588
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    Aihe