Uusi palstamiitti

oliko jotain puhetta

Milloin järkätään palstamiitti?

31

271

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks yritys miitistä oli, mut ei sinne kukaan halunnut/ uskaltanut tulla.

      • oliko jotain puhetta

        Eikö palstan huutelijat pilanneet sen?


      • Onhan täällä viimeisen parin vuoden aikana todella ollut enemmänkin yrityksiä. Luulen kuitenkin että Glittergirlin järkkäämään olisi saattanut tullakin porukkaa, ellei aikataululliset syyt olisi estäneet joitain (kuten minua), plus sitten huutelijasakki (luultavasti joku multinikkinen, joka ei kestäisi sitä että joillakin palstalaisilla saattaisi olla keskenään ihan ok tai hauskempi ilta) varmaankin laimensi innokkuutta joidenkin kohdalla.

        Jos joku kuitenkin haluaa järkätä, niin toivoisin ajankohdaksi aikaisintaan maaliskuun puoltaväliä.


      • Nääääääin
        oliko jotain puhetta kirjoitti:

        Eikö palstan huutelijat pilanneet sen?

        Mitenkäs ne huutelijat teitä estivät tapaamasta, jos olisitte halunnut tavata? Lauma säälittäviä raukkoja joilla vain meni puput pöksyyn, kun olisi pitänyt tavata ja jokainen tahoillaan keksi erinäisiä tekosyitä ja muita menoja juuri sille ajankohdalle. Jos todella tahtoisitte tavata, niin ei siinä joidenkin ulkopuolisten huutelut merkitsisi mitään.


      • Sinä ....

        sairastuit! Muuten olisin tullut kyllä


    • ENFP-nainen

      Mites olisi jonkun muun tapahtuman yhteydessä, kynnys olisi pienempi.. ja ei ole pakko tunnistautua tms. Sitä paitsi tapaaminen on paljon mielenkiintoisempi kun miettii omassa päässään voisiko toi olla "se" ja ja yrittää ratkaista kyselemällä niitä näitä ;-)

      Joku oli laittanut eurosinkkujen linkin tänne ja huomasin, että heillä olis perjantaisin Baker'ssa tapaaminen klo 17. Klo 17 on aika aikainen, mutta kaipa mukaan voisi mennä vaikka vähän myöhässäkin. Netissä luki, että ekaksi paikalla olija merkkaa pöydän lapulla eurosinkuille. Jos joku halua merkata viereisin pöydän s24-sinkuille niin siitä vaan. Ehdotan harkittavaksi pe 9.3., jos ei ole muista ihan pönttöidea. Koska kyseessä muu tapahtuma ei ilmoja tarvita.

      Tai sitten extempore-juttukin voi toimia, negavyöry ei ehdi vallata ketjua :-) Niin... Miten olisi positiivinen suhtautuminen tällä kertaa... ? Positiivisella saa positiivista ja negalla negaa. Jos ei halua osallistua pitääkö muilta pilata ilo?

      • DarkBeer

        En mä voi tulla eurosinkkujen tapaamiseen kun ei sinne voi yksin tulla kun kaikki heti kyselee että mitä sä täällä yksin teet.


      • oliko jotain puhetta

        Kuinka moni olisi tulossa 9.3?


      • oliko jotain puhetta kirjoitti:

        Kuinka moni olisi tulossa 9.3?

        En ainakaan minä. Seuraava viikonloppu voisi sopiakin, tai edes sunnuntai 11.3.


      • vierestä.
        LordBoredom kirjoitti:

        En ainakaan minä. Seuraava viikonloppu voisi sopiakin, tai edes sunnuntai 11.3.

        Minua ei miitit kiinnosta, mutta olitko se sinä joka valitit elämättömästä elämästä? Meinaan vaan että aika kiireiseltäT vaikuttaa tuo sinun elämätön elämä.


      • vierestä. kirjoitti:

        Minua ei miitit kiinnosta, mutta olitko se sinä joka valitit elämättömästä elämästä? Meinaan vaan että aika kiireiseltäT vaikuttaa tuo sinun elämätön elämä.

        Jos nyt parina viikonloppuna sattuu olemaan kerrankin jotain, niin ei voi vielä puhua täyteenbuukatusta elämästä. Tavallaan erikoista, että menot sattuvat pakkautumaan viikon sisään toisistaan, mutta olen ollut jotenkin ennenkin havaitsevinani, että erinäiset menot osuvat aina päällekkäin sen sijaan että jakautuisivat tasaisesti ympäri vuotta.

        Toisekseen, pidän viikonloppuani täyteenbuukattuna, jos nyt sattuu olemaan edes yhtenä päivänä menoa - haluaisin viikonlopusta edes yhden päivän ns. itselleni tai ainakin niin, että mitään erikoista ei ole. Tai ainakaan en halua niin, että pitäisi olla koko ajan menossa, niin kuin tuntemani normaalit nuoret aikuiset tuntuvat olevan.

        En kuitenkaan valita. Vuoden alkupuolella kyselin täällä keinoja torjua elämän elämättömyyttä, joten ilmeisesti olen onnistunut jossain! (Vaikkakin nämä kaikki menot ovat vähän niin kuin ulkoa tarjottuja...).


    • nöösi_poika

      Nöösi saapuu paikalle!

    • näin toivon

      Ei ikinä.

    • varazombi

      Silkkaa hulluutta. Koko hommalta putoaa pohja siinä vaiheessa kun aletaan esiintyä omalla naamalla. Nimen voi sentään silloinkin valehdella.

      • Ei velvoitetta

        Ei omaa nimimerkkiä ole pakko kertoa, miksi olisi? Ja jos lutkittelee täällä niin isolla voluumilla, ettei kehtaa paikalle tulla, niin sitten ei vaan tule. Suurin osa kuitenkin puhuu kohtuullisen asiallisia.

        Positiivisuutta, kiitos.


    • naisasialooseri.

      En voi tulla!! Olen lutkitellut eri nimimerkkien takaa naisia jo niin paljon että itseänikin ällöttää, saati pystyisin punastelematta katsomaan naisia joita täällä niin kovasti lutkittelen. En vaan voisi olla niin räikeä valehtelija, että ihan muina miehinä siellä istuisin ja esittäisin kunnollista en vaan voi en voi en voi en voi en voi en voi en voi en voi anteeks kaikkill!!! ei mulle oikeesti mitään teinipillua pitäs koskaan kenenkään antaa!!!! antaa!!!! aaaaaaaa!!!!!!!!

      • Feikki. Oikeasti Naisasialooseri ei voi tulla, kun on salitreenit päivällä, jonka jälkeen hän lähtee ATM-kavereidensa elokuviin, ja illalla sitten pitää toimia kuskina parille teininaiselle ja juuri vankilasta vapautuneelle YTM-retkutoverille.


      • LordBoredom kirjoitti:

        Feikki. Oikeasti Naisasialooseri ei voi tulla, kun on salitreenit päivällä, jonka jälkeen hän lähtee ATM-kavereidensa elokuviin, ja illalla sitten pitää toimia kuskina parille teininaiselle ja juuri vankilasta vapautuneelle YTM-retkutoverille.

        Naisasialooserilla on kyllä hyvä mielikuvitus =)


    • espooedustaa

      Eli nyt on ehdotettu tuota 9.3.. onko muita ehdotuksia :)

      • pääsisin jos olis

        16. tai 17.3


    • NO meinaaks tänään joku mennä Bakersiin skumpalle?

      • En minä ainakaan.


    • Ei tänään ehdi

      Bakers? Tänään? Skumppa? Sisäpiirin juttujako, vai joku juhlapäivä, jota en ole rekisteröinyt?

      • Jack Dempsey

        Voisin tulla ihan hyvällä omallatunnolla mutta mutta, tuo Bakers on n.500km liian etelässä. Ei ehdi nyt.


      • Jack Dempsey kirjoitti:

        Voisin tulla ihan hyvällä omallatunnolla mutta mutta, tuo Bakers on n.500km liian etelässä. Ei ehdi nyt.

        Sama, ei paljon houkuta tuommoinen matka.


      • nöösi_poika
        itmies kirjoitti:

        Sama, ei paljon houkuta tuommoinen matka.

        Turusta Stadiin Bakersiin???

        Voishan sitä lähteä, jos olisi oma pendolino, joka lähtisi just nyt. Muutoin alkaa olla vähän myöhäistä miettiä lähtöä...


    • ENFP-nainen

      Näköjään eurosinkkuilla on tullut myös lauantaille sinkkuillan aloitus (Bruuverissa, Kampissa klo 18 alk). http://www.eurosinkut.net

      Jos jollakin on mielenkiintoa miittiä järjestää, eikö lauantain eurosinkkutapaaminen voisi olla helppo paikka? Mukaan voi tulla paljastamatta kuka on. Ja la ehkä parempi päivä kuin pe. Itsellä parilliset lauantait ovat vapaita, jos muuta ei sovittuna (nyt on) ja varmaan lähtisin katsomaan sinkkutoimintaa ihan uteliaisuudesta, jos muuta ei ole.

      • sillitrooli

        En pääse tänä viikonloppuna paikalle, vaikka olisi kyllä ollut mielenkiintoista osallistua. Jos myöhemmin tässä kuussa tai ensi kuussa olisi, niin voisin yrittää paikan päälle.

        Sinänsä.... nuo eurosinkkujutut eivät minua kyllä kamalasti houkuttele. Luulen, että ilman eurosinkkuja miittiin tulisi enemmän alle 40-vuotiaita.


      • ENFP-nainen
        sillitrooli kirjoitti:

        En pääse tänä viikonloppuna paikalle, vaikka olisi kyllä ollut mielenkiintoista osallistua. Jos myöhemmin tässä kuussa tai ensi kuussa olisi, niin voisin yrittää paikan päälle.

        Sinänsä.... nuo eurosinkkujutut eivät minua kyllä kamalasti houkuttele. Luulen, että ilman eurosinkkuja miittiin tulisi enemmän alle 40-vuotiaita.

        En minäkään ole menossa tänä viikonlippuna, on muuta kummaksikin illaksi.

        Eiköhän sitä yleensä juttele luontaisesti samanhenkisten ja enemmän saman ikäisten kanssa. Riittää kun löytyy joku, jonka kanssa löytyy jotain yhteistä ainakin muutaman tunnin ajaksi. Onko kukaan ollut oikeasti mukana eurosinkkujen tapaamisissa, ja tietäisi onko se keskittynyt reilusti yli 40v sinkkuihin?

        Jos kaikki muut on yli 40v, niin sittenpähän palstalaisten enemmistö löytää helposti juttuseuraa toisistaan eurosinkuissa ;-) Siis mielestäni ikäkysymys on ongelma, jos siitä tekee ongelman.


    • Suuri Isä

      Minä voin tulla pitämään avauspuheen.

    • minavainen.

      ylös

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe