Pidetään taas palstalla miesten tunti klo 00.00-01.00, jolloin vain miespuoliset palstalaiset saavat kirjoittaa palstalle.
Pyydän siis kaikki ämmiä häipymään puoleen yöhön mennessä..
Hähä! :D
Miesten tunti
20
71
Vastaukset
Tarkoittaako tämä sitä, että naisnikillä esiintyvät miehet saavat kirjoittaa ? Ja entäs miesnikeillä esiintyvät naiset ? Kuinkas sitten multinikkien, joilla on kumpiakin käytössä ? Voisitko vähän tarkentaa, kiitos, ennen kuin tulee kiire toimia :)
- viIi.
Häivy!
viIi. kirjoitti:
Häivy!
Siis oletatko minun nyt olevan nainen vai mies vai onko tässä jotakin henkilökohtaista ?
pyyd. yst. vast. nop.- vili.
xena-183 kirjoitti:
Siis oletatko minun nyt olevan nainen vai mies vai onko tässä jotakin henkilökohtaista ?
pyyd. yst. vast. nop.Olet nainen ja siksi vastenmielinen.
Hähä! :D - viIi.
xena-183 kirjoitti:
pyyd. yst. vast. nop.Mitä kirjainta et ymmärtänyt?
HÄIVY! - vili.
xena-183 kirjoitti:
pyyd. yst. vast. nop.Henkilökohtasta, kanoja vastaan.
- Eikirj,,
vili. kirjoitti:
Henkilökohtasta, kanoja vastaan.
Ja ihan xenaa vastaan , raskas tapaus
- Nasduck
Cuul
Mä laitan jo valmiiksi jotain messevää päälle. Brüno oli AIWAN kässit. mag.
SiistiiEi vit..... unohdin katsoa sen Brunon - se oli mun perjantai-illan suunnitelma! Aaaaargh! Helevetin helevetti... no, ehkä se tulee uusintana. Boratin kävin leffassa katsomassa, aika hauska oli, ilmeisesti Bruno ei ihan samaa tasoa. Eniveis, man power....
- Nasduck
silverfire kirjoitti:
Ei vit..... unohdin katsoa sen Brunon - se oli mun perjantai-illan suunnitelma! Aaaaargh! Helevetin helevetti... no, ehkä se tulee uusintana. Boratin kävin leffassa katsomassa, aika hauska oli, ilmeisesti Bruno ei ihan samaa tasoa. Eniveis, man power....
Siis aivan ihnua. Brüntsu oli tonkinu gardee oikein hanurilla: oli lyrexiä ja pintaa, avaruustangoja. Meksikolaiset tuolit ehdottivat ihan istahtamaan.
Cuul Nasduck kirjoitti:
Siis aivan ihnua. Brüntsu oli tonkinu gardee oikein hanurilla: oli lyrexiä ja pintaa, avaruustangoja. Meksikolaiset tuolit ehdottivat ihan istahtamaan.
CuulEi vidddyyyy... nyt häiritsee siis ihan ky(r)bällä! No, ehkä joskys toiste...
Cuul... eiku fuulu, I am fuuul....- ..
Nasduck kirjoitti:
CuulBruno on katsomisen arvoinen elokuva. Kaikki miehet ei kestä sitä heilutusta.
Jätkä meinaa pitää miesten tunnin just siinä kohtaa kun naisia yleensä isketään. Mikäs mies sä oikein olet?
Vaikuttaa aika homoeroottiselta ajatukselta.
- viIi.
Oletko koskaan saunonut miesten kanssa?
Hähä! :D - Ratikkakuski.
viIi. kirjoitti:
Hähä! :DEn. Saunon vain vaimoni kanssa. Tai saunoin kunnes pamahti..
viIi. kirjoitti:
Hähä! :DJoo. Onko sinulla yhtään miespuolista kaveria?
- Nasduck
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo. Onko sinulla yhtään miespuolista kaveria?
Luultavasti ei. Luultavasti hänellä ei ole mitään, siksi hänellä tuntuu olevan kaikki.
Sauna ja twiittailu on vähän kuin out of season. - viIi.
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo. Onko sinulla yhtään miespuolista kaveria?
Koetko olevasi homovastainen tai -fobinen?
Hähä! :D viIi. kirjoitti:
Koetko olevasi homovastainen tai -fobinen?
Hähä! :DPäinvatoin. Kunhan ihmettelen sinua. Miksi olet niin naisvihamielinen (No joo, asiahan tuli jo seväksi...) ;-)
Ps. Eihän poikkeavuutta hävetä tarvite hävetä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594