Tosiaan miks kaikki miehet juovat??

Aivan kyllästynyt

27

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa. Siksi toisekseen naisen nalkutuskin kuulostaa aivan linnunlaululta, kun on tarpeeksi maistissa. Naisten vika siis.

    • Nasduck

      Dokaaminen on hauskaa. Aina kun mä vedän perseet olalle niin saan olla hetken rauhassa muijalta.

      Siis tää vaatimustaso.

    • Siitä tulee hyvä olo ja asiat tuntuvat luistavan.

    • no eikö ilman juomatta kuolis nestehukkaan..?

      mur?

    • Lääkäri kerran kysyi että paljonko juon.
      Luonnollisesti vastasin, että pari litraa varmaan tulee juotua kun laskee paljonko ruoan mukana tulee vettä. Meni kummallisen näköiseksi ja sanoi ettei tarkoittanut sitä.

      Vihreää teetä mukissa juuri nyt.

    • no alcohol

      Mä juon vain vichyä

    • laardimies

      Iäsyyskysymykseen -Miksi Jeppe juo?--on jo tieteellinen selitys.
      Naisilla on tasan tarkkaan sama ongelma ja kulttuurimuutksista johtuen naiset juovat jo yhtälailla ja naisen heikompi maksa aiheuttaa jo enemmän alkoholisairauksia ja kuolemia.
      Viinan alehintajo paljasti yllättävästi salajuopot.
      Pultsarimiehillä ei viinanahintavaikuttanut mitään, vaan eniten alkoholisairaudet lisääntyivät keski-ikäsillä hyvin toimeentulevilla sinkkunaisilla--valkkarin myynti lisääntyi eniten.
      Seltyksenä mysteerille on löytynyt alkoholisivista geeneistä,
      jota ilmenee Euroopassa suomalaisillaja irlantilaisilla
      lisäksi venäläisillä ja Amerikan nativeilla.Aasiassa ns. mongolidisissa kansoissa on O-veriryhmä ja useilla maksassa
      antabusvaikutus--eivät voi juoda tai kestävät huonsti alkohlia
      Suomessa olen nähnytkin, kun budogurut yrittävät juoda viskia yhtä miehekkääst, kuin suomalaise ja menevät viskistä sekaisin---ikävä piirre aggresiivisella huippu karatekalla:(
      Amerikan nativet ovat ylittäneet Beringin _kannaksen_aikoinaan 30 000vuotta sitten ja samO-veriryhmä alkoholistigeenit.
      Syrjäytyneissä nämä venlaisten geenit laukaisevta alkohlismin
      myösnaisilla---sukupuoli ei vaikuta mitenkään.
      ap. on varmasti provoileva femakko

    • Miksi kaikki miehet juovat?
      Miksi kaikki naiset pihtaavat?

      Miksi kaikki yleistävät/ovat provoja/teinejä?

      Jaa-a, kato peiliin?

    • Kuten jo ketjuun vastasinkin, niin kyse on sinusta; et kelpuuta miestä, ellei hän ole juoppo, koska et muuten tunne itseäsi naiseksi. Liität miehen juomisen miehekkyyteen ja toisaalta omaan naiseuteesi, jota pidät yllä itkemällä keskustelupalstoilla miesten juomista.

      Helpompaa olisi, jos osaisit olla nainen ilman virikkeitä.

      • Daa daa. Olen jälleen kanssasi samoilla linjoilla. Jos nainen ihastuu kerta toisensa jälkeen juopporenttuun mieheen, niin turha siitä on miehiä syyttää. Raivoraittiita uskovaisia, himokuntoilijoita ja muita friikkejä on taatusti yllin kyllin tarjolla.

        Vaan kun niiden raitistamisesta ei saa haasteita elämäänsä, niin eihän ne kellekään yksilahkeiselle kelpaa. Pitää löytää vähintäänkin suurkuluttaja, jonka voi hellästi kuohita oikealle tielle, tekaista pari penskaa ja lähteä jälleen jännän juopon matkaan. Onneksi minä en koskaan paranna tapojani. ;-)


      • KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Daa daa. Olen jälleen kanssasi samoilla linjoilla. Jos nainen ihastuu kerta toisensa jälkeen juopporenttuun mieheen, niin turha siitä on miehiä syyttää. Raivoraittiita uskovaisia, himokuntoilijoita ja muita friikkejä on taatusti yllin kyllin tarjolla.

        Vaan kun niiden raitistamisesta ei saa haasteita elämäänsä, niin eihän ne kellekään yksilahkeiselle kelpaa. Pitää löytää vähintäänkin suurkuluttaja, jonka voi hellästi kuohita oikealle tielle, tekaista pari penskaa ja lähteä jälleen jännän juopon matkaan. Onneksi minä en koskaan paranna tapojani. ;-)

        Mun mielestä mieluummin vähän enemmän kuin ei ollenkaan. Raivoraitista ukkoa en huolisi mistään hinnasta. Kun juovat itse niin eivät nalkuta minunkaan tavoistani. :)


      • KoppavaHoro kirjoitti:

        Mun mielestä mieluummin vähän enemmän kuin ei ollenkaan. Raivoraitista ukkoa en huolisi mistään hinnasta. Kun juovat itse niin eivät nalkuta minunkaan tavoistani. :)

        Näin persiilleenmenneen kymmenvuotishääpäivän kunniaksi voisi sanoa, että ihmisten arjensietokyky on perin onneton. Tiedä sitten, että miksi.


      • Börjetäti
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Näin persiilleenmenneen kymmenvuotishääpäivän kunniaksi voisi sanoa, että ihmisten arjensietokyky on perin onneton. Tiedä sitten, että miksi.

        Kumma juttu, mulle riittää yksi tuoppi lauantaisin ja arki maistuu kahville.


      • käääkk
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Näin persiilleenmenneen kymmenvuotishääpäivän kunniaksi voisi sanoa, että ihmisten arjensietokyky on perin onneton. Tiedä sitten, että miksi.

        Oliko sulla tänään 10v. hääpäivä??


      • Börjetäti kirjoitti:

        Kumma juttu, mulle riittää yksi tuoppi lauantaisin ja arki maistuu kahville.

        Kumma juttu, ihmiset ovat erilaisia... ;-)


      • käääkk kirjoitti:

        Oliko sulla tänään 10v. hääpäivä??

        Jep


      • Rubber Dolls United
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Jep

        palstailu on paras tapa viettää sitä :-)


      • KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Näin persiilleenmenneen kymmenvuotishääpäivän kunniaksi voisi sanoa, että ihmisten arjensietokyky on perin onneton. Tiedä sitten, että miksi.

        Ai siks se Domppa! Miten hääpäivä voi mennä persiilleen?


      • KoppavaHoro kirjoitti:

        Ai siks se Domppa! Miten hääpäivä voi mennä persiilleen?

        Rouva Ratikka sai jonkinsorttisen ruokamyrkytyksen. Oksensi ensin illallisen päätteeksi ravintolassa ja kotiin päästyämme makasi sängyssä ämpäriä halaten. Että oli sitten aikaa palstailla, kuten joku tuossa irvaili.

        Noh, jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin ainakin oli ikimuistoinen ilta. ;-)


      • KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Rouva Ratikka sai jonkinsorttisen ruokamyrkytyksen. Oksensi ensin illallisen päätteeksi ravintolassa ja kotiin päästyämme makasi sängyssä ämpäriä halaten. Että oli sitten aikaa palstailla, kuten joku tuossa irvaili.

        Noh, jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin ainakin oli ikimuistoinen ilta. ;-)

        Voi kamala :( Mutta onneksi voitte juhlia joskus toiste, eihän se ole päivämäärästä kiinni (sen olen etäsuhteessa oppinut, hehe).


      • KoppavaHoro kirjoitti:

        Voi kamala :( Mutta onneksi voitte juhlia joskus toiste, eihän se ole päivämäärästä kiinni (sen olen etäsuhteessa oppinut, hehe).

        Juu, ensi vuonna uudelleen ja paremmalla onnella. Ja ehdittiinhän sitä sentään juhlia ilta yhdeksään saakka.

        Noin muuten tuosta, ettei juhla ole päivästä kiinni, tuli mieleen sisareni perheineen. Ne kun asuivat aikoinaan eri puolilla Aasiaa muistaakseni seitsemän vuotta. Tulivat aina heinäkuuksi Suomeen ja paistoivat yhtenä päivänä joulukinkun ja söivät mämmiä toisena. Pitihän lapsille opettaa suomalaisia perinteitä. ;-)


      • Nasduck
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Juu, ensi vuonna uudelleen ja paremmalla onnella. Ja ehdittiinhän sitä sentään juhlia ilta yhdeksään saakka.

        Noin muuten tuosta, ettei juhla ole päivästä kiinni, tuli mieleen sisareni perheineen. Ne kun asuivat aikoinaan eri puolilla Aasiaa muistaakseni seitsemän vuotta. Tulivat aina heinäkuuksi Suomeen ja paistoivat yhtenä päivänä joulukinkun ja söivät mämmiä toisena. Pitihän lapsille opettaa suomalaisia perinteitä. ;-)

        Heh huh


        Ai siis koko Suomi kuukaudessa-meininki?

        No oikeastaan tämän taustalla on ollut mulla ihmettely, että miksi Suomessa on niin paljon kaikenlaisia pyhiä. Ehkä suomalaisille on tullut pyhäksi koko vuosi.

        Mene ja tiedä.


      • Nasduck kirjoitti:

        Heh huh


        Ai siis koko Suomi kuukaudessa-meininki?

        No oikeastaan tämän taustalla on ollut mulla ihmettely, että miksi Suomessa on niin paljon kaikenlaisia pyhiä. Ehkä suomalaisille on tullut pyhäksi koko vuosi.

        Mene ja tiedä.

        Voipi olla, mutta mahtaako siitä mitään haittaakaan olla?


      • Nasduck
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Voipi olla, mutta mahtaako siitä mitään haittaakaan olla?

        No eipä juuri. En minä ainakaan keksi mitään tähdellistä tekemistä vapaa-aikoinani.


      • KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Juu, ensi vuonna uudelleen ja paremmalla onnella. Ja ehdittiinhän sitä sentään juhlia ilta yhdeksään saakka.

        Noin muuten tuosta, ettei juhla ole päivästä kiinni, tuli mieleen sisareni perheineen. Ne kun asuivat aikoinaan eri puolilla Aasiaa muistaakseni seitsemän vuotta. Tulivat aina heinäkuuksi Suomeen ja paistoivat yhtenä päivänä joulukinkun ja söivät mämmiä toisena. Pitihän lapsille opettaa suomalaisia perinteitä. ;-)

        Me ollaan juhlittu joulua itsenäisyyspäivänä ja juhannusta heinäkuussa. Vuosipäiviä sitten kun satutaan ehtimään ja muistamaan. Kukkia mä yleensä saan oikeina päivinä :)


    • Onneks kaikki miehet ei juo. Mä tykkään enempi sellasista jotka ei juo, kun en itekään juo.

    • Riorisoija

      Naiset ovat aika hyviä imemään vaikutteita. Sitten ryntäilevät kuin päättömät kanat.
      Naisten täytyisi oppia laittamaan kakkossijaiset prioriteetit syrjään ja oppia ymmärtämään mikä on ensiarvoisen tärkeää. Sitten jää sitä aikaa kakkos ja kolmoskin prioriteeteille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe