Tosiaan miks kaikki miehet juovat??

Aivan kyllästynyt

27

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa. Siksi toisekseen naisen nalkutuskin kuulostaa aivan linnunlaululta, kun on tarpeeksi maistissa. Naisten vika siis.

    • Nasduck

      Dokaaminen on hauskaa. Aina kun mä vedän perseet olalle niin saan olla hetken rauhassa muijalta.

      Siis tää vaatimustaso.

    • Siitä tulee hyvä olo ja asiat tuntuvat luistavan.

    • no eikö ilman juomatta kuolis nestehukkaan..?

      mur?

    • Lääkäri kerran kysyi että paljonko juon.
      Luonnollisesti vastasin, että pari litraa varmaan tulee juotua kun laskee paljonko ruoan mukana tulee vettä. Meni kummallisen näköiseksi ja sanoi ettei tarkoittanut sitä.

      Vihreää teetä mukissa juuri nyt.

    • no alcohol

      Mä juon vain vichyä

    • laardimies

      Iäsyyskysymykseen -Miksi Jeppe juo?--on jo tieteellinen selitys.
      Naisilla on tasan tarkkaan sama ongelma ja kulttuurimuutksista johtuen naiset juovat jo yhtälailla ja naisen heikompi maksa aiheuttaa jo enemmän alkoholisairauksia ja kuolemia.
      Viinan alehintajo paljasti yllättävästi salajuopot.
      Pultsarimiehillä ei viinanahintavaikuttanut mitään, vaan eniten alkoholisairaudet lisääntyivät keski-ikäsillä hyvin toimeentulevilla sinkkunaisilla--valkkarin myynti lisääntyi eniten.
      Seltyksenä mysteerille on löytynyt alkoholisivista geeneistä,
      jota ilmenee Euroopassa suomalaisillaja irlantilaisilla
      lisäksi venäläisillä ja Amerikan nativeilla.Aasiassa ns. mongolidisissa kansoissa on O-veriryhmä ja useilla maksassa
      antabusvaikutus--eivät voi juoda tai kestävät huonsti alkohlia
      Suomessa olen nähnytkin, kun budogurut yrittävät juoda viskia yhtä miehekkääst, kuin suomalaise ja menevät viskistä sekaisin---ikävä piirre aggresiivisella huippu karatekalla:(
      Amerikan nativet ovat ylittäneet Beringin _kannaksen_aikoinaan 30 000vuotta sitten ja samO-veriryhmä alkoholistigeenit.
      Syrjäytyneissä nämä venlaisten geenit laukaisevta alkohlismin
      myösnaisilla---sukupuoli ei vaikuta mitenkään.
      ap. on varmasti provoileva femakko

    • Miksi kaikki miehet juovat?
      Miksi kaikki naiset pihtaavat?

      Miksi kaikki yleistävät/ovat provoja/teinejä?

      Jaa-a, kato peiliin?

    • Kuten jo ketjuun vastasinkin, niin kyse on sinusta; et kelpuuta miestä, ellei hän ole juoppo, koska et muuten tunne itseäsi naiseksi. Liität miehen juomisen miehekkyyteen ja toisaalta omaan naiseuteesi, jota pidät yllä itkemällä keskustelupalstoilla miesten juomista.

      Helpompaa olisi, jos osaisit olla nainen ilman virikkeitä.

      • Daa daa. Olen jälleen kanssasi samoilla linjoilla. Jos nainen ihastuu kerta toisensa jälkeen juopporenttuun mieheen, niin turha siitä on miehiä syyttää. Raivoraittiita uskovaisia, himokuntoilijoita ja muita friikkejä on taatusti yllin kyllin tarjolla.

        Vaan kun niiden raitistamisesta ei saa haasteita elämäänsä, niin eihän ne kellekään yksilahkeiselle kelpaa. Pitää löytää vähintäänkin suurkuluttaja, jonka voi hellästi kuohita oikealle tielle, tekaista pari penskaa ja lähteä jälleen jännän juopon matkaan. Onneksi minä en koskaan paranna tapojani. ;-)


      • KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Daa daa. Olen jälleen kanssasi samoilla linjoilla. Jos nainen ihastuu kerta toisensa jälkeen juopporenttuun mieheen, niin turha siitä on miehiä syyttää. Raivoraittiita uskovaisia, himokuntoilijoita ja muita friikkejä on taatusti yllin kyllin tarjolla.

        Vaan kun niiden raitistamisesta ei saa haasteita elämäänsä, niin eihän ne kellekään yksilahkeiselle kelpaa. Pitää löytää vähintäänkin suurkuluttaja, jonka voi hellästi kuohita oikealle tielle, tekaista pari penskaa ja lähteä jälleen jännän juopon matkaan. Onneksi minä en koskaan paranna tapojani. ;-)

        Mun mielestä mieluummin vähän enemmän kuin ei ollenkaan. Raivoraitista ukkoa en huolisi mistään hinnasta. Kun juovat itse niin eivät nalkuta minunkaan tavoistani. :)


      • KoppavaHoro kirjoitti:

        Mun mielestä mieluummin vähän enemmän kuin ei ollenkaan. Raivoraitista ukkoa en huolisi mistään hinnasta. Kun juovat itse niin eivät nalkuta minunkaan tavoistani. :)

        Näin persiilleenmenneen kymmenvuotishääpäivän kunniaksi voisi sanoa, että ihmisten arjensietokyky on perin onneton. Tiedä sitten, että miksi.


      • Börjetäti
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Näin persiilleenmenneen kymmenvuotishääpäivän kunniaksi voisi sanoa, että ihmisten arjensietokyky on perin onneton. Tiedä sitten, että miksi.

        Kumma juttu, mulle riittää yksi tuoppi lauantaisin ja arki maistuu kahville.


      • käääkk
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Näin persiilleenmenneen kymmenvuotishääpäivän kunniaksi voisi sanoa, että ihmisten arjensietokyky on perin onneton. Tiedä sitten, että miksi.

        Oliko sulla tänään 10v. hääpäivä??


      • Börjetäti kirjoitti:

        Kumma juttu, mulle riittää yksi tuoppi lauantaisin ja arki maistuu kahville.

        Kumma juttu, ihmiset ovat erilaisia... ;-)


      • Ratikkakuski
        käääkk kirjoitti:

        Oliko sulla tänään 10v. hääpäivä??

        Jep


      • Rubber Dolls United
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Jep

        palstailu on paras tapa viettää sitä :-)


      • KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Näin persiilleenmenneen kymmenvuotishääpäivän kunniaksi voisi sanoa, että ihmisten arjensietokyky on perin onneton. Tiedä sitten, että miksi.

        Ai siks se Domppa! Miten hääpäivä voi mennä persiilleen?


      • KoppavaHoro kirjoitti:

        Ai siks se Domppa! Miten hääpäivä voi mennä persiilleen?

        Rouva Ratikka sai jonkinsorttisen ruokamyrkytyksen. Oksensi ensin illallisen päätteeksi ravintolassa ja kotiin päästyämme makasi sängyssä ämpäriä halaten. Että oli sitten aikaa palstailla, kuten joku tuossa irvaili.

        Noh, jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin ainakin oli ikimuistoinen ilta. ;-)


      • KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Rouva Ratikka sai jonkinsorttisen ruokamyrkytyksen. Oksensi ensin illallisen päätteeksi ravintolassa ja kotiin päästyämme makasi sängyssä ämpäriä halaten. Että oli sitten aikaa palstailla, kuten joku tuossa irvaili.

        Noh, jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin ainakin oli ikimuistoinen ilta. ;-)

        Voi kamala :( Mutta onneksi voitte juhlia joskus toiste, eihän se ole päivämäärästä kiinni (sen olen etäsuhteessa oppinut, hehe).


      • KoppavaHoro kirjoitti:

        Voi kamala :( Mutta onneksi voitte juhlia joskus toiste, eihän se ole päivämäärästä kiinni (sen olen etäsuhteessa oppinut, hehe).

        Juu, ensi vuonna uudelleen ja paremmalla onnella. Ja ehdittiinhän sitä sentään juhlia ilta yhdeksään saakka.

        Noin muuten tuosta, ettei juhla ole päivästä kiinni, tuli mieleen sisareni perheineen. Ne kun asuivat aikoinaan eri puolilla Aasiaa muistaakseni seitsemän vuotta. Tulivat aina heinäkuuksi Suomeen ja paistoivat yhtenä päivänä joulukinkun ja söivät mämmiä toisena. Pitihän lapsille opettaa suomalaisia perinteitä. ;-)


      • Nasduck
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Juu, ensi vuonna uudelleen ja paremmalla onnella. Ja ehdittiinhän sitä sentään juhlia ilta yhdeksään saakka.

        Noin muuten tuosta, ettei juhla ole päivästä kiinni, tuli mieleen sisareni perheineen. Ne kun asuivat aikoinaan eri puolilla Aasiaa muistaakseni seitsemän vuotta. Tulivat aina heinäkuuksi Suomeen ja paistoivat yhtenä päivänä joulukinkun ja söivät mämmiä toisena. Pitihän lapsille opettaa suomalaisia perinteitä. ;-)

        Heh huh


        Ai siis koko Suomi kuukaudessa-meininki?

        No oikeastaan tämän taustalla on ollut mulla ihmettely, että miksi Suomessa on niin paljon kaikenlaisia pyhiä. Ehkä suomalaisille on tullut pyhäksi koko vuosi.

        Mene ja tiedä.


      • Nasduck kirjoitti:

        Heh huh


        Ai siis koko Suomi kuukaudessa-meininki?

        No oikeastaan tämän taustalla on ollut mulla ihmettely, että miksi Suomessa on niin paljon kaikenlaisia pyhiä. Ehkä suomalaisille on tullut pyhäksi koko vuosi.

        Mene ja tiedä.

        Voipi olla, mutta mahtaako siitä mitään haittaakaan olla?


      • Nasduck
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Voipi olla, mutta mahtaako siitä mitään haittaakaan olla?

        No eipä juuri. En minä ainakaan keksi mitään tähdellistä tekemistä vapaa-aikoinani.


      • KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Juu, ensi vuonna uudelleen ja paremmalla onnella. Ja ehdittiinhän sitä sentään juhlia ilta yhdeksään saakka.

        Noin muuten tuosta, ettei juhla ole päivästä kiinni, tuli mieleen sisareni perheineen. Ne kun asuivat aikoinaan eri puolilla Aasiaa muistaakseni seitsemän vuotta. Tulivat aina heinäkuuksi Suomeen ja paistoivat yhtenä päivänä joulukinkun ja söivät mämmiä toisena. Pitihän lapsille opettaa suomalaisia perinteitä. ;-)

        Me ollaan juhlittu joulua itsenäisyyspäivänä ja juhannusta heinäkuussa. Vuosipäiviä sitten kun satutaan ehtimään ja muistamaan. Kukkia mä yleensä saan oikeina päivinä :)


    • Onneks kaikki miehet ei juo. Mä tykkään enempi sellasista jotka ei juo, kun en itekään juo.

    • Riorisoija

      Naiset ovat aika hyviä imemään vaikutteita. Sitten ryntäilevät kuin päättömät kanat.
      Naisten täytyisi oppia laittamaan kakkossijaiset prioriteetit syrjään ja oppia ymmärtämään mikä on ensiarvoisen tärkeää. Sitten jää sitä aikaa kakkos ja kolmoskin prioriteeteille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe