Gallup: Miten etsitte seuraa?

Riddle me this

Mitkä ovat teidän nykyiset seuranhaku tapanne?

Nettideitti, baari, sosiaalinen media, harrastukset vai joku muu?

Missä odotatte tapaavanne sen mahdollisen kumppanin?

Vai etsittekö enää ollenkaan ja odotatte vain....

Myös ehdotuksia uusista mahdollisista seuranhakupaikoista otetaan vastaan!

200

7781

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no

      En odota enkä etsi.

      • Riddle me this

        Kaikki muut taisivat olla kanssasi samaa mieltä sitten kun eivät ole vastanneet.
        Luovuttaneet koko sakki.


      • kokonainen ihminen
        Riddle me this kirjoitti:

        Kaikki muut taisivat olla kanssasi samaa mieltä sitten kun eivät ole vastanneet.
        Luovuttaneet koko sakki.

        Pitäisi jo pikkuhiljaa luopua ajatuksesta että ihminen on kurja puolikas joka joutuu tuhlaamaan koko elämänsä hukassa olevaa puoliskoa hakiessaa.

        Kun ihminen ei hae mitään, mielen täyttää syvä rauha, onnellisuus ja rakkaus kaikkea olevaa kohtaan joka kumpuaa ihmisen sisimmästä, ei suhteista muihin ihmisiin.


      • puunkarahka
        kokonainen ihminen kirjoitti:

        Pitäisi jo pikkuhiljaa luopua ajatuksesta että ihminen on kurja puolikas joka joutuu tuhlaamaan koko elämänsä hukassa olevaa puoliskoa hakiessaa.

        Kun ihminen ei hae mitään, mielen täyttää syvä rauha, onnellisuus ja rakkaus kaikkea olevaa kohtaan joka kumpuaa ihmisen sisimmästä, ei suhteista muihin ihmisiin.

        Jep, juuri näin.

        Onhan se toki kaunis ajatus, ajatus kahdesta toisilleen sopivasta ihmisestä ja ajatus toimivasta yhteiselosta henkisine ja fyysisine puolineen.

        Mutta sellaista kumppania ei voi tuosta noin vaan tekaista.

        Niinkin hellyyttävältä kuin se kuulostaa, kun joku sanoo, että "kyllä sinäkin varmasti vielä kohtaat sen komean ja fiksun miehen", niin eihän sellaista oikeasti kukaan voi luvata tai vannoa. Miksi edes pitäisi?

        Seurustelulta lähtee tasan tarkkaan siinä kohtaa mielekkyys, jos parisuhteessa olemisesta tulee jokin itsetarkoitus tmv. imagoseikka. Ei kukaan muutu sinkusta varatuksi vaihtaessaan yhtään sen paremmaksi (tai huonommaksi) ihmiseksi.


    • Enimmäkseen tuntuu, että odotan vain jotakin tapahtuvan. Nettideittejä olen kokeillut jostain 16-vuotiaasta (?) asti, ja yli 10 vuoden aikana päässyt treffeille sitä kautta vissiin kai kaksi kertaa, joista kummastakaan ei tietty seurannut mitään.

      Baareissa pärjätäkseen pitäisi olla riikinkukko.

      Sosiaalinen media -- en ymmärrä. Siis Facebook kai, jossa minulla on ystävinä vain tuttuja ja kavereita, miten siellä nyt muka pitäisi kumppani löytää? (Etenkään kun joka ainoa naistuttava seurustelee tai on naimisissa). Blogit ehkä lasketaan nykyään sosiaaliseksi mediaksi, sieltä joskus 2000-luvun puolessavälissä tuli joitain yhteydenottoja jopa ikäisiltäni tytöiltä, jotka kaikki halusivat olla lähtökohtaisestikin "vain kavereita".

      Harrastukseni ovat yksinäistä puuhaa, joskin niitä pitäisin luontevimpana tapana ajautua seurustelusuhteisiin sen ohella, että kaveripiirin kautta jotenkin tutustuisi sopivaan tyttöön (tosin sikäli kuin kaveripiiriin kuuluvien ihmisten naispuolisia tuttavia tunnen, hekin ovat varattuja, joka ainoa).

      • Riddle me this

        Kiitos hyvin henkilökohtaisesta ja pohtivasta vastauksesta.

        Ehkä tuota aihetta voisi purkaa enemmänkin tällaisessa ketjussa jos vain muita vastaajia löytyisi?


      • sillitrooli
        Riddle me this kirjoitti:

        Kiitos hyvin henkilökohtaisesta ja pohtivasta vastauksesta.

        Ehkä tuota aihetta voisi purkaa enemmänkin tällaisessa ketjussa jos vain muita vastaajia löytyisi?

        Onhan sitä useampaan kertaan täällä pohdittukin. Itse olen aina kirjoittanut suunnilleen samasta asiasta: parhaiten seuraa löytävät miehet, joillain on paljon naistuttuja ja "kaverinaisia" yms säätöjä, mutta jotka eivät kuitenkaan ole millään "homohtavalla" alalla töissä tai opiskelemassa. Siis ei mitään parturikampaajia eikä hoitsumiehiä, vaan sinänsä tavallisia miehiä, mutta tuntevat kamalasti naisia ja flirttailevat kaikille naisille jatkuvasti. Tämäntyylisten miesten ei tarvitse iskeä naisia ollenkaan, kun koko ajan on tuttavanaisia ympärillä, ja jos jollekin tuttavanaiselle ei sattuisi kelpaamaan, niin vähintään sekin nainen sitten yrittää parittaa miehen naispuolisille kavereilleen.

        Kun nainen kirjoittaa sosiaalisesta ja mukavasta miehestä, niin nainen tarkoittaa tuollaisia miehiä. Valitettavasti vain murto-osa miehistä on tuollaisia. Loput miehet hengaa mieluummin miesseurassa, eivätkä muutenkaan ole flirttaamassa jatkuvasti kymmenille naisille.


      • sillitrooli
        sillitrooli kirjoitti:

        Onhan sitä useampaan kertaan täällä pohdittukin. Itse olen aina kirjoittanut suunnilleen samasta asiasta: parhaiten seuraa löytävät miehet, joillain on paljon naistuttuja ja "kaverinaisia" yms säätöjä, mutta jotka eivät kuitenkaan ole millään "homohtavalla" alalla töissä tai opiskelemassa. Siis ei mitään parturikampaajia eikä hoitsumiehiä, vaan sinänsä tavallisia miehiä, mutta tuntevat kamalasti naisia ja flirttailevat kaikille naisille jatkuvasti. Tämäntyylisten miesten ei tarvitse iskeä naisia ollenkaan, kun koko ajan on tuttavanaisia ympärillä, ja jos jollekin tuttavanaiselle ei sattuisi kelpaamaan, niin vähintään sekin nainen sitten yrittää parittaa miehen naispuolisille kavereilleen.

        Kun nainen kirjoittaa sosiaalisesta ja mukavasta miehestä, niin nainen tarkoittaa tuollaisia miehiä. Valitettavasti vain murto-osa miehistä on tuollaisia. Loput miehet hengaa mieluummin miesseurassa, eivätkä muutenkaan ole flirttaamassa jatkuvasti kymmenille naisille.

        Tarkennukseksi on varmaan hyvä laittaa, että tämä mies ei ole naisasialooserin ja muiden kirjoittajien esittelemä "kamupoika". Tämä mies on miespuolinen vastine niille naisille, jotka pitävät kamupoikia ympärillään antamassa huomiota ja vonkausta.


      • Tyttönen_82

        Etkö sä Lordi voisi tavata naisia niissä sun vkl-menoissasi? :o)


      • Nimi Erkki
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Etkö sä Lordi voisi tavata naisia niissä sun vkl-menoissasi? :o)

        Etkös sä ole se tämän palstan virallinen "opettajatar"? Eli ei muuta kuin Lordin kanssa treffeille ja opetat kaikki alan metkut.


      • Tyttönen_82
        Nimi Erkki kirjoitti:

        Etkös sä ole se tämän palstan virallinen "opettajatar"? Eli ei muuta kuin Lordin kanssa treffeille ja opetat kaikki alan metkut.

        Virallinen opettajatar? :o) Kiitos lauantai-illan piristyksestä. Lordi on niin busy man ettei se varmaankaan ehdi treffeille.


      • Tyttönen_82 kirjoitti:

        Etkö sä Lordi voisi tavata naisia niissä sun vkl-menoissasi? :o)

        Kyllä. Tapaankin niissä naisia. Tuttavia. Seurustelevia ja naimisissa olevia tuttuja, ja myös näiden miehiä. Uusista tuttavista tai muutenkaan potentiaalisista tyttöystäväehdokkaista ei puhettakaan. (Tosin yksi viikonloppumeno on risteily, jossa kai voisi tavata joitain, mutta ne ovat täysin verrattavissa baareihin, jotka ei ole minun juttu pariutumisasioissa).

        Alla joku tituleeraa sinua opettajattareksi. Torjuitkin minut jo hienosti vedoten omaan kiireellisyyteeni, kun pari viikonloppua on enimmäkseen kiinni, mutta lisäksi on todettava, että en etsi opettajattaria. Joko oikeaa tyttöystävää tai kavereita. (Tosin en tiedä, jos joku oikeasti haluaisi "opettaa", voisinko vastustaa kiusausta...).


      • LordBoredom kirjoitti:

        Kyllä. Tapaankin niissä naisia. Tuttavia. Seurustelevia ja naimisissa olevia tuttuja, ja myös näiden miehiä. Uusista tuttavista tai muutenkaan potentiaalisista tyttöystäväehdokkaista ei puhettakaan. (Tosin yksi viikonloppumeno on risteily, jossa kai voisi tavata joitain, mutta ne ovat täysin verrattavissa baareihin, jotka ei ole minun juttu pariutumisasioissa).

        Alla joku tituleeraa sinua opettajattareksi. Torjuitkin minut jo hienosti vedoten omaan kiireellisyyteeni, kun pari viikonloppua on enimmäkseen kiinni, mutta lisäksi on todettava, että en etsi opettajattaria. Joko oikeaa tyttöystävää tai kavereita. (Tosin en tiedä, jos joku oikeasti haluaisi "opettaa", voisinko vastustaa kiusausta...).

        Äh, ei alla. Vaan yllä. Tai aiemmin. Ymmärrätte kuitenkin.


      • Tyttönen_82
        LordBoredom kirjoitti:

        Äh, ei alla. Vaan yllä. Tai aiemmin. Ymmärrätte kuitenkin.

        Lähdetkö sinne risteilyllekin pariskuntien kanssa? Silloin voi tietysti olla hankala tutustua toisiin sinkkuihin.

        Tuo opettajatar-juttu tuli varmaan siitä toisesta ketjusta, kun kirjoitin että voisin kyllä opettaa kokematonta miestä, mutta en halua olla pelkkä ope vaan siinä voisi olla vähän muutakin.


      • höpöhöpö...
        sillitrooli kirjoitti:

        Onhan sitä useampaan kertaan täällä pohdittukin. Itse olen aina kirjoittanut suunnilleen samasta asiasta: parhaiten seuraa löytävät miehet, joillain on paljon naistuttuja ja "kaverinaisia" yms säätöjä, mutta jotka eivät kuitenkaan ole millään "homohtavalla" alalla töissä tai opiskelemassa. Siis ei mitään parturikampaajia eikä hoitsumiehiä, vaan sinänsä tavallisia miehiä, mutta tuntevat kamalasti naisia ja flirttailevat kaikille naisille jatkuvasti. Tämäntyylisten miesten ei tarvitse iskeä naisia ollenkaan, kun koko ajan on tuttavanaisia ympärillä, ja jos jollekin tuttavanaiselle ei sattuisi kelpaamaan, niin vähintään sekin nainen sitten yrittää parittaa miehen naispuolisille kavereilleen.

        Kun nainen kirjoittaa sosiaalisesta ja mukavasta miehestä, niin nainen tarkoittaa tuollaisia miehiä. Valitettavasti vain murto-osa miehistä on tuollaisia. Loput miehet hengaa mieluummin miesseurassa, eivätkä muutenkaan ole flirttaamassa jatkuvasti kymmenille naisille.

        Eikö hoitsumiehet oo "tavallisia miehiä"?? Väitän, että harva erottaa kuka on mitäkin ammattiryhmää vaikkapa pelastuslaitoksen mieshoitsujen ja palomiesten ryhmästä, jos heillä päällä siviilit. En tunne yhtään ns feminiinistä mieshoitsua ja olen kuitenkin ollut sairaanhoitaa pian 15v.


      • Tyttönen_82 kirjoitti:

        Lähdetkö sinne risteilyllekin pariskuntien kanssa? Silloin voi tietysti olla hankala tutustua toisiin sinkkuihin.

        Tuo opettajatar-juttu tuli varmaan siitä toisesta ketjusta, kun kirjoitin että voisin kyllä opettaa kokematonta miestä, mutta en halua olla pelkkä ope vaan siinä voisi olla vähän muutakin.

        No en sentään, mutta seurustelevia ja naimisissa olevia naisia sinne tulee (sekä kai jonkin verran miehiä). Epäilen, että he ovat yhtä kiinnostuneita seksiseikkailuista kanssani kuin minä olen perheiden rikkomisesta.


      • Tyttönen_82
        LordBoredom kirjoitti:

        No en sentään, mutta seurustelevia ja naimisissa olevia naisia sinne tulee (sekä kai jonkin verran miehiä). Epäilen, että he ovat yhtä kiinnostuneita seksiseikkailuista kanssani kuin minä olen perheiden rikkomisesta.

        Jassoo, vai seksiseikkailuista. Niistäkö sinäkin sitten olisit kiinnostunut? :o)


      • Tyttönen_82 kirjoitti:

        Jassoo, vai seksiseikkailuista. Niistäkö sinäkin sitten olisit kiinnostunut? :o)

        Missä kohdassa sanoin olevani kiinnostunut seksiseikkailuista? Luehan viestini vielä uudestaan läpi, yrittämättä ymmärtää sitä väärin ja panematta sanoja suuhuni.


      • Tyttönen_82
        LordBoredom kirjoitti:

        Missä kohdassa sanoin olevani kiinnostunut seksiseikkailuista? Luehan viestini vielä uudestaan läpi, yrittämättä ymmärtää sitä väärin ja panematta sanoja suuhuni.

        En mä laittanut sanoja sun suuhun, kysyin vaan tarkennusta.


      • taitaapi olla
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        En mä laittanut sanoja sun suuhun, kysyin vaan tarkennusta.

        Tyttöstä kiinnostaa itseään seksiseikkailut niin paljon, että ajattelee muidenkin olevan kiinnostunut niistä.


      • Tyttönen_82
        taitaapi olla kirjoitti:

        Tyttöstä kiinnostaa itseään seksiseikkailut niin paljon, että ajattelee muidenkin olevan kiinnostunut niistä.

        Hyi, pois se minusta... :o)


      • petollinen geologi.
        höpöhöpö... kirjoitti:

        Eikö hoitsumiehet oo "tavallisia miehiä"?? Väitän, että harva erottaa kuka on mitäkin ammattiryhmää vaikkapa pelastuslaitoksen mieshoitsujen ja palomiesten ryhmästä, jos heillä päällä siviilit. En tunne yhtään ns feminiinistä mieshoitsua ja olen kuitenkin ollut sairaanhoitaa pian 15v.

        opiskellessa kinkkuja kiehnää ympärillä. Jos viitsii hieman panostaa yliopistossa niin voi sitä kinkkujen määrää, haluavavat saman statuksen omaavan miehen. Eli kansio kouriin ja kampukselle.


      • _timonen_

        "Sosiaalinen media -- en ymmärrä. Siis Facebook kai, jossa minulla on ystävinä vain tuttuja ja kavereita, miten siellä nyt muka pitäisi kumppani löytää?"

        Ihan tuota samaa olen miettinyt minäkin.


      • kommentti..,,.,.
        sillitrooli kirjoitti:

        Onhan sitä useampaan kertaan täällä pohdittukin. Itse olen aina kirjoittanut suunnilleen samasta asiasta: parhaiten seuraa löytävät miehet, joillain on paljon naistuttuja ja "kaverinaisia" yms säätöjä, mutta jotka eivät kuitenkaan ole millään "homohtavalla" alalla töissä tai opiskelemassa. Siis ei mitään parturikampaajia eikä hoitsumiehiä, vaan sinänsä tavallisia miehiä, mutta tuntevat kamalasti naisia ja flirttailevat kaikille naisille jatkuvasti. Tämäntyylisten miesten ei tarvitse iskeä naisia ollenkaan, kun koko ajan on tuttavanaisia ympärillä, ja jos jollekin tuttavanaiselle ei sattuisi kelpaamaan, niin vähintään sekin nainen sitten yrittää parittaa miehen naispuolisille kavereilleen.

        Kun nainen kirjoittaa sosiaalisesta ja mukavasta miehestä, niin nainen tarkoittaa tuollaisia miehiä. Valitettavasti vain murto-osa miehistä on tuollaisia. Loput miehet hengaa mieluummin miesseurassa, eivätkä muutenkaan ole flirttaamassa jatkuvasti kymmenille naisille.

        Amiksessa varmaan tolla tavalla... Mä kun aikoinaan ekaa kertaa perehdyin ihmistieteisiin erässä natsikeskeisessä kammo- kaupungissa, niin silloin kiinnitin huomiota siihen, että oli paljon persoonallisuudeltaan hukassa olevia, joihin vetosi jos mies on tyhmä. Yleisenä ohjeena voi sanoa, että jos nainen on yli neljäkymmentävuotias ja samat meikit ja rytkyt päällä, kuin kaksikymppisenäkin, niin sellainen ihminen on tyhmä.:) Ja mies taas on tyhmä vastaavassa iässä, jollei omaa korkeakoulututkintoa tai vastaavasti muulla tavalla ole yhteiskunnalle hyödyksi.

        Itse en tunne yhtäkään miestä, joka flirttailisi. Mun mielestä hyvät miehet pikemminkin pelkäävät flirttailla naisille, koska pelkäävät naisen kokevan heidät ahdistavana. Ja joo parhaat miehet on naimisissa tai ainakin suhteessa yleensä suurinpiirtein kolmikymppisinä noin viimeistään. Se sitten taas naiselta ei suurta saavutusta vaadi päästä naimisiin tai saada suhde, koska jokainen nainen joka ei halua olla yksin, ei sellaisen tarvitse sitä olla ja kysymys siinä on valinnoista ja mitä haluaa.


      • thatthatthatthat
        taitaapi olla kirjoitti:

        Tyttöstä kiinnostaa itseään seksiseikkailut niin paljon, että ajattelee muidenkin olevan kiinnostunut niistä.

        Kuka ihme kutsuu vielä yli 26 vuotiaita naisia tytöiksi? Onhan tässä ikäluokassa tietenki niitä tyttöjäkin, mutta se että jos oikiasti haluaa seuraa niin pitäisi aloittaa kutsumaan heitä naisiksi ja naisystäviksi, eikä tyttöystäviksi tai tytöiksi. Eräs edesmennyt naisystäväni mainitsi minulle että kohtelen naisia oikein, lausahdus meni jotenkuten näin: "You fuck me like a whore and you treat me like a princes, that's the correct way to treat women." Olen huomannut ettei moni pysty tuohon, mutta itse ainakin olen kokenut että tuo menettelee aika helekkarin hyvin, hyvää seksiä ja sen jälkeen vielä hyvää kohtelua. Niin no, tuohon tilanteeseen pitäisi vielä päästä että voisi vällyjä heilutella ;D


    • Tyttönen_82

      Netistä ja baarista en usko löytäväni miesseuraa, ei mahdotonta mutta epätodennäköistä kuitenkin. Katselen miehiä lähinnä töistä, koulusta ja kaikista mahdollisista tapahtumista kuten kavereiden tupareista, synttäreiltä, häistä ynnä muista juhlista.

      • Se vain tapahtui

        Aika epätoivoista mennä kavereitten tupareihin ja synttäreille metsästämään miehiä.


      • Se vain tapahtui kirjoitti:

        Aika epätoivoista mennä kavereitten tupareihin ja synttäreille metsästämään miehiä.

        Jos niihin vain tulisi kutsuja, niin en ymmärrä miksei niissä voisi samalla katsella, onko joku sinkku. Sinkkumiehiähän kyllä on, toisin kuin naisia, eri juttu sitten että kutsutaanko heitä mihinkään bileisiin, niin kuin siitä taannoisesta ystävä-palstan ketjusta saimme oppia.


    • Tyttönen_82

      Miksi se on susta epätoivoista? Tottakai sinkkuna pitää silmät auki ja jos vapaita sinkkumiehiä sattuu samoihin juhliin niin miksi heihin ei saisi yrittää tutustua? Sinkkumiehet ei siis tietenkään ole mikään "kytky" että minut saa osallistumaan.

      • Se vain tapahtui

        No jos netistä tai baarista ei kiinnosta löytää miestä, niin sitten kavereitten tupareista niitä metsästelet. Kaverit jättää sut kohta kutsumatta bileisiinsä kun eivät kestä enää sitä sun kännistä epätoivoa jolla yrität pokailla niiden veljiä ja serkkuja ja kavereita.


      • l92lk4
        Se vain tapahtui kirjoitti:

        No jos netistä tai baarista ei kiinnosta löytää miestä, niin sitten kavereitten tupareista niitä metsästelet. Kaverit jättää sut kohta kutsumatta bileisiinsä kun eivät kestä enää sitä sun kännistä epätoivoa jolla yrität pokailla niiden veljiä ja serkkuja ja kavereita.

        Ainaskin vielä 10 vuotta sitten kun meikäläisen ikäiset kaverit paljon pariutuivat ja järjestivät tupareita, niin oli ihan sellainen tapa, että katsoivat, että jos kutsuttiin paikalle pariskuntia ja joku sinkku, niin hänelle olisi myös oma "parinsa", koska sehän on tyhmää, jos paikalla on vain pariskuntia ja yksi ainoa sinkku.


      • fsdfs
        l92lk4 kirjoitti:

        Ainaskin vielä 10 vuotta sitten kun meikäläisen ikäiset kaverit paljon pariutuivat ja järjestivät tupareita, niin oli ihan sellainen tapa, että katsoivat, että jos kutsuttiin paikalle pariskuntia ja joku sinkku, niin hänelle olisi myös oma "parinsa", koska sehän on tyhmää, jos paikalla on vain pariskuntia ja yksi ainoa sinkku.

        Nykyään kutsutaan vain pariskuntia, yksinäiset jätetään kutsumatta. Mutta mehän olemmekin alempaa luokkaa. Itsellä ainakin on vanhojen kavereiden kanssa viettämä aika vähentynyt, koska he tekevät nykyään kaiken toisten pariskuntien kanssa, yksinäisiä ei huolita mukaan.


    • Tyttönen_82

      En yritä väkisin tai mitenkään törkeästi iskeä ketään. :o) Enkä ole yleensä edes kännissä, mistä jotkut jaksavat aina huomautella, siis liian vähäisestä alkoholin määrästä. Tiettyjen kavereiden kanssa on mieluumminkin sellaista paritusmeininkiä kun mitään suuttumista. Kertovat kysymättäkin että ketkä miehet ovat sinkkuja. Muutama vuosi takaperin kun menin kaverin ja hänen miehensä kihlajaisbileisiin, mut oli jo etukäteen päätetty esitellä kaverin miehen kaverille. Olivat kuulemma katsoneet kuviani facebookista (silloin siellä vielä olin) ja hyvä kun sain takin pois päältä niin meidät latettiin pariksi johonkin leikkipeliin. En tiennyt mitään koko jutusta etukäteen, eli yllätyksiin saa varautua siltäkin suunnalta. :o)

      • ......

        Miten ilta päättyi, saitko munaa siltä mieheltä?


      • Tyttönen_82
        ...... kirjoitti:

        Miten ilta päättyi, saitko munaa siltä mieheltä?

        En saanut... :o) Mutta tavattiin kyllä uudestaan.


      • ..........
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        En saanut... :o) Mutta tavattiin kyllä uudestaan.

        No saitko munaa sitten myöhemmin siltä samalta?


    • Jaa a vois sanoa että tilanne on se et en etsi ketään vaan passiivisesti tarkkaillen jne. Mutta siis miksi nähdä vaivaa seuran eteen kun ihan hyvin pärjää yksinkin? En mä näe siinä mitään mieltä.

      • Vapauden lintu

        Juuri näin. Turha stressata turhia, ja sitäpaitsi sinkkuna on itseasiassa todella vapaa tulemaan ja menemään.

        Juttu menee näin: Jos joskus törmään mukavaan ihkunaiseen, jolla on hyvä huumorintaju, on mukava ja on ymmärtäväinen niin se voi olla sitten siinä se tuleva kumppanini.
        Mitään paineita ja ponnisteluja ei kannata turhaan itseensä kasata. Rennosti sinkkuna, ja vapaana kohti uutta kevättä. Se on meinaan kesä taas kohta ovella, että näin!


      • Qui o ?

        " miksi nähdä vaivaa seuran eteen kun ihan hyvin pärjää yksinkin? "

        Mutta miten sitten kun vuodet kuluu ja "pariutumis" ikä on jo takanapäin..? Tuleeko suru puseroon, että olisi sittenkin kannattanut etsiä sitä kaveria aiemmin ?


      • thatthatthat
        Qui o ? kirjoitti:

        " miksi nähdä vaivaa seuran eteen kun ihan hyvin pärjää yksinkin? "

        Mutta miten sitten kun vuodet kuluu ja "pariutumis" ikä on jo takanapäin..? Tuleeko suru puseroon, että olisi sittenkin kannattanut etsiä sitä kaveria aiemmin ?

        Todennäköisesti edellä tarkoitettiin sitä että turhaan stressata uusien ihmissuhteiden kanssa, elämä muuttuu, ihmiset muuttuu, uusia ihmisiä tulee ja menee ja vanhat hiipuvat unholaan. Ympäri mennään ja yhteen tullaan jne. Itselläni ainakin on sellainen tilanne, 29:sän ja muuttoja muuttojen perään uusien ihmisten tapaamista aina Lapista pääkaupunkiseutuun ja Suomen rajojen yli. Yhdyn kyllä siihen ettei turhaan kannate stressata uusien ihmissuhteiden takia, niitä kyllä tulee elämän aikana. Itse kun olen ensihoitaja niin näen kaiken ikäisten ihmisten pariutuvan aina 70:nä. Äläkee stressakko immeiset.


      • Qui o ? kirjoitti:

        " miksi nähdä vaivaa seuran eteen kun ihan hyvin pärjää yksinkin? "

        Mutta miten sitten kun vuodet kuluu ja "pariutumis" ikä on jo takanapäin..? Tuleeko suru puseroon, että olisi sittenkin kannattanut etsiä sitä kaveria aiemmin ?

        No se on sen ajan murhe sitten jos tulee semmosta ajateltavaa. Mitä epäilen vahvasti ettei tule.


    • tulee mitä tulee...

      En etsi mistään. Kahville kutsuja (treffipyyntöjä?) tulee netistä kaupan leipähyllylle, eli kai niitä mahdollisia etsintäpaikkoja ap:lle on kaikkialla. En ole ikinä etsimällä etsinyt ketään. Se ei tunnu itselleni luontevalta. Viihdyn ilman parisuhdetta, tosin mulla on "mielitietty", jonka kanssa varmaankin parisuhteeseen "joutunen" kunhan välimatka välillämme lyhenee edes puoleen maapalloon. Saatan toki sitä ennen tavata jonkun, jonka kanssa olen vielä mieluummin. Ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan...

      • pihalla

        Minne ihmeeseen välimatkaa on enemmän kuin puoli maapalloa? Avaruusasemalle!?


    • ei muualta

      opiskelussa tai töissä

      • Lulz

        Jep. Esimerkiksi rakennusalalla tapaa tosi paljon kauniita sinkkunaisia.

        Njoo, ala on mitä on, niin etsittävä on muualta :)


      • on naisia
        Lulz kirjoitti:

        Jep. Esimerkiksi rakennusalalla tapaa tosi paljon kauniita sinkkunaisia.

        Njoo, ala on mitä on, niin etsittävä on muualta :)

        Tehtaissa vielä enemmän..


      • diidapdaapaadii ;)
        on naisia kirjoitti:

        Tehtaissa vielä enemmän..

        Ensihoitajana tapaa jonku verran naisia, aika paljon nuoria ;)


    • :)))

      Luovutin jo vuosia sitten ja olen täysin passiivinen naisten suhteen. Elämästä ja maailmasta ulkopuolisena minulla ei ole mitään tarjottavaa normaalille naiselle, joka haluaa esitellä miestään kavereille ja sukulaisille, ja odottaa vielä päälle heidän hyväksyntäänsä. Enkä ymmärrä ihmisten kykyä jakaa seksuaalisuutensa puolituntemattomien kanssa ilman henkistä yhteyttä, joten olen vieläpä estynyt tiukkapipo.

      • järki ja tunteet

        " Enkä ymmärrä ihmisten kykyä jakaa seksuaalisuutensa puolituntemattomien kanssa ilman henkistä yhteyttä, joten olen vieläpä estynyt tiukkapipo. "

        Juuri noin ! Itse olen tuota aina ihmetellyt, että miten jonkun uppo oudon ihmisen, jota ei edes tunne, saati sitten rakasta, kanssa mitään kemiaa voi olla ?

        En voi käsittää.


    • JezJEzs

      Periaatteessa kaikkialta. Olen mies, eikä minua kiinnosta mitkään keinotekoiset rajoitukset. Jokainen voi itse asettaa itselleen rajoitukset mutta ei muille.

      Jos otat huomioon kaikkien "asiatuntijoiden" ohjeistukset, niin kohta huomaat että joka ikinen paikka ja tilanne on poissuljettu. Vai miltä kuulostaa?

      Kaupassa ei saisi yrittää muita asiakkaita koska he ovat siellä viattomasti ostoksilla. Myyjiä ei saa yrittää koska he ovat siellä töissä. Työpaikalla kätesi olisivat sidotut, koska työkavereihin ei saa koskea. Baareissa ei saisi yrittää, koska jotkut tulevat sinne vain pitämään hauskaa kavereidensa kautta. Harrastusten parissa taas ei ole sopivaa koska ...

      • Vapauden lintu

        Tälläistähän tämä ikuinen sinkkuus on. Mutta ei hätää. Saahan olla vapaa tulemaan ja menemään, mitä nyt muutamat parisuhteelliset piikittelelevät ja katsovat kieroon.
        Osaavat olla kateellisia sinkuille mokomat.
        Kevättä kohti!


    • Mies37.

      Olen luovuttanut seuran etsimisessä. En odota, että sopiva koskaan löytyisi, koska mahdollisuus on yksi miljoonasta. Käyn joskus juhlimassa, mutta en hakemassa seuraa. Harrastuksissa tapaan naisia, mutta pidän heitä enemmän tuttavina kuin mahdollisina seurustelukumppaneina. Ystävinä on naisia ja ystävinä pysyvät. Sosiaalinen media on minulle tapa pitää yhteyttä tuttaviin ja ystäviin.

      Nirsoksi on haukuttu ja todellinen syy on siinä, että en kelpuuta ekstroverttiä, koska näitä pyörii ympärillä ihan liikaakin. Introverttiä en juuri koskaan tapaa ja naisen täytyy näyttää naiselta eikä Androgyyniltä.

    • erilainen otus

      Suomi24treffeistä jotain 7 vuotta etsinyt, 1 tapaaminen, ei johtanut mihinkään. Netistä muutenkin etsinyt muttei ole onnistunut.

      Livenä aika vaikeaa ujouteni takia mutta yritystä ollut, ei ole onnannut. Harrastuksia en pahemmin ole ja jos on ollut niin ei vastakaikua. Baarit ja yökerhot ovat eivät luonteeseeni sovi joten sieltä tuskin löytyy samanhenkistä kumppania. Kaupan kassa viimeisin paikka missä yritin jutella ihastukselle, varattu oli.

      Pikkuhiljaa alkaa olla luovuttamisen makua suussa...

    • -TSS-

      En mitenkään. 40v häämöttää joten olen jo hyväksynyt asian että yksin sitä elellään jatkossakin. Itse asiassa, nyt kun asian on oikeasti pään sisällä hyväksynyt niin elämä on oikeasti ihan mukavaa. Harmi, että niin monta vuotta meni jollain tavalla hukkaan naisettomuuden kanssa pähkäillessä.

    • Haluan pysytellä sinkkuna, joten en etsi seuraa mistään.

    • Nettideitti ja baari. Mutta en ole vielä törmännyt kehenkään, jonka kohdalla voisin voittaa ujouteni ja yrittää tutustua.

    • ENFP-nainen

      Tällä hetkellä en varsinaisesti etsi, korkeintaan flirttaan. Jos uusi kumppani osuu kohdalle, se tulee tapahtumaan todennäköisesti arki-elämässä: työkuviot, harrastukset, naapurit, kavereiden kaverit (näitä tilanteita on harvoin). En periaatteessa usko baarissa tapaamiseen, mutta elämä voi tietysti yllättää.

      Jossain vaiheessa meinaan aktivoitua, mutta se aika ei ole vielä. Nyt elämässä on vaan liikaa asioita, jotta jaksaisi pistää energiaa kumppanin etsimiseen etsimällä. Nyt käytän voimani mielummin lapsiin, ystäviin, liikkumiseen, opiskeluun ja työhöni. Huonopuoli on, että etsimättä löytyminen on sattumankauppaa.

      Kun päätän aktivoitua, ajattelen käyväni baarissa/risteilyllä/sinkku- ja harrastustapahtumissa usemmin. Aina ei jaksa anniskella, mutta viihdyn hyvin ilman alkoakin. Ehkä kokeilen myös nettideittausta. Periaatteessa siinä häiritsee, se etteivät ihmiset kohtele toisiaan nykyään kunnioittavasti. Ollaan sikoja, kun muutkin on. Toisaalta, jos treffeille lähtee vain ihmisen kanssa, jonka kanssa kolahtaa henkisellä ja arvomaailmatasolla, en usko että sikailijat ovat kovin todennäköisiä.

      Nyt siis pidän vaan silmät auki ja yritän olla sosiaalinen tilanteissa, jossa tapaa uusia ihmisiä tai vanhoja mielenkiintoisia. Olen emotiaalisen työn ex-suhteen kanssa tehnyt loppuun yli vuosi sitten, eli jos tilanne osuu kohdalle ja kolahtaa, niin senkus menoksi vaan.

    • Olen aina suhtautunut varauksella työpaikkaromansseihin niiden ilmeisten riskien vuoksi ja siksi, että kaikkialla aina varoitetaan niistä, ellei suorastaan kielletä hakeutumasta sellaisiin. Ymmärrettävää - suhteen kariutuessa voi olla vähän kiusallista, ja suhteen kestäessäkin voi tulla eteen ristiriitatilanteita, jos työasioissa on joitain erimielisyyksiä tai työasioissa toinen tarvitsee toiselta jotain, eikä toisen palvelun ripeys olekaan toisesta tyydyttävää.

      Mutta te muut siis kuitenkin pidätte työpaikkoja soveliaina pariutumisareenoina? Ei mitään ongelmia? (Kunhan me rumat miehet emme vain kuvittele mitään)

      • ENFP-nainen

        Olen joskus nuorena ollut työsuhteessa puolisen vuotta. Ainoa haittapuoli oli ettei asiasta halunnut heti alussa julkista.... joka teki tietysti omat kiemuransa. Kumpikin oli vakkarityösuhteessa, mutta olimme nuoria (n. 25v). Firman juhlista palatessa (bussikuljetus) mies istui viereeni, jossain vaiheessa otti kädestä ja alkoi mitään varoittamatta pussata intohimoisesti ;-) Aika rohkeaa ja täysin hullua (mies oli introvertti, eli ei mikään pelimiestyyppi). Nukuimme sen yön vierekkäin ilman, että mitään tapahtui ja suhde alkoi vasta muutaman kuukauden päästä. Suhteen loppuminenkin meni suhteellisen ok, koska kumpikin arvosti toista erosta huolimatta, asiat puhuttiin selviksi ja olimme lojaajeja toisillemme.

        Työkavereiden kanssa tutustuu neutraalisti ilman tarkoituksellista "etsimistä", ja jos joku ihminen kolahtaa, niin se voi tapahtua aika huomaamattakin. Työsuhde voi olla myös ihmiseen toiselta osastolta, toisesta toimipisteestä, kollegaan muualta (konferenssit, yhteistyökuviot) tms. Aikuiset harvoin toimii ihan ensimmäisestä pikkuihastuksesta, jolloin tunteet saattaa olla aika voimakkaitakin siinä vaiheessa kun jompi kumpi uskaltaa tehdä aloitteen. Aloitteissa toki pitää olla erittäin hienovarainen harkitseva. Vastapuolella pitää jättää tilaa kieltäytyä jos ei kiinnosta (ei saa tuntua ahdistelulta) ja kieltäytymistä pitää kunnioittaa.

        Ei työsuhteessa mitään vikaa ole, jos vastapuoli on henkisesti kypsä ja fiksu, ja itse pystyy samaan. Kiukuttelevien ja epävakaiden kanssa en harkitsisi. Nykyisessäkin työpaikassa on useampia pareja, joten ei se ihan tavatonta taida olla.


      • ENFP-nainen kirjoitti:

        Olen joskus nuorena ollut työsuhteessa puolisen vuotta. Ainoa haittapuoli oli ettei asiasta halunnut heti alussa julkista.... joka teki tietysti omat kiemuransa. Kumpikin oli vakkarityösuhteessa, mutta olimme nuoria (n. 25v). Firman juhlista palatessa (bussikuljetus) mies istui viereeni, jossain vaiheessa otti kädestä ja alkoi mitään varoittamatta pussata intohimoisesti ;-) Aika rohkeaa ja täysin hullua (mies oli introvertti, eli ei mikään pelimiestyyppi). Nukuimme sen yön vierekkäin ilman, että mitään tapahtui ja suhde alkoi vasta muutaman kuukauden päästä. Suhteen loppuminenkin meni suhteellisen ok, koska kumpikin arvosti toista erosta huolimatta, asiat puhuttiin selviksi ja olimme lojaajeja toisillemme.

        Työkavereiden kanssa tutustuu neutraalisti ilman tarkoituksellista "etsimistä", ja jos joku ihminen kolahtaa, niin se voi tapahtua aika huomaamattakin. Työsuhde voi olla myös ihmiseen toiselta osastolta, toisesta toimipisteestä, kollegaan muualta (konferenssit, yhteistyökuviot) tms. Aikuiset harvoin toimii ihan ensimmäisestä pikkuihastuksesta, jolloin tunteet saattaa olla aika voimakkaitakin siinä vaiheessa kun jompi kumpi uskaltaa tehdä aloitteen. Aloitteissa toki pitää olla erittäin hienovarainen harkitseva. Vastapuolella pitää jättää tilaa kieltäytyä jos ei kiinnosta (ei saa tuntua ahdistelulta) ja kieltäytymistä pitää kunnioittaa.

        Ei työsuhteessa mitään vikaa ole, jos vastapuoli on henkisesti kypsä ja fiksu, ja itse pystyy samaan. Kiukuttelevien ja epävakaiden kanssa en harkitsisi. Nykyisessäkin työpaikassa on useampia pareja, joten ei se ihan tavatonta taida olla.

        Heh, tuosta tarinasta tulee taas mieleen se palstan vakiosanonta, että nainen saa aina miesseuraa, ei tarvitse kuin olla esillä niin naps naps tulee vain jostan. Kai te nyt edes sitä ennen olitte jonkin verran tutustuneet niin, että saattoi olla odotettavissa jotain? (En kritisoi tässä, kateellisena vain mietin miten muille tuntuu käyvän varsin helposti asiat).

        Meilläkin on jonkin verran pareja talon sisällä, jotkut jopa samalla osastolla, joten kyllä kai se joillekin onnistuu sitten.


      • ENFP-nainen
        LordBoredom kirjoitti:

        Heh, tuosta tarinasta tulee taas mieleen se palstan vakiosanonta, että nainen saa aina miesseuraa, ei tarvitse kuin olla esillä niin naps naps tulee vain jostan. Kai te nyt edes sitä ennen olitte jonkin verran tutustuneet niin, että saattoi olla odotettavissa jotain? (En kritisoi tässä, kateellisena vain mietin miten muille tuntuu käyvän varsin helposti asiat).

        Meilläkin on jonkin verran pareja talon sisällä, jotkut jopa samalla osastolla, joten kyllä kai se joillekin onnistuu sitten.

        Olimme TOKI jutelleet paljonkin työasioista ja normaaleja ruokapöytäkeskusteluja ja joskus katse osunut silmiin (ujosti, punastellen). Olin ihastunut, toisen puolesta en voi sanoa. En silti olisi odottanut mitään, ainakaan tuollaista ;-)

        Loppujen lopuksi, se joka uskaltaa ottaa riskin ja elää rohkeasti saa enemmän kuin sellainen, joka ei. Miehen omia sanoja itsestään lainaten: mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään. No tapahtuipahan ainakin sillä kertaa.

        Hymyilevä ja hyväntuulinen nainen saa helposti seuraa, ainakin baarista, mutta ei ehkä potentiallisilta kumppaneilta. En ainakaan itse osaa suhtautua n.10v vanhempaa tätiä "yrittävää" tai varattuun mieheen kuin he olisivat aikeissaan kunniallisia ja tosissaan. Kyllä seuranhaunmotiivi taitaa olla kepeämmissä asioissa.... Vaikkei tuo iskemisen yrittäminen haittakaan (itse voi kieltäytyä kohteliaasti huumorin keinoin), ei se paljon hyödytäkkään.


      • thatthatthat
        ENFP-nainen kirjoitti:

        Olimme TOKI jutelleet paljonkin työasioista ja normaaleja ruokapöytäkeskusteluja ja joskus katse osunut silmiin (ujosti, punastellen). Olin ihastunut, toisen puolesta en voi sanoa. En silti olisi odottanut mitään, ainakaan tuollaista ;-)

        Loppujen lopuksi, se joka uskaltaa ottaa riskin ja elää rohkeasti saa enemmän kuin sellainen, joka ei. Miehen omia sanoja itsestään lainaten: mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään. No tapahtuipahan ainakin sillä kertaa.

        Hymyilevä ja hyväntuulinen nainen saa helposti seuraa, ainakin baarista, mutta ei ehkä potentiallisilta kumppaneilta. En ainakaan itse osaa suhtautua n.10v vanhempaa tätiä "yrittävää" tai varattuun mieheen kuin he olisivat aikeissaan kunniallisia ja tosissaan. Kyllä seuranhaunmotiivi taitaa olla kepeämmissä asioissa.... Vaikkei tuo iskemisen yrittäminen haittakaan (itse voi kieltäytyä kohteliaasti huumorin keinoin), ei se paljon hyödytäkkään.

        Tuo on kyllä ihan täysin tosi, jos ei panosta ei voi voittaakkaan. Täytyy elää ja ottaa riskiä =) Pettymys voi monasti ollakkin eritätin suuri, mutta ei kannata antaa sen lannistaa vaan polskuttaa menemään. Sitähän tämä elämä on, ei tästä voi selvitä hengissä ;)


    • Tyttönen_82

      Olen samaa mieltä sun kanssa, Boredom, että työpaikka ei ole paras mahdollinen seuranhaku-paikka. Mun kohdalla tämä työpaikalta hakeminen tarkoittaa juurikin kesätyöpaikkoja. Niissähän on yleensä muitakin opiskelijoita, ja yleensä on niin että ainakaan molemmat eivät aio jäädä kesätyöpaikkaan enää opiskelujen jälkeen. Toisaalta ihmiset kyllä vaihtavat nykyään työpaikkaa aika helposti, ainakin täällä etelä-Suomessa kun työpaikkoja on enemmän, eli vaikka pariskunta olisi jossain vaiheessa samassa työpaikassa niin jossain vaiheessa toinen heistä saattaa vaihtaa jonnekin muualle.

      • utelen

        Missä eri paikoissa olet harrastanut seksiä työkaverien kanssa? Komerossa, vessassa, varastossa?


      • Niin, tosiaan, kesätyöpaikat. Alemman tason miehelle - oikealle alemman tason miehelle eikä palstapsykolle - onkin leimallista päästä samantien vakituiseen työpaikkaan, jossa on parempi olla ottamatta liikoja riskejä, kun ei työpaikkaa kuitenkaan vaihdeta kuin sukkia, ellei sitten tieten tahtoen halua antaa itsestään kehnoa kuvaa (jos minä olisin työnantaja ja edessäni olisi työnhakija, jonka työsuhteet kestäisivät korkeintaan vuoden, niin en katsoisi hyvällä, vaikka vaihdokset johtuisivat työpaikkaromansseista - tai etenkään jos ne johtuisivat työpaikkaromansseja, ilman muuta syrjisin YTMejä!).


      • Tyttönen_82
        utelen kirjoitti:

        Missä eri paikoissa olet harrastanut seksiä työkaverien kanssa? Komerossa, vessassa, varastossa?

        En ole harrastanut seksiä työpaikalla. Töissä tehdään töitä, miesten kanssa voi jutella tauoilla ja mahdollisesti työmatkoilla.


      • utelen
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        En ole harrastanut seksiä työpaikalla. Töissä tehdään töitä, miesten kanssa voi jutella tauoilla ja mahdollisesti työmatkoilla.

        Olet siis harrastanut seksiä taukotilassa.


      • Tyttönen_82
        LordBoredom kirjoitti:

        Niin, tosiaan, kesätyöpaikat. Alemman tason miehelle - oikealle alemman tason miehelle eikä palstapsykolle - onkin leimallista päästä samantien vakituiseen työpaikkaan, jossa on parempi olla ottamatta liikoja riskejä, kun ei työpaikkaa kuitenkaan vaihdeta kuin sukkia, ellei sitten tieten tahtoen halua antaa itsestään kehnoa kuvaa (jos minä olisin työnantaja ja edessäni olisi työnhakija, jonka työsuhteet kestäisivät korkeintaan vuoden, niin en katsoisi hyvällä, vaikka vaihdokset johtuisivat työpaikkaromansseista - tai etenkään jos ne johtuisivat työpaikkaromansseja, ilman muuta syrjisin YTMejä!).

        Olet saanut vakituisen työpaikan heti valmistumisen jälkeen? Onnittelen. Sullahan on käynyt mieletön tuuri, kyllä tuo menee kuule kaikkien työpaikkaromanssien edelle. Atm:ääkin onnistaa joskus jossain. :o)


      • Tyttönen_82
        utelen kirjoitti:

        Olet siis harrastanut seksiä taukotilassa.

        En ole edelleenkään harrastanut seksiä työpaikan missään tilassa, ainoastaan jutellut ihmisten kanssa.


      • Earl Masturbation
        LordBoredom kirjoitti:

        Niin, tosiaan, kesätyöpaikat. Alemman tason miehelle - oikealle alemman tason miehelle eikä palstapsykolle - onkin leimallista päästä samantien vakituiseen työpaikkaan, jossa on parempi olla ottamatta liikoja riskejä, kun ei työpaikkaa kuitenkaan vaihdeta kuin sukkia, ellei sitten tieten tahtoen halua antaa itsestään kehnoa kuvaa (jos minä olisin työnantaja ja edessäni olisi työnhakija, jonka työsuhteet kestäisivät korkeintaan vuoden, niin en katsoisi hyvällä, vaikka vaihdokset johtuisivat työpaikkaromansseista - tai etenkään jos ne johtuisivat työpaikkaromansseja, ilman muuta syrjisin YTMejä!).

        Lord Lord, missä on tieteellinen otteesi? Tietenkin ATM:iä ovat kaikki miehet, jotka eivät saa naista. Ei miehen koulutuksella, työllisyydellä tai sosiaaliluokalla ole mitään tekemistä sen kanssa, ja tiedät sen itsekkin.


      • Earl Masturbation kirjoitti:

        Lord Lord, missä on tieteellinen otteesi? Tietenkin ATM:iä ovat kaikki miehet, jotka eivät saa naista. Ei miehen koulutuksella, työllisyydellä tai sosiaaliluokalla ole mitään tekemistä sen kanssa, ja tiedät sen itsekkin.

        Onko sillä väliä? Tämä palsta on vääristänyt koko termin jo aikaa sitten, joten ihan sama missä merkityksessä minä sitä käytän. Haluan tehdä kuitenkin selkeän pesäeron (heh) mellastaviin öykkäreihin. Itse asiassa palstalla on paljon suositumpi ollut se koulukunta, joka korostaa nimenomaan tiettyjen ominaisuuksien merkitystä alempitasoisuudessa, jonka vuoksi joku korkeakoulutettu ja sivistynyt mutta naista saamaton mies on "tasokkaampi" kuin lukutaidoton bimboblondi, jonka ei ole tarvinut viettää sinkkuna ja/tai seksittä päivääkään sitten 15-vuotissyntymäpäiviensä.


      • Tyttönen_82 kirjoitti:

        Olet saanut vakituisen työpaikan heti valmistumisen jälkeen? Onnittelen. Sullahan on käynyt mieletön tuuri, kyllä tuo menee kuule kaikkien työpaikkaromanssien edelle. Atm:ääkin onnistaa joskus jossain. :o)

        Joo, olen. En nyt tarkoittanut sitä, että pitäisin ihan suunnattomana etuna sitä että työpaikallakin voisi olla varuillaan tyttöystäväehdokkaiden suhteen - etenkin kun kaikki ovat varattuja, tosin viisi-kuusikymppisten joukossa alkaisi toki olemaan eronneita ja leskiä. Kuitenkin se on yksi paikka vähemmän, eikä minunlaisella ihmisellä kuitenkaan ole hirveästi, eli siis juuri lainkaan, paikkoja mistä uskottavasti voisi edes haaveilla tapaavansa jonkun.


      • Earl Masturbation
        LordBoredom kirjoitti:

        Onko sillä väliä? Tämä palsta on vääristänyt koko termin jo aikaa sitten, joten ihan sama missä merkityksessä minä sitä käytän. Haluan tehdä kuitenkin selkeän pesäeron (heh) mellastaviin öykkäreihin. Itse asiassa palstalla on paljon suositumpi ollut se koulukunta, joka korostaa nimenomaan tiettyjen ominaisuuksien merkitystä alempitasoisuudessa, jonka vuoksi joku korkeakoulutettu ja sivistynyt mutta naista saamaton mies on "tasokkaampi" kuin lukutaidoton bimboblondi, jonka ei ole tarvinut viettää sinkkuna ja/tai seksittä päivääkään sitten 15-vuotissyntymäpäiviensä.

        Pesäeron tekeminen puolin ja toisin hyödyttää vain YTM:iä ja naisia jotka haluavat YTM:iä. Hajoita ja hallitse, ikivanha tapa alistaa enemmistöä ja pitää eliitti vallassa.


      • Earl Masturbation kirjoitti:

        Pesäeron tekeminen puolin ja toisin hyödyttää vain YTM:iä ja naisia jotka haluavat YTM:iä. Hajoita ja hallitse, ikivanha tapa alistaa enemmistöä ja pitää eliitti vallassa.

        Minun on kyllä vaikea nähdä hyötyjä siitäkään, että tulee samaistetuksi tuohon paskasakkiin, jolla on liikaa aikaa.


      • Tyttönen_82
        LordBoredom kirjoitti:

        Joo, olen. En nyt tarkoittanut sitä, että pitäisin ihan suunnattomana etuna sitä että työpaikallakin voisi olla varuillaan tyttöystäväehdokkaiden suhteen - etenkin kun kaikki ovat varattuja, tosin viisi-kuusikymppisten joukossa alkaisi toki olemaan eronneita ja leskiä. Kuitenkin se on yksi paikka vähemmän, eikä minunlaisella ihmisellä kuitenkaan ole hirveästi, eli siis juuri lainkaan, paikkoja mistä uskottavasti voisi edes haaveilla tapaavansa jonkun.

        Niin no, työpaikka ja tyttöystävä ei tietysti ole ihan vertailukelpoisia asioita, mutta on sulla ainakin yksi huolenaihe vähemmän. Ihan kaikki eivät tosiaankaan saa sitä vakipaikkaa tai ylipäätään mitään työpaikkaa valmistumisen jälkeen. Jos se kuitenkin muuten on sellainen työpaikka missä voi viihtyä. :o)

        Ei sun tosiaankaan kannata huomattavasti vanhempaa naista ottaa, vaikka etkös sä muuten joskus vanhemmatkin naiset voisivat viehättää? ;o) Tosin ei varmaan ihan 20-30 vuotta vanhemmat.


      • Tyttönen_82 kirjoitti:

        Niin no, työpaikka ja tyttöystävä ei tietysti ole ihan vertailukelpoisia asioita, mutta on sulla ainakin yksi huolenaihe vähemmän. Ihan kaikki eivät tosiaankaan saa sitä vakipaikkaa tai ylipäätään mitään työpaikkaa valmistumisen jälkeen. Jos se kuitenkin muuten on sellainen työpaikka missä voi viihtyä. :o)

        Ei sun tosiaankaan kannata huomattavasti vanhempaa naista ottaa, vaikka etkös sä muuten joskus vanhemmatkin naiset voisivat viehättää? ;o) Tosin ei varmaan ihan 20-30 vuotta vanhemmat.

        Tyttöystävän suhteen lähden siitä, että noin plus/miinus 5 vuotta, niin etteivät elämäntilanteet (muuten kuin seurustelukokemusten osalta) olisi liian poikkeavia, ja olisi jopa mahdollisuus olla "samalla aaltopituudella", mikä ei kakaroiden ("teininaisten") tai toisaalta oleellisesti vanhempienkaan kanssa olisi mahdollista. Jos harrastaisin niitä seksiseikkailuita, niin on olemassa kyllä viisikymppisiäkin, joiden kanssa voisin hyvinkin seikkailla.


      • Sellvää
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        En ole edelleenkään harrastanut seksiä työpaikan missään tilassa, ainoastaan jutellut ihmisten kanssa.

        Eli olet harrastanut seksiä työmatkoilla?

        Ehkä ulkomailla kenties? Anna kun arvaan, Turkissa?


      • kysyn vain

        Mistä löytyy yli kolmekymppisiä, opiskelevia "tyttösiä", jotka ovat olleet vain kesätöissä?
        Normaaleilla naisilla on sen ikäisenä jo ammatti ja mahd. perhettäkin?


    • Tyttönen_82

      Minkä itse luulet olevan suurin syy siihen miksi sitä naista ei ole löytynyt?

      • Siis... oliko tämä kysymys suunnattu minulle? Kun ei täällä saa nykyisin selvää, mikä on vastausta mihinkin viestiin. Vaikkei se olisikaan minulle, niin pitäisi varmaan kehittää joku loru tai laulu, mikä tiivistäisi kaiken. Avainsanat:

        Ruma. Tyhmä. Lihava. (Nuo ovat itse asiassa Kaytanhousuja-yhtyeen kappaleesta, mutten muista kappaleen nimeä tähän hätään. Nanna-Emilia?). Kohtaamattomuus. Jalokaasu.

        Mikä noista sitten on se suurin syy, en tiedä.


      • Tyttönen_82
        LordBoredom kirjoitti:

        Siis... oliko tämä kysymys suunnattu minulle? Kun ei täällä saa nykyisin selvää, mikä on vastausta mihinkin viestiin. Vaikkei se olisikaan minulle, niin pitäisi varmaan kehittää joku loru tai laulu, mikä tiivistäisi kaiken. Avainsanat:

        Ruma. Tyhmä. Lihava. (Nuo ovat itse asiassa Kaytanhousuja-yhtyeen kappaleesta, mutten muista kappaleen nimeä tähän hätään. Nanna-Emilia?). Kohtaamattomuus. Jalokaasu.

        Mikä noista sitten on se suurin syy, en tiedä.

        Tuskin olet mitään noista...


    • Tyttönen_82

      Joku kirjoitti joskus jossain, että olet karskin näköinen, ilmeisesti sun kuva on ollut joskus jossain. Ehkäpä naiset ei uskalla lähestyä sua?

      • Kuka sinä oikein olet? Siis aiemmalta nimimerkiltäsi? Tietääkseni minua ei ole karskiksi luonnehtinut kuin yksi stalkkerityyppi ammoisilta bloggausajoiltani, muistaakseni vuonna 2006. Muuten minua on kutsuttu lähinnä rumaksi, tai kerran eräässä espoolaisessa kapakassa joku pitkään humalassa ollut nainen "liian kiltinnäköiseksi". Hän ei siis yrittänyt iskeä minua eikä päinvastoin, hän ja hänen mieskaverinsa tulivat vain juttelemaan, kun luin jotain Jari Tervon kirjaa siellä yksin ja lipitin olutta.


      • Tyttönen_82
        LordBoredom kirjoitti:

        Kuka sinä oikein olet? Siis aiemmalta nimimerkiltäsi? Tietääkseni minua ei ole karskiksi luonnehtinut kuin yksi stalkkerityyppi ammoisilta bloggausajoiltani, muistaakseni vuonna 2006. Muuten minua on kutsuttu lähinnä rumaksi, tai kerran eräässä espoolaisessa kapakassa joku pitkään humalassa ollut nainen "liian kiltinnäköiseksi". Hän ei siis yrittänyt iskeä minua eikä päinvastoin, hän ja hänen mieskaverinsa tulivat vain juttelemaan, kun luin jotain Jari Tervon kirjaa siellä yksin ja lipitin olutta.

        Tällä nimimerkillä minä tänne olen kirjoittanut, ja satunnaisesti jollain muulla. Mitään toista vakinikkiä mulla ei kuitenkaan ole. Tuo on varmaan ensimmäisiltä kerroilta kun vilkaisin palstaa, ja ketju jäi mieleen, suurimmaksi osaksi teidän nimimerkkien takia. Vähänkään aktiivisemmin olen kirjoittanut tänne vuoden. Mulla on aika hyvä muisti, joskus pitkä joskus lyhyt.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/6086172#comment-31951296


      • Tyttönen_82 kirjoitti:

        Tällä nimimerkillä minä tänne olen kirjoittanut, ja satunnaisesti jollain muulla. Mitään toista vakinikkiä mulla ei kuitenkaan ole. Tuo on varmaan ensimmäisiltä kerroilta kun vilkaisin palstaa, ja ketju jäi mieleen, suurimmaksi osaksi teidän nimimerkkien takia. Vähänkään aktiivisemmin olen kirjoittanut tänne vuoden. Mulla on aika hyvä muisti, joskus pitkä joskus lyhyt.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/6086172#comment-31951296

        Ohhoh, no sinulla on hyvä muisti. En muistanut ollenkaan tuollaista ketjua (paitsi nyt kun silmäilin sitä). Nyt sitten kummastuttaa, kuka Hämärän Rajoilla loppujen lopuksi on, koska vaikka kuvia saattaa olla olemassa, ei niitä näkynyt kuitenkaan kuin niinä muinaisina blogiaikoina.


      • Tyttönen_82
        LordBoredom kirjoitti:

        Ohhoh, no sinulla on hyvä muisti. En muistanut ollenkaan tuollaista ketjua (paitsi nyt kun silmäilin sitä). Nyt sitten kummastuttaa, kuka Hämärän Rajoilla loppujen lopuksi on, koska vaikka kuvia saattaa olla olemassa, ei niitä näkynyt kuitenkaan kuin niinä muinaisina blogiaikoina.

        Ilmeisesti joku, joka on eksynyt sun blogia (?) lukemaan... :o)


    • Kuurankukka84

      Nettideitistä enimmäkseen, ehdottomasti EN etsi seuraa baareista/klubeilta vaan olen viettämässä siellä aikaa kavereiden kanssa.

      Vilkaisen porukan sillä silmällä uusissa harrastuksissa ja työpaikoilla, mutta kummatkin valitettavasti ovat hyvin naisvaltisia.

      En osaa huomata flirttausyrityksiä arkisissa paikoissa kuten kaupankassajonossa tai vaikkapa bussissa - jos joku sellaisia joskus on yrittänyt :D

    • miehekuvotus

      Kylläpä nykyään seuranhaku on melko olematonta. En hakemalla hae seuraa, mutta yritän kyllä pitää silmani auki missä satun liikkumaan. En kyllä törmää vapaisiin naisiin juuri missään. Nekin harvat, joita satun tapaamaan eivät kyllä ole pätkääkään kiinnostuneita minusta. Ei ainakaan kukaan ole minkäänlaisia merkkejä näyttänyt.

      Nettideitissä en enää ole, koska sieltä en saanut vastauksia. Baareissa tulee todella harvoin käytyä, kun niissä en viihdy ja sen varmasti huomaa olemuksestani. Olen joko melko tukevassa humalassa, tai sitten sulkeutuneen oloinen. Sosiaalisessa mediassa olen hyvin rajoittunut, ja facebookkia käytän vain yhteydenpitovälineenä.

      Pyrin olemaan aktiivinen sosiaalisessa elämässä ja kyläinen kavereitteni luona usein ja käyn heidän juhlissaankin, mutta niissä todella harvoin on ketään sinkkunaista. Ainoastaan pariskuntia ja itseni lisäksi vain muutama sinkku, nekin miehiä.

      Harrastastukseni ovat sellaisia, ettei niissä naisiin törmää. Olen miettinyt, että voisin aloittaa jonkun uuden harrastuksen, jossa voisi tavata enemmälti naisia. Mielestäni tämä olisi kuitenkin teennäistä, ja varmasti näkyisi läpi etten ole asiasta oikiasti kiinnostunut.

      Olen kyllä tullut tulokseen, että kohdallani seuran löytyminen tulee olemaan hyvin vaikeaa,ellei lähes mahdotonta. En kyllä osaa lukea naisten "merkkejä" mahdollisesta kiinnostumisesta. Ja silloinkun sellaisia olen luullut näkeväni, olen aina ollut väärässä. Silloin on tullut aina melko kovaa tylytystä.

    • Näin etsin

      Kävelen kaduilla ja kauppakeskuksissa teininaisia kytäten. Julkisissa liikennevälineissä pääsee joskus jopa lähikontaktiin.

      • fielfielfileilife

        tiukka puristus ja monoa toisen eteen?


    • Mirella89

      En etsi ketään mutta katsellaan nyt vaan. Baarissa käyn vain kavereitten kanssa tanssimassa, mutta jos joku ihana tyyppi vie jalat alta niin enhän sille mitään voi. Hups vaan, sanon ja olen onnellinen.

      Moicca moi!

    • Treffipalstalla pidän profiilia mutta sieltä en enää aktiivisesti etsi seuraa vaan lähinnä odottelen passiivisena yhteydenottoja.

      Vuoden loppuun asti tuli myös käytyä baarissa yli puolen vuoden ajan 1-2 kertaa kuussa mutta niiltä reissuilta jäi käteen vain krapula ja/tai masentunut fiilis, joten päätin lopettaa baarireissut.

      • kommentti...,,.,.

        Mä en ton näköselle tyypille edes puhuisi, sori. Ihme geelikampaus. Tsemppiä yhteydenottoihin sinusta kiinnostuville! Huvittavaa, että joku vuonna - 90 syntynyt pitää itseään aikuisena: mun mielestä niille kuuluu tutti suuhun, mikäli toi sun nimimerkki viittaa sun syntymävuoteen.


      • Mikä kommentti haloo
        kommentti...,,.,. kirjoitti:

        Mä en ton näköselle tyypille edes puhuisi, sori. Ihme geelikampaus. Tsemppiä yhteydenottoihin sinusta kiinnostuville! Huvittavaa, että joku vuonna - 90 syntynyt pitää itseään aikuisena: mun mielestä niille kuuluu tutti suuhun, mikäli toi sun nimimerkki viittaa sun syntymävuoteen.

        ja sä olet tosi urpo


    • ruma mies

      Rumiluksen on turha ettiä seuraa joten en etsi!

      • elä höpäjä

        rumia ole olemassakaan jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista enkä tarkoita tällä sisäistä kauneutta 3


    • Tuumailijahan tämä

      kaikki lähtee asenteesta :) seuraa saa sitä enempi mitä enempi on ihmisiä. sellainen ujo/hiljainen ei taida olla kenenkään mieleen. (ellei ulkokuori kiinnosta kovasti)

      Näkisin että mitä enempi uusia ihmisiä sitä parempi sauma :) ja kovasti auttaa myös että höpötellään niitä näitä. Ei kai kukaan oikeasti baarin mene asenteella; nyt nappaan jonku vosun sieltä ja lähde sieltä pettyneenä.

      Ei kai siinä sen kummempaa tarvitse kuin näät tilaisuutesi ja menet kysymään että mahtuuko tänne.. antaa pakit jos antaa. ns pelimiehenä monikaan tuskin jaksaa olla... ja on ne laitimmaisetkin naiset olleet miellyttäviä :)

      • jatkoa tuumailulle

        Nuorempana poltteli tosin kovasti naisten alkoholin kiihottama libido mutta onneksi olen päässyt vaivasta eroon ! kysykää vaikka jotain naista jonnekkin tapahtumaan. tapahtumiahan on suomi täynä. myös nämä syrjäkylät.


      • kommentti...,,.,.

        Ujo ja hiljainen ei ole "mitään", niinkö? Ihan oikeasti sekopäitä nettimustamaalaajia täynnä, tämä netti. Kiitos Suomi24, että olette aiheuttaneet mulle ainoastaan keskustelupalstojanne lukemalla sen, että olen täysin menettänyt seksuaaliset haluni ja ainoastaan oksennan edes ajatuksesta, että minun pitäisi tavata joku Suomi24:n jäsenen kaltainen Suomi24- foorumille kirjoitteleva "mies" ta niiden hutsuakkoja, koska foorumistanne tulee minulle mieleen ainoastaan se, että hullut voivat istua vieressäni vaikka bussissa, enkä tiedä heistä mitään ja että hulluja on Suomi täynnä!

        Mä olen harrastanut seksiä viimeksi vuonna 2006 ja mulla ei sellaista puutetta olisi, että netistä alkaisin tyhmien ihmisten seuraa hakea. Jos haluaisin seksiäkin, voisin kysyä vaikka joltakin ystävältä LIVE_ELÄMÄ_YSTÄVYYDET_, että kuka mies olisi sinkkuna ja kenet ja kuka jaksais juodan mun kanssa kahvit ja sen jälkeen bylsiä, mutta NETISTÄ EN IKINÄ hakisi seuraa, eikä hae kukaan muukaan minun tuntemani ihminen. J*malauta nätit naiset saa seksiä heri kun haluaa ( mä olen nätti) eikä siihen tarvi tietokoneita tai tyhmiä ja fiksut miehet on avioliitoisssa ja ne ei heilu palstoilla vonkuamassa netistä seuraa. Sit taas mitä tulee tän foorumin todellisiin seuranhakijoihin, niin jos ne todella maksaa tälle huijaripuljulle siitä jotakin, että vois tavata mukavia ihmisiä, on kyllä foorumin velvollisuus lain edessä tarkistaa jäsentensä henkilöllisyydet. Meinaan, että kunnianloukkaukssista ei kukaan tykkää.


      • pilvi
        kommentti...,,.,. kirjoitti:

        Ujo ja hiljainen ei ole "mitään", niinkö? Ihan oikeasti sekopäitä nettimustamaalaajia täynnä, tämä netti. Kiitos Suomi24, että olette aiheuttaneet mulle ainoastaan keskustelupalstojanne lukemalla sen, että olen täysin menettänyt seksuaaliset haluni ja ainoastaan oksennan edes ajatuksesta, että minun pitäisi tavata joku Suomi24:n jäsenen kaltainen Suomi24- foorumille kirjoitteleva "mies" ta niiden hutsuakkoja, koska foorumistanne tulee minulle mieleen ainoastaan se, että hullut voivat istua vieressäni vaikka bussissa, enkä tiedä heistä mitään ja että hulluja on Suomi täynnä!

        Mä olen harrastanut seksiä viimeksi vuonna 2006 ja mulla ei sellaista puutetta olisi, että netistä alkaisin tyhmien ihmisten seuraa hakea. Jos haluaisin seksiäkin, voisin kysyä vaikka joltakin ystävältä LIVE_ELÄMÄ_YSTÄVYYDET_, että kuka mies olisi sinkkuna ja kenet ja kuka jaksais juodan mun kanssa kahvit ja sen jälkeen bylsiä, mutta NETISTÄ EN IKINÄ hakisi seuraa, eikä hae kukaan muukaan minun tuntemani ihminen. J*malauta nätit naiset saa seksiä heri kun haluaa ( mä olen nätti) eikä siihen tarvi tietokoneita tai tyhmiä ja fiksut miehet on avioliitoisssa ja ne ei heilu palstoilla vonkuamassa netistä seuraa. Sit taas mitä tulee tän foorumin todellisiin seuranhakijoihin, niin jos ne todella maksaa tälle huijaripuljulle siitä jotakin, että vois tavata mukavia ihmisiä, on kyllä foorumin velvollisuus lain edessä tarkistaa jäsentensä henkilöllisyydet. Meinaan, että kunnianloukkaukssista ei kukaan tykkää.

        Etpä miltään järjen jättiläiseltä sinäkään vaikuta.. Tunnen monia jotka ovat löytäneet kumppaninsa suomi24:stä ja fiksuja miehiä ovat olleet.


      • kommentti...,..,.
        pilvi kirjoitti:

        Etpä miltään järjen jättiläiseltä sinäkään vaikuta.. Tunnen monia jotka ovat löytäneet kumppaninsa suomi24:stä ja fiksuja miehiä ovat olleet.

        No eihän siinä äly pääse oikeuksiin, kun ei omaa profiilia. Älä nyt viitti vielä väittää, että mä mukamas olisin nettiseuranhakija - j*malauta tolla herjauksella on oltava rajat! Tekstieni perusteella mun äly on sitä luokkaa, että jos käsittäisitte ihmisen puhuvan tietämättä keille keskustelee, te ette ajattelisi minun olevan tyhmä. Mutta en voi sille mitään, jos joku on niin mielisairas että haluaa mustata viattoman maineen. Päätelmäni siitä, että Suomi24- kirjoittajat ovat idiootteja, olen tehnyt ihan osaa ottamieni keskusteluiden perusteella.


    • m19v.

      nettideitistä etsin seuraa.
      tekisi mieli käydä baareissa mutta en kehtaa yksin.

    • ihmettijämään

      ylläoleva, mikä estää sinne kavereiden kanssa mennä?

      • ihmettijämään

        vähä että hiemanki tasokkaammat naiset saa 500 viestiä päivässä noissa nettihommissa. mutta jos tykkää haasteista ;)


    • Nettideitistä tai sosiaalisesta mediasta olen ukkoja katellut. Aika vähän niitä asiallisia yhteydenottoja tulee. Sellasella saa helposti mun huomion. Enempi kun tulee niitä seksitarjouksia :(

      • :D

        Joo, näin miehenä mäkin ajattelen että hyihyi noita seksitarjouksia. :(
        Miksi niitä vain tulee vaikka kuinka yrittää kieltää?


    • Nettideiteissä lähinnä, ja sitten ehkä opiskelujen kautta. Ei näytä lupaavalta, eli tässä odottelen, ei ole kiire mihinkään.

    • seurankipeä.

      0700 123 123.

    • luonne ensin

      Itse olen löytänyt deitti/seurustelukumppaneita lähinnä sosiaalisen median kautta kuten blogeista, foorumeilta, okcupidista (deittisivusto mut siellä on paljon muutakin). Kirjoitusten, mielipiteiden ja kiinnostusten kautta kaverustuu jonkun kanssa, yhteyttä pidetään muutenkin ja sit tavataan livenä ja jossain vaiheessa se on kääntynyt enemmäksi, eli mulla ensin kaverina olo on ainakin toiminut. Pelkkien treffipalstojen kautta en ole koskaan päätynyt seurustelemaan, vaikka kaveripiirissä on useita pareja jotka tapasivat ilmoituksen kautta. Itseä kiinnostavat miehissä nimenomaan mielipiteet ja ajatukset ja parhaiten niihin tutustuu seuraamalla kirjoituksia ja paljon kirjoittavat keräävät huomiota. Täälläkin on muutama itseää atm-miehiksi tituleeraava jotka herättävät huomion muuten mutta se naisvihamielinen sävy joka heidän kirjoituksissaan usein on pistää pakittamaan. Siinä se tuleekin kirjoittelun seuraamisen hyvä puoli, pelkän profiilin lukemisella ei tuollaiset selviäisi :)

    • Yualle

      SPR Veripalvelu.

      Terveitä, itsestään huoltapitäviä ja vieläpä sinkkuja 30-50v naisia (ei tämmöisissä ole parisuhteessa olevilla aikaa ravata =).

      Samallahan tulee testuutettua myös heidän tautistaattuksensakin, Veripalvelun toimesta =)

      Kannattaa kokeilla =)

      • Sivusta kommentoija

        Toi oli koko viestiketjun paras vinkki! Siitä aasinsiltana: kannattaa hakeutua paikkoihin ja harrastuksiin, joissa voisi kuvitella tapaavansa ihmisiä, joilla on suunnilleen samat arvot/elämäntyyli kuin itsellä. Esim. voisin kuvitella meneväni ensiapukurssille, lumikenkäilemään, Lappiin porukkamatkoille, kansalaisopiston makkarakurssille jne. Kyllä meitä fiksuja sinkkunaisia on vaikka muille jakaa eikä mekään odoteta, että joku kotoa tulee hakemaan!


      • kommentti..,,.,.

        Minä mieluusti luovuttaisin verta SPR- veripalvelussa, mutta valitettavasti en voi,koska mulla on fyysinen sairaus mikä estää sen, eikä kyllä todellakaan mikään seksisairaus tai huumeriippuvuus tai mitään sellaista, vaan jos on harvinainen verenvuotoa aiheuttava autoimmuunisairaus nuorella naisella, ei voi luovuttaa verta.:( Olen muistaakseni kolme tai neljä verensiirtoa elämässäni saanut, ja kiitän ikuisesti niitä tuntemattomia luovuttajia, koska silloin oli kyse hengestäni, eli SPR tekee hyvää työtä.

        En ymmärrä ihmisiä, jotka halveksuvat niitä, jotka SPR:lle luovuttavat verta tai jotka tekevät vaikkapa Yhteisvastuukeräyksiä vapaaehtoisina. Mun rakas äitini esimerkiksi kävi säännöllisesti SPR:lle luovuttamassa verta niin kauan, kuin pystyi ikänsä puolesta - ja istui kippojen kanssa keräämässä köyhille rahaa yhteisvastuukeräyksissä ja muuta.

        Minusta onneksi valtio tietää sen, että minä en käytä huumeita ainakaan, koska kenestäkään tai ainakin harvasta ihmisestä on niin tarkkaa terveysrekisteriä, kuin minusta - en usko että jokaisesta suomalaisesta olisi olemassa rekisteriä, missä melkein kymmenen vuoden ajalta on yhteensä tuhansia verikokeita, onneksi.

        Ihmeellinen kommentti. En minäkään haluaisi miestä, joka pitää minua sairaana siksi, että mulla on harvinainen ei- elintapa eikä seksuaali- autoimmuunisairaus, joka ei näy naamasta.

        Tää Suomi24 pitäisi kieltää lailla.:/ En käsitä millaisia tänne kirjoittaa.


    • ie

      Mene räkäkännisten kanssa selvinpäin ravintolaan, niin olet ainut, jonka kanssa voi keskustella, ja saat juttuseuraa. En ole ite kokeillu, mutta jos uutta muijaa haen, niin täytyy yrittää sitäkin kikkaa. Hyvän muijan oon saanu, vaikka onkin vähän änkkä.

      • nooooooh

        ie:lle

        toi on niin totta, menin yökerhoon ja otin itse kyllä juoman, mutta kännisten miesten jutut ei juuri jaksa kiinnostaa. No siellä oli mukavan oloinen mies- ihan selvinpäin ja parin tanssin jälkeen pyysi juttelemaan...kyllä minuun teki heti vaikutuksen..tavattiin seuraavana päivänä jne,, mutta kaiken niin kauniin jälkeenkin tähän suhteeseen tuli loppu - välimatka ja suhteen sietämätön vaikeus...ei oo helppooooo...

        mutta kyllä noi lähes alkottomat miehet kiinnostaa, niihin ainakin haluaa tutustua...no eihän se nyt ihan ainut kriteeri ole, mutta kova valttikortti ainakin minun silmissä


    • sinkku n

      Tätä kannattaisi varmaan kysyä avioliittopalstalta, koska he ovat löytäneet jonkun. Täällä ollaan vaan sinkkuna.

    • seuran venyttelijä17

      Pikkukylässä, jossa kaikki tuntevat toisensa ei ole mitään innostusta lähteä metsästämään yhtään miestä. Nettitreffailuja en harrasta ja enkä usko että jonkun pikatreffin kautta tulisin miestä koskaan löytämään. ( ei mahdotonta mutta omalle kohdalleni epätodennäköistä.) Mieluusti törmäisin mieheen ihan kasvotusten ulkosalla tai sisätiloissa. (kauppa,kahvila, kadulla,pihalla jne.) Eli tavallaan kai vain odotan tapaamista, koska itse en ole mitään pika treffi seurustelu ihmisiä, vaan haluan edetä rauhallisesti vaikka ystäväpohjalta. Tällä tavalla voisin olla varmempi siitä,että onko herra minulle sopiva ja suhde kestäisi mahdollisimman pitkään.

      • kommentti...,,.,.

        Tosta tekstistä tulee mielikuva, että nimettömässä netissä halutaan leimata joku homoksi - eräänlainen kiusaamismetodi kai tuokin sitten... Homoissa ei ole mitään vikaa, mutta sairaimpia on varmaan just pikkukylätoopet, joilla on aikaa viettää kaikki aikansa netissä pöllöillen: mäkin varmaan jos asuisin jossakin kilsojen päässä mistään viihteestä, saattaisin alkaa ottaa totena hullujen nettikiusaajien puheet. Muuta kaupunkiin, niin loppuu mölinät!

        Pikkukylät on kieltämättä vastenmielisiä: mun esimerkiksi sisko kerran kertoi, etttä kuinka joku tuntematon aggressiivinen akka oli kerran mulkoillut ja tullut kyselemään siltä, että "eiiikkkkssss teillä ole muitakin lapsia?" Varmaan ämmänputkula vihasi minua ja meidän sukua, kateellinen aasinpää siitä, että jonkun perhe on joskus työnsä vuoksi lehdessä.:) Itse en ikinä haluaisi asua maalla: erittäin hyvä luonnehdinta oli kerran lehdessä mun lapsuudenpaikkakunnasta, missä joku muualta muuttanut kertoi, että ihmiset sillä paikkakunnalla ovat keskimäärin "enemminkin uteliaita, kuin ystävällisiä" ja sama on mulla kokemus siitä kylästä, jossa onneksi en kohta kahteenkymmeneen vuoteen ole asunut.

        En koskaan ole ymmärtänyt,että miksi maaseutua arvostetaan: kaikki on töykeitä. Jos käyt taksilla asioilla, taksari kehtaa kommentoida sun ostoskassisi sisältöä, mitä ei ikinä tapahtuisi kaupungissa. Jos menet kampaamoon, kampaaja suurinpiirtein tiputtaa uteliaassa kyselykiimassan kamman kädestään, kun haluaa tietää kaikki sun sukulaiset ja että mitä teet, kuka oot ja mitä seuraavaksi. Jos satut kävelemään kadulla, tuntematon tulee että "moro kenes tyttöjä sä olet?". Jos menet töihin maalla, kaikki on että emme puhu sinulle, kun olet herrojen kakaroita. Jos et satu muistaman onkun nimeä maalla, se takuulla muistaa sinun nimen. Maaseutu on takuulla henkisesti invalidisoivin paikka elää, jollet edusta keskivertoa, eli jos satut kuulumaan harvalukuiseen herroina pidettyjen perheisiin, sen saa tietää epäasiallisuutena kaikessa.

        Kaikki tsemppi toki siinä tapauksessa, jos teksti on vilpitön. Yleensä kyllä ei törmäillä ihmisten kanssa, vaan seura löytyy muuten.


      • seuran venyttelijä17
        kommentti...,,.,. kirjoitti:

        Tosta tekstistä tulee mielikuva, että nimettömässä netissä halutaan leimata joku homoksi - eräänlainen kiusaamismetodi kai tuokin sitten... Homoissa ei ole mitään vikaa, mutta sairaimpia on varmaan just pikkukylätoopet, joilla on aikaa viettää kaikki aikansa netissä pöllöillen: mäkin varmaan jos asuisin jossakin kilsojen päässä mistään viihteestä, saattaisin alkaa ottaa totena hullujen nettikiusaajien puheet. Muuta kaupunkiin, niin loppuu mölinät!

        Pikkukylät on kieltämättä vastenmielisiä: mun esimerkiksi sisko kerran kertoi, etttä kuinka joku tuntematon aggressiivinen akka oli kerran mulkoillut ja tullut kyselemään siltä, että "eiiikkkkssss teillä ole muitakin lapsia?" Varmaan ämmänputkula vihasi minua ja meidän sukua, kateellinen aasinpää siitä, että jonkun perhe on joskus työnsä vuoksi lehdessä.:) Itse en ikinä haluaisi asua maalla: erittäin hyvä luonnehdinta oli kerran lehdessä mun lapsuudenpaikkakunnasta, missä joku muualta muuttanut kertoi, että ihmiset sillä paikkakunnalla ovat keskimäärin "enemminkin uteliaita, kuin ystävällisiä" ja sama on mulla kokemus siitä kylästä, jossa onneksi en kohta kahteenkymmeneen vuoteen ole asunut.

        En koskaan ole ymmärtänyt,että miksi maaseutua arvostetaan: kaikki on töykeitä. Jos käyt taksilla asioilla, taksari kehtaa kommentoida sun ostoskassisi sisältöä, mitä ei ikinä tapahtuisi kaupungissa. Jos menet kampaamoon, kampaaja suurinpiirtein tiputtaa uteliaassa kyselykiimassan kamman kädestään, kun haluaa tietää kaikki sun sukulaiset ja että mitä teet, kuka oot ja mitä seuraavaksi. Jos satut kävelemään kadulla, tuntematon tulee että "moro kenes tyttöjä sä olet?". Jos menet töihin maalla, kaikki on että emme puhu sinulle, kun olet herrojen kakaroita. Jos et satu muistaman onkun nimeä maalla, se takuulla muistaa sinun nimen. Maaseutu on takuulla henkisesti invalidisoivin paikka elää, jollet edusta keskivertoa, eli jos satut kuulumaan harvalukuiseen herroina pidettyjen perheisiin, sen saa tietää epäasiallisuutena kaikessa.

        Kaikki tsemppi toki siinä tapauksessa, jos teksti on vilpitön. Yleensä kyllä ei törmäillä ihmisten kanssa, vaan seura löytyy muuten.

        Menee kyllä aiheen vierestä,mutta...

        Puhuin vain ihan omasta ajatuksesta,henkilö josta puhun on se ehkä joskus tuleva elämänkumppani. Mainitsin kylän, koska suurin osa on sukulaisia enemmän tai vähemmän keskenään eikä täältä ole yksinkertaisesti löytynyt sopivaa henkilöä minulle. Itse myöskin sanon sen, ettei kaikkia kyläläisiä kannata yleistää. Olipas kyseessä kaupunki tai kylä joka paikasta löytyy sekä mukavia että, myöskin ilkeitä ihmisiä. Ainoa asia mikä kylän ja kaupungin erottaa on koko ja ihmismäärät.

        Ja anteeksi jos tekstini on harhaanjohtava.


    • ostostreffit

      Englannissa supermarket Asdassa torstai ilta oli sinkkujen ostosilta.

      Siellä oli mukava tavata leivosten, viinien ym. keskellä.

      Naisetkin uskalsivat avata suunsa ja kysyä millaisista ruuista mies piti ja mitä aikoi ostaa.

      Kesken shoppailua pystyi menemään kahville.

      Noin Englannissa 8 v sitten. En tiedä miten nykyään.

    • scissorhands

      Yksinkertaisesti kerrottuna: kaikki parhaat miehet on jo varattuja. Loput ovat joko muuten vaan kuspäitä - ääliöitä tai sitten jostain syystä ei juuri sinusta (tai minusta ;) ole kiinnostunut ja loput on homoja.

      Nim. Joo olen jo luovuttanut ;)

    • Todettu juttu

      Seura löytyy sieltä mistä sinäkin.

      Oli se sitten koulu, työpaikka, harrastusseura, nettiforumi tai joku muu paikka, jossa samankaltaiset ihmiset kerääntyy tai sitten vähintäänkin lauma ihmisiä kerääntyy.

      En tiedä miten tehokkaita ne villeimmät ideat on, että muka lenkkipolulta tai kaupasta löytyisi joku. Kyllä se on varmasti mahdollista, mutta on niitä helpompiakin tapoja.

      • kommentti...,.,.

        Samankaltaiset?!! Tämä on kylläkin julkinen nimetön netin KESKUSTELUPALSTA. Ja minä ainakin olen kirjoittanut tämän Suomi24:n näille keskustelupalstoille ainoastaan siksi, että tällä foorumilla keskustelee ihmiset, joita en tunne - enkä edes haluaisi tuntea. Jos itseni tyyppisten ihmisten kanssa haluan keskustella, menen tasan muualle, mutta mua kiinnostaa verbaalisesti hyvin sairaat ihmiset ja niiden mitättömät elämänongelmat: kuinka ovat kateellisia naapureilleen ja kuinka joku akka ei anna, miten pitäis saada bensaan rahaa ja salitreenit ja erityisesti takavuosina kiinnosti objektiivisessa mielessä hutsut, jotka ihaili ( yääääks talikallot....) kaikenmaailman rikollisia ja natseja ja mitä rekisteröityneitä eräillä palstoilla ja sitten v*ttuili, että omistaa palstat ja painus sä nyt siitä vittuun, vaikken minä ollut uteliaana heistä, vaan he minusta - ja ymmärrän, koska olin palstan paras ja ainoa ulkopuolinen kirjoittaja.

        Mua kiinnostaa tän foorumin ylläpitäjät: he ovat ilmeisesti sairaita ihmisiä,koska nostavat ainoastaan herjauksia etusivulle.


    • Passiivi

      Itse olen etsinyt seuraa nettipalstoilta, mutta nyt olen päättänyt panna pillit pussiin. Kun ei ole sellaisia ominaisuuksia, jotka naisia kiinnostaa, niin ei ole. Baarissa en viihdy ja mitään sosiaalisia harrastuksia ei ole. Ekonomisessakin mielessä elämä on päin v*ttua tällä hetkellä, joten vaikka pääsisinkin johonkuhun tutustumaan, niin piankos siitä loppu tulee, kun nainen etsii kuitenkin sitä menestyjää. Aivan kokonaan en toivosta ole luopunut, joten jos joku sopiva "kävelee vastaan" jossain (äärimmäisen epätodennäköistä), niin mikäpä siinä. Kaikesta aktiivisesta hakemisesta olen kuitenkin päättänyt luopua.

    • tulta päin

      Minkä tähden tähän aina kannustetaan niitä jotka eivät halua (toisaalta eihän niitä jotka haluaa pysty kannustamaan). On parisuhde neuvojia jotka neuvovat jatkamaan vasten kahden omaa tahtoa, on käsittämätön määrä deitti sivuja, on kirjoja ja ihmisiä jotka pyrkivät tekemään suhteenmuodostamisesta helpompaa jne jne... Vaikuttaa siltä että liian moni (mutta ei kaikki) tekee asioita koska täytyy, koska se on vastuullista ja koska se on "oikein" eikä siksi koska haluaa. Tämä ei sinänsä ole ongelma mutta jotkut ihmiset ovat todella onnettoman oloisia niissä suhteissaan ja itselläni ainakin tulee mieleen tämänlainen selitys kun mieitin mikä noitakin jumittajia vaivaa.

    • Citynainen

      Eespäin..

    • tuntus olevan sociaalinen tilaus paikalle johon vois mennä avoimesti ns tyrkylle avalebel ilman sen kummempia takajatukssia.olemmepå avuttomia

    • jaaa??!

      Minkä vitun takia muka seuraa pitäisi "etsiä" ja kuka normaali näkkisi sen vaivan, että vittu koneen kautta oikein "tutustuisi"? Taas teidän vaipäiden etusivunne herjaus. Miks vitussa "etsiä" seuraa, jos on ystäviä ja ihan ok. elämä? Mä ainakaan en halua seurustella, en halua tavata mitään miehiä ainakaan netistä ( umpihulluja kaikki varmaan ainakin Suomi24:n keskustelupalstojen perusteella nettihyypiöt) ja pid'n skitsahtaneinan ihmisiä, joilla on "nettiprofiili". Kukaan normaalijärkinen ei ole kiinnostunut netistä etsimään seuraa. Mutta sekopäille varmaan mainio kiusantekoväline tämä nettikin.

      Itse ainakin olisin ikä'ni mieluummin yksin, kuin koskaan laatisin Suomi24:n mitään profiilia - v*ttu mulla on sentään maine ja tähtään tohtoriksikin kenties joskus, joten ei todellakaan kuulu kansansakkiin, joka vilauttelisi paidanraosta tai haluaisi "flirttailla" umpityhmien amisten Suomi24- nettivakiohypiötyyppien kanssa - netti- ihmisiin tutstumisesta nyt puhumattakaan!

      Se joka ei livestä ystäviä löydä, runkatkoot vaikka ikänsä koneensa kanssa, mutta tämä mielikuvistusherjaamis- maailma Suomi24- keskustelufoorumi alkaa aika v*tusrti tympiä lukijaa! Täynnä kusipäitä ja huijareita!

    • Citynainen

      Kaikenlaista olen kokeillut mutta kasvotusten paras tapa. Ehkä jonain päivänä olen valmis hakemaan seuraa valokuvan kera netistä.

      • kommentti...,,.,.

        Netissä tuntuu olevan pellejä... Mitä itse tätä keskustelupalstaa olen lukenut ja kun nyt oikein ylläpitokin minua etusivulta kannustaa vastaamaan, niin en ihmettele, jos ovat sinkkuja. Sinkkuus voi olla oma valinta tai pakko, mutta epätoivoiset eivät kiinnosta ketään. Itse en ikinä viitsisi nähdä sitä vaivaa, että kävisin oikein jossakin valokuvaajalla ja sitten alkaisin keskustella foorumilla, joka on ilmiselvästi keskustelupalstojensa perusteella täynnä pelkkiä rikollisia ja luusereita.

        Netti on varmaan mahdollisuus niille, jotka livessä eivät ole mitään. Joku Norjan massasurmaaja Anders Behring- Breivik:n omasi netissä satoja facebook- kavereita, eikä kukaan tiennyt, että todellisuudessa oli kyseessä pahasti todellisuudentajunsa menettänyt luuseri aikamiespoika, joka äitinsä kotona äippynsä valmistamaa ruokaa syömällä kirjoitteli tuhatsivuisia murhamanifesteja äärioikeistokavereidensa kanssa huoneeessaan ja osteli valtion piikkiin velaksi maatiloja, joissa rakenteli pommeja, äipykkänsä kehuessa kaikille tuttavilleen, että miten mainio menestyjä on muka Anderssi- psykopaatti...

        Itse en takuulla koskaan tule edes yrittämään nettiseuranhakua ( ei kokemusta), jollei voi varmistaa, että joku nettipiireihin vihkiytynyt osaa opastaa, että millaisille tyypeille kannattaa puhua ja että mitkä ovat täysin kilahtaneita tai nigerialaiskirje-postaajia, mutta en kyllä muutenkaan tajua, että millaiset hakee seuraa netissä, koska jos ei livessä seuraa ja ystäviä ihmisistä joku saa, on varman kohtuullisen kusipäinen luonne.

        Mun sydäntä usein hellyttää yksinäisten kauniit kirjoitukset keskustelupalstoilla, mutta samalla pelottaa se, että kun maaailma on täynnä huijareita ja epäeettisiä, että on tällaisia paskafoorumeita edes olemassa, kuin vaikka tämä Suomi24. Tällä päivystänee todennäköissti samat munankaivelijat, jotka laittavat tissihuoransa kiertoon heti kun uusi sattuu kohdalle. Sekä ämmät että miehet äärimmäisen vastenmielisiä kaikki Suomi24:ssa (keskustelupalstojen perusteella tulkintaa kirjoittajista) - kouluttamattomia, alisivistysjuntteja, huijareita, amiksia ärsyttävyyteen korostavuuteen asti ja muuta...

        Yäksis Suomi24.


    • aslkdjfpowernvp

      Netti deitti on kyllä paskaa. Varmaan 30 yhteyden ottoa about 5-10 vastaa, niiden kanssa saanu vaihdettua yhdet puhelin numerot. gg (aika 2 viikkoa)

      Baarissa juttelen muutaman tytön kanssa vien himaan yhden(aika 1 ilta)

      Netti treffit ei ole mistään muusta kiinni kuin kirjoitus taidosta ja ulkonäötä jotain kumpaakaan minulla ei ole

    • nej nej

      Mitä se teille kuuluu!

    • OnlyHuman

      Hauska juttu, sillä juuri tänään ajattelin tätä parin löytämisen problematiikkaa. Varsinkin Suomesta tuntuu puuttuvan sellainen kahvila ja pubikulttuuri mitä muista maissa on. Ainut mahdollisuus tuntuu olevan siis lähteä baariin, mutta baarista en usko löytäväni kumppania, sillä yleiset motiivit lähteä baariin syövät uskottavuutta. Mutta ainahan se on mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä. Harrastuksista kumppanin voisi periaatteessa löytää, mutta sekin tuntuu jotenkin kovin tehdyltä.

      Todennäköisyys löytää kumppani mistään, tuntuu kovin pieneltä, ja mitä vanhemmaksi tulen sitä pienemmäksi todennäköisyys muuttuu. En ole epätoivoinen, enkä surullinenkaan, toisinaan olen iloinen sinkkuudestani, sillä olen kovin spontaani ihminen enkä pidä siitä, että kaikista menemisistäni tarvitsee tilityksen. Toisinan mietin, että en ole vielä valmis seurustelemaan, mutta se tuntuu vain itselleen keksityltä selitykseltä.

      Sitä oikeaa, jota nuorempana yritin etsiä, ei ole olemassakaan. Nykyään olen päättänyt vain pitää aistit avoimina, että kenties tapaisin jonkun hauskan tyypin, mutta en voisi sanoa mitenkään etsiväni ketään. Ehkä se on sitten odottamistakin. En kuitenkaan ole yksin kotonani, ja odota että ovikelloni soi, josta elämääni marssii "the one". Olen ehkä kyynistynyt hieman, mutta uskon että tapaan vielä paljon mielenkiintoisia ihmisiä. Toisaalta en halua olla jonkun kanssa vain sen takia että olisi joku. Se tuntuu vain turhalta ja ajan haaskaukselta

      Ehkä päädyn ainiaaksi yksin, ehkä en. Sinänsä tuntuisi melko tyhjältä jos ei löydä ketää, silloinhan en olisi pystynyt täyttämään evoluution määräämiä lajin selviytymiskriteereitä, mutta ajatus siitä, että saa elää vain itsekkäästi itselleen, ei tunnu myöskään pahalta.

    • hyväksikäytetty

      Hei, oletteko miettineet, miksi afrikkalaiset miehet saavat heti tänne tultuaan useita naisia kiinnostumaan itsestään ja aika nopeasti päätyvät naimisiin ja saavat lapsia.Aina ei kysymyksessä ole pelkästään oleskeluluvan hankinta! Siis kyseessä on kulttuurieroihin perustuva tutustuminen toisiinihmisiin. Bussipysäkit, kirjastot, kahvilat jne. jne ihan tavalliset paikat, joissa ihmisä tulee ja menee, siellä hekin tapaavat meitä suomalaisia...

      • hah hah haaaah heh

        mä werin turpaan yhtä mu-tuu ku tuli hissis sanoon "HEI, mihinkäs oot menos".
        oli varmaan niitä jokka ei naisista sillee välitä.

        nyy joorkis kuule meet taksin etupenkille niin kuski ampuu sut, ei tuo puhumattomuus julkis liikennevälineis oo vain suomalainen ilmiö.


      • grgrgs

        Heille se onkin sallittua lähestyä naisia bussipysäkillä, tai missä tahansa muualla. Jos suomalainen mies erehtyy sen tekemään, niin pidetään ällöttävänä stalkkerina, joka pitää heti haukkua


    • What next

      Täällä yksi nelikymppinen naisihminen ihmettelee, että miten ihmeessä te nuoret ette muka löydä seuraa? Itse kun olin nuorempi, ei tarvinnut kuin nenä pistää ovesta ulos, niin oli säpinää. Sitä oikeaa ei vaan löytynyt. Tällä iällä miehen löytäminen on onnesta kiinni. Baareissa kun ei jaksa enää käydä, ystäväpiirissä on vain sinkkunaisia ja työpaikalla vain naimisissa olevia miehiä. Ilmeisesti olen suht rajoittunut, koska tuntuu että harrastuksissa ja muuten vapaa-ajalla ei oikein ole paikkoja, missä vapaita ja fiksuja aikuisia miehiä liikkuisi. Todellisuus on se, että Suomessa on ihan järkyttävän vaikeaa löytää seuraa.. vaikka olisi suht hyvän näköinenkin ja järki päässä. Nettitreffit on vielä kokeilematta, mutta miehet siellä.. tehkää nyt vähän mielenkiintoisempia profiileja - ja kuvan kera - jotta erottuisitte!

      • sörfje

        Täällä yksi nelikymppinen mies ihmettelee: Itse kun olin nuori en saanut naisia en sitten kirveelläkään, nääs kun ihmettelivät ,että olenko ulkomaalainen, mutta kun sanoin että olen ihan suomalainen: Mielenkiinto loppui siihen! Täytyy sanoa mikä jumalauta teitä suominaisia vaivaa, kun ei täyspainoinen mies kelpaa???


      • Hmmm..
        sörfje kirjoitti:

        Täällä yksi nelikymppinen mies ihmettelee: Itse kun olin nuori en saanut naisia en sitten kirveelläkään, nääs kun ihmettelivät ,että olenko ulkomaalainen, mutta kun sanoin että olen ihan suomalainen: Mielenkiinto loppui siihen! Täytyy sanoa mikä jumalauta teitä suominaisia vaivaa, kun ei täyspainoinen mies kelpaa???

        Sörfjelle: oletko kuullut sanonnasta, että metsä vastaa kuten sinne huudetaan?

        Ei suomalaisnaisia mikään vaivaa, kyllä "täyspainoinen" (mikä se muuten on?) mies kelpaa. Mutta jos asenteesi on yhtä agressiivinen ja vähättelevä live-elämässäkin kuin viestissäsi, ei tarvitse ihmetellä, jos naiset juoksee karkuun. Kohtelias käytös, hymy ja mukavat jutut.. niillä pärjää aina.


      • kommenttia...,.

        Puhut sä tolle ylläpitäjälle, joka aloituksen laati? Aina ihmetellyt tota, että miksi te naamattomiin nimettömiin aloituksiin puhutte aloituksia laativia urkkijoita niinkuin ne mukamas olisivat henkilöiden laatimia juttuja? Joku tän foorumin Suomi24- ylläpidosta on todella päästään pipi. Mitä nyt tässä viikonlopun aikana katselin, niin etusivulle oli nostettu herjauksia, joissa jotakuta ilmiselvästi mustamaalattiin esimerkiksi insestin uhriksi ja "sukunsa mustaksi lampaaksi", sekopää ylläpito on myös laatinut aloituksen nimimerkillä " nuppunenä", minne tosin ei enää pääse verbaalisesti tuomitsemaan asiatonta aloitusta, koskei tule laskutehtäväkenttää edes esiin, joku yrittää mustamaalata jotakin asuntoaan myyvää ylläpidon kolmannessa avauksessa ja sekopää ylläpito myös pakottaa asiallisia ihmisiä lukemaan seksijuttuja väärillä palstoilla, vaikkei edes kirjoittelisi seksi- aihealueella....

        Nettideittejä en koskaan ole kokeillut, koska ihan Suomi24- keskustelupalstojen keskusteluiden perusteella netistä seuraa hakevat lienevät päästään vialla. En ymmärrä, miksi tärähtäneille on ihan normaalia luoda nettiin profiileita - säkin siinä puhut, ikäänkuin muka kaikki harrastaisi nettitreffejä, hyi, mikä lie itseäs nelikymppiseksi naiseksi väittävä.

        Minä pidän hulluina ihmisiä, jotka tekee nettideittiprofiileita.

        Ja todella asiaton toi ylläpidon avaus. Vittuako se ylläpidolle kuuluu, että ketkä Suomi24:n pelkillä näillä keskustelupalstoilla viattomasti keskustelemassa käyvät ovat sinkkuja ja ketkä eivät!

        Poliisia tää sairas ja rikollinen foorumi tarvitsisi! Tämä foorumihan loukkaa ihmisten kunniaa, tavallisten hyvämaineisten ihmisten.


    • olkoon sitte tai ei

      wittu ku repesin tähän "olin bubis lukemas vareksen kirjaa". pöllööööö.
      mä kerran yritin olla ilman naisii viinaa ja tupakkii, minuutti lakon akamisen jälkeen yks muija soitti,, siinä sit sytty tupakki ja ku puhelu loppu niin kalja ja toinenkin.

      naiset, naiset, naisen vika.
      noh, moon 45 wee poika mies ja mun sukunimee on vain yks ja se on MULLA. ei siitä oo kyllä mitää apua ollu koskaa.

      viime vuosien johto tähteni on ollut miete lause PIRÄ LIKKA WITTUS, KYLLÄ MÄ LEIVÄLLÄKI ELÄN.

    • Personal_Trainer

      Rohkeasti juttelemaan ihmisille ketkä kiinnostaa. Ei se onni syliisi tipahda. Itse olen just eronnut ja heti on 2 treffipyyntöä tullut. Ei vielä sillain kiinnosta, koska olen ollut pois sinkkumarkkinoilta 12v, joten nyt on aikaa itselleni.

      Laitan varmaan rohkeasti profiilin pystyyn täs kesällä ja katon löytyykö ketään nettitreffeiltä.

      Rohkeasti silmän iskuja mukaan ja pientä flirttiä niin minä ainakin kiinnostun tuollaisista.

      Tyttönen_82 kiinnostaa aika lailla nyt.

      Vaasasta itse olen.

    • vaikeakestaa_n24

      En etsi. Toivon että itsestään tapahtuisi jotain. Usein ensin tapahtuukin mutta ihmiset kaikkoavat seurastani vähän ajan kuluttua. Kärsin sinkkuudestani päivittäin, ei ole päivää milloin en olisi siitä surullinen. Mutta olen sosiaalisesti hidas ja ujo niin en kelpaa kuitenkaan. Toivon että joku päivä oppisin hyväksymään sen että en tule koskaan olemaan parisuhteessa miehen kanssa ketä rakastaisin. Tuntuu tyhjältä ja tarkoituksettomalta. Miten tätä jaksaa vielä hyvässä lykyssä 60 vuotta?

    • 20-2

      se saattaa löytyä..Vaikka kassa jonosta!..Ei tuohon muuta voi vastata!!

    • Helenainen

      Olen jo melkein kuusikymppinen. Kyllä netin kautta on löytynyt ihan fiksujakin miehiä, mutta pääosin minua "ahdistelevat" 20-30 vuotiaat. Kai ne luulevat pääsevänsä kokeneen naisen oppiin. Mutta omanikäiset aika harvoin vastaavat profiiliin, kas kun en ole heidän toivomaansa tyyppiä eli hoikka ja urheilullinen. Se on niin helppo toivoa mitä vaan, mutta aika veikeetä on, kun 60 v. mies etsii 25-40 v. naista ja lupaa maksaa etelänmatkankin. Aika epätoivoista.

      Itse en suostu tapaamisiin, ennen kuin olen kirjoittamalla vakuuttunut, että mies on täysipäinen ja ekan tapaamisen sovin aina julkiselle paikalle. Mutta kyllä tämä nettideittailukin välillä pännii. Toisaalta minusta ei ole baaritiskille itseäni tyrkyttämään. Paras paikka on ollut karaoke (sellainen, joka on siisti ja jossa ihmiset osaavat laulaa eli eivät ole kaatokännissä). Siellä on aina jutun juurita, kun jokainen on ainakin vähän kiinnostunut musiikista. Ja voihan sitä jutella ihmisten kanssa ihan ilman ilman seuranhakua, kaikenikäisten kanssa.

      Niin vielä yksi juttu, samat miehet ovat olleet Suomi24:ssä jo monta vuotta ihan samalla profiililla. Eikö heille kelpaa kukaan?

      • kommentti...,,.,.

        Eiköhän siinä ole päässä vikaa, jos netissä raha kiinnostaa. Alkaa pelottaa: mun oman isäni ja sukulaisteni ikäisissä on paljon n. 60-vuotiaita ja toivottavasti hullut ei käytä niiden nimiä netissä... Tän paskakikkaresaitin Suomi24:n nimitietoihin en pääse, mutta oikeudessa tavataan, jos kenenkään mun tuntemani kunniaa on loukattu netissä! Tai minua!

        Itseäni alkaa ahdistaa: onneks koskaan ei ole tarvinnut olla niin yksinäinen, että netistä olisi seuraa hakenut.

        No muutaman vuoden kuluttua Suomi24 talipäät istuu selittelemässä oikeussalissa, jos ne eivät lopeta ihmisten herjaamista. Erittäin halpamaista on pitää yllä esimerkiksi terveys- ja suhdeaiheisia keskustelupalstoja, jos kukaan ei valvo niillä olevia keskusteluita. Ymmärrän, että nää mäntit pitää näitä varmaan melkein tuhansia keskustelupalstojaan yllä vaan siksi, että sitä enemmän saavat rahaa, mitä enemmän heidän saitilleen tulee mainostuloa. Luultavasti palkatut herjaajat keskusteluissa myös. Ja pellet, jotka leikkii jumalaa keskusteluissa, kun ovat ylläpion kavereita, vaikka todellisuudessa tämä kylläkinon saitti, jonka jopa kirkko ja Kela ovat valinneet yhteistyökumppanikseen,eli ei ole ihan sama, että mitä herjaa he sietävät ja jättävät palstoilta poistattamatta.

        Ikävä, että hyväksikäyttävät keskustelemisesta kiinnostuneiden vilpittömyyttä väärin ja minusta ainakin se pitäisi aina kertoa, jos aloituksen laatijana on ylläpito, kuten tässä. Koska kukaan tavis ei pysty nostamaan etusivulle avauksia: Suomi24:n linja on juuri se, miltä näyttääkin, eli he haluavat mässäillä vaikkapa sellaisilla aiheilla kuten esimerkiksi raiskaukset, läheisen menettäminen tahi muu surutyö, inhimillinen suru, sairaudet, yksinäisyys, kunnianloukkaukset, seksuaaset rikkomukset jne. ja vielä keksiä totuuden puutteessaan väärät herjaaksi, jos melkein källi käy.

        Mä en koskaan ole raivostunut mistään kolumnista niin paljoa kun Sami Lotinapään Seiskajulkisuuden ylistämisestä Hesarin viikonloppuliitteessä: mun mielestä toimittajiksi EI KUULU IHMISIÄ, JOTKA PÄSSSINPUOLIKKAAT EIVÄT EDES LUKIOTA OLE KÄYNEET, ja itse en arvon Aller, näe mitään arvoa siinä miten kiusaatte viattomia! Saaamiii lötinääälooootila!


    • Karo88

      Itse toimin kaupallisella alalla ja nykyisin saan myytyä aivan helvetin paljon vähemmän, kun alan aina iskemään ja flirttailemaan naisasiakkaiden kanssa. Se menee siihen se aika. Mutta onneksi kukaan ei isossa puljussa huomaa mitään. Olen käynyt treffeilla kerran viikossa, kun en enemäpää viitsi. Kerran flirttailin yhden muijan kanssa, joka kertoi että olen tehnyt samoin vuosi aikaisemmin ja käynyt treffeilläkin! Uskomatonta siis. Helvetin kivaa siis töissä. En viitsi baareissa kulkea muuten kuin kundien kanssa ja silloin on mielessä vaan hauskan pito ja jätkien hörhöilyt. Ei siis naisia saa muuten kuin töissä vonkaamalla.

    • pari47

      Pääsääntöisesti etsimme seuraa parinvaihtokerhon sivuilta.
      Monesti olemme seura saaneet nyös täältä keskustelufoorumilta.

      Iskuri, ja seksitreffit ovat myös hyviä seuranhaku paikkoja.

    • Tmp88

      Kyllähän se oma kumppani voi tulla missä vaan vastaan. Eri asia on sitten osaako siinä tilanteessa toimia... Tänäänkin salilla oli samaan aikaan nätti ja mukavanoloinen (tuli sellainen tunne) nainen. Meinasin kysyä häntä suoraan kahville kun lähdin, mutta en kehdannut... Ehkä törmään häneen vielä joku kerta niin sitten ehkä saan suuni auki. Ja ei kai se haittaa jos ei suostu. Eipä tarvitse sitten ainakaan murehtia ja miettiä olisiko lähtenyt ulos jos olisin kysynyt

    • Nuorempana kaikki naiset sain kovassa humalassa baareista / festareilta.
      Suosittelen kovaa känniä ja härskisti rafloihin ja muihin massa tapahtumiin vonkaamaan. Ei siis sänkyyn pyytele vaan muuten tunkee itsensä naisten sekaan.

      Asiallisesti selvinpäin en saanut ikinä mitään mistään.

      Kauniit ihmiset saa missä vain. Bileissä nuorena huomasi miten olisi ollut seksiseuraa sinkkunaisista bileissä, jos olisi ollut komea naama.

      Isolla kalullakin saa naisia, jos jotenkin vain mukavasti pääsee juoru kiertämään. Itse ei kannata sitä naisille kehua / näytellä. Parasta olisi päästä saunaan naisten kanssa tai jonkun kaadettua niin sitten alkaisi maine kasvaa ja kaatoja tulla itsestään.

      Ruma ujo lihava köyhä mies pieni meisseli. Jos noilla avuilla saa paljon on pelimies.
      Ei vaadi olla mitään pelimies taitoja hyvällä ulkonäöllä ja rahalla.

      Vinkki:
      Eikä kannata niitä iskeä, jotka ovat kovalla meikillä saaneet itsestään hieman tavallista paremman näköiseksi itsensä. Ovat tosi röyhkeitä ajamaan pois ja oikein nauttivat sanoa kovaa ei, että koko baari huomaa "Hei minä sanon tuolle ei."
      Varmaan pelinaisten taktiikka houkutella komeita uroksia luokseen. Olen vaikea saalis kun annan pakkeja?
      Mielummin tosi kauniit ja perusnaiset mukavampia.

    • taas tätä

      Tämä näyttää olevan nykyään joku "pääaihe" lähes joka paikassa. Olisipa mahtava netti jos se saataisiin globaalisti puhtaaksi tästä seuranhaku aiheesta ja mistä lie ongelmasta joka pulpahtaa aina keskusteluihin. Deitti ohjelmat kiellettäisiin teeveestä, tämän aiheen laulut poistettaisiin ja melkein jokainen naistenlehti mitä maa päällään kantaa voitaisiin polttaa, tämä asia olisi keskusteltu. On olemassa parempia aiheita ja siinähän sitä seuraa on kun niistä jutellaan. Haluan tähän näkemykseen jonkin kommentin, eikö muka ole nerokas ajatus?

      • kommentti...,,.,..

        No äläs nyt kun meidän Sami Lotilat haluavat puhua. Ja "Tuksu"- Tukiaiset ja Matti Nykäset tarvitsevat olemassaololleen sentään edes jonkun "kanavan", että missä he edes unelmissaan voisivat kuvitella olevansa puhuttuja kansalaisia, kun Suomi24- semirytsölät vähän johdattelee, eli tämä Suomi24 foorumi on olemassa siksi..

        Kuka noin niiinkuin irl olisi kiinnostunut vaikkapa Tauskista, Ilkka Kanervasta, Hennä Kalinaisesta ja muista bb-kukaan muista nimiä- hörhöistä tai vaikka Tukiaisesta? Suomi24 on!

        Lisäksi he ovat erikoistuneet muunmuassa pedofiilijahtiin, missä syyllisiksi kelpaavat täysin sivullisetkin, koska lukijalta ei kysytä. Perussuomalaisten ylistäminen myös menee kyllä yli ja ämpärin! Itse voin sanoa vain sen, että jos koskaan saan tietää oman nimeni tai kenenkään mun läheisen nimen esiintyneen tällä foorumilla, tavataan oikeudessa.


      • taas tätä
        kommentti...,,.,.. kirjoitti:

        No äläs nyt kun meidän Sami Lotilat haluavat puhua. Ja "Tuksu"- Tukiaiset ja Matti Nykäset tarvitsevat olemassaololleen sentään edes jonkun "kanavan", että missä he edes unelmissaan voisivat kuvitella olevansa puhuttuja kansalaisia, kun Suomi24- semirytsölät vähän johdattelee, eli tämä Suomi24 foorumi on olemassa siksi..

        Kuka noin niiinkuin irl olisi kiinnostunut vaikkapa Tauskista, Ilkka Kanervasta, Hennä Kalinaisesta ja muista bb-kukaan muista nimiä- hörhöistä tai vaikka Tukiaisesta? Suomi24 on!

        Lisäksi he ovat erikoistuneet muunmuassa pedofiilijahtiin, missä syyllisiksi kelpaavat täysin sivullisetkin, koska lukijalta ei kysytä. Perussuomalaisten ylistäminen myös menee kyllä yli ja ämpärin! Itse voin sanoa vain sen, että jos koskaan saan tietää oman nimeni tai kenenkään mun läheisen nimen esiintyneen tällä foorumilla, tavataan oikeudessa.

        Heidän puolustamiseksi voidaan kylläkin sanoa että sehän tietoisesti on juurikin sitä kevyempää hömppäviihdettä jolla kovia kokeneet "normi" kansalaiset saavat helpotusta kuka mihinkin vaivaan. Mutta se että netti ja lähes joka paikka on sitä täynnä on harmillista. Ei minuakaan kiinnosta vakavat aiheet tai älykkö aiheet mutta muutakin keskusteltavaa kun "parisuhde jankutus" on olemassa (onneksi).


      • kommentti...,,.,..
        taas tätä kirjoitti:

        Heidän puolustamiseksi voidaan kylläkin sanoa että sehän tietoisesti on juurikin sitä kevyempää hömppäviihdettä jolla kovia kokeneet "normi" kansalaiset saavat helpotusta kuka mihinkin vaivaan. Mutta se että netti ja lähes joka paikka on sitä täynnä on harmillista. Ei minuakaan kiinnosta vakavat aiheet tai älykkö aiheet mutta muutakin keskusteltavaa kun "parisuhde jankutus" on olemassa (onneksi).

        Nimimerkille "taas tätä": Jos (mikäli?) viittaat esim. Aller- julkaisujen moraaliin, niin sitähän sillä puljulla ei ole yhtään. En oikein jaksa uskoa, että ilman Seitsemän Päivää- lehden tyyppisiä kuvottavia lehtijulkaisuja kukaan nuori tyttö tai poika olisi kiinnostunut esimerkiksi silikonirintojen hankkimisesta siinä määrin kuin monet nuoret nykyisin ovat, että kuvittelisivat pintajulkisuuden tuovan mitään hyvää ja niin poispäin, mutta nämä meidän Suomi24:t pitää "huolta" siitä, että ihmiset ovat fanaattisia ja valmiita teilaamaan heti ihmisiä, jos vaikka Iltalehti tai Seitsemän Päivää- sanovat. Ja minä muutenkaan - anteeksi nyt vain -, en suuremmin tai erityisen korkealle arvosta mitään julkkiksia, jotka saavat elantonsa lehdille haastatteluiden antamisesta ilman mitään muita todellisia merittejä.

        Minua taas kiinnostaisi "älykköaiheet", mutta Suomi24:ssa ei sellaisia keskusteluja ole. Joskus kun jostakin asiasta yrittänyt keskustella, niin yleensä huomaa nopeasti, että vastakeskustelijoiden yleissivistys on niin kapea, ettei mistään mielenkiintoisesta keskustelemisesta edes tulisi mitään. Parisuhteista en koskaan ole ollut kiinnostunut keskustelemaan, tai no... kakstuhattaluvun puolivälissä ehkä parissa kommentissa ( ja toki näin nimettömänä, niinkuin nytkin) ehkä puin eroani, mutta minä en mistään ihmissuhteista Suomi24.ssa suuremmin ole avautunut. Ja mikäli kirjoittaisin kuvilla tai mikäli omaisin rekisteröidyn nimimerkin, kuten jotkut keskustelijat ( en kirjoita), en ikinä kehtaisi suoltaa niitä kommentteja, mitä usein tällä foorumilla näen joidenkin nettitoimijoiden kirjoittavan.

        Minusta se on aika ahdistavaa, että suurinpiirtein rikolliseksi leimataan näissä keskusteluissa ja vain siksi, että kirjoittaa nimettä... Ei ole mikään rikos kirjoittaa Suomi24:n näille julkisille keskustelupalstoille hankkimatta rekisteröityä nimimerkkiä itselleen, koska tän foorumin säännöt on nimettömyyden toistaiseksi sallinut, mutta rikos todennäköisimmin olisi se, että jos vaikkapa joku muinun selkäni takana henkilöisi minut tai jonkun muun viattoman tälle foorumille. Myöskään sähköpostiosoitteita, esimerkiksi, ei saa hankkia nettiin feikkaamismielessä, eikä käsittääkseni edes Suomi24:n säännöt sitä salli vaikka tämä nimetön foorumi onkin, vaan ne joilla on rekisteröity nimimerkki, niillä on lupa käyttää ainoastaan omaa identeettiään ja niiden jotka ovat sattijäseniä, tulee ilmoittaa omat henkilökohtaiset tietonsa ylläpidolle.

        Suomi24:lla on myös vastuu antaa esim. ylläpitäjien oikeuksia vain luotetuille ja tunnistetuille. Usein on raivostuttanut näissä keskusteluissa puolueellinen viestien poistattelupolitiikka.

        Tottakai jos tänne tulee rekisteröitymispakko, lopetan keskustelun tällä foorumilla. Ei nämä keskustelupalstakeskustelut mua niin paljoa kiinnosta, että todellisuudessa haluaisin esimerkiksi sellaisia tietää, että keiden kanssa keskustelen. Pääasia, että asiattomat netttoimijat lopettavat esimerkiksi itseni ja muiden tyystin viattomien ihmisten pelottelemisen keskustelupalstajutuilla ja perättömien väitteiden levittämisen netissä. Eihän netistä perättömyyksiä tietysti kokonaan pois saa, mutta ainakin tämän Suomi24- foorumin voisi kokonaan lakkauttaa, mikäli ylläpito ei valvo keskusteluja ja niissä esitettyjä väitteitä. Ei tavallisia keskustelupalstakeskustelijoita nimettömällä keskustelufoorumilla voida velvoittaa ja vastuuttaa ainakaan siitä, että jos netissä on epärehellisyyttä.


      • taas tätä
        kommentti...,,.,.. kirjoitti:

        Nimimerkille "taas tätä": Jos (mikäli?) viittaat esim. Aller- julkaisujen moraaliin, niin sitähän sillä puljulla ei ole yhtään. En oikein jaksa uskoa, että ilman Seitsemän Päivää- lehden tyyppisiä kuvottavia lehtijulkaisuja kukaan nuori tyttö tai poika olisi kiinnostunut esimerkiksi silikonirintojen hankkimisesta siinä määrin kuin monet nuoret nykyisin ovat, että kuvittelisivat pintajulkisuuden tuovan mitään hyvää ja niin poispäin, mutta nämä meidän Suomi24:t pitää "huolta" siitä, että ihmiset ovat fanaattisia ja valmiita teilaamaan heti ihmisiä, jos vaikka Iltalehti tai Seitsemän Päivää- sanovat. Ja minä muutenkaan - anteeksi nyt vain -, en suuremmin tai erityisen korkealle arvosta mitään julkkiksia, jotka saavat elantonsa lehdille haastatteluiden antamisesta ilman mitään muita todellisia merittejä.

        Minua taas kiinnostaisi "älykköaiheet", mutta Suomi24:ssa ei sellaisia keskusteluja ole. Joskus kun jostakin asiasta yrittänyt keskustella, niin yleensä huomaa nopeasti, että vastakeskustelijoiden yleissivistys on niin kapea, ettei mistään mielenkiintoisesta keskustelemisesta edes tulisi mitään. Parisuhteista en koskaan ole ollut kiinnostunut keskustelemaan, tai no... kakstuhattaluvun puolivälissä ehkä parissa kommentissa ( ja toki näin nimettömänä, niinkuin nytkin) ehkä puin eroani, mutta minä en mistään ihmissuhteista Suomi24.ssa suuremmin ole avautunut. Ja mikäli kirjoittaisin kuvilla tai mikäli omaisin rekisteröidyn nimimerkin, kuten jotkut keskustelijat ( en kirjoita), en ikinä kehtaisi suoltaa niitä kommentteja, mitä usein tällä foorumilla näen joidenkin nettitoimijoiden kirjoittavan.

        Minusta se on aika ahdistavaa, että suurinpiirtein rikolliseksi leimataan näissä keskusteluissa ja vain siksi, että kirjoittaa nimettä... Ei ole mikään rikos kirjoittaa Suomi24:n näille julkisille keskustelupalstoille hankkimatta rekisteröityä nimimerkkiä itselleen, koska tän foorumin säännöt on nimettömyyden toistaiseksi sallinut, mutta rikos todennäköisimmin olisi se, että jos vaikkapa joku muinun selkäni takana henkilöisi minut tai jonkun muun viattoman tälle foorumille. Myöskään sähköpostiosoitteita, esimerkiksi, ei saa hankkia nettiin feikkaamismielessä, eikä käsittääkseni edes Suomi24:n säännöt sitä salli vaikka tämä nimetön foorumi onkin, vaan ne joilla on rekisteröity nimimerkki, niillä on lupa käyttää ainoastaan omaa identeettiään ja niiden jotka ovat sattijäseniä, tulee ilmoittaa omat henkilökohtaiset tietonsa ylläpidolle.

        Suomi24:lla on myös vastuu antaa esim. ylläpitäjien oikeuksia vain luotetuille ja tunnistetuille. Usein on raivostuttanut näissä keskusteluissa puolueellinen viestien poistattelupolitiikka.

        Tottakai jos tänne tulee rekisteröitymispakko, lopetan keskustelun tällä foorumilla. Ei nämä keskustelupalstakeskustelut mua niin paljoa kiinnosta, että todellisuudessa haluaisin esimerkiksi sellaisia tietää, että keiden kanssa keskustelen. Pääasia, että asiattomat netttoimijat lopettavat esimerkiksi itseni ja muiden tyystin viattomien ihmisten pelottelemisen keskustelupalstajutuilla ja perättömien väitteiden levittämisen netissä. Eihän netistä perättömyyksiä tietysti kokonaan pois saa, mutta ainakin tämän Suomi24- foorumin voisi kokonaan lakkauttaa, mikäli ylläpito ei valvo keskusteluja ja niissä esitettyjä väitteitä. Ei tavallisia keskustelupalstakeskustelijoita nimettömällä keskustelufoorumilla voida velvoittaa ja vastuuttaa ainakaan siitä, että jos netissä on epärehellisyyttä.

        Onhan nuo kommenttisi totta mutta itselläni ei ole ihan tuollaista täys säälimätöntä suhtautumista tuohon asiaan ja näihin ihan oikeisiin ihmisiin joista käytit nimitystä " silikonitisssipellet ja muut kuminaamat ". Tosiaankin silti voidaan sanoa että uudet elokuvat ja muu viihde sekä yleinen asenne ihmisillä on pilattu tuolla hömppätyylillä missä millään ei oikeastaan ole mitään väliä kunhan parisuhteesta voidaan keskustella (jatkuvasti 24/7) ja laittaa kuvat facebookkiin ja niihin mainitsemiisi lehtiin. Yleistä välinpitämättömyyttä.


      • kommentti..,,.,.
        taas tätä kirjoitti:

        Onhan nuo kommenttisi totta mutta itselläni ei ole ihan tuollaista täys säälimätöntä suhtautumista tuohon asiaan ja näihin ihan oikeisiin ihmisiin joista käytit nimitystä " silikonitisssipellet ja muut kuminaamat ". Tosiaankin silti voidaan sanoa että uudet elokuvat ja muu viihde sekä yleinen asenne ihmisillä on pilattu tuolla hömppätyylillä missä millään ei oikeastaan ole mitään väliä kunhan parisuhteesta voidaan keskustella (jatkuvasti 24/7) ja laittaa kuvat facebookkiin ja niihin mainitsemiisi lehtiin. Yleistä välinpitämättömyyttä.

        Suosittelisin nimimerkille "taas tätä", että kun nimettä - kuten kaikki kirjoittajat tällä Suomi24- foorumilla - ja lisäksi ilman kuvaa kirjoitat, että olisit hieman selkeämpi verbaalisessa ilmaisussasi. Tällaisessa nimettömässä Suomi24- kirjoittelussa tulee pyrkiä selkeyteen että lukija ymmärtää, mitä kirjoittajat kirjoittavat. En usko, että jos korkeakulttuuria harrastaa, että olisi mihinkään seiskapäivää- julkisuuteen erityisen viehättynyt. Mitä silikonirinnat omaaviin tulee, niin mielestäni minulla on täysi oikeus oll sitä mieltä, etten hyväksy turhia plastiikkakirurgisia kauneusleikkauksia, kuten nuorten terveiden naisten silikonirintoja, koska mielestäni sellaiset "ajattelumallit" ovat peräisin pornoteollisuudesta, missä muka kaikilla naisilla olisi oltavat mahdollisimman isot rinnat ja mielettömän suuret huulet ja muuta. Sairasta, että terveet ihmiset vapaaehtoisesti antavat lääkäreiden suorittaa vaarallisia plastiikkakirurgisia operaaatioita.

        Ja toivon, että facebookista puhuminen lopetetaan minulle: en tunne facebookia, enkä ole sen jäsen, enkä välttämättä siihen koskaan edes liity, mutta sen minä olen näistä kaiken maailman facebookeista ja (epä)sosiaalisista medioista eräänlaisen päätelmän tehnyt, että ne varmasti tekevät entuudestaankin tyhmistä ihmisistä vielä tyhmempiä - mitä nyt julkisuudessa on ollut uutisointia kaiken maailman kärhämistä ja väärinkäsityksistä facebookeissa.

        Ja en tiedä keneksi minua luulet tai vaihtoehtoisesti kenties mahdollisesti väität(?), mutta minä olen sukupuoleltani nainen ja sen verran eettinen, etten pidä siitä mitä Suomi24:ssa silmäni näkevät nimettömällä foorumilla. Minä myöskään en kuulu keskustelunaloituksia laativiin ihmisiin Suomi24:ssa.


      • taas tätä
        kommentti..,,.,. kirjoitti:

        Suosittelisin nimimerkille "taas tätä", että kun nimettä - kuten kaikki kirjoittajat tällä Suomi24- foorumilla - ja lisäksi ilman kuvaa kirjoitat, että olisit hieman selkeämpi verbaalisessa ilmaisussasi. Tällaisessa nimettömässä Suomi24- kirjoittelussa tulee pyrkiä selkeyteen että lukija ymmärtää, mitä kirjoittajat kirjoittavat. En usko, että jos korkeakulttuuria harrastaa, että olisi mihinkään seiskapäivää- julkisuuteen erityisen viehättynyt. Mitä silikonirinnat omaaviin tulee, niin mielestäni minulla on täysi oikeus oll sitä mieltä, etten hyväksy turhia plastiikkakirurgisia kauneusleikkauksia, kuten nuorten terveiden naisten silikonirintoja, koska mielestäni sellaiset "ajattelumallit" ovat peräisin pornoteollisuudesta, missä muka kaikilla naisilla olisi oltavat mahdollisimman isot rinnat ja mielettömän suuret huulet ja muuta. Sairasta, että terveet ihmiset vapaaehtoisesti antavat lääkäreiden suorittaa vaarallisia plastiikkakirurgisia operaaatioita.

        Ja toivon, että facebookista puhuminen lopetetaan minulle: en tunne facebookia, enkä ole sen jäsen, enkä välttämättä siihen koskaan edes liity, mutta sen minä olen näistä kaiken maailman facebookeista ja (epä)sosiaalisista medioista eräänlaisen päätelmän tehnyt, että ne varmasti tekevät entuudestaankin tyhmistä ihmisistä vielä tyhmempiä - mitä nyt julkisuudessa on ollut uutisointia kaiken maailman kärhämistä ja väärinkäsityksistä facebookeissa.

        Ja en tiedä keneksi minua luulet tai vaihtoehtoisesti kenties mahdollisesti väität(?), mutta minä olen sukupuoleltani nainen ja sen verran eettinen, etten pidä siitä mitä Suomi24:ssa silmäni näkevät nimettömällä foorumilla. Minä myöskään en kuulu keskustelunaloituksia laativiin ihmisiin Suomi24:ssa.

        Pyrin jatkuvasti selkeämpään ilmaisuun niin tekstissä kuin myös puheessa, kiitos huomautuksesta vaikka tuo asia olikin jo tiedossa. Ja et varmaan tiedäkkään keneksi minä sinua luulen koska et voi tietää kuka minä olen, jotenpa mistä voisit sitten edes tietää ketä minä ylipäätään tunnen, ja niistä valita ketä minä keneksikin luulen. Minun mielipiteeni silikonirinnoista on myös saman tyylinen. Se operaatio on kauneusleikkaus eikä sellaista tehdä niin sanotusti rumille ihmisille. Jos niiden lopputulos on jollain tapaa kaunis niin luultavasti se johtuu useimmiten siitä että alunperinkin ne olivat kauniit (mutta tietysti pienemmät). Ja jos niistä ei tule hyvät niin tuskin ne alunperinkään olivat. Poikkeuksiakin varmaan on.


    • heipähei <3

      kokeilkaa käydä randomi nimisessä chatissa keskustelemassa, minäkin löysin ihan vahingossa sieltä sen oikean jonka ajatukset kohtasivat omieni kanssa:) jos et löydä elämäsi kumppania niin ainakin uusia kavereita löytyy. C: onnea rakkaansa etsijöille!

      • taas tätä

        Sekin on sinänsä hyvä että löysitte eikä teitä siitä voi syyttää mutta olette osa tätä ongelmaa mitä yritin tuoda esiin. Netti ja keskustelut ylipäätään puhtaaksi ja tuollaiset asiat ja etsinnät jonnekkin minne ne kuuluvat.


    • ...

      Kyllähän minäkin joskus kymmenisen vuotta sitten pidin nettitreffejä epätoivoisten tapana luoda ihmissuhdetta, mutta mutta..
      ikää alkaa olla sen verran, ettei jaksa/viitsi pyöriä aktiivisesti baareissa. Lisäksi asuin paikkakunnalla, jossa kaikki tunsivat toisensa paremmin kuin hyvin.
      Viime keväänä ajattelin pistää ilmoituksen nettiin (ei Suomi24)& toivoin parasta.. Parin viikon kuluttua oli ekat treffit, tämän jälkeen tapailimme muutaman kerran ennen kuin muutin hänen luokseen ja kokeilimme yhdessäasumista. Tämä sujui niin hyvin, että kihlauduimme vuoden alussa ja sovimme hääpäivämme. Olemme olleet nyt naimisissa kuukauden verran. Olen mahdottoman kiitollinen kyseiselle nettisivustolle, löysin vastinkappaleeni

      • Helppo arvaus

        Anna kun arvaan...olet nainen.


      • ...
        Helppo arvaus kirjoitti:

        Anna kun arvaan...olet nainen.

        ..ja entä sitten?


      • taas tätä
        ... kirjoitti:

        ..ja entä sitten?

        Tähän väliin haluan vaan sanoa että huono asenne "..ja entä sitten?" Voisithan vain ilmaista että olet. Mietippäs sitä


      • kommentti...,,.,..

        Mä olen aina nauranut sille, kun tämä sairas sivusto Suomi24 mainosti joitakin rakkaustarinoita palstoillaan, tyyliin " hei me tapasimme netissä steffel ja minä ja nyt ollaan tässä niinkun naimisissa ja naama niinkun Suomi24:ssa teille hei tuntemattomillekin tsirp tsirp, kun me tykätään tästä julkisuudesta..." Luultavasti naurettavampia olisivat korkeintaan ne imbesillit, jotka menee telkkarin tositeevee- hääohjelmiin, silikonitisssipellet ja muut kuminaamat yritykset ulosotossa... Tälläkin foorumilla olen törmännyt idiootteihin: muistaakseni vuonna 2005 (?) vai mitä se oli, niin tällä talipääfoorumilla oli joku Miss palsta tai no anyway joku kilpailu mihin pällit tunki naamoja, ja sitten yhdellä palstalla oli joku palllinaamanainen jatkuvasti pilkkaamassa minua - ulkonäöltään sellainen rikollisen näköinen nainen, halvat vaatteet ja epärehellinen olemus.


      • ...
        taas tätä kirjoitti:

        Tähän väliin haluan vaan sanoa että huono asenne "..ja entä sitten?" Voisithan vain ilmaista että olet. Mietippäs sitä

        Ehkäpä mielestäsi huono asenne, mutta mitä tekemistä sukupuolella on tässä asiassa? Olen nainen, aviokumppanini on mies. Löysimme toisemme netin treffipalvelun kautta. Olemme molemmat mahdottoman onnellisia yhdessä.


      • taas tätä
        kommentti...,,.,.. kirjoitti:

        Mä olen aina nauranut sille, kun tämä sairas sivusto Suomi24 mainosti joitakin rakkaustarinoita palstoillaan, tyyliin " hei me tapasimme netissä steffel ja minä ja nyt ollaan tässä niinkun naimisissa ja naama niinkun Suomi24:ssa teille hei tuntemattomillekin tsirp tsirp, kun me tykätään tästä julkisuudesta..." Luultavasti naurettavampia olisivat korkeintaan ne imbesillit, jotka menee telkkarin tositeevee- hääohjelmiin, silikonitisssipellet ja muut kuminaamat yritykset ulosotossa... Tälläkin foorumilla olen törmännyt idiootteihin: muistaakseni vuonna 2005 (?) vai mitä se oli, niin tällä talipääfoorumilla oli joku Miss palsta tai no anyway joku kilpailu mihin pällit tunki naamoja, ja sitten yhdellä palstalla oli joku palllinaamanainen jatkuvasti pilkkaamassa minua - ulkonäöltään sellainen rikollisen näköinen nainen, halvat vaatteet ja epärehellinen olemus.

        Olet hyvinkin samoilla linjoilla kuin itsekin olen tässä asiassa. On tosin täysin tarpeetonta haukkua lyttyyn ihmisiä noin. Tiedän että todellisessa live elämässä tuolla käytöksellä saat nuo kyseisen tyyppiset henkilöt vain menemään pois ja itsesi näyttämään häiriköltä ja todellisuudessahan he ovat varsin harmittomia. Mutta kyllä, netti, tv, radio jne... ovat jokseenkin täynnä tuota itseään toistavaa aihetta. Harmitonta kyllä, mutta suhteellisen rasittavaa kun ottaa huomioon että muutakin on olemassa.


      • taas tätä
        ... kirjoitti:

        Ehkäpä mielestäsi huono asenne, mutta mitä tekemistä sukupuolella on tässä asiassa? Olen nainen, aviokumppanini on mies. Löysimme toisemme netin treffipalvelun kautta. Olemme molemmat mahdottoman onnellisia yhdessä.

        En tiedä mitä tekemistä sukupuolella on siinä asiassa, eihän siitä ollut kyse. Mutta sinun mielestäsi hän kysyi juurikin tuota, oletko nainen? onko aviokumppanisi mies? oletteko mahdottoman onnellisia? Tiedän kyllä hyvin että kysyit siksi että halusit tietää hänen motiivejaan kysymykseen ja siksi halusit pelkän (esim. olen) vastauksen lisäksi kirjoittaa " ..ja entä sitten? "


      • Helppo arvaus
        ... kirjoitti:

        ..ja entä sitten?

        Aioin kysyä että miten pitkään miehesi nettitreffasi ennen kuin tapasi sinut?

        Koska ei kannata kiitellä nettisivustoa jos kyse on ihan puhtaasta tuurista.

        Pointtini on se että jos olet nainen niin mahdollisuutesi löytää seuraa on tuolta itseasiassa aika hyvät, miehelle taas ei.


      • Helppo arvaus
        Helppo arvaus kirjoitti:

        Aioin kysyä että miten pitkään miehesi nettitreffasi ennen kuin tapasi sinut?

        Koska ei kannata kiitellä nettisivustoa jos kyse on ihan puhtaasta tuurista.

        Pointtini on se että jos olet nainen niin mahdollisuutesi löytää seuraa on tuolta itseasiassa aika hyvät, miehelle taas ei.

        Ja pliiiiiiiiiiiiiiiiiis.......

        ei tähän sitten sitä juttua että kun yksi nainen ja yksi mies löysivät toisensa niin tuli "tasapeli".

        Koska netistä miehen on paljon vaikeampi löytää seuraa (ellei mahdoton) kuin naisen.

        Sen vuoksi se ei ole sama asia.


      • kommentti...,.,..
        taas tätä kirjoitti:

        Olet hyvinkin samoilla linjoilla kuin itsekin olen tässä asiassa. On tosin täysin tarpeetonta haukkua lyttyyn ihmisiä noin. Tiedän että todellisessa live elämässä tuolla käytöksellä saat nuo kyseisen tyyppiset henkilöt vain menemään pois ja itsesi näyttämään häiriköltä ja todellisuudessahan he ovat varsin harmittomia. Mutta kyllä, netti, tv, radio jne... ovat jokseenkin täynnä tuota itseään toistavaa aihetta. Harmitonta kyllä, mutta suhteellisen rasittavaa kun ottaa huomioon että muutakin on olemassa.

        Harmitonta minuun kohdistunut kiusaaminen tällä Suomi24- foorumilla ei ole ollut. Olen yhteensä muistaakseni noin neljä kertaa laatinut aloituksen - jokaiseen sain vertauskuvallisesti kilometrin verran solvauksia. Eräällä tämän samaisen Suomi24:n palstalla palstavakkarit pilkkasi minua ihan työkseen: itse tietysti en tiennyt miksi, kun en koskaan ole tiennyt keiden kanssa tässä keskustelen. Poliisi- ilmoitusta olen alkanut harkita siinä vaiheessa, kun joissakin ketjuissa on ollut takavuosien puolituttujen naamoja ja samoissa ketjuissa minua kirjoittajia tutnematonta uhkailtu ja peloteltu, että muka haluaisin "pahaa" omalle lähipiirilleni - käsitykseni mukaan kukaan ei tunne minua tällä foorumilla!

        Kaikkein ahdistavinta on ollut, kun palstakiusaajat ovat halunneet leimata minut hulluksi, väittäneet minua muka esimerkiksi seksuaalisesti hyväksikäytetyn TÄSSÄ NETISSÄ paskapuheilla ja että kehtaavat puhutella minua.

        Minusta Suomi24:ssa häiriköivissä ei ole mitään harmitonta. Hehän mustaavat maineita, jos käyttävät identiteettejä! Itselläni ei ole Suomi24:n profiilia, enkä todellakaan hankkisikaan, vaan olen varoitellut, että jos koskaan saan selville kenenkään ahdistelevan ja loukkaavan viattomien läheisteni kunniaa, tavataan oikeudessa! Ja en puhu paskaperseistä, jotka joka tapauksessa ovat oikeusölaioksen riesana koko ajan, vaan sivistyskansalaisista, joita ulkopuoliset alkaa ahdistella netissä, jos systemaattista mustamaalaus!


      • ...
        Helppo arvaus kirjoitti:

        Ja pliiiiiiiiiiiiiiiiiis.......

        ei tähän sitten sitä juttua että kun yksi nainen ja yksi mies löysivät toisensa niin tuli "tasapeli".

        Koska netistä miehen on paljon vaikeampi löytää seuraa (ellei mahdoton) kuin naisen.

        Sen vuoksi se ei ole sama asia.

        Anteeksi kärkevät kommenttini eilisiltana, minua vain ihmetytti tuo sukupuoliasia. Mieheni (kuten myös minä) olimme nettitreffanneet jonkin verran tätä ennen. Meille kävi hyvä tuuri kun tapasimme, mutta niinhän se on muutenkin elämässä. Netti on siinä mielessä hyvä tutustumiskanava, että pystyy vaihtamaan ajatuksia ennen tapaamista. Tämä edellyttää kuitenkin, että molemmat ovat täysillä mukana&HALUAVAT SITOUTUA. Turhan länkytys tyyliin "paas kattoen ny" on mielestäni ala-arvoista.


      • taas tätä
        ... kirjoitti:

        Anteeksi kärkevät kommenttini eilisiltana, minua vain ihmetytti tuo sukupuoliasia. Mieheni (kuten myös minä) olimme nettitreffanneet jonkin verran tätä ennen. Meille kävi hyvä tuuri kun tapasimme, mutta niinhän se on muutenkin elämässä. Netti on siinä mielessä hyvä tutustumiskanava, että pystyy vaihtamaan ajatuksia ennen tapaamista. Tämä edellyttää kuitenkin, että molemmat ovat täysillä mukana&HALUAVAT SITOUTUA. Turhan länkytys tyyliin "paas kattoen ny" on mielestäni ala-arvoista.

        Tämä asia on minulle lähinnä sitä että se teevee, elokuvat ja netti jne... josta minä ennen pidin ovat nykyään täysin pilalla tämän todellisesti ala-arvoisen parisuhde viihteen vuoksi. Ja et sinä sitä ymmärrä mutta tämä asia on paljon suurempi kuin vain pelkästä huonosta viihteestä ja p**koista keskusteluista valittamista (tai huomauttamista). Ja kerronpahan vielä senkin että sinunkin kommenteissa se näkyy jo "pystyy vaihtamaan ajatuksia ennen tapaamista". Yrität pyrkiä sellaiseen maailmaan jossa asiat eivät tapahdu spontaanisti vaan kaikki on harkittua ja ennalta laskelmoitua varman päälle. Ymmärräthän varmaan että se ei ole todellisuudessa mahdollista ja vaikka sinun mielestä spontaani elämä onkin ala-arvoista niin se on kuitenkin sitä oikeaa elämää salattujen elämien rinnalla.


      • hyväsikäytetty

        ja nettitreffipaikka oli siis??


      • ...
        taas tätä kirjoitti:

        Tämä asia on minulle lähinnä sitä että se teevee, elokuvat ja netti jne... josta minä ennen pidin ovat nykyään täysin pilalla tämän todellisesti ala-arvoisen parisuhde viihteen vuoksi. Ja et sinä sitä ymmärrä mutta tämä asia on paljon suurempi kuin vain pelkästä huonosta viihteestä ja p**koista keskusteluista valittamista (tai huomauttamista). Ja kerronpahan vielä senkin että sinunkin kommenteissa se näkyy jo "pystyy vaihtamaan ajatuksia ennen tapaamista". Yrität pyrkiä sellaiseen maailmaan jossa asiat eivät tapahdu spontaanisti vaan kaikki on harkittua ja ennalta laskelmoitua varman päälle. Ymmärräthän varmaan että se ei ole todellisuudessa mahdollista ja vaikka sinun mielestä spontaani elämä onkin ala-arvoista niin se on kuitenkin sitä oikeaa elämää salattujen elämien rinnalla.

        saako kysyä, miksi olet noin pohdiskeleva? En oikein tahdo pysyä ajatustesi mukana. Et muuten ole ensimmäinen, joka on sanonut minua laskelmoivaksi -mistähän johtuu? Lisäksi minua huvittaa, kun kyseenalaistat järjenjuoksuani -mieleeni tuli vanha sanonta "siitä puhe mistä puute" :) Suukkoja Sinulle.


    • pari-50

      Kyllä me seuraa haemme parinvaihtokerhon sivuilta.

      Myös täältä keskustelufoorumilta olemme muutaman parin tavanneet.......

      • kommentti...,,.,..,.

        Netissä vai livesssä?!! Jos mustamaalaat ainoastaan netihörhöyttäsi ja sairauttasi, voin ymmärtää, mutta mä vetäisin revakarvasta pitkin permantoa akan puikulaa, joka harrastaa MIEHEN KANSSA seksitreftejä. Linnaan ja revat paljaaksi torille niille! Mun tuntemissani ei ole pervoja ja Suomi24- kiusaaminen liityy yleensä rahaan.... Haisee todella pahasti kiusaamiselta! Miksi tuollaista asiaa ei voi ilmoittaa muualla, kuin Suomi24:n ylläpidon laatimassa aloituksessa? Ketä kiusaataan - oikein jotakin pariskuntaa, niinkö?


    • molluska

      80- 90 luvulla vaan mentiin ja oltiin, siinä ne deitit sit tuli ja meni, ei mitään ihme säätöö .. elettiin vaan, ilman nettii ja kännyköitä ; )

      • taas tätä

        Netti, kännykät ja kaikki muu kehitys on hyviä asioita mutta niitä käytetään nykyään huonosti ja tylsiin asioihin. Tulee mieleen uusi rakennus tai vaikka linja-auto joka on täynnä spraymaalia. Eikä! ole tarvetta myöskään liioitella sitten taas täysin päinvastaiseen steriiliin vaihtoehtoon. Kysymys oli aiheesta. Tuo sinun kuvailemasi maailma kuulosti mahtavalta.


    • PolyAm

      iskuri.net ja deitti.net on ihan ok. OKCupid varsinkin auttaa löytämään samanhenkistä seuraa. Suomi24:n treffipalsta on sitten täynnä naisia, joilla vaan hääkellot kumisee korvissa, noissa muissa löytyy järkevämpää väkeä.. tosin ei paljoa sielläkään. Livemaailmassa seuran haku on hankalaa, kun eihän siitä toisesta näe kuin ulkokuoren. Nettideiteissä sentään hiukan saa ajatusmaailmaa haarukoitua samalla mallille.

      • Joku

        www.worldcruise12.blogspot.com


    • 600 turhaa viestiä

      Se on ihan sama mistä etsit.

      Naiset on joka paikassa samoja: eli mänttejä.
      Ne on niin hienoja etteivät viitsi edes vastata, jos mies ei täytyä vähintään 150% vaatimuksista.
      Naiset vielä valehtelevat sivuillaan säännöllisesti (eivät edes itse tajua)

      Kelpaa ainoastaan ja vaan: miljonääri ja prinssi.
      Mistään he eivät voi tinkiä.
      Paljonko rahaa nainen tarvitsee?

      Älkää miehet maksako yhteenkään treffisivustolle.
      Naiset ovta turmelleet ne kaikki. Ei niistä mitään irtoa.

    • ajatuksiamiehen

      Muodostat niitä kontakteja. Lähtökohtaisesti tutustut ihmisiin ystävinä. Ole salaperäinen, niin sinusta kiinnostutaan. Itsevarmuus on meillä miehillä avainsana.

      Ainakin itellä toimii. Ja hemmettiin sellanen ajattelutapa että ei mulle koskaan mitään tapahdu. Mars heittäytymään hetkeen ja jos nainen ei sulle lämpene, se on hänen menetyksensä koska niin komea mies ku sinä ei kelvannut.

      Eikä tuollanen ajattelutapa ole mitään tekemistä sen kanssa että olis mulkku. Huumorilla katsokaas. Ei liian tosissaan vaan pilke silmäkulmassa.

      Ja jos löytyy se henkilö joka tuntuu juuri oikealta sulle, muista ettet yritä takertua häneen. Jos oot hyvä tyyppi, hän ottaa suhun vielä yhteyttä.

    • ylläpidollekommentti

      No sanon nyt vaan vielä teille rikollinen Suomi24- foorumi, että eikö teillä ole silmiä päässänne, mitä paskaa teidän saittinne on täynnä? Aika halpamaista, että ylläpito itse laatii tuollaisia avauksia... Luulisi, että pitäisi käyttää nimeä, jos edustaa ylläpitoa.

      Pahoittelen, jos vahingossa loukkasin nimimerkki "peksu-90":a kommentissani : erehdyin luultavasti henkilöstä, eikä noista pikkiriikkisistä kuvista mitään selvää saa (enkä tunne mitään "peksuja") - ihmettelen vaan, että millaiset ihmiset kehtaavat käyttää vielä kuviakin, jos kirjoitukset ovat asiattomia. Enkä vain koskaan ole saanut foorumiltanne Suomi24 yhtäkään asiallista kommenttia vastineeksi asiallisiin järkeviin nimettömän viesteihini, vaan perässäni on suorastaan roikuttu keskustelusta toiseen herjaamassa tässä Suomi24:ssa, vaikkei minulla olle edes omaa nimimerkkiä, enkä siten ole henkilönä tällä foorumilla esiintynyt. Tällaisen "keskustelufoorumin" on pakko olla sairas foorumi, missä nimettömästi ihmiset ainoastaan solvaavat. Itse en koskaan ole kuulunut saittinne jäseniin, eikä kuulu kukaan minun tuntemani.

      Minkä takia tämän nimettömän foorumin kirjoittajat eivät ymmärrä edes sitä, että jos keskustelupalstan nimi on "Sinkut", ei tälle palstalle tule postata kommentteja seksistä, koska ihmiset jotka eivät seksipalstoja harrasta, eivät halua nähdä seksuaalisia viestejä? Ylläpitoko nuo seksiviestitkin laatii väärille keskustelupalstoille?

      Olipas mauton aloitus ylläpidolta!

    • Asian vierestä

      Tämä ei ole suoranaisesti vastaus mihinkään edellämainittuihin kysymyksiin, mutta sanompa mielipiteeni.
      Jos menen baariin etsimään sitä ihan oikeeta pitkäaikaista suhdetta, niin se tuntuu melko toivottomalata
      Lähes kaikki siellä on toisilleen tuttuja, tai puolituttuja ja siihen porukaan on vaikea päässtä mukaan.
      Hieman ennen paikan sulkeutumista, lähes kaikki tietää, kuka lähti kenenkinkanssa.
      Suorastaan yököttää.
      60-70 luvulla tanssipaikka oli se ainoa oikea seuranhakupaikka, eikä sen oikean kaverin löytäminen 1000 sien. joukosta ollut aina niin helppoa.
      Selvinpäin tehty ystävyys oli sitä jotakin.
      Kännissä räpeltämin tuo vain pahanolontunteen.

    • One man ------------

      Olin pitkään epätoivoinen, sillä halusin jonkun jota helliä ja pitää kainalossa. Halusin rakastaa jotakuta ''sillä'' tavalla. Eräänä päivänä tapasin jumalattoman ihanan ihmisen ja tutustuimme ja olemme nyt yhdessä

    • Tohtori P.

      Suomen Tietotoimiston puolesta teen Gallubs.kyselyä ja kunnioittavasti pyydän teitä vastaamaan seuraavaan kysymykseen:
      Minkä ikäinen olitte, kun saitte ensimmäisen kerran kyrrpää perrsereikäänne?

      Asiallisista vastauksistanne kiittäen
      Tohtori P.

    • experienced

      En oikeastaan etsi enään seuraa mistään. Huomasin että oon ollu aika huono valinnoissani naisten kanssa. Aina valinnut ulkonäön perusteella, jossain kohtaa persoonat lyö päät yhteen ja homma kusee.

      Nykyään tutustun kyllä uusiin ihmisiin aina kun mahdollista mutta en odota mitään. Haluan naisen joka haluaa mut ja joka näyttää sen, ketä kiinnostaa muutkin asiat kun Salatut Elämät eikä missään nimessä minkään sortin uskovainen. Challenge accepted!

    • 7728728

      En etsi. Olen jo luovuttanut. Ikää 41v.

    • nalle puh

      Jaksan aina hämmästyä sitä miten nämä kesksustelut karkaa totaalisesti käsistä ja kuinka paljon pahantahtoisia ihmisiä on maailmassa. Minkä takia mistään asiasta ei ole mahdollsta keskustella asiallisesti? Jos asiaan ei ole mitään sanottavaa voi vastata johonkin muuhun keskusteluun tai olla kokonaan vastaamatta. Kuinka monelle tulee oikeasti hyvä mieli toisten lyttäämisetä ja asiattomien kommenttien esittämisestä?
      Mitä taas tulee tähän keskustelun aiheeseen niin jotenkin tulee aina sellainen vaikutelma että miehillä on vankka usko siihen että vain he voivat olla ujoja, tai sitten se johtuu vaan tästä melko uudesta ilmiöstä että oletetaan kaikkien naisten olevan rohkeita ja aktiivisia ja valmiita viemään halumansa miehen vaikka suunnillen väkisin. Eiköhän totuus kuitenkin ole edellen se, että molemmissa on ujoja ja sosiaalisesti estyneempiä ihmisiä, joiden on yhtä vaikea mennä juttelemaan sen mielenkiintoisen ihmisen kanssa vaikka siellä baarussa. Lisäksi hämmästyttää se, että nykyään kun ujous tuntuu olevan kaikenkaikkiaan lähes vammaksi tulkittava tila, se vielä mielellään yhdistetään jopa ulkonäköön, yleensä siis kielteisessä mielessä. Todellisuudessa tietenkään luonteenpiirteillä ja ulkonäöllä ei ole yhteyttä. Lisäksi ihmisen ei tarvitse olla epätoivoinen etsiessään jotain, tai odottavansa että joku tulisi vastaan, varsinkaan jos ei etsi hampaat irvessä asenteella: nyt on pakko löytää joku. Ei ole virhe sen enempää etsiä kuin olla etsimättä, vaikka epäilenkin että se parin löytämis vietti lienee on kuitenkin kirjoitettu useimpien ihmisten DNA:han. Onnea kullekin valitsemallaan tiellä, ja jos me ihmiset oltaisiin hiukan armolllisempia toisillemme niin uskon että jokainen voisi olla hiukan rohkeampia ja se oikeakin olisi silloin helpompi löytää.

      • kommenttia vähän,

        Nimimerkille "nalle puh": no minun osaltani ovat keskustelut Suomi24:ssa siksi joskus karanneet ehkäpä asiattomiinkin kommentteihin, kun minä nyt vaan _en kertakaikkiaan usko_, että jos näen tällaisella Suomi24:n tyyppisellä keskustelupalstalla esimerkiksi kuvilla esiintyviä ihmisiä jotka kirjoittelevat silkkoja asiattomuuksia, että siinä olisi asialliset nettitoimijat kyseessä. :( Sitäkään en käsitä, että miksi Suomi24 julkaisee etusivulle nostamissaan keskusteluissa esimerkiksi pahansuopaisia tarinoita.

        Eikö tällä Suomi foorumilla sitten edes ole asiallisia keskustelunavauksia, jos etusivulle pitää nostaa asiattomuudet ja kuka ylläpitäjien oikeudet omaava sijoittelee asiattomia aloituksia foorumin etusivulle? En ikinä ole nähnyt Suomi24:n etusivulla asiallisista avausta, tai no lievennän - ehkä pari kertaa, mutta hyvin harvoin. Esimerkiksi tämän ketjun avauksen kohdalla silmiini pisti, kuinka etusivun tekstissä annettiin sellainen käsitys, että ikäänkuin kuin kaikki sinkku- ihmiset olisivat joitakin parin "metsästäjiä" ja epätoivoisia luusereita. Jo se on törkeää, että kun tulee tällaiseen ketjuun sanomaan jotakin, niin Suomi24:n ylläpito määrittää, että millainen muka olisit - jos ymmärrät mitä tarkoitan.

        Juu ulkonäöstä ei ole oikeutta arvostella ja se on törkeää. Siinä olet oikeassa. Minä pyydän vielä kerran anteeksi nimimerkki "peksu-90":ta tässä aiempaa kommenttiani ketjussa ( en tunne kirjoittajaa), koska mikäli ja todella jos joku henkilö todella käyttää omaa kuvaansa tällaisessa paikassa kuin tämä Suomi24 ja jos on niin rohkea, ei minulla nimettömällä ole mitään oikeutta ulista nimettömän kommenttejani ulkonäöstä. Olen nyt vaan tällainen vähän jo vanhempi nainen ja nuoressa keski-iässä, joten ihmettelen usein kaksikymppisten nuorten miesten esim. hiusmuotia.

        Minä ainakin olen ollut usein ystävällinen Suomi24:ssa monissa monissa kommenteissani ja saanut osakseni vain v- ttuilua näissä keskusteluissa. Se tekee kyyniseksi, anteeksi. En myöskään koskaan luota siihen, että netissä kaikki olisi sitä, miltä äkkiseltään voisi näyttää. En ole Suomi24- saitin jäsen, nettideittailusta en tiedä mitään, enkä olisi tullut tähän keskusteluun, jollei se olisi etusivulla. Seuranhaku ei kiinnosta minua.

        Ps. Se sitten on tai olisi muuten jo äärimmäisen asiatonta, mikäli foorumilla on tai olisi nettitoimijoita, jotka eivät esiinny omilla identiteeteillään.


    • j k

      en odota enkäetsi

    • kulikulikuli

      Sanon että baarista..paras paikka löytää.Ekana iltanan on jo sa...nan hauskaa ja sitten vasta hauskuus jatkuukin seks..suhteen merkeissä ja sit jo aletaankin olemaan yhdessä ennen kuin huomataankaan.Itse en voisi kuvitella hakevani netistä tai työpaikalta kumppania.

    • kohtaloko48

      olen rukoillut, kauan.
      t. 48v. ikäneito

      • Go for it baby

        Ikäneidolle terkkuja, että välillä kannattaa toimia ja jättää rukoilu vähemmälle. :)


      • Go for it baby

        Ikäneidolle terkkuja, että välillä kannattaa toimia ja jättää rukoilu vähemmälle. :)


    • margaret.parrish

      Kait mä ootan että prinssi tulee valkosella ratsulla hakemaan....

      En etsi kun en uskalla. Mä olen joku ihmeen ongelma-magneetti ja alkuhuuman jälkeen paljastuu että tyyppi on ihan jotain muuta kuin olla piti.

      Eikä juuri eronneena oikein haluakaan ainakaan sitoutua, vaikka syliin on kova kaipuu :'(

      Mutta ainakaan kapakasta en kumppania etsisi, kait sitten harrastusten parista (vaikka hevosmiehet on tunnetusti täysiä sikoja ja koiramiehet hitlereitä) , tiedä vaikka niistä joku normi-ihminen löytyisi, tai ihan jostain arkipäiväisestä tilanteesta. Itse en uskaltaisi aloitetta tehdä enkä kiinnostusta osoittaa, joten kait mä pysyn loppuikäni yksinäisenä, ellei joku osaa tulla kotoa hakemaan.

      Ihan naurettavaa tekstiä multa :(

    • Yhhyyy

      En ymmärrä, miksi täällä jotkut vetään hernettä nenään tästä gallupista? Onko niin arka aihe, että siitä ei voi keskustella. Ihan hyvä, että puhutaan. Maa täynnä yksinäisiä, epävarmoja ja katkeria ihmisiä. Surullista.

    • 2+12

      Eihän tuolta iskurista mitään löydä kun ei naiset edes vastaa ollenkaan. Muka hyvä seuranhakusivu ja hah!

    • S24yHdynNästäPitävä

      Kyllä meillä miehillä on vaikeaa. Läheisin paikka tämän kyselyn kannalta on toi s24 chatti. monia suhteita ja seksiin johtaneita juttuja olen saanut.

      Ihmeen vaikeita aikojakin voi olla.Joskus voi olla monta viikkoakin että ei saa yhtään liveseuraa. Vaikka kuinka juttelis naisen kaa mukavia ja olsi mukava, ni jostain syystä naiset sitten usein häippäävät tai torjuvat.

      Noh, jotkut sitten lämpenee,ja jos ei ole hyväksikäyttäjä nainen (ei vingu ilmaista ruokaa tai vaadi tarjoomaan mitään), niin yleensä sovin tapaamisen.

      Tottakai aina suutelu,läheisyys ja miksei seksikin ole mielessä. Tässäkin asiassa naiset ovat usein jarruna.

      Ja jotkut naiset haukkuvat vonkaajiksi.Jotkut eivät kelpuuta mua,mutta varamsit ovat yhdynnässä tänäkin kalenteri vuonna jonkun miehen kaa.

      Kyllä mä ainakin yritän,ja yhtyisin tosi paljon enemmän eri naisten kaa jso vaan eivät olisi jarruna.

      Se SOKKOTREFFIT palsta oli hyvä. Missä kaksi tuntematonta meni chattiin ja pääsi tutustuu ihan kahden kesken. Osa oli feikkejä,osa varmaan miehiä,osa antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa.Osa vaan nautti hyomiosta ja oli oma mies nusasemiseen.

      MUTTA kyllä sieltä sitten ainakin kerta kahteen viikkoon hyvällä säkällä sai seksuaaliseen kanssakäymiseen johtaneen tuttavuuden.

      Baareissa en käy, ku seksistä saa paremmat kiksit kuin viinasta. Tosin moni nainen tarttee ja himoaa sitä viinaa, ja ei ole valmis antamaan ilman humalaa. Naiset vaan tarttee sitä viinaa että antais ekana iltana.

      Sitten ainahan on Viro,jossa viidelläkympillä saa.....vaikka makkaraa Sadamarketin tiskiltä, ehkä muutakin lihaa ? ;)

    • Abro2

      Ehkä kokeilun arvoinen?

      http://treffichat.nettihotelli.org/chat.htm

    • En etsi aktiivisesti yhtään mistään. Minulla on kuitenkin nettideittiprofiili, jonka kautta käyn välillä treffeillä.
      En usko että kumppani löytyy metsästämällä, sopiva osuu kohdalle jos osuu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      304
      3441
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      242
      1891
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      95
      1392
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1223
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      966
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe