Kuka vain keskustelukykyinen mies jolla on minimaaliset ulkonäkövaatimukset saa naisseuraa, paitsi jos:
-naama on jatkuvasti norsunvituilla
-käyttäytyy vittumaisesti
-käyttäytyy friikkimäisesti
-kasvot ovat vitun näköiset
-ei osaa ottaa iloa irti mistään
-ei tee minkäänlaisia aloitteitta missään, tai edes näyttäydy kodin ulkopuolella
Miehellä joka pystyy keskustelemaan naisten kanssa, ja jolla on asioista jotain sanottavaa, on hyvät oltavat.
Tästä alempana ovat psyykkiset AT-miehet (estyneet, epäsosiaaliset, hyvin ujot), ja kaikista alimpana ovat ihmiset jotka ovat niin syrjäytyneet normaaleista asioista, etteivät kykene tuottamaan yhtä lausetta enempää sanottavaa vaikka löytyisi pokkaa mennä iskemään kauneimpia naisia.
Lord Boredom on
72
1982
Vastaukset
- Hämärän rajoilta
Ymmärrän kyllä ihmetyksesi Lordin kohtalosta, jota itsekin olen hämmästellyt: kuitenkin kyse on älykkäästä, korkeasti koulutetusta ja ainakin kuvien perusteella varsin karskin äijämäisen näköisestä (ihan totta! Vaikka varmasti tätä käytkin oitis kiistämään, kun paikalle ehdit) tyypistä. Ja vaikka en häntä livenä ole tavannutkaan, olettaisin ettei hän ole sen enempää hissukka kuin hapannaamakaan.
Joskus olen ajatellut, että tapaus L.B. voisi olla omasta näkökulmastani masentavakin. Onhan kyseinen henkilö suunnilleen kaikessa valovuosia minua edellä, eikä häntäkään onnista. Olettaisin kuitenkin, että kyse ei niinkään ole siitä, miten koulutettu ja hyvätuloinen ja mukava ja tyylitajuinen ja niin edelleen olet, vaan siitä salaperäisestä "kemiasta", josta paljon puhutaan. Tuo kemia, joka on ilmeisen esoteerinen ja metafyysinen ilmiö, määrittelee kenestä tulee pelkkä kaveri ja kenestä jotakin muuta. Joillakin ihmisillä ei vain ole tätä seksuaalista karismaa, eikä siinä auta sen enempää äly, huulenheitto kuin lihaksetkaan (raha saattaa auttaa, mutta vain silloin kun sitä on älyttömästi). Eräs ATM-peruskysymyksistä onkin, voiko tuota karismaa kehittää, vai mennäänkö syntymässä saaduilla korteilla loppuun asti. - Lord_Boredom
En nyt ihan ymmärrä tätä syytöstä - en ole puhunut minimaalisista ulkonäkövaatimuksista, paitsi jos ymmärrämme "minimaalisen" jotenkin eri tavalla. Tässä yhteydessä ymmärrän "minimaalisen" siten, että ulkonäkövaatimuksia ei ole ollenkaan. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jopa ATM:illa on joitain vaatimuksia ulkonäön suhteen, ja se taas nollaa kaikki mahdollisuudet, vaikka ATM ei täyttäisi yhtään luettelemasi listan kohtaa.
Kyse on siis siitä, mitä toveri Rajoilta tuossa ylempänä selittää; ATM:n pahin ongelma on se, jota on hankala korjatakaan - karisma eli kemia puuttuu. Kemia korjaa kyllä luettelemiasi puutteita reilusti, ja tällöin ainoastaan "psyykkiset AT-miehet" (onko ko. nimitys muidenkin mielestä jotenkin kankea?) jäävät pahaan tilanteeseen, kun he eivät pääse edes tekemään kemiallisia kokeita, paitsi korkeintaan silloin, kun sitä ei totisesti ole.
Valitettavasti joudun vetäytymään muutamiksi päiviksi pois täältä, enkä pysty vastaamaan jatkosyytöksiin. Niin ettei tarvitse kuvitella, että jänistin. - *Lady*
Säälittävää kateellisuutta. Et pääse KOSKAAN - et koskaan - Lord B:n tasolle...Varo, ettet tukehdu kateuteesi.
Lord B. on yksi niitä harvoja, kenen takia tätä palstaa edes viitsii vilkuilla siloin tällöin.
Lord B.; OLET IHANA, mutta saavuttamaton... - Emma
Huh, huh, aika rankkoja syytöksiä ihmisestä, jota et edes tunne. Omasta puolestani olen päätynyt tulkitsemaan LB:n tilannetta siten, että hän on "liian herrasmies". Tätä puoltaisi se, kuinka hän on kertonut naisten usein torjuneen hänet sanomalla: "Olet liian hyvä minulle".
Herrasmiesmäisyys on sinänsä hyvä piirre, mutta herrasmieskin voi olla tosi monella tavoin. Itse kun olen aina viehättynyt niistä ujoista nörttipojista, olen usein törmännyt juurikin tähän ongelmaan: treffeillä minulla on tunne, kuin olisin miehen mielestä suunnilleen yhtä eroottisesti kiehtova kuin mummunharmaa villasukka. Ilmassa ei ole kipinää, kemiaa tai millä nimellä sitä nyt sitten haluaakaan kutsua, tai se vaikuttaa yksipuoliselta, että minä olen ainut kiinnostunut. Ja kun mies kohtelee minua kuin epäseksuaalista olentoa -- kaveria -- niin vedän siitä johtopäätöksen, että ollaan sitten kavereita. Jos myöhemmin käy ilmi, että hän olisikin ollut kiinnostunut muussa mielessä, niin siinä vaiheessa olen ehtinyt jo lukita oven suhteen mahdollisuudelta, ja varmuuden vuoksi vielä pultannut sen kiinni ja muurannut umpeen. Siinä vaiheessa jäljellä on vain kaverivaihtoehto.
Tosin nämä kokemukset ovat edellisiltä sinkkuilukausilta ja nykyisin kokemuksesta viisastuneena olen päättänyt tehdä siten, että jos yhtään arvelen ilmassa olevan kipinää, niin otan vaikka miestä niskasta kiinni ja pussaan suoraan suulle. Siinä sen luulisi selviävän, onko kemiaa hänenkin puolellaan vaiko pelkästään minun.
Summa summarum: On tosi mukavaa, ettei tarvitse treffeillä kuulla "mennäänks paneen"-heittoja tai jakaa litsareita, kun äijä käy suoraan rinnuksiin kiinni, MUTTA olisi silti ihan kiva tuntea olevansa nainen ja haluttava. Tässä on niiden fiksujen mutta ujojen miesten akilleen kantapää naisiin tutustuessa.
(Mielenkiintoista muuten, että joku oli tulkinnut ap:n olevan nainen. Itse luin tekstin siltä näkökannalta, että kyseessä on pakko olla joku mies, jota katkeroittaa se, kuinka paljon täällä etenkin naiset LB:a kehuvat. En vieläkään pysty ajattelemaan, että ap olisi nainen.) - Lord.Boretus
Historia toistaa itseään. Olenko murmeli?
- mies32
Palsta pyörii omaa pientä piiriään vuodesta toiseen. Masentaisi rankasti jos olisin ollut täällä jo tuolloin.
Lady ja Emma tuossakin tarjoutuneet Loordille, mihin lie sitten kaatunut.. - 188
mies32 kirjoitti:
Palsta pyörii omaa pientä piiriään vuodesta toiseen. Masentaisi rankasti jos olisin ollut täällä jo tuolloin.
Lady ja Emma tuossakin tarjoutuneet Loordille, mihin lie sitten kaatunut..Taidat tulkita "tarjoutumisen" hieman toisin kuin me normaalit.
Ehkä "naismenestyksesi" johtuukin siitä? - mies32
188 kirjoitti:
Taidat tulkita "tarjoutumisen" hieman toisin kuin me normaalit.
Ehkä "naismenestyksesi" johtuukin siitä?Epäilemättä, esimerkiksi Loordiin verrattuna veisin tämän ketjun 2-0. Loordi ilmeisesti tulkinnut teidän "normaalien" tavoin ja jättänyt reagoimatta ja näin jäänyt ilman. Taas kerran. Kannattaa uskoa itseensä, mieluummin liikaa kuin liian vähän. Siitä harvoin joutuu loppupeleissä kärsimään.
- Ressu Redfordin aave
mies32 kirjoitti:
Epäilemättä, esimerkiksi Loordiin verrattuna veisin tämän ketjun 2-0. Loordi ilmeisesti tulkinnut teidän "normaalien" tavoin ja jättänyt reagoimatta ja näin jäänyt ilman. Taas kerran. Kannattaa uskoa itseensä, mieluummin liikaa kuin liian vähän. Siitä harvoin joutuu loppupeleissä kärsimään.
Ero on siinä, että nuo naiset tuskin kiinnostuisivat sinun kukkoilevasta asenteestasi. Muuten olen samaa mieltä, että tuossa oli ainakin tuo *Lady* tyrkyllä, mutta Lordi taas herrasmiesmäiseen tyyliinsä päätti jättää asian siihen, koska ei hän olisi kuitenkaan kelvannut, kun kaikki naiset haluaa tuollaisen mieskolmekakkosen.
- mies32
Ressu Redfordin aave kirjoitti:
Ero on siinä, että nuo naiset tuskin kiinnostuisivat sinun kukkoilevasta asenteestasi. Muuten olen samaa mieltä, että tuossa oli ainakin tuo *Lady* tyrkyllä, mutta Lordi taas herrasmiesmäiseen tyyliinsä päätti jättää asian siihen, koska ei hän olisi kuitenkaan kelvannut, kun kaikki naiset haluaa tuollaisen mieskolmekakkosen.
Niitäkin naisia riittää, jotka minusta kiinnostuvat. Toiseksi eivät juttuni tietysti livenä ole näin suorasukaisia ja kärjistäviäkin. Täältä taas en ole naisia hakemassa, vaikka näköjään se tälläkin tyylillä onnistuisi hyvin.
Pointti oli siis juuri siinä, että jos nainen sanoo minua ihanaksi, pidän todennäköisenä saada kyseisen naisen. Näköjään saman pointin sinäkin sitten myönsit, mutta piti vaan päästä vänkäämään. - ....
Eipä tuo Emma mitään tarjoutunut, eikä nyt ihan *Lady*kaan. Jokainen varmaan osaa ottaa profiiliin yhteyttä niin halutessaan.
- .....
mies32 kirjoitti:
Niitäkin naisia riittää, jotka minusta kiinnostuvat. Toiseksi eivät juttuni tietysti livenä ole näin suorasukaisia ja kärjistäviäkin. Täältä taas en ole naisia hakemassa, vaikka näköjään se tälläkin tyylillä onnistuisi hyvin.
Pointti oli siis juuri siinä, että jos nainen sanoo minua ihanaksi, pidän todennäköisenä saada kyseisen naisen. Näköjään saman pointin sinäkin sitten myönsit, mutta piti vaan päästä vänkäämään."Pointti oli siis juuri siinä, että jos nainen sanoo minua ihanaksi, pidän todennäköisenä saada kyseisen naisen. "
Mitäs tuohon nyt voisi sanoa? Lähdetkö bisselle? - Ressu Redfordin aave
.... kirjoitti:
Eipä tuo Emma mitään tarjoutunut, eikä nyt ihan *Lady*kaan. Jokainen varmaan osaa ottaa profiiliin yhteyttä niin halutessaan.
Naiset ei tee aloitteita, mutta usein kyllä vihjaavat tuon Ladyn tyyliin, että haluaisi vaikkapa joltain Lordilta aloitetta. Lordi on tietysti niin herrasmies, että eihän hän nyt ala ketään ahdistelemaan.
mies32 kirjoitti:
Epäilemättä, esimerkiksi Loordiin verrattuna veisin tämän ketjun 2-0. Loordi ilmeisesti tulkinnut teidän "normaalien" tavoin ja jättänyt reagoimatta ja näin jäänyt ilman. Taas kerran. Kannattaa uskoa itseensä, mieluummin liikaa kuin liian vähän. Siitä harvoin joutuu loppupeleissä kärsimään.
Ärsyttävää, kun näitä vanhojakin ketjuja pumpataan välillä esiin. Joidenkin kauna ja kateus vaan on pohjatonta. Pelkään vain pahoin, että äl... tai kuka nyt onkaan keksii alkaa nostaa näitä ketjuja ylös, ja sitten väittämään että minä teen sitä tahallani salanimelläni ja että se on merkki narsismistani. Minun tekee mieli väittää vastaan, jolloin nämä ketjut pysyvät ylhäällä koska narsistina pidän niitä ylhäällä. Äh.
Noin muuten voin kai tunnustaa, että kesällä 2008 minulla oli suhteentapainen, joka alkoi tältä palstalta hieman ennen tämän viestiketjun ilmaantumista, mikäli oikein muistan sen kesälomani alkamispäivän.- mies32
..... kirjoitti:
"Pointti oli siis juuri siinä, että jos nainen sanoo minua ihanaksi, pidän todennäköisenä saada kyseisen naisen. "
Mitäs tuohon nyt voisi sanoa? Lähdetkö bisselle?No tottahan toki. Sanotko minua siellä ihanaksi?
- mies32
lord.boredom kirjoitti:
Ärsyttävää, kun näitä vanhojakin ketjuja pumpataan välillä esiin. Joidenkin kauna ja kateus vaan on pohjatonta. Pelkään vain pahoin, että äl... tai kuka nyt onkaan keksii alkaa nostaa näitä ketjuja ylös, ja sitten väittämään että minä teen sitä tahallani salanimelläni ja että se on merkki narsismistani. Minun tekee mieli väittää vastaan, jolloin nämä ketjut pysyvät ylhäällä koska narsistina pidän niitä ylhäällä. Äh.
Noin muuten voin kai tunnustaa, että kesällä 2008 minulla oli suhteentapainen, joka alkoi tältä palstalta hieman ennen tämän viestiketjun ilmaantumista, mikäli oikein muistan sen kesälomani alkamispäivän.Täältä saisi kyllä 1-2v vanhemmat ketjut kadota iäksi. Pelottava ajatus, että vuosien kuluttua joutuisi lueskelemaan omaa paskanjauhantaansa.
Pelkosi lienee turha siltä osin, että tuskinpa tuon häirikön höpinät menevät todesta keneenkään vähänkään täyspäiseen palstalaiseen, kaivelkoon vaikka kuinka. - Tärkein kysymys
lord.boredom kirjoitti:
Noin muuten voin kai tunnustaa, että kesällä 2008 minulla oli suhteentapainen, joka alkoi tältä palstalta hieman ennen tämän viestiketjun ilmaantumista, mikäli oikein muistan sen kesälomani alkamispäivän.Saitko pillua?
- ......
lord.boredom kirjoitti:
Noin muuten voin kai tunnustaa, että kesällä 2008 minulla oli suhteentapainen, joka alkoi tältä palstalta hieman ennen tämän viestiketjun ilmaantumista, mikäli oikein muistan sen kesälomani alkamispäivän."Noin muuten voin kai tunnustaa, että kesällä 2008 minulla oli suhteentapainen, joka alkoi tältä palstalta hieman ennen tämän viestiketjun ilmaantumista, mikäli oikein muistan sen kesälomani alkamispäivän."
Ahaa. OIliko se Emma vai Lady? mies32 kirjoitti:
Täältä saisi kyllä 1-2v vanhemmat ketjut kadota iäksi. Pelottava ajatus, että vuosien kuluttua joutuisi lueskelemaan omaa paskanjauhantaansa.
Pelkosi lienee turha siltä osin, että tuskinpa tuon häirikön höpinät menevät todesta keneenkään vähänkään täyspäiseen palstalaiseen, kaivelkoon vaikka kuinka.Toisaalta on kyllä ihan hauskaa lukeakin jotain omaa paskanjauhantaa vuosien takaa, tai muiden hyvien kirjoittajien vanhoja juttuja. Ainakin omat viestiketjut voisi tallentaa, ne ovat joskus ihan hauskoja muistoja. Taannoin törmäsin johonkin vanhaan juttuuni, jossa dramatisoin kun joku teinityttö _miukui_ kuin kissa perääni, ja tietysti kirjoitin jutun siinä hengessä että tylyt pikkulikat yrittivät ovelin keinoin murskata itsetuntoni ja osoittaa halveksuntansa. Enää ei vain huvittaisi alkaa puimaan näitä vanhoja juttuja.
- ...........
mies32 kirjoitti:
No tottahan toki. Sanotko minua siellä ihanaksi?
Riippuu naamastasi.
Mutta ihan oikeastikko ajattelette, että nuo naiset tuossa olivat tuossa tyrkyllä? Huh... - .........
Naiset ei tee aloitteita, mutta usein kyllä vihjaavat tuon Ladyn tyyliin, että haluaisi vaikkapa joltain Lordilta aloitetta. Lordi on tietysti niin herrasmies, että eihän hän nyt ala ketään ahdistelemaan.
Kuka nyt alkaisikaan, varsinkin kun nämä keskustelut ovat julkisia?
- Lordin elämää
lord.boredom kirjoitti:
Toisaalta on kyllä ihan hauskaa lukeakin jotain omaa paskanjauhantaa vuosien takaa, tai muiden hyvien kirjoittajien vanhoja juttuja. Ainakin omat viestiketjut voisi tallentaa, ne ovat joskus ihan hauskoja muistoja. Taannoin törmäsin johonkin vanhaan juttuuni, jossa dramatisoin kun joku teinityttö _miukui_ kuin kissa perääni, ja tietysti kirjoitin jutun siinä hengessä että tylyt pikkulikat yrittivät ovelin keinoin murskata itsetuntoni ja osoittaa halveksuntansa. Enää ei vain huvittaisi alkaa puimaan näitä vanhoja juttuja.
Eli joku teininainen on ollut tyrkyllä ja miukunut perääsi ja sinä vaan ylhäisessä boretuksessasi astelet eteenpäin?
- Ressu Redfordin aave
......... kirjoitti:
No sinä esimerkiksi, jos tuo bissejuttu on sinun kirjoittama.
......... kirjoitti:
Järjen ääni. Sitä minäkin ihmettelen, kun miehiä moititaan kun eivät ota ohjaksia käsiinsä kun rekisteröimätön, eli jäljittämättömissä oleva nimimerkki kirjoittelee myönteiseen sävyyn tänne jotain. Siis vaikka ne olisivatkin tulkittavissa aloitteiksi, niin mitä siinä oikein pitäisi tehdä, alkaa muiden kuullen vikittelemään tyttöä? Montakohan minuuttia menisi, kun ketju täyttyisi muiden nimimerkkien kysymyksiltä "kuinka monen miehen käyttämä olet ja kuinka usein olet käynyt Mäntyharjun verkostossa?". Yritä siinä nyt herkistellä.
Lordin elämää kirjoitti:
Eli joku teininainen on ollut tyrkyllä ja miukunut perääsi ja sinä vaan ylhäisessä boretuksessasi astelet eteenpäin?
Muistan vielä tapauksen, vaikka siitä alkaa olemaan jo kauan. Olin juoksulenkillä jonain kesä- tai syyslauantaina alkuillasta, ja teinityttöjä oli kokoontunut lenkkipolun varrelle, varmaankin salaa juomaan pussisiidereitä ja salaa opettelemaan tupakanpolttoa. Ja joku sitten miukui kun juoksin ohi (vaihtoehtoista reittiäkään ei valitettavasti ollut). Olin kai joku 26- tai 27-vuotias silloin, ei minua edes enää silloin alle kakskymppiset kiinnostaneet.
- ........
lord.boredom kirjoitti:
Muistan vielä tapauksen, vaikka siitä alkaa olemaan jo kauan. Olin juoksulenkillä jonain kesä- tai syyslauantaina alkuillasta, ja teinityttöjä oli kokoontunut lenkkipolun varrelle, varmaankin salaa juomaan pussisiidereitä ja salaa opettelemaan tupakanpolttoa. Ja joku sitten miukui kun juoksin ohi (vaihtoehtoista reittiäkään ei valitettavasti ollut). Olin kai joku 26- tai 27-vuotias silloin, ei minua edes enää silloin alle kakskymppiset kiinnostaneet.
Mitä tarkoitat miukumisella?
- daimon aisopos
lord.boredom kirjoitti:
Järjen ääni. Sitä minäkin ihmettelen, kun miehiä moititaan kun eivät ota ohjaksia käsiinsä kun rekisteröimätön, eli jäljittämättömissä oleva nimimerkki kirjoittelee myönteiseen sävyyn tänne jotain. Siis vaikka ne olisivatkin tulkittavissa aloitteiksi, niin mitä siinä oikein pitäisi tehdä, alkaa muiden kuullen vikittelemään tyttöä? Montakohan minuuttia menisi, kun ketju täyttyisi muiden nimimerkkien kysymyksiltä "kuinka monen miehen käyttämä olet ja kuinka usein olet käynyt Mäntyharjun verkostossa?". Yritä siinä nyt herkistellä.
Järjen ääntä puhuu aina se ääni, joka puhuu samaa kieltä kuin se ääni, joka kertoo sinulle, että silmää iskevä nainen suunnittelee ilkeämielistä jekkua.
........ kirjoitti:
Mitä tarkoitat miukumisella?
Tarkoitan että tyttö miukui. Niin kuin kissat miukuvat.
- teininaisen kortsut
lord.boredom kirjoitti:
Kiimaa oli ilmassa, mutta Loordi ei huolinut, koska Loordi.
- Aspiraatioita
lord.boredom kirjoitti:
Palsta-aspin kysymys. Mitäs luulet?
Hyi miten suvaitsemattomasti sanoit. Eli et saanut, koska herrasmiesmäisesti olit sitä mieltä, että pill u ei halua sinua.
- light.borderline
Aspiraatioita kirjoitti:
Hyi miten suvaitsemattomasti sanoit. Eli et saanut, koska herrasmiesmäisesti olit sitä mieltä, että pill u ei halua sinua.
Lordismia:
"säästän naisen inhottavuudeltani, ei hän minua halua" suomennettuna "en halua tuota naista, koska olen niin hyvä, että saisin paremman. Jos sanoisin törkeästi mitä ajattelen, menettäisin mahdollisuuteni siihen parempaankin".
Todellinen pelimies. Pelaakohan pokeria ja shakkia myös? - Show me the light
........... kirjoitti:
Riippuu naamastasi.
Mutta ihan oikeastikko ajattelette, että nuo naiset tuossa olivat tuossa tyrkyllä? Huh...Hei, vielä odotellaan sitä kun mies32 vie tätä ketjua 2-0 ja kellistää tämän pisterivinaisen, joka tyrkyttää itseään.
teininaisen kortsut kirjoitti:
Kiimaa oli ilmassa, mutta Loordi ei huolinut, koska Loordi.
Niin aivan, kolmekymppinen palsta-aspihan se tosiaan lähtee ehdottelemaan alaikäisille tytöillekin pienestäkin vihjeestä suhdetta ja seksiä. Unohdat, ettei kaikkia miehiä teinit kiinnosta.
- ..........
No sinä esimerkiksi, jos tuo bissejuttu on sinun kirjoittama.
Hekoheko. Bissekysymyksen piti tietenkin olla lainausmerkeissä.
Sitä vaan, että miten tällaisessa tilanteessa voisi luontevasti "vikitellä" vaikuttamatta tyhmältä tai epätoivoiselta idiootilta? Olettaen, että nimim. Lady ei ole vakionimimerkki, mistä en ole ollenkaan varma. - ..........
lord.boredom kirjoitti:
Heh, yritän luoda päässäni mielikuvaa Lordille miukuvasta teinistä, mutta en saa sitä millään piirrettyä mieleeni. Mutta minulle onkin miukunut vain kissani.
- Multaa suussa
lord.boredom kirjoitti:
Niin aivan, kolmekymppinen palsta-aspihan se tosiaan lähtee ehdottelemaan alaikäisille tytöillekin pienestäkin vihjeestä suhdetta ja seksiä. Unohdat, ettei kaikkia miehiä teinit kiinnosta.
No hei, 26-27-vuotias ei ole vielä kolmekymppinen. Siitä vaan ehdottelemaan edes jollekin, että pääset tuosta poikuudestasi ennen kuin haukkaat multaa.
En muuten pidä tuosta tavasta, jolla käytät sanaa "aspi". Täällä on muutama ihan oikea asperger palstalla ja haukkumanimenä tuon käyttäminen on helvetin mautonta. Multaa suussa kirjoitti:
No hei, 26-27-vuotias ei ole vielä kolmekymppinen. Siitä vaan ehdottelemaan edes jollekin, että pääset tuosta poikuudestasi ennen kuin haukkaat multaa.
En muuten pidä tuosta tavasta, jolla käytät sanaa "aspi". Täällä on muutama ihan oikea asperger palstalla ja haukkumanimenä tuon käyttäminen on helvetin mautonta.Kun sanotaan "Palsta-aspi", tarkoitetaan tasan tarkkaan lähinnä aivan tietynlaisia tyyppejä, eivätkä ne ole niitä jotka lääkäri on ihan vakavasti todennut kärsivän Aspergerin syndroomasta. Tiedät tämän kyllä itsekin, kunhan haluat päästä marmattamaan.
.......... kirjoitti:
Heh, yritän luoda päässäni mielikuvaa Lordille miukuvasta teinistä, mutta en saa sitä millään piirrettyä mieleeni. Mutta minulle onkin miukunut vain kissani.
Kokemus myös oli aika surrealistinen, siitä olikin silloin ihan pakko päästä palstalle kirjoittamaan!
- Vikiviki
.......... kirjoitti:
Sitä vaan, että miten tällaisessa tilanteessa voisi luontevasti "vikitellä" vaikuttamatta tyhmältä tai epätoivoiselta idiootilta? Olettaen, että nimim. Lady ei ole vakionimimerkki, mistä en ole ollenkaan varma.Hekoheko. Ihan normaalisti voi "vikitellä". Tyhmältä ja epätoivoiseltahan vaikuttaa jokainen joka lähestyy vastakkaista sukupuolta, eiks vaan? Netissä tai sen ulkopuolella.
- mies32
lord.boredom kirjoitti:
Voihan sitä vähän silti lirkutella näin Ylelläkin. Ehkä parilla lirkutilirkutilla saat tytön rohkaistua laittamaan sinulle privaa. Ja toivottavasti jotenkin pystyt siitä vielä toteamaan, että kyseessä on ihan aito tapaus, eikä jonkun pila.
Itselläni rekisteröimättömänä olisi paljon vaikeampaa, mutta ehkä jotain voisi silti viritellä jos olisi kova tarve..
Ei sitä julkisuutta näin nettiflirtissä tarvitse niin pelätä, ei etenkään jos ja kun olet kai pääsääntöisesti anonyymi edelleen. Kun julkiseen nettiflirttiin tottuu, muuttuu asia toisinpäin: yksityisviestien välityksellä ei pystykään samaan. Julkisessa flirtissä on selvemmin kyse leikistä, yksityisviesteillä aletaan olla niin lähellä vakavaa todellisuutta, että läppä vakavoituu. - mies32
.......... kirjoitti:
Sitä vaan, että miten tällaisessa tilanteessa voisi luontevasti "vikitellä" vaikuttamatta tyhmältä tai epätoivoiselta idiootilta? Olettaen, että nimim. Lady ei ole vakionimimerkki, mistä en ole ollenkaan varma.Tyhmät ja epätoivoiset ovat negatiivisten ihmisten päissä. Mitä siitä jos jonkun palstanillittäjän mielestä vaikutan tyhmältä flirttaillessani oletetulle naiselle? En minä siinä mitään häviä niin kauan kun olen anonyymi eivätkä nämä palstan neganiilot mitenkään liity oikeaan elämääni. Parhaassa tapauksessa se flirtin kohteena oleva nainen taas voi joskus liittyäkin elämääni.
Ja kaikkihan tietävät, että esim. Boredom on epätoivoinen. Eihän siinä ole mitään peiteltävää eikä siksi sen enempää hävettävääkään tällä palstalla. - mies32
........... kirjoitti:
Riippuu naamastasi.
Mutta ihan oikeastikko ajattelette, että nuo naiset tuossa olivat tuossa tyrkyllä? Huh...Naamani on kaikkea sitä mitä voit toivoa.
No "tyrkyllä" on taas raflaavasti sanottu kärjistys.
Mutta nuo kaksi, etenkin Lady, osoittavat positiivista huomiota Loordille, jonka pohjalle voisi hyvin alkaa rakentamaan flirttiä kuumottaen naista pieni askel kerrallaan kohti vakavampaakin kanssakäymistä. Ehkä onnistuisi, ehkä ei. Mutta nyt jäi ainakin tässä ketjussa nähdyn perusteella kokeilemattakin. (joskin Loordin samanaikainen tapailu jonkun muun kanssa antaa legitiimin syyn tälle). - Lord.Boretus
mies32 kirjoitti:
Voihan sitä vähän silti lirkutella näin Ylelläkin. Ehkä parilla lirkutilirkutilla saat tytön rohkaistua laittamaan sinulle privaa. Ja toivottavasti jotenkin pystyt siitä vielä toteamaan, että kyseessä on ihan aito tapaus, eikä jonkun pila.
Itselläni rekisteröimättömänä olisi paljon vaikeampaa, mutta ehkä jotain voisi silti viritellä jos olisi kova tarve..
Ei sitä julkisuutta näin nettiflirtissä tarvitse niin pelätä, ei etenkään jos ja kun olet kai pääsääntöisesti anonyymi edelleen. Kun julkiseen nettiflirttiin tottuu, muuttuu asia toisinpäin: yksityisviestien välityksellä ei pystykään samaan. Julkisessa flirtissä on selvemmin kyse leikistä, yksityisviesteillä aletaan olla niin lähellä vakavaa todellisuutta, että läppä vakavoituu.Ei ei ei. Nimimerkkini posket jo punoittaa. Kuvittele sitä häpeää, kun pullean kamupojan imagoni kärsii sen kohtalokkaan iskunsa, kun kehun kamunaiseni saappaita sexyiksi julkisesti. En saata kestä sitä häpeää!
- mies32
Show me the light kirjoitti:
Hei, vielä odotellaan sitä kun mies32 vie tätä ketjua 2-0 ja kellistää tämän pisterivinaisen, joka tyrkyttää itseään.
Jos olisi ne profiilit, olisi homma jo 1-0, mutta nyt joudutaan pitämään naista jännityksessä pidempään.
- Kelle kuuluu
...... kirjoitti:
"Noin muuten voin kai tunnustaa, että kesällä 2008 minulla oli suhteentapainen, joka alkoi tältä palstalta hieman ennen tämän viestiketjun ilmaantumista, mikäli oikein muistan sen kesälomani alkamispäivän."
Ahaa. OIliko se Emma vai Lady?Eikö se ollut se Lumi? Voi olla jonkun noista kakkosnikki.
- 23seim
mies32 kirjoitti:
Jos olisi ne profiilit, olisi homma jo 1-0, mutta nyt joudutaan pitämään naista jännityksessä pidempään.
"Kyllä mä tän tappelun voittaisin, mutta kun on vähän toi olkapää kipeänä."
- ....
Kelle kuuluu kirjoitti:
Eikö se ollut se Lumi? Voi olla jonkun noista kakkosnikki.
-08?
- .........
23seim kirjoitti:
"Kyllä mä tän tappelun voittaisin, mutta kun on vähän toi olkapää kipeänä."
Äläs nyt. Kyllä profiilien puuttuminen on ainoa syy, miksi emme ole vielä tavanneet.
Tai sitten se, että tapaisin mies32:n ainoastaan sellaisessa tilanteessa, jossa toinen vaihtoehto on minun tai jonkun läheiseni kuolema. - ......
Vikiviki kirjoitti:
Hekoheko. Ihan normaalisti voi "vikitellä". Tyhmältä ja epätoivoiseltahan vaikuttaa jokainen joka lähestyy vastakkaista sukupuolta, eiks vaan? Netissä tai sen ulkopuolella.
Ei.
Mutta te pelimiehet varmasti tiedätte, miten toimia. - mies32
......... kirjoitti:
Äläs nyt. Kyllä profiilien puuttuminen on ainoa syy, miksi emme ole vielä tavanneet.
Tai sitten se, että tapaisin mies32:n ainoastaan sellaisessa tilanteessa, jossa toinen vaihtoehto on minun tai jonkun läheiseni kuolema.Onpa sairas tuo tappeluista puhuva. Erikoisia mielleyhtymiä. Varmaan yksi noista, jotka haluaisivat hakata käytetyn huoranvittusi tohjoksi..
Mutta sinulta helppo esittää nyt siveellistä, kun niitä profiileja ei kerran ole ja siksi tiedät, ettet saisi minua kuitenkaan.
Joku läheisesi kyllä kuolee ennenpitkää. Kannattaisiko nyt kuitenkin tekaista se profiili ennen sitä? - ........
mies32 kirjoitti:
Onpa sairas tuo tappeluista puhuva. Erikoisia mielleyhtymiä. Varmaan yksi noista, jotka haluaisivat hakata käytetyn huoranvittusi tohjoksi..
Mutta sinulta helppo esittää nyt siveellistä, kun niitä profiileja ei kerran ole ja siksi tiedät, ettet saisi minua kuitenkaan.
Joku läheisesi kyllä kuolee ennenpitkää. Kannattaisiko nyt kuitenkin tekaista se profiili ennen sitä?"ettet saisi minua kuitenkaan."
Lienee turha puhua saamisesta, kun minkäänlaista halua ei ole.
Korjaan sanan kuolema äkkikuolemaksi. - mies32
........ kirjoitti:
"ettet saisi minua kuitenkaan."
Lienee turha puhua saamisesta, kun minkäänlaista halua ei ole.
Korjaan sanan kuolema äkkikuolemaksi.Kylläpä sinnikkäästi puolustat siveellisen naisen mainettasi, vaikka bluffisi paljastui jo. No ei se mitään, ymmärrän miten tärkeää se on etenkin tällä palstalla, joten annetaan asian olla.
Jotkut halut ilmaantuvat yllättäen.
Äkkikuolema tulee äkkiä ja yllättäen. Silloin on myöhäistä tehdä profiilia. - ......
mies32 kirjoitti:
Kylläpä sinnikkäästi puolustat siveellisen naisen mainettasi, vaikka bluffisi paljastui jo. No ei se mitään, ymmärrän miten tärkeää se on etenkin tällä palstalla, joten annetaan asian olla.
Jotkut halut ilmaantuvat yllättäen.
Äkkikuolema tulee äkkiä ja yllättäen. Silloin on myöhäistä tehdä profiilia.Mitä siveellisen naisen mainetta ja missä kohtaa oikein luit puolustaneeni sitä?
Deittailisin mieluummin vaikka Älyn haamua aka Aisuri-Timppaa, kuin sinua.
Äkkikuolema tapahtuu nopeasti. Mikäli ainoa vaihtoehto olisi läheisen äkkikuolema, ja tietäisin sen varmasti. Onneksi tällaisia ehtoja ei kukaan ole vielä asettanut. Mutta tee sinä vain se profiili. Lupaan tehdä sen sinun jälkeesi. - että sellasta
...... kirjoitti:
Mitä siveellisen naisen mainetta ja missä kohtaa oikein luit puolustaneeni sitä?
Äkkikuolema tapahtuu nopeasti. Mikäli ainoa vaihtoehto olisi läheisen äkkikuolema, ja tietäisin sen varmasti. Onneksi tällaisia ehtoja ei kukaan ole vielä asettanut. Mutta tee sinä vain se profiili. Lupaan tehdä sen sinun jälkeesi.Ei nyt mennyt ihan putkeen tää mieskolmekakkosen pokaus. 2-0 pisterivin hyväksi.
- mies32
että sellasta kirjoitti:
Ei nyt mennyt ihan putkeen tää mieskolmekakkosen pokaus. 2-0 pisterivin hyväksi.
Ai, nainenko saa pisteitä siitä, että pitää miehet poissa lemmen onkalostaan?
- mies32
...... kirjoitti:
Mitä siveellisen naisen mainetta ja missä kohtaa oikein luit puolustaneeni sitä?
Äkkikuolema tapahtuu nopeasti. Mikäli ainoa vaihtoehto olisi läheisen äkkikuolema, ja tietäisin sen varmasti. Onneksi tällaisia ehtoja ei kukaan ole vielä asettanut. Mutta tee sinä vain se profiili. Lupaan tehdä sen sinun jälkeesi.No ei minua haittaa jos olet kahden miehen käyttämä ennen minua. Parempi onkin, että olet ensin näiden neitsytvaatijoiden kanssa, heille neitsyydelläsi on isompi arvo. Itsekin toki olen sattunut yleensä seurustelemaan neitsyiden kanssa, mutta se on vain kohtaloa, ei mikään pakkomielteeni, enkä enää tässä iässä kehtaisikaan puhkoa uusia tyttöjä.
Enhän minä tarvitse sinun profiiliasi sen jälkeen kun olen tehnyt omani. - mies32
...... kirjoitti:
Äkkikuolema tapahtuu nopeasti. Mikäli ainoa vaihtoehto olisi läheisen äkkikuolema, ja tietäisin sen varmasti. Onneksi tällaisia ehtoja ei kukaan ole vielä asettanut. Mutta tee sinä vain se profiili. Lupaan tehdä sen sinun jälkeesi.Mitä? Katosiko viestini?
No kuitenkin, ei minua haittaa jos annat ensin Haamulle ja Aisurille, minulle ei neitsyiden metsästäminen enää tässä iässä ja tällä kokemuksella ole niin olennaista. - ............
mies32 kirjoitti:
Mitä? Katosiko viestini?
No kuitenkin, ei minua haittaa jos annat ensin Haamulle ja Aisurille, minulle ei neitsyiden metsästäminen enää tässä iässä ja tällä kokemuksella ole niin olennaista.Ei kadonnut, pieni typerys.
Sanoinhan tapaavani sinut ainoastaan siinä tapauksessa, mikäli tilanne takaisi minulle ja läheisilleni ikuisen, tai pidemmän, elämän. Tapaaminenkaan ei kuitenkaan tarkoita mitään meille epälutkille.
Tuo AT-huumori ei muuten oikein sytytä. Siitä on haittaa naisten kaadossa, joten sinuna kehittäisin sitä. - .........
lord.boredom kirjoitti:
Kokemus myös oli aika surrealistinen, siitä olikin silloin ihan pakko päästä palstalle kirjoittamaan!
En tarkoittanut sitä noin. Minusta tapahtuma, jos ymmärsin sen oikein, oli vieläpä varsin uskottava. Kielikuva vain oli minulle outo. Kehräyksen ja hyrräämisen ymmärtäisin. Ja ehkä sähinän. Mutta että miukui.
- .......
mies32 kirjoitti:
No ei minua haittaa jos olet kahden miehen käyttämä ennen minua. Parempi onkin, että olet ensin näiden neitsytvaatijoiden kanssa, heille neitsyydelläsi on isompi arvo. Itsekin toki olen sattunut yleensä seurustelemaan neitsyiden kanssa, mutta se on vain kohtaloa, ei mikään pakkomielteeni, enkä enää tässä iässä kehtaisikaan puhkoa uusia tyttöjä.
Enhän minä tarvitse sinun profiiliasi sen jälkeen kun olen tehnyt omani.Miksi sitten puhuit profiileista monikossa? Tarkoititko sinun ja jonkun sivupersoonasi profiilia?
- .........
mies32 kirjoitti:
Ai, nainenko saa pisteitä siitä, että pitää miehet poissa lemmen onkalostaan?
Tietysti. Kuinka vähän aikaa olet oikein palstalla pyörinyt?
......... kirjoitti:
En tarkoittanut sitä noin. Minusta tapahtuma, jos ymmärsin sen oikein, oli vieläpä varsin uskottava. Kielikuva vain oli minulle outo. Kehräyksen ja hyrräämisen ymmärtäisin. Ja ehkä sähinän. Mutta että miukui.
NIin, jos kyse olisi kielikuvasta, se olisi vähän hassu. Mutta ihan todella tarkoitan tytön miukuneen, siis hän sanoi että "miaauuuu" äänellä, joka muistutti kissaa.
- ........
mies32 kirjoitti:
Pointti oli siis juuri siinä, että jos nainen sanoo minua ihanaksi, pidän todennäköisenä saada kyseisen naisen. Näköjään saman pointin sinäkin sitten myönsit, mutta piti vaan päästä vänkäämään." Toiseksi eivät juttuni tietysti livenä ole näin suorasukaisia ja kärjistäviäkin."
=
"En vaikuta livenä niin teiniltä, mitä netissä."
Todella hyvä juttu sinun kannaltasi. - ........
lord.boredom kirjoitti:
NIin, jos kyse olisi kielikuvasta, se olisi vähän hassu. Mutta ihan todella tarkoitan tytön miukuneen, siis hän sanoi että "miaauuuu" äänellä, joka muistutti kissaa.
Mikset vastannut mouruamalla?
- mies32
....... kirjoitti:
Miksi sitten puhuit profiileista monikossa? Tarkoititko sinun ja jonkun sivupersoonasi profiilia?
Sinun profiiliasi.
Jos haluat mieluummin antaa sivupersoonalleni, niin kyllä sekin käy. Olemme poikkeuksellisen hyvissä väleissä. - mies32
............ kirjoitti:
Ei kadonnut, pieni typerys.
Sanoinhan tapaavani sinut ainoastaan siinä tapauksessa, mikäli tilanne takaisi minulle ja läheisilleni ikuisen, tai pidemmän, elämän. Tapaaminenkaan ei kuitenkaan tarkoita mitään meille epälutkille.
Tuo AT-huumori ei muuten oikein sytytä. Siitä on haittaa naisten kaadossa, joten sinuna kehittäisin sitä.En usko sinun tietävän paljoakaan naisten kaatamisesta.
Mistä sinä tiedät mitä kaikkea minun taikasauvani sinulle takaa, kun et ole kokeillutkaan?
Toisaalta minä en ainakaan ikuisesti aio elää, joten tylsää teille tulisikin jo n.50 vuoden kuluttua. ........ kirjoitti:
Mikset vastannut mouruamalla?
No, olin lenkillä ja juuri juoksemassa ohi kun tämä tapahtui. Arvaan kyllä, ettei likan motivaatio ollut niinkään saada huomiotani kuin pilkata muita ja päteä näin kavereidensa silmissä..
.... kirjoitti:
-08?
Eikö HarmaaLumi kirjoittanut tänne jo tuolloin? Minusta tuntuu ainakin.
- Eräs vakionimimerkki
Jos jotakin palstavuosien aikana olen oppinut, niin sen, että mikäli palstanainen vihjaa haluavansa treffeille, niin miehen kannattaa tehdä se aloite ja ehdottaa tapaamista.
- Real Live Thing
Pätee myös tosimaailmassa.
- Sama vakionimimerkki
Real Live Thing kirjoitti:
Pätee myös tosimaailmassa.
Niin päteekin. Meille palsta-assburgereille tekstiin sijoitetut vihjeet kuitenkin ovat helpompia tulkita oikein kuin tosielämän enemmän sanaton ja kehonkielinen viestintä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757