Ripsien pidennys Kemissä

Räpsyttelijä

Eli missä Kemissä tehdään ripsien pidennyksiä? Millaisia hintoja ja millainen työn laatu?
Valmistun keväällä ja ajattelin palkita itseni ja uurastukseni uusilla räpsyttimillä.. : )

11

2356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räpsyttelijä

      Eli missä Kemissä tehdään ripsien pidennyksiä? Millaisia hintoja ja millainen työn laatu?
      Valmistun keväällä ja ajattelin palkita itseni ja uurastukseni uusilla räpsyttimillä.. : )

      • guigklh

        Syväkankaalla Parturikampaamo hannan tiloissa kosmetologi tekee pidennyksiä. Olen ite ollu tosi tyytyväinen reilun kuukauden välein pitää käydä uusiin. 40e uusiminen. 75 eka kerta. Menee noin reilu pari tuntia eka kerralla ja laitto päivä ilman suihkua ja kolme päivää ilman saunaa. Muutamassa paikassa käyny ja kaikki aikalailla samanlaisia. Torniossa saa 45e pidennykset kiertävältä kosmetologilta tätä en ole käynyt vielä testaamassa.


    • u.a.h.

      taidat olla näitä "hairless"-suvun inhottavia vahinkoja. kortonki petti tms... oiih tarvit teko ripset huulet rinnat kiristykset silikonia 10 paikkaan rasvaimuja ja kaiken kruunaa vääristynyt omakuva omasta persoonallisuudestasi jonka jälkeen luulet että sua arvostetaan edes paskan vertaa muualla kuin virtuaalimaailmassasi jonka ihanteet olet ITSE asettanut ."pekka tykkää musta ja se on ihan sika magee palomies" toivottavasti olet onneton ja surusi lisääntyy yhä! ajat nuoria teinejä rumuus-itsetsukkestion ansaan itsemurhien lisääntymisenä.haluun ripsarit vaikkei mulle niitä kasva...virtuaalissapahan kasvaa muhkeet muodot klikkauksella.

    • toinen räpsyttelijä

      Ei herranjumala mitä porukkaa täällä liikkuu. Olet varmaan mustavalkoinen kaavoihisi kankeunut vanhus. Ellet ole, olisiko mahdollisesti aika piristää maailmankuvaasi? Ripsenpidennykset ovat aivan normaali juttu nykymaailmassa, sitäpäitsi "räpsyttelijä" ei edes kysynyt sinun mielipidettäsi.

      Mutta pitemmittä puheitta, kemin keskustasta pitäisi löytyä ainakin pari paikkaa joissa tehdään ripsenpidennyksiä. Itse en vain tiedä sen tarkemmin... olen nimittäin itsekin miettinyt tätä. ;o jos joku viisaampi tietää niin kiva olisi!

      • 57ujhgyu

        nainen valehtelee:orgasmi,kaipaan sua,haluun sua, rakastankin suo jos..., ei se mitään rakas...sttuuhan näitä muhamulkuillekkin...moro!


    • munnnäköinen auto

      Marttala/Paattio - alueella on yksi tehnyt loistavat, aivan ihanat, ripsien pidennykset autolleen, siellä tuo pinkki neon ainakin paljon liikkuu. Voi kun mieheni tekisi jotain vastaavaa minulle, minäkin haluan pinkin tai punaisen auton, mielellään avo-sellaisen. Noi ripset ovat kyllä loistava juttu. Mietin, että saisikohan tuohon golfin perään vaikka hamekangasta vähän lepattamaan...

      • Ahmed Khaheli

        Se auto on muuten Mitsubishi Pink Lady
        Valmistettu Japanissa ja on erittäin harvinainen. Tietääkseni 18kpl koko maailmassa? Maksaa paljon.


      • sarkku3

        Tää Pinky nyt myynnis jos kiinnostaa ja on Chrysler neoni muuten merkiltään =D


    • Kaija55

      Sinunpäiväsi ainakin tekee Kemissä, itsekin olisin hinnoista yms kiinnostunut.

    • Kikkuroita

      Pitäis persekarvoihin saaha permanetti, missähän on halvinta?

    • PFF....PRÖÖÖÖÖT!

      juo litra risiiniöljyä ja sen perään pullo tapascoa. tulee tosi kiharainen olo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe