Saako mistään ostettua gluteenittomia kevätrullia? Kaikki mitä itse olen nähnyt, sisältävät vehnää, vaikka oikeasti kevätrullat pitäisi tehdä riisistä.
Onko kokemusta ravintoloiden kevätrullista, ovatko ne riisistä vai vehnästä tehtyjä?
Gluteenittomia kevätrullia?
9
5186
Vastaukset
- 10+13
Mitä jos tekisit itse? Tiedät ainakin varmasti mitä sisältää. Kukaan täällä ei osaa kertoa vastausta noin ympäripyöreään kysymykseen kuin että mistä Suomen jokainen ravintola kääryleensä tekee...
- celiac-girl40
No tuolla kysymyksellä tarkoitin että onko joku jostain ravintolasta saanut gluteenittomia kevätrullia, tai ostanut niitä jostain kaupasta. En tarkoittanut että haluaisin tietää jokaisen Suomen ravintolan kääryleet... En myöskään kysynyt ohjetta niiden tekemiseen :)
- 10+13
celiac-girl40 kirjoitti:
No tuolla kysymyksellä tarkoitin että onko joku jostain ravintolasta saanut gluteenittomia kevätrullia, tai ostanut niitä jostain kaupasta. En tarkoittanut että haluaisin tietää jokaisen Suomen ravintolan kääryleet... En myöskään kysynyt ohjetta niiden tekemiseen :)
En myöskään antanut mitään ohjetta rullien tekoon? Ja kannattaisko mainita edes kaupunki jonka ravintoloiden tietoja kaipailet? Ilman sitä tietoa on edelleenkin vaikea kenenkään vastata. Vai oletko valmis juoksemaan ympäri Suomea joidenkin kääryleiden takia?
- celiac-girl40
10+13 kirjoitti:
En myöskään antanut mitään ohjetta rullien tekoon? Ja kannattaisko mainita edes kaupunki jonka ravintoloiden tietoja kaipailet? Ilman sitä tietoa on edelleenkin vaikea kenenkään vastata. Vai oletko valmis juoksemaan ympäri Suomea joidenkin kääryleiden takia?
En kääryleiden takia, mutta kierrän Suomea jatkuvasti, siksi on turha luetella kaikkia niitä kaupunkeja joissa mahdollisesti tulen käymään kun niitä on kymmeniä! Ja vaikka kiertäisinkin kääryleiden takia niin se olisi kai mun oma asiani... Eli mistä tahansa kaupungista mikä tahansa ravintola mistä on saanut gluteenittomia kevätrullia, tai mikä tahansa kauppa mistä on sellaisia ostanut. En edelleenkään noita reseptejä kaivannut, vaan valmiita kevätrullia!
- säveltäen
riisipaperi (etnokaupat) kevätrulla
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1312262
Täältä neuvoja http://www.keliapuoti.fi/keliapuoti7.htm- mutkaton elämä
riisipaperilla kirjoitti:
http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/korealainen-kevatrulla
eikös mukana voi kuljettaa ?
Näin tekevät ruokarajoitteiset .
- jokurandomi
Ostakaa Porin jazzkadulta, sit ku se on auki heinäkuus. Eläököön Pori!
- celiac-girl40
Tiedätkö mikä ravintola siellä niitä myy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait943553Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51869Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71640- 311401
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es54958Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36910Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47830Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4797Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60784