Kaunein suomalainen nainen kautta aikojen

Sara Chafak

22

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jaa...ihan nätti. Mutta en kyllä käyttäisi adjektiivia kaunis kyseisen neidon kohdalla.

• Sara Chafak

Mitä adjektiivia käyttäisit itsesi kohdalla?

Tyhmä kaappi?

• Sara Chafak kirjoitti:

Mitä adjektiivia käyttäisit itsesi kohdalla?

Tyhmä kaappi?

Palataan asiaan kun ymmärrät mitä adjektiivi tarkoittaa "Sara". ;)

• 3+5

Suomen kaunein nainen kautta aikojen on arabi? Ja toiseksi kaunein on sitten varmaan bantu (Lola Odusoga). Ei anna kovin hyvää kuvaa kansamme ulkoisista avuista tosin makujahan on monia. Itse pidän Pia Pakarista kauniimpana missinä kuin Chafakia.

• qwwwqq

Jep, samaa mieltä. Nykyinen missi ei ole minun makuuni sitten yhtään. Pia Pakarinen sen sijaan on paras missi pitkään aikaan.

• pisswasser suomi
        qwwwqq kirjoitti:

Jep, samaa mieltä. Nykyinen missi ei ole minun makuuni sitten yhtään. Pia Pakarinen sen sijaan on paras missi pitkään aikaan.

Viivi Pumpanen oli hyvä missi, tällä kuvalla varmaan irtoaa miss maailma kisan voittokin:
        http://img.sub.fi/mn_kuvat/sub/uusi_subfi/ohjelmat/biisonimafia/3_kausi/1308819.jpg

Tässä on paras Pakarinen:
        http://www.uppslagsverket.fi/pub/Uppslagsverket/PakarinenEsa/PakarinenEsa.jpg

• wetawtewet

En nyt ihan ylistäisi. Sitä paitsi en häntä ihan suomalaiseksikaan miellä, ainakaan ulkonäköön perustuvassa kilpailussa.

• Ei kyllä

Hivele mun makunystyröitä,vähän niinku olis jääny naama pesemättä.

• dwdwwddww

Katselin tuota tarkkaan vain 1 sekunnin ja heti alko seisoo. LÄÄH LÄÄH LÄÄH

• hohohohohohoho

Ehh, huh. Kattokaa ton naamaa, missi ei täytä edes klassisen kauneuden minkäänlaisii piirteitä.. Leuka on ihme suippo, tommonen naama et saa tietystä kuvakulmasta ok kuvia. Pullasorsa. Kaiken kruunaa sössöttävä puhetyyli "hihi jos saisin valita mitä syön nyt, menisin mäkkiin!!111" . :D lol.

• _;O

Nätti tyttö, ja jokaisella makunsa, mutta kuten joku sanoo, ei kaunein kautta aikojen, ja riippuuhan se siitäkin miten kauneuden ymmärtää. Jos olisin kuten tuo häntäheikki jolla heti seisoo niin ymmärrän että hän katselee kuvia eri tarkoituksella kun minä, minä etsin kauniita klassisia piirteitä ja suhtkohtaista kehoa, en edes ajattele häntä seksi objektina.Joten kaikilla tyylinsä.

• Black is beautiful
    • samba www

Makunsa kullakin, ja surin osa ihmisistä ei ole kiinnostunut misseistä eikä edes tiedä kuka milloinkin on voittanut, ja mitä tulee kauneuteen niin sekin on katsojan silmissä.

• Jotain rajaa

Avaus = täyttä PAS.KAA!

Miten joku pulleroposki-arabi voi olla "kaunein suomalainen nainen"??????????????????

• srjekj7tkuek7k

Todella kaunis nainen, olipa suomalainen tai ei.

Kauniit kasvot ja upea kroppa.

Tienaa myös ansaitusti hyvin tällä hetkellä.

• Lapin jätkä
      • Turhan pienet bikinit on vain sattunut valitsemaan

• Ymmärtäväinen mies
        rosa-m.m kirjoitti:

Turhan pienet bikinit on vain sattunut valitsemaan

Veikkaisin että useimmat miehet ovat sen verran ymmärtäväisiä, että tuon antavat anteeksi ;)

• Ymmärtäväinen mies kirjoitti:

Veikkaisin että useimmat miehet ovat sen verran ymmärtäväisiä, että tuon antavat anteeksi ;)

No niin voi kyllä hyvin olla...

• kiinakiinakiina
      • Anonyymi

Tuula ignatius esitti kauniisti prinsessa Ruususta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      48
      1031
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      699
    Aihe