Projekti biljardipöytä

projekti?

Moikka.

On suunnitteilla että tekisin kesällä bilis pöydän (im levee ja 2m pitkä) Suunnitelma on jo jonkinlainen ja tiedot verkasta on minkälainen ja paljon tarviin.
Nyt huolena on vain Vallikumi,koska en tiedä miten sitä käytetään ja laitetaanko se verkan päälle vai alle??Tai tarviiko sitä edes?

Teen pöydän pääasiallisesti erillaisista vanereista,pohja suunnilleen 1cm paksunen vaneri ja vallit ohuemmasta vanrista johon laitan vallikumia jos sitä tarvii?

Tarkat mitat on jo selvillä myös pussien koosta ja juista ainut huoli on tuo vallikumi,että jos joku osaa neuvoo nin ois kiva :)

5

1780

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipi19
    • Projekti??

Olisiko tietoa kuinka vallikumin saa päällystettyä verkalla?liimaanko vai nidonko?

• Verka laitetaan vallin päältä kiristysrivalla ja alta niiteillä.
      Tuosta jonkinlaista mallia:
      http://www.youtube.com/watch?v=iMkWX8aoa3w
      Päätylaput pitää myös laittaa...

Saattaa olla että kannattaa antaa ammattilaisen hoitaa.
      nimim. muutamia satoja valleja verhoillut.

• Projektti??

Jos on näin että antaa ammattilaisen hoitaa,niin mistä sellaisen löytää?jos tilaa netistä vallikumit ja näin niin sitten on jo pikkasen vaikeempaa??Jos etelä-savosta ei löydy kunnon ammattilaista mikkelistä tai jyväskylästä (joka on keski-suomessa tiedän) Koska netistä tilatut niin eihän niitä voi jo liikkeessä verhoilla? Eikö niin?

• pelaaaaja

Anna ammattilaisten hoitaa jos pallo pyörii puolki senttiä vinoon siin pöydällä niin se on asennettu päin perrsettä. Ei tosta mitään tuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2346
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      120
      1923
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1509
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1459
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1160
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe