Moikka.
On suunnitteilla että tekisin kesällä bilis pöydän (im levee ja 2m pitkä) Suunnitelma on jo jonkinlainen ja tiedot verkasta on minkälainen ja paljon tarviin.
Nyt huolena on vain Vallikumi,koska en tiedä miten sitä käytetään ja laitetaanko se verkan päälle vai alle??Tai tarviiko sitä edes?
Teen pöydän pääasiallisesti erillaisista vanereista,pohja suunnilleen 1cm paksunen vaneri ja vallit ohuemmasta vanrista johon laitan vallikumia jos sitä tarvii?
Tarkat mitat on jo selvillä myös pussien koosta ja juista ainut huoli on tuo vallikumi,että jos joku osaa neuvoo nin ois kiva :)
Projekti biljardipöytä
5
1709
Vastaukset
- Projekti??
Olisiko tietoa kuinka vallikumin saa päällystettyä verkalla?liimaanko vai nidonko?
Verka laitetaan vallin päältä kiristysrivalla ja alta niiteillä.
Tuosta jonkinlaista mallia:
http://www.youtube.com/watch?v=iMkWX8aoa3w
Päätylaput pitää myös laittaa...
Saattaa olla että kannattaa antaa ammattilaisen hoitaa.
nimim. muutamia satoja valleja verhoillut.- Projektti??
Jos on näin että antaa ammattilaisen hoitaa,niin mistä sellaisen löytää?jos tilaa netistä vallikumit ja näin niin sitten on jo pikkasen vaikeempaa??Jos etelä-savosta ei löydy kunnon ammattilaista mikkelistä tai jyväskylästä (joka on keski-suomessa tiedän) Koska netistä tilatut niin eihän niitä voi jo liikkeessä verhoilla? Eikö niin?
- pelaaaaja
Anna ammattilaisten hoitaa jos pallo pyörii puolki senttiä vinoon siin pöydällä niin se on asennettu päin perrsettä. Ei tosta mitään tuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808