Nordea sössii asioitaan, ja asiakas kärsii sen nahoissaan

Yks vaan

Menipä tosiaan hermot tänään tuohon Nordean toimintaan. Kysymys on siis lähinnä noista Nordean verkkopankki tunnuksista. Asia on meinaan sillä tavalla, että olen joutunut väliaikaisesti työttömäksi, ja näin ollen myös siis kelan asiakkaaksi. Nuo työttömyys aikaa koskevat ilmoitukset olen tottunut hoitamaan verkon kautta, koska se nopeuttaa asioiden käsittelyä huomattavasti. Näin yritin tehdä myös tänään, mutta kas kummaa tunnistautuminen ei pelittänytkään. No soitin Nordean asiakaspalveluun tiedustellakseni asiaa. Sieltä mulle kerrottiin, että tunnukset eivät toimi numeron 60.jälkeen, koska heidän systeeminsä lähettää tämän jälkeen automaattisesti asiakkaalle uddet tunnusluvut. No eipä niitä uusia vaan ollut kuulunut, ja samalla mulle tilattiin uudet tunnusluvut, jotka pitäisi tulla ensi viikon alusta. No ajattelin tämän jälkeen vielä lähteä käymään pankissa, koska halusin nämä tunnusluvut heti käyttööni, jotta saisin korvaukset tililleni perjantaiksi, koska rahat rupevat oikeasti jo olemaan vähissä. Tämäkään ei sitten käynyt, koska virkailija pankissa ilmoitti, että heidän kassapalvelut olivat jo siltä päivää mennyt kiinni. Ja jos hän olisi kyseisen toiminnon pystynyt tekemään, niiin silloin se olisi maksanut mulle 10€. Hei haloo! Ensin sössitään itse asiat, ja sitten vielä oletetaan, että asiakas maksaa siitä, että he eivät itse hoida asioitaan kunnolla. Ei kyllä mahdu mun järkeeni tuollainen ajatus.

7

271

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhut puppua.

Ettei vain juttusi ole provo, tai sitten et kerro ihankaikkea.

Epäilys johtuu siitä, että kyllä ne numerot toimivat 60:n jälkeenkin. Itse maksoin laskuja puolisen tuntia sitten, ja viimeisin numero, jota käytin, oli 69.

Ja vaikka uudet tunnusluvut tulevatkin, niin vanhat toimivat vaikka viimeiseen numeroon asti, kunnes otat uudet numerot käyttöön.

Eli mitä olet ITSE sössinyt?

• Yks vaan

Kuulehan nyt. Taidat itse olla joku provoilija. Jos et ymmärä lukemaasi, niin olisikohan aika palata sinne koulunpenkille. Tietysti on hyvä, jos sulla asiat pelittää. Itse en kyllä valitettavasti voi sanoa samaa, ja sen takia mua vituttaa tällä hetkellä melko paljon. Mutta helppohan se on provoilla, kun ei itse ole samassa tilanteessa. Eikös se näin mene, pelle?

• Edelleen puppua

Mutta kun pankissa ei 100-varmasti kerrota, että kun 60:s tunnusluku on käytetty, niin loppuja ei voi käyttää.

Tyhminkään pankkivirkailija ei varmasti ole sinulle noin sanonut.

Eikös se näin ole, pelle.

• Yks vaan

Voi voi, mene kuule pentu kasvamaan hiukan, ja tule sen jälkeen vasta aukomaan noita typeryyksiäsi. Sun kannattaa meinaan hommata hieman elämänkokemusta ensin, jollet pataasi halua kunnolla

• virheitä sattuu.....

itselleni tulee uudet tunnukset ja siinä on päivämäärä joka on noin pari viikkoa eteenpäin, JOLLOIN vanhat tunnukset vanhenevat.

itselleni on käynyt sekä niin, että olen käyttänyt kaikki vanhat ensin loppuun ja ottanut sitten uudet käyttöön, (menee paljon jos katsoo Huuto.net yms. maksuja usein)

sekä niin että tuo 2-viikkoa on kulunut ja ihmetellyt kun VANHAT tunukset eivät toimi ja onneksi olen muistanut että uudet ovat tulleet.

koskaan en ole heti siirtynyt uusiin,
      aina olen käyttänyt noin 75, tiedän se tarkkaan, kun minulla on useita teipillä päälekkäin ja erikoiset merkkaustavat, kukaan ei arvaa edes mikä korttin kyseessä.

"tiedän" useita joilla on käynyt joku poissaollessa ja kopioinut numerot ja sitten vaihtanut kodistaa jo maksuissa olevien laskujen tilinumeroa jollekin "venä-virolaiskaverilleen"

kyllä tuollainen VERKKOPANKKI jossa ei ole päässä pidettävää lukua on turvaton,
      eikä se lisää yhtään vaivaa, tai lukuja, meillä on 3 pankissa ja useassa puhelimessa sama pin.

Itse olen kyllä leikannut KUITTAUSOSAN aina kaappiin josta katson,
      kaapisakin on jo 8 leikattua kuittausosaa, vain minä muistan/tiedän sen oikean.

• Käyttis

Onhan Nordean verkkopankissa päässä pidettävä 8-numeroinen käyttäjätunnus. Ei sen muistaminen ole mitenkään mahdotonta. Sitä ei missään nimessä saa kirjoittaa tunnuslukulistaan tai pitää lompakossa tai puhelimessa. Jos joku sen saa tietoonsa voi kyllä ihan katsoa itseään peiliin eikä syyttää pankkia.

• outlanders

STT 5.3

Tietotekniikkayhtiö Fidenta saattaa irtisanoa suurimman osan työntekijöistään. Yt-neuvottelujen jälkeen yhtiö saattaa vähentää jopa 150 työntekijää.

Fidentan palveluksessa on yhteensä noin 200 henkeä. Vähennykset tehtäisiin viimeistään ensi vuoden alkupuoliskolla.

Fidentan omistavat it-yhtiö Tieto ja rahoituskonserni Nordea.

Yt-neuvottelujen syynä on erityisesti Nordean toiminnan tehostaminen. Fidenta toimittaa Nordealle järjestelmäkehitys-, järjestelmähallinta- sekä integrointi- ja konsultointipalveluja.

Fidentan palvelutuotantoa aiotaan myös siirtää osittain Tiedon palvelukeskukseen Kiinaan, Intiaan tai Tšekkeihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe