En niin lihavista että läski kerääntyy rullalle vaan pyöreistä ja pehmeistä naisista. Mutta pyöreät ja pehmeät naiset eivät pidä minusta koska olen normaalipainoinen ja aika kapeaharteinen. Turha valittaa yksinäisyyttä lihavat naiset kun ei teille kukaan oikeasti edes kelpaa.
Pidän pyöreistä naisista
8
179
Vastaukset
Taas yksi, joka ei itse kelpaa, joten kukaan ei kelpaa.
- Henttunenvaan
Jos lihaville naisille ei kelpaa kuin joku bodari tai yliroteva ja samalla lihava mies niin kyllä voi sanoa että niille naisille ei kelpaa kukaan. Kuinka suuri osa suomalaisista miehistä on bodareita. Pieni osa. Kuinka suuri osa suomalaisista miehistä on ylirotevia ja lihavia. Isompi osa kuin bodareita mutta ei kuitenkaan kovin paljoa näitäkään.
Henttunenvaan kirjoitti:
Jos lihaville naisille ei kelpaa kuin joku bodari tai yliroteva ja samalla lihava mies niin kyllä voi sanoa että niille naisille ei kelpaa kukaan. Kuinka suuri osa suomalaisista miehistä on bodareita. Pieni osa. Kuinka suuri osa suomalaisista miehistä on ylirotevia ja lihavia. Isompi osa kuin bodareita mutta ei kuitenkaan kovin paljoa näitäkään.
No ne lihavat naiset joita tunnen ja olen kaupungilla nähnyt ovat kaikki hoikkien tai normaalipainoisten miesten seurassa.
Henttunenvaan kirjoitti:
Jos lihaville naisille ei kelpaa kuin joku bodari tai yliroteva ja samalla lihava mies niin kyllä voi sanoa että niille naisille ei kelpaa kukaan. Kuinka suuri osa suomalaisista miehistä on bodareita. Pieni osa. Kuinka suuri osa suomalaisista miehistä on ylirotevia ja lihavia. Isompi osa kuin bodareita mutta ei kuitenkaan kovin paljoa näitäkään.
Silti vaikka jollekulle kelpaisi vain bodari tai lihava, niin kelpaahan heille silti joku.
- Henttunenvaan
gloriana_demeter kirjoitti:
Silti vaikka jollekulle kelpaisi vain bodari tai lihava, niin kelpaahan heille silti joku.
Yliroteva lihava ei ole sama asia kuin lihava. Lihavia miehiä on ainakin kolmasosa miehistä mutta näistä lihavista miehistä ei ole kuin ehkä kolmasosa ylirotevia joten aika pieneksi menee määrät.
- Alkoi naurattaa
Taas yksi joka mussuttaa toisten kohtuullisista odotuksista.
Sinä kelpaat vain todennäköisesti koska olet nainen. Kannattaa muistaa se.
Kappas joku muukin on samaa mieltä. Mulla taasen on ongelmana etten tapaa heitä missään vapaana, ainakaan savuttomana ja lapsettomana... tietty jos nuo kriteerit poistaisin niin tapais kyllä helposti, mutta en sitä tee. Näin siis jos nettiä ei lasketa vaan pelkästään live-tilanteet.
Kyl se on mun mielestä selvästi kohtaamattomuusongelma tässä kyseessä.- Alkoi naurattaa
Meidän pitäisi siirtää persoonamme toistemme kehoihin :D
Olen itse hieman treenattu mies jolla on hartioissa leveyttä ja muuten solakka mies, mutten siis mikään hoikka niin jostain hemmetin syystä juuri pyöreä naiset kiehnää minun ympärillä.
Itse en välitä heistä lainkaan ja tahtoisin että nainen olisi normaali tai oikeammin suhteellisen hoikka tai laiha tai sitten sellainen liikunnallisen kiinteä pakkaus.
Johtuneeko sitten muusta habituksesta, kasvoista sekä jonkinlaisesta mukavasta käytöksestä että pyöreät naiset pörrää ympärillä kuin mehiläiset hunajan.
Yritä siinä sitten selittää että nähdään 10 kg myöhemmin ja elämäntapamuutosten jälkeen.
Muilla naisilla taas taitaa olla niin paljon ottajia ja kaipaavat jotain kulmaleukaista tumma hipiäistä "särmä" jätkää tai supersolakkaa hippiäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384