Moi. Tuosta kotipizzan lasagnesta.
En digannut. Aika pieni ja mauton. Tavallisesti oon ollut sitä mieltä, että kotipizza on paras pizzaketju eikä tuota pettymystä, tällä kertaa petyin. Sitä paitsi en ymmärrä, miksi kotipizzassa ei ole suolansirottimia pöydässä. Tai ehkä joissakin pitserioissa on. Olis tarvinnu suolaa.
Olisin tosiaan itse tehny parempaa lasagnea.
Kotipizzan lasanen.
8
981
Vastaukset
- korhonen
Ainahan ne kuvissa ja mainoksisssa näyttää houkuttelevilta mutta todellisuudessa ovat harvoin sitä. Oikeestaan pahin mössö mitä kaupasta saa on valmislasagne. Se hyytelö- mitä kutsutaan juustoksi, lihakikkareet mitä kehutaan bologneeseksi, rakenne joka on lilluva pehmytmössö, ei ole lasagnea nähnytkään. Kyllähän sitä pahaan nälkään voi vetää ja ostaa
samalla ison säkin lambia. - mielummin teen ite
Kuka tyhmä nyt maksaa pienestä lasagnesta 7,90. en ainakaan minä!
- hopi_hopi-
Täysin susi tuo lasanen. Lohdutin itseäni tuon pelottavan kokemuksen jälkeen tekemällä Canneloneja kotona. Palasi usko taas omaan kokkaustaitoon.
- ei hyvää päivää mitä kukkua ihmisille myydään kovalla hinnalla!? - swnqqqQ
>Täysin susi tuo lasanen
Lidlistä muuten saa lasagnen (1 kg) hintaan 3.99. Ja voin sanoa, että eon parempaan kuin tuo lasanen vai mikälie. - ap.
Ylipäätänsä en kuitenkaan ymmärrä, miksi ihmiset aina sanovat, että kotipizza on pahaa... ainakin Turun Kupittaan kotipizza on mielestäni todella hyvää, joskin pitsat ovat aika snadeja.
- veetiOO
> joskin pitsat ovat aika snadeja.
Halvemmalla saa muualta parempaa. Jos on rahaa, niin mikäettei voisi syödä vaikka mitä roskaa. - Hammerhill
Joo ääni kupittaan kotipizzalle, ehdottomasti parhaita pizzoja koko turussa !
- exasiakaskotipizza
joo ja wc maksu euro otetaan myös ainakin porthaninkadun pizzeriassa asiakkaaltakin kun bemari äijä naimisissa kotipizzan omistajan kanssa. Ja moni muu kuten tv ohjelma kertoi joku aika sitten. Lasanen kallis ja mauton. Ja suolaa ei pöydässä kun se maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875