Meillä olisi firman juhlat edessä. Ohjelmassa ruokaa, juomaa, saunomista ja aina vain lisää juoma. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun firmassa biletetään.
Työkaverini (nainen) ja minä (mies) emme juo kuin yleensä ruoan kanssa lasin viiniä (sekin jäää hänellä puolilleen). Hän on Aasiasta kotoisin ja siksi alko ei maistu, itse taas en oikein tykkää ryyppäämisestä. Muiden juopuessa jäämme ikään kuin porukan "ulkopuolelle" ja olemmekin viettäneet illat ja yöt kahdestaan.
Bileissä ei sinällään ole mitään vikaa ja alkupuoli menee ihan mukavasti muiden seurassa.
Lienee sanomattakin selvää, että meidän välillä on jonkinlainen romanssi tai ainakin kova luottamus. Me emme humallu alkoholista vaan toisistamme. :)
Nyt tuo aasialaisleidi kertoi minulle, että haluaa saunoa vain minun kanssa, ei muiden tai yksin, koska pelkää jonkun muun tulevan saunaan hänen siellä ollessaan.
Mitä mieltä olette siitä, että pari työkaveria viettää omia juhliaan eikä ole muiden mukana kuin vain bileiden alussa?
Absolutistien ongelmat juopottelijoiden firmassa?
Humala erottaa muist
2
134
Vastaukset
- g24g4
No eikös ne tuollaiset pippalot ole ihan vapaaehtoisia. Itsekin olen jäänyt pois firman pippaloista kun ei vaan sellanen kiinnosta. Ei siitä kukaan mitään ole sanonut.
Muistan kyllä kun olin kauan sitten yhdessä it-alan firmassa töissä ja siellä oli jatkuvasti kaiken maailman ryyppäjäisiä. Aluksi niissä kävin uutena työntekijänä, mutta sitten jäin niistä pois. Sitä ei sitten katsottu hyvällä. Tosin empä siinä firmassa viihtynyt muutenkaan yhtään. - en juo minäkään
Mun onneni on pk-firma ja uskovainen pomo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027