Meillä olisi firman juhlat edessä. Ohjelmassa ruokaa, juomaa, saunomista ja aina vain lisää juoma. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun firmassa biletetään.
Työkaverini (nainen) ja minä (mies) emme juo kuin yleensä ruoan kanssa lasin viiniä (sekin jäää hänellä puolilleen). Hän on Aasiasta kotoisin ja siksi alko ei maistu, itse taas en oikein tykkää ryyppäämisestä. Muiden juopuessa jäämme ikään kuin porukan "ulkopuolelle" ja olemmekin viettäneet illat ja yöt kahdestaan.
Bileissä ei sinällään ole mitään vikaa ja alkupuoli menee ihan mukavasti muiden seurassa.
Lienee sanomattakin selvää, että meidän välillä on jonkinlainen romanssi tai ainakin kova luottamus. Me emme humallu alkoholista vaan toisistamme. :)
Nyt tuo aasialaisleidi kertoi minulle, että haluaa saunoa vain minun kanssa, ei muiden tai yksin, koska pelkää jonkun muun tulevan saunaan hänen siellä ollessaan.
Mitä mieltä olette siitä, että pari työkaveria viettää omia juhliaan eikä ole muiden mukana kuin vain bileiden alussa?
Absolutistien ongelmat juopottelijoiden firmassa?
Humala erottaa muist
2
190
Vastaukset 2
- g24g4
No eikös ne tuollaiset pippalot ole ihan vapaaehtoisia. Itsekin olen jäänyt pois firman pippaloista kun ei vaan sellanen kiinnosta. Ei siitä kukaan mitään ole sanonut.
Muistan kyllä kun olin kauan sitten yhdessä it-alan firmassa töissä ja siellä oli jatkuvasti kaiken maailman ryyppäjäisiä. Aluksi niissä kävin uutena työntekijänä, mutta sitten jäin niistä pois. Sitä ei sitten katsottu hyvällä. Tosin empä siinä firmassa viihtynyt muutenkaan yhtään. - en juo minäkään
Mun onneni on pk-firma ja uskovainen pomo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 531010
- 98994
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21852- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔53755- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24644- 50638
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19606
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka139545Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen12544Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast46537Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120536- 47515
- 25512