Meillä olisi firman juhlat edessä. Ohjelmassa ruokaa, juomaa, saunomista ja aina vain lisää juoma. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun firmassa biletetään.
Työkaverini (nainen) ja minä (mies) emme juo kuin yleensä ruoan kanssa lasin viiniä (sekin jäää hänellä puolilleen). Hän on Aasiasta kotoisin ja siksi alko ei maistu, itse taas en oikein tykkää ryyppäämisestä. Muiden juopuessa jäämme ikään kuin porukan "ulkopuolelle" ja olemmekin viettäneet illat ja yöt kahdestaan.
Bileissä ei sinällään ole mitään vikaa ja alkupuoli menee ihan mukavasti muiden seurassa.
Lienee sanomattakin selvää, että meidän välillä on jonkinlainen romanssi tai ainakin kova luottamus. Me emme humallu alkoholista vaan toisistamme. :)
Nyt tuo aasialaisleidi kertoi minulle, että haluaa saunoa vain minun kanssa, ei muiden tai yksin, koska pelkää jonkun muun tulevan saunaan hänen siellä ollessaan.
Mitä mieltä olette siitä, että pari työkaveria viettää omia juhliaan eikä ole muiden mukana kuin vain bileiden alussa?
Absolutistien ongelmat juopottelijoiden firmassa?
Humala erottaa muist
2
120
Vastaukset
- g24g4
No eikös ne tuollaiset pippalot ole ihan vapaaehtoisia. Itsekin olen jäänyt pois firman pippaloista kun ei vaan sellanen kiinnosta. Ei siitä kukaan mitään ole sanonut.
Muistan kyllä kun olin kauan sitten yhdessä it-alan firmassa töissä ja siellä oli jatkuvasti kaiken maailman ryyppäjäisiä. Aluksi niissä kävin uutena työntekijänä, mutta sitten jäin niistä pois. Sitä ei sitten katsottu hyvällä. Tosin empä siinä firmassa viihtynyt muutenkaan yhtään. - en juo minäkään
Mun onneni on pk-firma ja uskovainen pomo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070