hei!
Sain lääkäriltäni juuri diagnoosin siitä kuinka olen vakavasti ylipainoinen. Olen 48-vuotias yh-äiti ja tarvitsisin nyt jonkinlaista vapaa-ajan urheilua kiloja karistamaan! En tiedä biljardista paljoakaan, mutta olen kuullut paljon hyvää. Kuluttaako se tehokkaasti kaloreita? Haluaisin päästä hyvään rantakuntoon ensi kesäksi :) Tarvitaanko tähän lajiin jonkinlaisia varusteita? omistan pari koripalloa, voiko niitä käyttää biljardipallojen sijasta? Eikös se jonkinlainen pallopeli ole, se biljardi?
Kiitos auttaville ihmisille :)
Terv. Kohta ex-läski
Hei kaikki biljardin ystävät!
epätoivoinen_yh48
7
321
Vastaukset
- epätoivoinen_yh48
EIKÖ kukaan voi auttaa????
- PENTTI95
Sori, ei voi. Kannattaisko vaikka käyttää sitä ruokaa enemmän muksusi ruokimiseen kuin läskin kasvattamiseen läski? Jotain muita tänne kommentoimaan kuin läskejä tyhmiä elämäänsä vittuuntunekita ämmiä.
- vaikka Pentti96
Tuossa ois osoite mistä voi hakea apua ainakin varuste puolelle:
http://www.biljardia.fi/ - pentti97
pentti95, eikö tuo ole hieman lapsellista.
- homomies12335456
VASTATKAA VITTU TARVIIN NEUVOJJAAA
- voivoi.
Tosi huono trolli
- epätoivonen_yh48
mikä trolli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen232602Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään382272Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621288Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991211- 41976
- 42947
- 74841
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh67791Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92741