Tunteista puhuminen

nickname125432623573

Tuli yhdestä toisesta viestiketjusta mieleen, että onko tosiaan niin, ettei mies saisi puhua tunteistaan, jos haluaa pysyä miehekkäänä? Itse olen yrittänyt olla avoin ja puhunut miltä asiat milloinkin tuntuu, mutta taas kerran olen sinkkuna. Alkoi vain mietityttämään pitäisikö tuo asia yrittää muuttaa itsessä...

24

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsada

      ei kannata yrittää muuttaa tuota ominaisuutta itsessään.

      kyllä mies voi olla miehekäs vaikka tunteistaan puhuisikin.
      miehekkyys on jotain ihan muuta..
      se, että osaa puhua avoimesti tunteistaan kertoo vain terveestä ajattelumaailmasta ja siitä että kaikki on pääkopassa kohdallaan.

      Vain jollain tavalla kahelit patoo tunteet sisällensä....... Näistä tulee sitten niitä juoppoja.. Ressukoita jotka eivät oikein muutenkaan pärjää sosiaalisissa tilanteissa..


      t. mies itsekkin.. 20v

      • juu.

        Ei pidä mennä perse edellä puuhun ja alkaa muuttamaan juuri niitä positiivisia asioita.


    • hienomiesolet

      Näin naisena sanoisin että arvostan tuota piirrettä miehessä! Älä vain yritä muuttaa itseäsi muuksi. Voin sanoa että tavannut elämän myötä miehiä jotka todella itsepintaisia ja eivät puhu eikä pukahda. Olet hieno ihminen ja mies jos voit tunteistasi avautua ja puhua! :)

      • Se tärkein

        Entä antaisitko tällaiselle miehelle pillua? Vai ovatko kehusi vain turhaa puhetta jotta tunteikkaalle ei tulisi paha mieli jäädessään ilman?


      • Omat motiivisi?
        Se tärkein kirjoitti:

        Entä antaisitko tällaiselle miehelle pillua? Vai ovatko kehusi vain turhaa puhetta jotta tunteikkaalle ei tulisi paha mieli jäädessään ilman?

        Onko viestisi pelkkää keljuilua vai syvempääkin oman pahan olosi purkamista?
        Onko tarkoitus vain aiheuttaa pahaa mieltä?


      • naminamipositiivinen
        Omat motiivisi? kirjoitti:

        Onko viestisi pelkkää keljuilua vai syvempääkin oman pahan olosi purkamista?
        Onko tarkoitus vain aiheuttaa pahaa mieltä?

        Tarkoitus oli varmaan mennä asian ytimeen ja selvittää, olisiko naisen arvostus aitoa ja eroottista, vai sellaista leppoisaa lapsen kehumista.


      • näinhän se on tämää
        naminamipositiivinen kirjoitti:

        Tarkoitus oli varmaan mennä asian ytimeen ja selvittää, olisiko naisen arvostus aitoa ja eroottista, vai sellaista leppoisaa lapsen kehumista.

        Aivan. Kyllä se niin vhavsti siltä näyttää että naiselle miehen pitää olla agressiivinen ja vähän väkivaltainenkin eikä siinä tunteistaaan ja asioistaan sovi puhua. Tietty sillätavalla sopivasti pitää leperrellä naiselle, jotta saa tämän nussitavakseen. Mutta siis tähän nimenomaiseen tarkoitukseen avoin ja tunteistaan puhuva mies on kyllä naiselle turn-off. Kaikki käytännön esimerkkitapaukset joita olen nähnyt tukevat tätä kästystä naisista ja heidän suhtautumisestaan miehiin.


      • Karkkipäivä meni jo
        naminamipositiivinen kirjoitti:

        Tarkoitus oli varmaan mennä asian ytimeen ja selvittää, olisiko naisen arvostus aitoa ja eroottista, vai sellaista leppoisaa lapsen kehumista.

        Ihan totta? "Oliko arvostus aitoa ja eroottista?" No juu, niinhän se menee: pari lausetta verkossa ja eroottinen vetovoima on selvitetty. Ja arvostus, sehän on aina eroottista ja toteutuu seksinä.


      • 6567879809+
        Karkkipäivä meni jo kirjoitti:

        Ihan totta? "Oliko arvostus aitoa ja eroottista?" No juu, niinhän se menee: pari lausetta verkossa ja eroottinen vetovoima on selvitetty. Ja arvostus, sehän on aina eroottista ja toteutuu seksinä.

        Kyllä, juuri näin. Jos nainen ei anna miehelle pillua, hän pidä tätä oikeana miehenä lainkaan eikä näin ollen arvosta, muuta kuin ehkä työjuhtana ja kassin kantajana.


      • kekkuli-kake
        Karkkipäivä meni jo kirjoitti:

        Ihan totta? "Oliko arvostus aitoa ja eroottista?" No juu, niinhän se menee: pari lausetta verkossa ja eroottinen vetovoima on selvitetty. Ja arvostus, sehän on aina eroottista ja toteutuu seksinä.

        Ei vaan niin, että arvostus joka ei toteudu seksinä on aika sama.


      • Vastaa kysymykseen?

        Tärkein kysymys tosiaan on se että toivotko omalta mieheltäsi sitä puheliaisuutta vai oliko kehusi vain naisten diplomaattista potaskaa "En minä mutta varmasti muut naiset sinusta tykkäävät muutenkin kuin kaverina"?


    • hienomiesolet

      Miksi ihmeessä tunteikas jäisi ilman? Päin vastoin tunteikas mies on myös usein romanttinen! Itse kyllä arvostan sellaisia piirteitä.

      • Turkin poikiii

        Etenkin jos mies on vielä tumma ja eksoottinen?


    • ei tieto vaan arvaus

      älykkäämmälle naiselle voinee puhua mutta tyhmemmät nalkuttaa että olisit kuten kaverien miehet etkä tommosia märisis.

    • 5

      Minusta ihminen on aina sitä mitä on, vaikea on itseään muuttaa siten että muut eivät feikkiä huomaisi.
      Ei ATM:stä saa YTM:ää muuten kuin kirjaimia vaihtamalla.

    • nickname125432623573

      Kai se sitten pitää vaan odottaa, jos naisten joukosta löytyisi joku, joka tuota arvostaa. Tosin vähän voisi kuitenkin ehkä rajoittaa itseään...Ja oikeastaan monet naisten suosikit vaikuttaa tunteiltaan sen verran köyhemmiltä, etten sellainen edes haluaisikaan olla.

    • Tunteista avoimesti puhuminen on hieno piirre. Se vaatii kuitenkin rohkeutta ja itsetuntemustakin. Jatka samaan malliin vaan.
      Mä ainakin arvostan miestä joka puhuu tunteistaan avoimesti.

      • Glitterman

        Sanoo joku 40-vuotias yh-äiti.

        Nuoremmat eivät halua tunteistaan puhuvaa nössöä vaan oikean miehen.


      • nickname125432623573
        Glitterman kirjoitti:

        Sanoo joku 40-vuotias yh-äiti.

        Nuoremmat eivät halua tunteistaan puhuvaa nössöä vaan oikean miehen.

        Ja mikä vika siinä on, jos on 40v ja yh? Ainakin siinä iässä ehtinyt jo miettimään asioita tarkemmin, joten varmaan se vika sitten on nuoremmissa. Ja muutenkaa ymmärrä tuota yh valitusta...


      • = =
        nickname125432623573 kirjoitti:

        Ja mikä vika siinä on, jos on 40v ja yh? Ainakin siinä iässä ehtinyt jo miettimään asioita tarkemmin, joten varmaan se vika sitten on nuoremmissa. Ja muutenkaa ymmärrä tuota yh valitusta...

        Yh=synnyttänyt=käytetty=pilalla...


      • kettu kuutonen
        nickname125432623573 kirjoitti:

        Ja mikä vika siinä on, jos on 40v ja yh? Ainakin siinä iässä ehtinyt jo miettimään asioita tarkemmin, joten varmaan se vika sitten on nuoremmissa. Ja muutenkaa ymmärrä tuota yh valitusta...

        Jos olet itse 45, niin ei siinä mitään. 4-kymppisten naisten arvostukset eivät yleensä ole samat kuin nuoremmilla naisilla (vaan kehittyneemmät).


      • Glitterman kirjoitti:

        Sanoo joku 40-vuotias yh-äiti.

        Nuoremmat eivät halua tunteistaan puhuvaa nössöä vaan oikean miehen.

        ja mistäs päättelet mun olevan yh?


    • Naistenriemupäivää

      Ei miehellä ole tunteita. Mies on peniksen kautta ladattava robotti jonka ainoa tehtävä on palvella ja miellyttää naisia.
      Mies jolla on tunteita on homo tai pahempaa - naisellinen mies, jota ei voi pompotella samalla tavoin peniksen kautta ja on siksi epäkuntoinen hyödyke.

    • borntobefriend

      Kannattaa pidätellä viimeiseen asti tunteista puhumista. Sen olen oppinut. Naiset kiinnostuu ainoastaan mystisistä miehistä. Jos olet kuin avoin kirja, päädyt aina lopulta ystäväksi, etkä ole tyytyväinen lopputulokseen. Anna naisen retkahtaa rauhassa. Ei tarvitse kuitenkaan huonosti kohdella. Monet naiset kyllä sietää jopa kaltoin kohteluakin, kunhan mies vain pysyy itsepintaisesti arvoituksena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe