Sponsorin suulla
- Olen tällä hetkellä täysin vakuuttunut, että Wincapitan sivut tulevat aukeamaan uudestaan heti kun se on mahdollista. Toiminta on mielestäni laillista ja kun Hannu Kailajärvi vapautuu, niin hän tulee kertoman asioiden oikean puolen, Paavo Happonen KRP:n kuulusteluissa.
- Mielestäni Kailajärvi on erehdyttänyt tässä asiassa. Ihan jo silläkin perusteella että iso ihmisjoukko on ymmärtänyt että hän tekee jäsenten puolesta valuuttakauppaa. SivustoIla ollut materiaali, taulukot ja rahat, jotka sieltä ovat olleet nostettavissa, ovat antaneet sellaisen käsityksen, että Winclub tekisi jäsenten puolesta valuuttakauppaa heidän varoilIaan., Timo Martiskainen pidätettynä.
- Kerron tässä ne viisi(5, saman verran kuin kädessä sormia) syytä miksi selkeästi kannattaa nyt jo viimeistään liittyä winclub asiakkaaksi. (Me miljonääriksi itseämme tituleeraavat jo tiedämme miksi kannattaa myöskin tehdä asiakkaita), Timo Martiskainen sponsorina.
- Olen mielestäni selvittänyt tämän asian täysin tyhjentävästi ja selvästi. Lausun asian vielä mahdollisimman selvästi. Minä henkilökohtaisesti tai kukaan muukaan henkilö, tai yritys, tai toimija ei ole käynyt itse tai antanut kenellekään toimeksiantoja käydä, minkäänlaista valuuttakauppaa Winclubi / Wincapitan jäsenten varoilla, josta olisi muodostunut Winclubille / Wincapitalle tuottoa, Hannu Kailajärvi kuulusteluissa valuuttakaupasta.
WC-kusetuksen parhaimpia paloja
18
730
Vastaukset
- Naurettavia pellejä.
"Turhaa"
"Täs meiän lupiissa on sama ku pankkitiliissä" - ÄVKRP
>- Olen mielestäni selvittänyt tämän asian täysin tyhjentävästi ja selvästi. Lausun asian vielä mahdollisimman selvästi. Minä henkilökohtaisesti tai kukaan muukaan henkilö, tai yritys, tai toimija ei ole käynyt itse tai antanut kenellekään toimeksiantoja käydä, minkäänlaista valuuttakauppaa Winclubi / Wincapitan jäsenten varoilla, josta olisi muodostunut Winclubille / Wincapitalle tuottoa, Hannu Kailajärvi kuulusteluissa valuuttakaupasta.<
Klubin lehdistötiedotteesta 2007:
>WinClubin liiketoiminta ja ansaintamekanismi perustuu FxTrader Signals-
järjestelmän suositteluun ja hyväksikäyttöön valuuttakaupassa.
WinClub ei sijoita jäsentensä varoja valuuttakauppaan. <
En näe mitään ristiriitaa Kailajärven lausunnon ja klubin lehdistötiedotteen välillä.
"Me miljoonääriksi itseämme tituleeraavat" antavat joko tietoisesti tai tiedostamattaan itsestään vajaaälyisen kuvan.
Krp floppasi lahjakkaasti 21.1.2009:
>Sijoitusklubi WinCapitan (entinen WinClub) esitutkinnassa on varmistunut, että WinCapita ei ole käynyt valuuttakauppaa.<
Kuvitteellisena esimerkkinä samankaltaisesta itsestäänselvyydestä:
>Keskusrikospoliisin suorittamassa esitutkinnassa on varmistunut, että maapallon geometrinen muoto ei ole pannukakku. - Pro Pa Kantaa
Tää on legendaarista WC-propagandaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5879654- Nyt naarattaa
Vai ei nobelia Hannu saa:
."Joku kysyy:
- Jos se Hannun keksintö on tuollainen ihmekalu, miksei sitä tunneta paremmin maailmalla? Miksei sillä ole jo saatu Nobelin palkintoa?
- Viiden vuoden päästä Hannu saa Nobelin, Veke vakuuttaa.".
Hannu sai istumista 4 vuotta Veke hieman erehty... - Kuka se oli
Onko tiedossa kuka tuo Lahdessa pas-kaa jauhanut Veke oikealta nimeltään on?
- 13+2
Kuka se oli kirjoitti:
Koskas leuat loksahtaa?
Kuka se oli kirjoitti:
Pystyy päättelemään, kun näkee hieman vaivaa.
Ja mitaan ette voi...
- espanjankärpänen
Missä rikos?
- banaanikärpänen
Kysypäs Tikkurilasta, Vantaan Käräjäoikeudesta.
- anaalikärpänen
Täällä on taatusti maan parhaimmat wc-jutut
http://wishwincapita.com/
viestejä 8454 käyttäjiä 2190 - Kullervo k16
Forex-risteilyt
"""""""""""2011 vuoden loppuun asti järjestämme Forex päiväristeilyjä, johon kuuluu koko päivän mittainen koulutus, meriaamiainen, buffet-lounas sekä laivamatkat Helsinki-Tallinna-Helsinki.
Laivalla käytössämme on kokoustilat sekä wlan-yhteydet. Yhdelle Forex risteilylle voi osallistua max. 10 henkilöä.
Forex risteilyt järjestetään maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin. Koulutus alkaa 7.30 meriaamiaisella, jonka jälkeen siirrytään kokoustilaan. Kokoustila on käytössämme menomatkalla kello 11.00 asti. Paluumatkalla kokoustila on käytössämme kello 16.00 – 20.30
Forex risteilyn hinta on 129 euroa/henkilö""""
kerrassaan MAHTAVAA- Huvittavaa.
Lohjan aasintuntijako näitä forex risteilyjä järjesti ?
- Siantuntia
Vaan mihin unohtui kassakirja ?
- Sikojen tuntija
Tai Offshore-yhtiöt?
- 77777777777777777777
jussa se opastaa forex alkeiskursseja
- kysymys ?
Onko tämä "jussa" joku valuutta asiantuntija ?
- 777777777777777777
kysymys ? kirjoitti:
Onko tämä "jussa" joku valuutta asiantuntija ?
Ei ole mikään asiantuntija, saahan sitä väittää, alkeiskursseja jätkä vetää ihan pokalla:DD
Mutta 2005 vuoden huippuhetket
LUE: http://keskustelu.suomi24.fi/node/1489661
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1903208Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3752340- 1772006
- 781595
- 331525
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382