Kauniita pullukoita naisia!

öhbujb

20

403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaat

      Minun suosikit on nro 5 ja 12.

    • fasdfdfdfdfdsfasdfad

      Miksi, jumalani miksi?

    • aikuinen mies
    • dfbuylo

      Tuo Jasmin Räisänen oli kyllä aika mielenkiintoinen. Kasvoiltaan ihan normaali, jopa kauniskin, mutta sitten tuollainen pullero kroppa.

      • jännän ääressä

        Ihmettelin just samaa. Mitenkähän se on onnistunut pitämään ne kilot poissa naamastaan, yleensä tuollainen paino jo alkaa pyöristää poskia ja tehdä kaksoisleukaa.


      • Professori Hanssen
        jännän ääressä kirjoitti:

        Ihmettelin just samaa. Mitenkähän se on onnistunut pitämään ne kilot poissa naamastaan, yleensä tuollainen paino jo alkaa pyöristää poskia ja tehdä kaksoisleukaa.

        Lyhyt pituus syynä ruumiinkoostumukseen.


    • ...........

      Kammottavia lihavia sikoja.

      • Ylläpito

        Rehellisestä ja totuudenmukaisesta mielipiteestä annamme sinulle miinusta.


    • just...

      Pullukoistakin löytyy hyvännäkösiä mutta noilla oli (lähes?) kaikilla mittasuhteet ihan pielessä, kunnon rantapalloja... Naamasta kyllä vähintään ihan nättejä. Ei sillä, saahan sitä tuommosistakin tykätä.

    • ipanapa.,

      Nro 9 oli mielestäni kaunein. Kaunis hymy ja upeat sääret.

      Näistä missifinalisteistä painon perusteella yksikään ei pääsisi nettitreffeille, koska moni laittaa painon osalta maksimipainoksi naiselle 80 kg:(

      • sdvryj

        Yllätus yllätys, etteivät he pääsisi nettitreffeille. Harva mies haluaa XL naisen vaikka siinä kuinka olisikin joku miss-etuliite.


    • Stailattu näyttämään ihan mummoilta. Onko Suomessa joku yksi missi meikkaaja-stylisti, joka kuraa kaikki missiehdokkaat ikinä...

    • 62728

      Kauniita? 12:lla oli kauniit kasvot ja 5 omalla tavallaan söpö kasvoiltaan mutta mitään muuta kauneutta tuossa ei kyllä näkynyt. Mutta jokaisella on tietysti erilaiset maut ja niistä on turha lähteä kinaamaan.

    • vaasanmiekkonenvaan

      Kyllä Vaasan neito kisan vie! Mielestäni todella kaunis nainen ja mitä noilla kiloilla on merkitystä...no ei mitään! Nyt haetaan isoa naista ja that´s it!

    • ---->

      Kaikki olisivat kauniinpia normaalipainoisena. Läski ei kaunista ketään, vaikka niin halutaan kovasti nykyään uskotellakin.

    • Joo on kyllä hyvännäkösiä. Mun mieleen on eniten 5 ja 13.

    • en panis

      Noilla kaikilla on varmaan yhtä läski mies ja monella lapsikin josta tulee läski!

    • justjust

      Noi on kyllä XXXL. Kauniimpiakin pullukoita oon nähnyt.

    • rusoposkinen_inkkari

      Absurdi otsikko tällä viestiketjulla. Kaunis ja pullukka eivät mahdu samaan lauseeseen.

    • tuota..

      Nuo kyllä näyttää kahden x:n tyttösille suurin osa. Mutta joo isokin voi olla kaunista, riippuen ihan katsojasta ja sen makuhermoista naisten suhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe