Kelluva golfpallo

Kolffari

Mistäköhän saisi kelluvia golfpalloja. Mielellään Suomesta.
Suomesta en ainakaan netin kautta löytänyt...

11

5711

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raksutiikeri

      Kyl niitä jostaki saa, ku kaveri niitä kerran osti jostaki...

      • Kolffari

        Pystyisitkö kysyä kaveriltas mistä hän niitä osti?


    • Kolli

      Kuopiossa ainakin Intersport Megastoressa näytti tänään olevan isokasa. Hintaa en tiedä kun hintalappua ei näkynyt.

      • kolli

        ne tuntuivat kevyemmiltä kuin esim Titut. Kun tiputtelin niitä vierekkäin kivilattialle niin pomppu oli matalampi. Pitää varmaan prässätä numeroa pidemmällä mailalla jotta lentävät samalla lailla kuin normaalit kuulat...Saattavat myös olla herkempiä tuulelle...


    • Laherry

      Mitään kelluvia golfapalloja tarvita. Pallot eivät ole nimittäin kovin kalliita. Pro shopeista saa irtopalloja n.1€ kappale. Ja jos pallo sattuu menemään metsään, niin sieltä löytää kyllä 3-4 palloa, joista yksikään ei todennäköisesti ole oma.

      Kuten kotiseurani kapteeni sanoi luennollaan: "Palloa ei saa rakastaa liikaa". Siis että ei kannata tuhlata turhaa aikaa pallon etsimiseen jos sitä ei heti löydä.

      • kolli

        esim. mökillä voi tehdä veteen "rangen". ankkuroi poju järveen 100 m päähän ja yritä osua siihen vaikka 52:lla vedgellä.


      • Kolffari
        kolli kirjoitti:

        esim. mökillä voi tehdä veteen "rangen". ankkuroi poju järveen 100 m päähän ja yritä osua siihen vaikka 52:lla vedgellä.

        ....senpä takia kyselinkin


      • Jeppe
        Kolffari kirjoitti:

        ....senpä takia kyselinkin

        Saako niitä tilattua netistä tai jostain golfliikkeestä??? jos tietoa niin kerro...


      • Joo
        kolli kirjoitti:

        esim. mökillä voi tehdä veteen "rangen". ankkuroi poju järveen 100 m päähän ja yritä osua siihen vaikka 52:lla vedgellä.

        Mitä kelluvia palloja minä olen kokeillu niin pallot kelluu melkolailla huonosti, eikä palloja oikein vedestä löydä, ellei ole aivan tyyni sää.


    • Vilzu

      Olen vähän itse ottanut selvää samasta asiasta. Golden pro:ssa sanoi että vähän päälle euro per pallo. Viipurin golf on maksanut noin 55 senttiä pallo ja ostellut eri liikkeistä mutta sanoivat että ei välttämättä tähän aikaan vuodesta enää löydy.
      Itse olen jo range maton tilannut ensi kesäksi ja meinaan tehdä semmoisen kelluvat kymmenen metriä halkaisijaltaan olevat kohdealueen jonne osuvat pallot eivät pääse virtauksen mukana ajelehtimaan pakoon. Kyllä sitä mökillä viihtyy paljon mieluisammin sitten =)

      http://www.goldenpro.fi/

    • karlsson.leif

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe