Kelluva golfpallo

Kolffari

Mistäköhän saisi kelluvia golfpalloja. Mielellään Suomesta.
Suomesta en ainakaan netin kautta löytänyt...

11

5736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raksutiikeri

Kyl niitä jostaki saa, ku kaveri niitä kerran osti jostaki...

• Kolffari

Pystyisitkö kysyä kaveriltas mistä hän niitä osti?

• Kolli

Kuopiossa ainakin Intersport Megastoressa näytti tänään olevan isokasa. Hintaa en tiedä kun hintalappua ei näkynyt.

• kolli

ne tuntuivat kevyemmiltä kuin esim Titut. Kun tiputtelin niitä vierekkäin kivilattialle niin pomppu oli matalampi. Pitää varmaan prässätä numeroa pidemmällä mailalla jotta lentävät samalla lailla kuin normaalit kuulat...Saattavat myös olla herkempiä tuulelle...

• Laherry

Mitään kelluvia golfapalloja tarvita. Pallot eivät ole nimittäin kovin kalliita. Pro shopeista saa irtopalloja n.1€ kappale. Ja jos pallo sattuu menemään metsään, niin sieltä löytää kyllä 3-4 palloa, joista yksikään ei todennäköisesti ole oma.

Kuten kotiseurani kapteeni sanoi luennollaan: "Palloa ei saa rakastaa liikaa". Siis että ei kannata tuhlata turhaa aikaa pallon etsimiseen jos sitä ei heti löydä.

• kolli

esim. mökillä voi tehdä veteen "rangen". ankkuroi poju järveen 100 m päähän ja yritä osua siihen vaikka 52:lla vedgellä.

• Kolffari
        kolli kirjoitti:

esim. mökillä voi tehdä veteen "rangen". ankkuroi poju järveen 100 m päähän ja yritä osua siihen vaikka 52:lla vedgellä.

....senpä takia kyselinkin

• Jeppe
        Kolffari kirjoitti:

....senpä takia kyselinkin

Saako niitä tilattua netistä tai jostain golfliikkeestä??? jos tietoa niin kerro...

• Joo
        kolli kirjoitti:

Mitä kelluvia palloja minä olen kokeillu niin pallot kelluu melkolailla huonosti, eikä palloja oikein vedestä löydä, ellei ole aivan tyyni sää.

• Vilzu

Olen vähän itse ottanut selvää samasta asiasta. Golden pro:ssa sanoi että vähän päälle euro per pallo. Viipurin golf on maksanut noin 55 senttiä pallo ja ostellut eri liikkeistä mutta sanoivat että ei välttämättä tähän aikaan vuodesta enää löydy.
      Itse olen jo range maton tilannut ensi kesäksi ja meinaan tehdä semmoisen kelluvat kymmenen metriä halkaisijaltaan olevat kohdealueen jonne osuvat pallot eivät pääse virtauksen mukana ajelehtimaan pakoon. Kyllä sitä mökillä viihtyy paljon mieluisammin sitten =)

http://www.goldenpro.fi/

• karlsson.leif

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      44
      3940
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      98
      3373
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1788
    4. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      105
      1712
    5. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      106
      1436
    6. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      8
      1176
    7. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      63
      1034
    8. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      7
      1034
    9. ei tissari naisten kanssa ole ollut

ei ole naisten kanssa ollut
      Varkaus
      50
      1016
    10. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      93