Kelluva golfpallo

Kolffari

Mistäköhän saisi kelluvia golfpalloja. Mielellään Suomesta.
Suomesta en ainakaan netin kautta löytänyt...

11

6161

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raksutiikeri

Kyl niitä jostaki saa, ku kaveri niitä kerran osti jostaki...

• Kolffari

Pystyisitkö kysyä kaveriltas mistä hän niitä osti?

• Kolli

Kuopiossa ainakin Intersport Megastoressa näytti tänään olevan isokasa. Hintaa en tiedä kun hintalappua ei näkynyt.

• kolli

ne tuntuivat kevyemmiltä kuin esim Titut. Kun tiputtelin niitä vierekkäin kivilattialle niin pomppu oli matalampi. Pitää varmaan prässätä numeroa pidemmällä mailalla jotta lentävät samalla lailla kuin normaalit kuulat...Saattavat myös olla herkempiä tuulelle...

• Laherry

Mitään kelluvia golfapalloja tarvita. Pallot eivät ole nimittäin kovin kalliita. Pro shopeista saa irtopalloja n.1€ kappale. Ja jos pallo sattuu menemään metsään, niin sieltä löytää kyllä 3-4 palloa, joista yksikään ei todennäköisesti ole oma.

Kuten kotiseurani kapteeni sanoi luennollaan: "Palloa ei saa rakastaa liikaa". Siis että ei kannata tuhlata turhaa aikaa pallon etsimiseen jos sitä ei heti löydä.

• kolli

esim. mökillä voi tehdä veteen "rangen". ankkuroi poju järveen 100 m päähän ja yritä osua siihen vaikka 52:lla vedgellä.

• Kolffari
        kolli kirjoitti:

esim. mökillä voi tehdä veteen "rangen". ankkuroi poju järveen 100 m päähän ja yritä osua siihen vaikka 52:lla vedgellä.

....senpä takia kyselinkin

• Jeppe
        Kolffari kirjoitti:

....senpä takia kyselinkin

Saako niitä tilattua netistä tai jostain golfliikkeestä??? jos tietoa niin kerro...

• Joo
        kolli kirjoitti:

Mitä kelluvia palloja minä olen kokeillu niin pallot kelluu melkolailla huonosti, eikä palloja oikein vedestä löydä, ellei ole aivan tyyni sää.

• Vilzu

Olen vähän itse ottanut selvää samasta asiasta. Golden pro:ssa sanoi että vähän päälle euro per pallo. Viipurin golf on maksanut noin 55 senttiä pallo ja ostellut eri liikkeistä mutta sanoivat että ei välttämättä tähän aikaan vuodesta enää löydy.
      Itse olen jo range maton tilannut ensi kesäksi ja meinaan tehdä semmoisen kelluvat kymmenen metriä halkaisijaltaan olevat kohdealueen jonne osuvat pallot eivät pääse virtauksen mukana ajelehtimaan pakoon. Kyllä sitä mökillä viihtyy paljon mieluisammin sitten =)

http://www.goldenpro.fi/

• karlsson.leif

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1959
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1229
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1018
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      24
      1003
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      90
      714
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      109
      686
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      675
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      645
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      590
    Aihe