Mistäköhän saisi kelluvia golfpalloja. Mielellään Suomesta.
Suomesta en ainakaan netin kautta löytänyt...
Kelluva golfpallo
11
5736
Vastaukset
- raksutiikeri
Kyl niitä jostaki saa, ku kaveri niitä kerran osti jostaki...
- Kolffari
Pystyisitkö kysyä kaveriltas mistä hän niitä osti?
- Kolli
Kuopiossa ainakin Intersport Megastoressa näytti tänään olevan isokasa. Hintaa en tiedä kun hintalappua ei näkynyt.
- kolli
ne tuntuivat kevyemmiltä kuin esim Titut. Kun tiputtelin niitä vierekkäin kivilattialle niin pomppu oli matalampi. Pitää varmaan prässätä numeroa pidemmällä mailalla jotta lentävät samalla lailla kuin normaalit kuulat...Saattavat myös olla herkempiä tuulelle...
- Laherry
Mitään kelluvia golfapalloja tarvita. Pallot eivät ole nimittäin kovin kalliita. Pro shopeista saa irtopalloja n.1€ kappale. Ja jos pallo sattuu menemään metsään, niin sieltä löytää kyllä 3-4 palloa, joista yksikään ei todennäköisesti ole oma.
Kuten kotiseurani kapteeni sanoi luennollaan: "Palloa ei saa rakastaa liikaa". Siis että ei kannata tuhlata turhaa aikaa pallon etsimiseen jos sitä ei heti löydä.- kolli
esim. mökillä voi tehdä veteen "rangen". ankkuroi poju järveen 100 m päähän ja yritä osua siihen vaikka 52:lla vedgellä.
- Kolffari
kolli kirjoitti:
esim. mökillä voi tehdä veteen "rangen". ankkuroi poju järveen 100 m päähän ja yritä osua siihen vaikka 52:lla vedgellä.
....senpä takia kyselinkin
- Jeppe
Kolffari kirjoitti:
....senpä takia kyselinkin
Saako niitä tilattua netistä tai jostain golfliikkeestä??? jos tietoa niin kerro...
- Joo
kolli kirjoitti:
Mitä kelluvia palloja minä olen kokeillu niin pallot kelluu melkolailla huonosti, eikä palloja oikein vedestä löydä, ellei ole aivan tyyni sää.
- Vilzu
Olen vähän itse ottanut selvää samasta asiasta. Golden pro:ssa sanoi että vähän päälle euro per pallo. Viipurin golf on maksanut noin 55 senttiä pallo ja ostellut eri liikkeistä mutta sanoivat että ei välttämättä tähän aikaan vuodesta enää löydy.
Itse olen jo range maton tilannut ensi kesäksi ja meinaan tehdä semmoisen kelluvat kymmenen metriä halkaisijaltaan olevat kohdealueen jonne osuvat pallot eivät pääse virtauksen mukana ajelehtimaan pakoon. Kyllä sitä mökillä viihtyy paljon mieluisammin sitten =)
http://www.goldenpro.fi/ - karlsson.leif
Laadukkaita kelluvia golfpalloja löytyy kotimaisesta nettikaupasta:
http://smartgolf.fi/product/260/kelluvat-golfpallot-15kpl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä443940Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet983373Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381788- 1051712
Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1061436Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.81176- 631034
HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki71034- 501016
- 93943