kunnan vehkeillä käyvä tekee pihatyötki omala pihala. Ja viikonlopulla vielä. Sitte ihimetellään miksei kunnala riitä rahat mihinkään
Jokku ne saa
12
372
Vastaukset
- Mtä täällä
vauhkoat, tee ilmotus Kemin kaupungin tienhoitopuolelle maanantaina.
Vai vitutt''ko sua oman pihan kolailu niin paljon että pitää tänne tulla vinkumaan?
Olisit menny sanomaan koneen kuskille kun huomasit että omaa pihaansa putsaa!- Jffjutcv
Mitä itte vauhkoat vajakki. Sehän oli ihan aiheellinen kysymys. Toverit saa ilmeisesti käyttää kaikkea kaupungin omaisuutta kuin omaansa. Joko omalla luvalla tai sitten toiset jäsenkirjalla palkatut on antaneet luvan.
- Mitä täällä
Jffjutcv kirjoitti:
Mitä itte vauhkoat vajakki. Sehän oli ihan aiheellinen kysymys. Toverit saa ilmeisesti käyttää kaikkea kaupungin omaisuutta kuin omaansa. Joko omalla luvalla tai sitten toiset jäsenkirjalla palkatut on antaneet luvan.
Eikö sulle mene perille, että täällä vauhkoominen on ihan turhaa? Miten sua pitäs opettaa että kirjoitetun ymmärtäminen ei ois noin hel'etin vaikeeta? Tyhmääkään kun saa lyödä, ja muun opettamisen ymmärtäminen näyttää olevan sama kun ilmaa puhaltas!
- vbzsbzdgh
Mitä täällä kirjoitti:
Eikö sulle mene perille, että täällä vauhkoominen on ihan turhaa? Miten sua pitäs opettaa että kirjoitetun ymmärtäminen ei ois noin hel'etin vaikeeta? Tyhmääkään kun saa lyödä, ja muun opettamisen ymmärtäminen näyttää olevan sama kun ilmaa puhaltas!
En voi mitään sille että ymmärtämisesi on vaikeaa. Yritä jutella ammattiauttajalle.
- Ahmed Khaheli
Tietääkseni kaupunki on kilpailuttanu tienhoidon? Näin ollen konekuski vastuussa omista tekemisistään PK-yrittäjälle (voihan olla omakin).
Itse aikoinani kysyin luvan ja ostin omilla rahoilla polttoaineet jonka jälkeen hoitelin oman sekä naapurin lumityöt firman koneella.
Saattaapi olla samantapainen tilanne. Eihän Kemillä ole omaa kalustoa juuri minkään vertaa, pari tiekarhua ja huoltoauto.
Tuskin verorahoja hukkaantui tässä asiassa?- zzzzzzzzzzzz1111111
Onko luetun ymmärtäminen rättipäämatkijalle vaikeaa, mee apukouluun uudestaan
- Ahmed Khaheli
zzzzzzzzzzzz1111111 kirjoitti:
Onko luetun ymmärtäminen rättipäämatkijalle vaikeaa, mee apukouluun uudestaan
Mikäs se jäänyt tyhmäpäisen valituksesta ymmärtämäti?
- v.m
Eikö sulla saatana ole muuta tekemistä kun kytätä ihmisiä. Ilmota poliisille jos häiritsee. Kyllä ne sampo ja lumilinna vie niitä kunnan rahoja.
- juuuuuuuuuh
Ei tartte kytätä, se homma paistaa kyttäämättäki. Vituttaako ku kärähit :)
- laita ylös kaupungil
juuuuuuuuuh kirjoitti:
Ei tartte kytätä, se homma paistaa kyttäämättäki. Vituttaako ku kärähit :)
varmaan palo kaupungin polttoaine..firman piikkiin meni et heilahti
- mersu-mies
tottakai pojat putsaa omat lumet kun käyvät ruokiksella.mun naapuri ainakin,en kajehi kaveria.kaikkihan saa jotaki luontaisetua omalta työmaalta.fiksuja ja avuliaita miehiä ovat.
- man123
Sinne ne meidän verorahat menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514