Jokku ne saa

Eetvartti K

kunnan vehkeillä käyvä tekee pihatyötki omala pihala. Ja viikonlopulla vielä. Sitte ihimetellään miksei kunnala riitä rahat mihinkään

12

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mtä täällä

      vauhkoat, tee ilmotus Kemin kaupungin tienhoitopuolelle maanantaina.
      Vai vitutt''ko sua oman pihan kolailu niin paljon että pitää tänne tulla vinkumaan?
      Olisit menny sanomaan koneen kuskille kun huomasit että omaa pihaansa putsaa!

      • Jffjutcv

        Mitä itte vauhkoat vajakki. Sehän oli ihan aiheellinen kysymys. Toverit saa ilmeisesti käyttää kaikkea kaupungin omaisuutta kuin omaansa. Joko omalla luvalla tai sitten toiset jäsenkirjalla palkatut on antaneet luvan.


      • Mitä täällä
        Jffjutcv kirjoitti:

        Mitä itte vauhkoat vajakki. Sehän oli ihan aiheellinen kysymys. Toverit saa ilmeisesti käyttää kaikkea kaupungin omaisuutta kuin omaansa. Joko omalla luvalla tai sitten toiset jäsenkirjalla palkatut on antaneet luvan.

        Eikö sulle mene perille, että täällä vauhkoominen on ihan turhaa? Miten sua pitäs opettaa että kirjoitetun ymmärtäminen ei ois noin hel'etin vaikeeta? Tyhmääkään kun saa lyödä, ja muun opettamisen ymmärtäminen näyttää olevan sama kun ilmaa puhaltas!


      • vbzsbzdgh
        Mitä täällä kirjoitti:

        Eikö sulle mene perille, että täällä vauhkoominen on ihan turhaa? Miten sua pitäs opettaa että kirjoitetun ymmärtäminen ei ois noin hel'etin vaikeeta? Tyhmääkään kun saa lyödä, ja muun opettamisen ymmärtäminen näyttää olevan sama kun ilmaa puhaltas!

        En voi mitään sille että ymmärtämisesi on vaikeaa. Yritä jutella ammattiauttajalle.


    • Ahmed Khaheli

      Tietääkseni kaupunki on kilpailuttanu tienhoidon? Näin ollen konekuski vastuussa omista tekemisistään PK-yrittäjälle (voihan olla omakin).
      Itse aikoinani kysyin luvan ja ostin omilla rahoilla polttoaineet jonka jälkeen hoitelin oman sekä naapurin lumityöt firman koneella.
      Saattaapi olla samantapainen tilanne. Eihän Kemillä ole omaa kalustoa juuri minkään vertaa, pari tiekarhua ja huoltoauto.
      Tuskin verorahoja hukkaantui tässä asiassa?

      • zzzzzzzzzzzz1111111

        Onko luetun ymmärtäminen rättipäämatkijalle vaikeaa, mee apukouluun uudestaan


      • Ahmed Khaheli
        zzzzzzzzzzzz1111111 kirjoitti:

        Onko luetun ymmärtäminen rättipäämatkijalle vaikeaa, mee apukouluun uudestaan

        Mikäs se jäänyt tyhmäpäisen valituksesta ymmärtämäti?


    • v.m

      Eikö sulla saatana ole muuta tekemistä kun kytätä ihmisiä. Ilmota poliisille jos häiritsee. Kyllä ne sampo ja lumilinna vie niitä kunnan rahoja.

      • juuuuuuuuuh

        Ei tartte kytätä, se homma paistaa kyttäämättäki. Vituttaako ku kärähit :)


      • laita ylös kaupungil
        juuuuuuuuuh kirjoitti:

        Ei tartte kytätä, se homma paistaa kyttäämättäki. Vituttaako ku kärähit :)

        varmaan palo kaupungin polttoaine..firman piikkiin meni et heilahti


    • mersu-mies

      tottakai pojat putsaa omat lumet kun käyvät ruokiksella.mun naapuri ainakin,en kajehi kaveria.kaikkihan saa jotaki luontaisetua omalta työmaalta.fiksuja ja avuliaita miehiä ovat.

      • man123

        Sinne ne meidän verorahat menee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe