Sinkkumiesten pelastus on vollottaa Suomi24:sen foorumeilla iät kaiket ja korottaa itseänsä anonyymisti. Ja koko elämä menee pilalle, jos nyt jostain syystä ei ikinä tule saamaan keltään. Miksi kaikki pitää ottaa niin vakavasti? Miksi te miehet ette voisi yrittää elää huumorilla ja pilke silmäkulmassa, vaikka ette koskaan tulisi saamaan? Elämä on kallista ja se kannattaa käyttää mahdollisimman viisaasti. Ei maailma voi pyöriä jatkuvasti sen pikkup*llun ympärillä. Hankkikaa vaikka itsellenne sellainen jos niin kovasti haaveilette siitä. Mikä tai kuka teitä estää? Samalla voitte tietenkin jättää meidät ei-niin-epätoivoiset eli naiset rauhaan.
-Suomi24,
Kaisa
Sinkkumiesten pelastus
12
452
Vastaukset
- 8+19
Ei täällä palstalla vollotus ketään pelasta ja tuskin kukaan sitä edes odottaa. Mutta anonyymi vollotus ei kuitenkaan pilaa mainetta tuolla oikean elämän puolella.
Jos mies erehtyy valittamaan yhtään mistään tosielämässä, niin status ja sitä myötä mahdollisuudet yhtään mihinkään menee aika helposti pilalle. Kai se terveellisempää on edes johonkin purkaa pahaa oloaan sen sijaan, että antaa ongelmien patoutua vuosien myötä ja muuttaa persoonallisuutta myös tuolla tosielämässä? - wanha_elitisti
Taas toi sama trolli huutelemassa rumia.. Ylläpito hoi herätys, IP-bannia vaan mokomalle kutaleelle.
- .
Vähän vaikeaa antaa bannia oikein kellekään, koska niin suurella osalla on olemassa nettitikku, jossa on vaihtuva ip. Eli tuo uhkailu ei enää toimi...
Tää palsta on selkeesti se likasanko johon eräät oksentavat kaiken pahanolonsa.
- Runkkusetä
Eikös olekin parempi että puran seksuaalisen turhautumiseni vaarattomaan nettikirjoitteluun enkä esim. raiskaamiseen tai massamurhaamiseen?
Ei haukku haavaa tee, sanoi mummovainaa (silloin kun ei vielä ollut vainaa, hähähä!)
- 5
-> ap
Eiköhän jokainen tee elämällään mitä lystää, vaikka sitten p*llun vonkausta.
Ethän sinäkään Kaisa, ilman vonkausta anna. - '
Totuus on, että elämme nykyään paikassa, joka on tuhansien säälittävien ja seksiaddiktoituneiden nörttejen maa. Turha sitä on kiistellä ja selitellä jollain pahan olon purkamisella. Jotkut asiat vaan on mitä on, ja niille ei kannata tuolla tavalla mutista.
- .
hienoa
- trololololoooooo
Helppo Kaisan on puhua ku hän saa munaa tosta noin vaan... ihan milloin haluaa. Koitappa kuvitella itsesi saamattoman miehen saappaisiin.
- ghklhy
Pitäähä jokaisela joku harrastus olla. Harrastushan tuo vuosikausia kestänyt samoista asioista kirjoitteleminen on.
- hkkyjgg
Ei mua häiritse se, että jotkut vollottaa, vaan se että täällä hoetaan mantroja, eikä olla valmiit aitoon dialogiin. Pelkkää tyhjien mantrojen hokemista ja sairaiden kielikuvien levittämistä.millä ei niinkään ole tekemistä pillunpuutteen kanssa, vaan enemmänkin mt-ongelmien kanssa.
- Pillunpuutostauti
Ne ongelmat ovat pillunpuutteen aiheuttamia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602