vähän väliä saa lukea ku on joku peto käynyt ratsastajien kimppuun, siinä tilanteessa ei voi juuri mitään tehdä, karhukin on yllättävän nopea eläin, ei pääse välttämättä hevonen karkuun eikä varmaa kykene puolustautumaan, jollekkin sudelle nyt vielä saattaa pärjätäkkin
ei uskalla enään ratsastaa
7
110
Vastaukset
- milla 89
tässä parivuotta sitte ruotsissa 7vuotias tammavarsahan monotti karhun tiehensä,http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=sv&u=http://www.dn.se/nyheter/hastar-jagade-ivag-anfallande-bjorn&ei=TSddT6LqGoPd4QSQ0vTVDw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=5&sqi=2&ved=0CEsQ7gEwBA&prev=/search?q=stoet sparka björn&hl=fi&biw=1280&bih=923&prmd=imvns
- njkbhn
7-vuotias tamma ei ole enää varsa, idiootti.
- milla89
no niin tuossa tuli kun käänsin kääntäjällä, idiootti!
- lotto
linkki ei toimi mutta yleensähän siinä niin käy että hevonen jää toiseks ku käy peto kimppuun, koska se on saaliseläin.
- sokeritee
EI NIITÄ KARHUI JOKA PAIKAS OO ei edes tulevaisuudessa:
-mamin mussukkaaaa tule syömään,huusi mössö niminen äiti
-joo ihan kohta, huusi mamin mussukka . mamin mussukka sulki telkkarin ja juoksi alas
-nam onpa hyvää puuroa onko mukana luumupaukkua kysyi mamin mussukka
-no tietty on sanoi mössö - iik ulkona on karhu
-iik onpas jänskää vastasi mamin mussukka
mössö sanoi:
-mene ja pure sitä jalkaan niin se säikähtää ja juoksee pois sanoi mössö. mamin mussukka lähti. aijai... no mutta eihän se ollutkaan karhu vaan jotain rapeaa ja kovaa. hän meni sisälle,
-mössö, ei se ole karhu sanoi mamin mussukka
-ohhoh upsista keikkaa se onkin puun runko nyt voidaan mennä kävelylle- ja5y567hjh
kainuussa ja lapissa karhukannat on vähä eriluokkaa, se että niitä ei etelässä ole yhtää ei tarkota etteikö niitä jossain vois olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381