Nuorten miesten temppuilu

pelkkää seksiäkö?

Olen 43-vuotias sinkkunainen ja muutaman vuoden ajan olen alkanut tuntemaan vetoa nuorempiin miehiin. Kaikki alkoi siitä kun muutama vuosi sitten eräs parikymppinen komea poika hurmasi minut baarissa ja hurmasi vielä paremmin sängyssä sen jälkeen;) Huomasin että miehiä ne nuoretkin on ja aika hyvää kyytiä niiltä saa.
Nyt olen muutaman vuoden ollut seksuaalisesti aktiivinen ja miehet ovat iältään 18-35.
Olen alkanut kaipaamaan suhdetta ja olisi unelma saada se nuoren komistuksen kanssa. Ongelma on se että nuoret miehet eivät halua sitoutua! Kaikki haluavat pelkkää seksiä ja hauskanpitoa.
Tapailen nyt kahta miestä joista toinen on 27-vuotias ja toinen 20-vuotias. Jälkimmäinen on suoraan sanonut että pidetään pelkkänä hauskanpitona mutta tämä 27-vuotias on harkinnutkin seurustelua. Mahtotonta silti uskoa häntä kun niin moni nuori mies aiemmin on livahtanut paikalta heti kun on oikeasti pitänyt miettiä vakavaa suhdetta.
Eikö nuorta seksikästä miestä voi millään omistaa vaikka he itse aina tekevät aloitteet?

16

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväksikäytetty poju

      Toivottavasti tuollainen pedofiili joutuu vielä vankilaan.

      • 20v nainen

        kyse ei ole pedofiliasta. pedofiili tykkää PIKKULAPSISTA. itse en kyllä voisi noin vanhaa miestä tapailla.


    • Totuus

      Huh, huh.

      Ettekö te "Puumat" tajua että valtaosalle nuoria miehiä te olette vain reikä!
      Joku epätoivoinen tai fetissin omaava voi teitä haluta suhteeseen.

      Nainen on parhaimmillaan 15-25v, sitten alkaa alamäki.

      Miehet haluavat vakavaan suhteeseen naisen parhaimmillaan, ei toisten "jämiä".
      Kyllä siinä sitten saakin vanhentua kun mies voi tyytyväisenä muistella että nappasi saaliin aikanaan.

      Niaset eivät tunnu nykyään tajuavan tätä arvonsa alenemista, johtunee kun naisten mediat totottaa miten ikä ja jopa läsklit tekeee vain kauniimmaksi..

      Herätkää ja osatkaa pysähtyä hyvän miehen kohdalla NUORENA!

      Uusien ja parempien metsästys ja shoppailu jättää lopulta yksin tai nuorten kollien panokouluksi ja tyhjennyspaikaksi.

      Vaikka kuinka toitotatte valinnanvapauttanne ja taloudellista itsenäisyyttänne, miesten syviä toiveita ja kriteereitä ette muuta ikinä.

      Oppikaa päättämään, sitoutumaan, ja kasvakaa aikuiseksi naiset!

      • ei luuseria kiitos

        "Herätkää ja osatkaa pysähtyä hyvän miehen kohdalla NUORENA!"

        Epätoivoista luuseri-marinaa kun ette tule "valituiksi".

        Miten näiden luuserien päähän saisi mahtumaan että ATM ei ole kenellekään hyvä mies. Paskakasat saavat "metsästää" sitä unelmiensa naista elämänsä loppuun asti. Mikäs siinä. Voihan sitä voivotella sitten pappa ikänä kun kukaan nainen ei halunnutkaan sitä "hyvää miestä".


      • totuus
        ei luuseria kiitos kirjoitti:

        "Herätkää ja osatkaa pysähtyä hyvän miehen kohdalla NUORENA!"

        Epätoivoista luuseri-marinaa kun ette tule "valituiksi".

        Miten näiden luuserien päähän saisi mahtumaan että ATM ei ole kenellekään hyvä mies. Paskakasat saavat "metsästää" sitä unelmiensa naista elämänsä loppuun asti. Mikäs siinä. Voihan sitä voivotella sitten pappa ikänä kun kukaan nainen ei halunnutkaan sitä "hyvää miestä".

        Hah. Olen kai parisuhteista ja parista sadasta kumppanista huolimatta ATM.. Se on se totuus mikä taisi satuttaa. Usko jo, pillulla saa aina munaa mutta eipä aina muuta.


    • mm

      Nuorten miesten nyt on lähes mahdotonta sitoutua edes ikäisiinsä. Mutta onhan noita suhteita paljon julkisuudessakin, joissa nainen on yli kymmenen vuotta vanhempi. Kovasti näyttää vain miesten mieliä katkeroittavan tämä ilmiö. Itse pidän tuollaista 20 vuotta maksimi-ikäerona suhteille, muutoin ollaan jo ihan eri sukupolvea.

      • mm

        Ja tietysti palsta huomioiden pitää lisätä, että suuren ikäeron ollessa kyseessä, nuoremman pitäisi olla vähintään 25v.


      • 20v nainen
        mm kirjoitti:

        Ja tietysti palsta huomioiden pitää lisätä, että suuren ikäeron ollessa kyseessä, nuoremman pitäisi olla vähintään 25v.

        kyllä alle 25 vuotiaskin voi seurustella itseään esim. 10 vuotta vanhemman kanssa.


    • 17

      -> ap

      Ilmeisesti luulet itsestäsi liikoja, vakipano on ihan kiva asia. Mutta Itse en ainakaan vanhenevan paljon käytetyn kurpan kanssa mihinkään vakisuhteeseen alkaisi.

    • Mies1985

      No mieti nyt järjellä...kysytkö ihan tosissasi miksei joku nuori mies halua sitoutua äitinsä ikäiseen tai äitiään paljon vanhempaan naiseen?
      -
      Voihan nainenkin tietysti ostaa miehen vauraudellaan mutta naisen pitää olla todella vauras (naiseksi) ja rupsahtanut että sellaista tapahtuisi. Naisten käsitys itsestään objektina on niin tiukassa että vasta 65-vuotiaana nainen harkitsee tekevänsä jotain miehen eteen eli tuottavansa miehelle taloudellista hyötyä.

    • Ei mitään järkeä

      Miksi ihmeessä parikymppinen mies haluaisi sitoutua yli 40-vuotiaaseen? Seksihän aina kelpaa, vaikka kyseessä ei olisikaan mikään nuori kaunotar, mutta miksi ihmeessä nuori perheenperustamisiässä oleva mies ottaisi keski-ikäisen naisen?

    • e546jytj

      Kuulostaa jotenkin naurettavalta tuo "suhde nuoren komistuksen kanssa".

      jos nämä miehet ovat vähänkään yhtä pinnallisia niin et varmasti saa heitä suhteeseen kanssasi.

    • jafjkla

      A) Aloittaja on uskomattoman naiivi ikäisekseen ja naiseksi?
      B) Aloittaja on ATM joka vain haluaa provota kurppa-aiheen tiimoilta?

      • Jooppajoo

        Veikkaan vaihtoehtoa B. Ne vanhemmat naiset, jotka hoitelevat nuoria kolleja, eivät heiltä muuta haekaan kuin kunnon seksiä, koska heidän ikäisensä miehet eivät jaksa enää. Ei kukaan niistä naisista ole niin epärealisti, että luulisi kyseessä olevan vuosisadan rakkaustarina.


    • aika naivilta ja pinnalliselta kuulostaa.

      • ei puuma

        Mä en osaisi edes kuvitella olevani parikymppisen miehen kanssa edes seksisuhteessa, vaikka olenkin 44v ja hyvin säilynyt nainen. 37v miehen kanssa olen tapaillut ja sitäkin miettinyt, että onko liikaa ikäeroa.
        En kuitenkaan tuomitse, jos ikäeroa paljon, mikään ei ole iästä kiinni. En vaan ajatuksenakaan tykkää, että olisin parikymppisen kanssa ja hän puhuisi selän takana, että kurppa ymym. Miehille kaikenikäisille sanoisin kuitenkin, että arvostakaa kaikenikäisiä naisia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      148
      5226
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2252
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1574
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1561
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1561
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      23
      1535
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1319
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      47
      1187
    Aihe