Speedo reklamaatiot, töykeä palvelu. Yhteystiedot??

Todella pettynyt

Työskentelen uimaopettajana ja minun piti nopeasti saada uimmarit käyttöön muutama viikko sitten. Kävin hakemassa urheiluliikkeestä speedon hyväntuntuiset uikkarit, joissa ei ollut merkintää etteikö saisi käyttää märkäpuvun kanssa.

Ensimmäisellä käyttökerralla laitoin sitten märkäpuvun päälleni, koska minun piti olla 4 tuntia altaassa. Uikkarit olivat nukkaantuneet käyttökelvottomiksi märkäpukuni alla ensimmäisellä käyttökerralla!

Tämä ei kuitenkaan haitannut minua hirveästi, koska kuvittelin voivani helposti palauttaa ne ja vaihtaa johonkin toiseen uimapukuun. Olihan uikkarien ostosta kulunut vasta 4 päivää. Vein sitten uikkarit takaisin ja he sanoivat lähettävänsä ne speedolle. Vastaus kuului kahta viikkoa myöhemmin että materiaalissa ei ole valmistusvirhettä, vaan tämä on normaalia kulumista. Sain käsiini reklaamaatiokäsittelijän lähettämän viestin, joka oli suorainen "haista paska- viesti." Ei mitään pahoitteluja, ainoastaan jäi tunne että oli oma syyni, vaikka uimapuvussa ei ollut varoitettu käytöstä märkäpuvun kanssa.

Soitin itse vielä asiallisesti reklamaatiokäsittelijälle, joka töykeänä pysyi kannassaan, että ei ole heidän syynsä vaikka uimapuku ensimmäisen kerran jälkeen nukkaantuu käyttökelvottomaksi. Eri asia olisi ollut jos olisin laskenut vesiliukumäkeä 4 tuntia putkeen, mutta käytin uikkareita työssäni uimaopettajana. Sanoin hänelle että asia ei jää tähän, vaan tulen vaatimaan oikeutta.

Korostan vielä että minua ei olisi haitannut jos olisin saanut palautettua uikkarini ja valittua jonkun toisen mallin tilalle. Asia mikä minua harmittaa on töykeä palvelu ja käsien peseminen asiasta. Ennen pidin speedoa hyvänä ja luotettavana merkkinä, mutta kaiken tämän jälkeen en kenellekkään voi suositella speedoa. Vaadin ainakin uimapukuihin merkintää jos niitä ei saa käyttää märkäpuvun kanssa.

Aion kirjoittaa tarinaani eteenpäin ja vaikka lehteen jos täytyy. Kysyisin nyt tiedättekö mistä saisin Sdeedon jonkun edustajan sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron? En löytänyt netistä muita kuin ulkomaalaisia. Reklamaatiokäsittelijäkin oli vain maahantuojan palveluksessa, joten haluaisin saada suoraan yhteyden Speedolle.

Apuja kiitos :)

3

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä oikeutta saa

      Kuluttujaasiamies?
      Se nyt on aivan yks tyhjän kanssa kinaatko pelkästään valmistajan kanssa asiasta. Ei se ainakaan mihinkään johda vai meinaatko että ne veisi asiansa oikeuteen.

    • mikässs

      paskaa laatua, mulla lähti speedojen merkki purkautuu heti ensimmäisenä päivänä ja housut veny viis kokoo liian suuriksi ku menin ne jalassa poreammeeseen =)

    • uimari_itsekin.

      Oman käsitykseni mukaan Speedo on suunniteltu ennen kaikkea kilpauinti käyttöön. Ts. Speedo on yksi maailman parhaista - ellei paras - kilpauimapukujen (teknisten uimapukujen) valmistaja. Itse olen paljon kilpauinnissa käyttänyt ja positiivista palautetta on pääasiassa, vaikka muutamia negatiivisiakin asioita on matkan varrella tullut, tosin niin kaikille muillekin merkeille.

      Mielestäni Speedo tekee laadukasta tavaraa kilpauintiin, mutta porealtaassa istumiseen ne eivät todellakaan sovellu. Speedo uikkareiden kangas on usein ohutta, liukasta tms. jotta se olisi mahdollisimman hyvä kovaan treenaamiseen. Sen takia se ei ole kestävää esimerkiksi juuri kuumassa vedessä istumiseen. Sellaiseen käyttöön suosittelisin muiden merkkien paksumpaa ja kestävämpää materiaalia olevia uikkareita, joissa vedenvastus on kovempi ja liukuvuus vedessä huonompi. Kestävätpähän käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe