Linkkaa taidemusaa

44

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ok! Tää on sitten vika ja toivottavasti 1 arvoinen. Mä kävin helmikuussa kiinalaisella ennustajalla, kenestä liikkuu maailmalla sellainen huhu ettei hän ole erehtynyt koskaan. Hän antaa vieraalleen heti ensinäkemältä symbolin. Ennen kuin ehdin sanoa hänelle mitään, hän huusi!! Tarantula! Ei siitä käynnistä tällä kertaa enempää. http://youtu.be/QI_FqztPcjk


      • modelli kirjoitti:

        Ok! Tää on sitten vika ja toivottavasti 1 arvoinen. Mä kävin helmikuussa kiinalaisella ennustajalla, kenestä liikkuu maailmalla sellainen huhu ettei hän ole erehtynyt koskaan. Hän antaa vieraalleen heti ensinäkemältä symbolin. Ennen kuin ehdin sanoa hänelle mitään, hän huusi!! Tarantula! Ei siitä käynnistä tällä kertaa enempää. http://youtu.be/QI_FqztPcjk

        Huh! Brutaalia! Olette vulgaari!


    • yybee
    • zisel

      http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08&ob=av2e Oisin halunnut tosta tehdä kans videon mutta kun oon kerennyt näkee jo ton oikean musavideon niin ei oikeen pysty enää. Ei tule enää omaa ajatusta mieleen kun pyörii kokoaika toi originelli päässä.

      • Toi on kyllä ihana video


      • zisel


      • zisel
        yybee kirjoitti:

        Takaperin parempi :D

        Tuli muuten mieleen kun mulla on tossa mtv3 päällä jossa tulee uusintana idols. Sulle jossain omassa idols-avauksessani kirjotin että tykkään tosta Ina Forsmanista toisiks eniten (se porkkanapää), ja ihmettelin että karsastaako sillä vai näenkö ihan oikein niin nythän siitä oli puhetta tossa että sillä menee vahingossa laulaessa silmät kieroon. Diandra on paras ja Torstenia kannustan ihan periaatteesta - tollanen jätkä ja nimeä myöten ihan napakymppi :D


      • y.b rek. out
        zisel kirjoitti:

        Tuli muuten mieleen kun mulla on tossa mtv3 päällä jossa tulee uusintana idols. Sulle jossain omassa idols-avauksessani kirjotin että tykkään tosta Ina Forsmanista toisiks eniten (se porkkanapää), ja ihmettelin että karsastaako sillä vai näenkö ihan oikein niin nythän siitä oli puhetta tossa että sillä menee vahingossa laulaessa silmät kieroon. Diandra on paras ja Torstenia kannustan ihan periaatteesta - tollanen jätkä ja nimeä myöten ihan napakymppi :D

        No eilenhän se siis Ina olikin ihan kymppi, naisista diandran jälkeen paras :O En mä sen karsastuksista tiedä, katon vissiin itekin sen verran kieroon, etten huomaa x)

        Torsten on paras, mutta nyt sitä on jo stailattu vähän liikaa. Jos se alkaa käyttää piilareita, mun fanitus loppuu siihen :( Vaikka se osaakin laulaa ..


      • y.b rek. out kirjoitti:

        No eilenhän se siis Ina olikin ihan kymppi, naisista diandran jälkeen paras :O En mä sen karsastuksista tiedä, katon vissiin itekin sen verran kieroon, etten huomaa x)

        Torsten on paras, mutta nyt sitä on jo stailattu vähän liikaa. Jos se alkaa käyttää piilareita, mun fanitus loppuu siihen :( Vaikka se osaakin laulaa ..

        Etuperin ja takaperin, ihan miten päin tahansa. Ai mut idolseja en taaskaan muistanut seurata :) Tukin tuolta netistä kohta.


      • sxthsens kirjoitti:

        Etuperin ja takaperin, ihan miten päin tahansa. Ai mut idolseja en taaskaan muistanut seurata :) Tukin tuolta netistä kohta.

        Siis tutkin. Piäisi tutkia näitä omia sormia myös :c


      • sxthsens kirjoitti:

        Siis tutkin. Piäisi tutkia näitä omia sormia myös :c

        Äääh.. Ohi nyt ..
        Jotain yritin kirjoittaa kai :)


      • Ne ovat
        sxthsens kirjoitti:

        Siis tutkin. Piäisi tutkia näitä omia sormia myös :c

        varmasti kauniit ja hellät sormet


      • sxthsens kirjoitti:

        Äääh.. Ohi nyt ..
        Jotain yritin kirjoittaa kai :)

        Niin ja sitä musaakin. Ei tää mitään taidetta ole, vaan ihan kaupallista (hah). Ylitin rajan, mut onko sitä juuri olemassakaan.

        Tämä liittyy veteen ja ilmaan :) Tähänkin olen joskus jäätynyt


      • Ne ovat kirjoitti:

        varmasti kauniit ja hellät sormet

        Pitäsikö sua silittää? :P


      • sxthsens kirjoitti:

        Pitäsikö sua silittää? :P

        ei au kömps :o


      • Oli :) En olis ikinä uskonut, että jaksan kuunnella tuollaista kauan. Jaksoin ja tuon taidekuvan kanssa upposi.

        Ilman kuvaa olisin kuvitellut olevani katsomassa Tähtien Sotaa pimeässä teatterisalissa :)


      • sxthsens kirjoitti:

        Oli :) En olis ikinä uskonut, että jaksan kuunnella tuollaista kauan. Jaksoin ja tuon taidekuvan kanssa upposi.

        Ilman kuvaa olisin kuvitellut olevani katsomassa Tähtien Sotaa pimeässä teatterisalissa :)

        Joo, onhan toi aika vakuuttava.
        Itselle kävi vähän samalla tavalla, en malttanutkaan lopettaa kesken, vaan jaksoin kuunnella kokonaan (yli 5 min). Musiikin mukana mielkuvitus sai siivet. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Joo, onhan toi aika vakuuttava.
        Itselle kävi vähän samalla tavalla, en malttanutkaan lopettaa kesken, vaan jaksoin kuunnella kokonaan (yli 5 min). Musiikin mukana mielkuvitus sai siivet. :)

        Jotenkin ajattelin, että voisit kuunnella tuollaista paljon :)


      • sxthsens kirjoitti:

        Jotenkin ajattelin, että voisit kuunnella tuollaista paljon :)

        Kuuntelen jonkin verran, riippuu fiiliksestä.

        nyt taustalla soi hiema haikeampi sävel...
        http://www.youtube.com/watch?v=20BZICRBycA


      • tosi..typy kirjoitti:

        Kuuntelen jonkin verran, riippuu fiiliksestä.

        nyt taustalla soi hiema haikeampi sävel...
        http://www.youtube.com/watch?v=20BZICRBycA

        Tuo oli tosi haikeaa :´´)

        Siihen pitäisi leimata päälle varoitus: "Älä aloita surullisia suhteita".


      • sxthsens kirjoitti:

        Tuo oli tosi haikeaa :´´)

        Siihen pitäisi leimata päälle varoitus: "Älä aloita surullisia suhteita".

        Iloisempiin aiheisin.... kevät on tulossa. :)

        http://www.youtube.com/watch?v=MAIJUmsGnI4

        Tuputan etu-ajassa kukkaloistoa ja auringonpaistetta. Olen itse kevään lapsi, on lupa olla optimisti... edes joksus. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Iloisempiin aiheisin.... kevät on tulossa. :)

        http://www.youtube.com/watch?v=MAIJUmsGnI4

        Tuputan etu-ajassa kukkaloistoa ja auringonpaistetta. Olen itse kevään lapsi, on lupa olla optimisti... edes joksus. :)

        Tässä on jotain mistä itse pidän.

        John Murphy - Sunshine (Adagio In D Minor). Musaan liitetty kuva ei ole tuosta alla mainitusta elokuvasta. En tiedä onko tekijä keksinyt laittaa vaan ne yhteen :)

        http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=teM0LDZIdpw


      • sxthsens kirjoitti:

        Tässä on jotain mistä itse pidän.

        John Murphy - Sunshine (Adagio In D Minor). Musaan liitetty kuva ei ole tuosta alla mainitusta elokuvasta. En tiedä onko tekijä keksinyt laittaa vaan ne yhteen :)

        http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=teM0LDZIdpw

        Romanttista, tuli mielikuvia putoilevista sadepisaroista.
        Videon kuvaa en katsonut (se ei oikein sopinut melodiaan), kuuntelin vain musiikkia.
        Kaunista. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Romanttista, tuli mielikuvia putoilevista sadepisaroista.
        Videon kuvaa en katsonut (se ei oikein sopinut melodiaan), kuuntelin vain musiikkia.
        Kaunista. :)

        Aaa. Sä näet tuon noin. Jos olisit nähnyt elokuvan, niin voisit ajatella tuon käyvän jäätyneinä sadepisaroina erittäinkin hyvin, mikä sateen osalta sattuu hyvin:)

        Elokuvassa oli näyttävää modernia balettia ihan mielettömän kiehtovalla musiikilla. Ehkä tuon tekijä olisi halunnut tavoitella. Niitä minäkin olin etsimässä, muttei kukaan ole vielä laittanut..

        Mut nyt pitää mennä. Moikka :)


    • spirit of radio

      Rush on taidetta.

    • Hyi!
    • Huomenta!
      • Olipas se järisyttävän ajatuksia herättävä. Katselukokemus oli hämmentävä. Intohimoa, vihaa, väkivaltaa ja tuhoavaa seksualisuutta.. Kiitos linkistä.

        Minulla on kaksi perhostaulua. En tiedä miksi pidän niistä, vaikka yleensä vihaan kaikkea elävältä vangitttua. Ne ovat hyvin kauniita tosin...


      • sama tyyppi
        sxthsens kirjoitti:

        Olipas se järisyttävän ajatuksia herättävä. Katselukokemus oli hämmentävä. Intohimoa, vihaa, väkivaltaa ja tuhoavaa seksualisuutta.. Kiitos linkistä.

        Minulla on kaksi perhostaulua. En tiedä miksi pidän niistä, vaikka yleensä vihaan kaikkea elävältä vangitttua. Ne ovat hyvin kauniita tosin...

        No se oli sellaista. Jos sulla on malttia jossain välissä kuulostella, niin tää on sitten vain kaunista :) kuulastakin... kesän keskelle

        http://www.youtube.com/watch?v=NUysiCX-XZQ&feature=relmfu

        sen kunniaksi, että kuulin äsken pitkän ajan ehtaa saamea ihan livenä tässä... tuli sitten nämä mieleen vaikka ei nyt sama asia olekaan...


      • sama tyyppi kirjoitti:

        No se oli sellaista. Jos sulla on malttia jossain välissä kuulostella, niin tää on sitten vain kaunista :) kuulastakin... kesän keskelle

        http://www.youtube.com/watch?v=NUysiCX-XZQ&feature=relmfu

        sen kunniaksi, että kuulin äsken pitkän ajan ehtaa saamea ihan livenä tässä... tuli sitten nämä mieleen vaikka ei nyt sama asia olekaan...

        Tämä oli musiikillisesti ja kuvannollisesti täysi. Tulee mieleen syksy ja jatkuva pimeys. Ja mieli, kun ihmissuhteiden toivottomuus täytti kaiken.. Nyt se on enää haikeaa. Mukava huomata, et on päässyt eteenpäin. Jaa, mut mistäs tuo nyt kertoikaan...


    • Hahmis
      • H

        Annetaan sille nimeksi vaikkapa Shredding on Beethoven ja tadaa.


      • H kirjoitti:

        Annetaan sille nimeksi vaikkapa Shredding on Beethoven ja tadaa.

        Harpsichord Concerto No.1 from D Minor to to nerc metal orgasm

        Hieno taiteellinen biisi on tämä siis.

        http://www.youtube.com/watch?v=qBGVCvcWy64


      • hahmotelma kirjoitti:

        Harpsichord Concerto No.1 from D Minor to to nerc metal orgasm

        Hieno taiteellinen biisi on tämä siis.

        http://www.youtube.com/watch?v=qBGVCvcWy64

        Nerd jopa... Mutta pointti on se, että jollakulla on taiteellisuudesta virhekäsityksiä musiikin suhteen...
        Taiteellisuusden ei ole pakko olla Björkin kaltaista paskaa tai mitä vitun Sigur Rósia tuo yksi... Paska on vaan paskaa ja on sellainen turha kohteliaisuus nimittää sitä taiteelliseksi, kun on turhan hyvät tavat omaava... eikä kehtaa sanoa mitä siitä on oikeasti mieltä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Nerd jopa... Mutta pointti on se, että jollakulla on taiteellisuudesta virhekäsityksiä musiikin suhteen...
        Taiteellisuusden ei ole pakko olla Björkin kaltaista paskaa tai mitä vitun Sigur Rósia tuo yksi... Paska on vaan paskaa ja on sellainen turha kohteliaisuus nimittää sitä taiteelliseksi, kun on turhan hyvät tavat omaava... eikä kehtaa sanoa mitä siitä on oikeasti mieltä.

        No juu. Sinä nyt olet tuollainen hahmo, joka on täynnä energiaa ja voittaa joka kerta :)


      • No on se, en vaan osaa sanoa miten. Mut pidin tästä, oli se sitten mitä hyvänsä. Vibrat sattuu ominais musataajuuteeni :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe