Miten teillä, masentaako sinkkuus tai muut asiat. Itsellä oli vapaa päivä tänään. Kämppä niin sotkunen kuin olisi ympäri käännetty. Aamukahvista lähtien käytetyt suodatin pussit olen jättänyt tiskipöydälle, kun uuden roskapussin laittaminen roskakaappiin vaati ilmeisesti useamman päivän minulta. Lenkkeilemässä oli tarkoitus käydä heti aamusta, mutta vieläkään en ole päässyt. On pitänyt miettiä omia asioita. Ehkä ensiviikolla lenkille jos saan tällä viikolla ensin siivottua. No töihin sentään olen päässyt aina, tosin tuntuu että sielläkin alkaa olla jo keskittymis vaikeuksia helpoimpien hommienkin osalta. Joo-o, masennustahan tämä on selvästi. Sen tajuan. Siitä saakin sit lisä stressiä. Pitäisi mennä lääkärille avaamaan sisimpänsä, sanomaan että on masentunut. Mitä siitä sit seurais? Varmaan lääkitys, ilmoitus työnantajalle ja sit sekopäänmaine. Ennen mietin että en viitsisi olla elämääni tyytyväinen pillereiden voimalla, mutta pakko kait siihenkin olisi jo mennä. On tämä kevät niin ihanaa. Toivottavasti ei tule kevättä rintaan.
aikaan saavia sinkkuja
17
271
Vastaukset
- ehdotusss
Voithan aina hankkia miehen itseäsi piristämään, jos olet nainen.
- apapapappp
Naisia olen jonkun verran tavannut nyt livenä ja sit nettituttavuuksia myös livenä. nuorin näistä 18v. Olen vaan lopettanut kaikki jutut itse, koska en edes tiedä mitä niistä haluan. Miksi edes olen treffannut niitä? En ole ketään ottanut asuntooni koska se on niin paskainen.
,
Aivan yhtähyvin voisin itsekkin alkaa haaveilla nuorista naisista. Eroonhan suhteet kuitenkin päätyvät, varsinkin alle 40 v hankitut. Tuli noista vakipalstalaisten "ulkkiskyrpä" jankutuksista nyt käytännön esimerkki. Työkaverin vaimo lähtee kreikkaan huhtikuussa naiskaveriensa kanssa. Onkohan asian laita oikeesti niinkun tämä suuri isäkin koko ajan sanoo. Ei tää kaveri hirveen ilonen ollut tästä tiedosta.
Erään toisenkin kaverin vaimo käy ilman miestään risteilyillä ja ulkomaan matkoilla noin 2x vuodessa. - Siisti sinkku..
Mitä pidempään lueskelet näitä juttuja, sen enemmän katkeroidut ja masennut. Tämä pitää erotella selkeästi todellisuudesta, koska todellisuudessa täällä provosoidaan muita ihmisiä ja toiset ovat jo niin syvällä kuopassaan, etteivätsieltä koskaan enää nouse.
Toki tänne niitä fiksujakin on, muttei ehken tosissaan kannata näitä lueskella :)
Ja joo, vapaa päivinä saan aikaiseksi hherättyä jossain vaiheessa, muuten tulee vaan oltua yksin, kokeintaan käytyä jossain pikaisesti. Ei yksinäisellä sinkulla kovinkaan tekemis vaihtoehtoja ole.
Tosin asunnon siivous taitaa olla ainoa tekeminen minulle, koska tuskin täällä koskaan ole sotkuista. - 00000000000000000000
on mullakin joulusiivous vaihees,parin kuukauden mainoxet lattialla,ne on aika hyvät matot,yx tuoli on tyhjä,siinä mahtuu istuu,makkaris on kaikki vaatteet lattialla,paitsi ne mitä käytän,on kylppäris.pitäs varmaan hommaa mies,joka tulis siivoon,itse lähinnä sotken.joskus mietityttää että missä niitä miehiä vois kohdata,3kertaa käyny sokkotreffeillä ja melkein on kiljuen joutunut juosta paikalta,eli ei enää.toisaalta,en kyl taida tarvita miestä muuhunkuin säilyketölkin aukaisuun.kokeilin joskus masislääkkeitä,siinä kävi just sillai,ettei ole asiaa normiduuneihi,kukaan ei ota töihin.päätin sitte lopettaa lääkityksen ja kestää masiksen selvinpäin,ja vuosi on helpompi,ku edellinen,paitsi keväät,on edelleenki perseestä.
- epäjärjestys
Tota, jos laittaa jonkun roskapussivirityksen siihen tiskipöydälle ja siitä sitten
poispäin jaksamisen mukaan. Kyllähän nuo pöytätasot tahtoo täyttyä kaikennäköisestä roinasta. Oikein kun mennee pahimmilleen niin sitten pitää
vain yrittää jotenkin luovia kulkureitti kaiken törkyn keskelle. Kuuluu kuvioon. Ei.
Jipiiii. Tavoitteenani on ollut pitää asiantuntemustani yllä, vaikka en mihinkään tutkimusryhmään kuulukaan. Pidin yhden seminaariesityksen yhdestä vaikeammasta fysiikan aiheesta tänään, ja arvostelu esityksestäni oli varsin hyvä. Siis se, että vaikutin selvästi asiantuntijalta omasta aiheestani, ja että potentiaalia löytyy. Erityisen hyvältä vaikutin arvostelijan mielestä kun esitin omat tutkimustulokseni. Niin, siinä on sitä jotakin, omien tutkimustulosten esittely.
Ota B12:ta masennukseen. Sen pitäisi olla ensisijainen lääke moniin vaivoihin. Hämmästyksekseni myös "terveet" ihmiset hyötyvät lähes aina siitä. Kaverini esim. osti monta tuollaista B12-pulloa jenkeistä, koska halusi lisää puhtia elämäänsä.- shgasdg
Ei mitään käsitystä mitä B12 on. Tulee ekana mieleen B-vitamiini. Vois kokeilla jos maitokaupasta tai jostain terveys kaupasta saa. Vielä en ole valmis lekurille.
shgasdg kirjoitti:
Ei mitään käsitystä mitä B12 on. Tulee ekana mieleen B-vitamiini. Vois kokeilla jos maitokaupasta tai jostain terveys kaupasta saa. Vielä en ole valmis lekurille.
Google auttaa. B12 on tosiaankin B-vitamiini. Ei sitä saa halvalla oikein Suomesta. Apteekista ostettuna 100 kpl:n erä maksaa noin 25 €, kun sitä saa jenkeistä hintaan $10 / 250 kpl.
- deft
Eiks elämä ookkaan parasta piristettä :o
...ja asenne tuo ryhtiä elämään...?
Itsesääli on siitä hassu juttu, että siinä on niin helppo rypeä sen sijaan että näkisi elämän ja itsensä paremman arvoisena kuin "sairaana"
- yksin kotona
Mä kävin aamulla salilla, pankissa, kelassa, kaupungintalolla ja kaupassa. Sit tuli kotiin ja aloin imuroimaan. Illalla meen vielä jäkis matsiin joten kyl siinä on yhelle päivälle tekemistä.
- nainen24___
Hei liityn klubiin. Ostin tänään jopa kaupasta kertakäyttöastioita, jotta saisin tuon tiskipöydän ees joskus siivottua. Tää on niin säälittävyyden huippu.
Ahdistaa, itkettää, on surumielinen olo ja ei saa mitään tehtyä kun kelaa vaan jotai syvällisiä turhuuksia koko aika. Tietty välillä on hyvä pysähtyy miettimään asioita mutta joku raja tälläkin vääntämisellä.
Yritän saada itseni tänään kuntosalille ostaamaan kortin sinne. Sit ei tarvis miettiä muuta kun miten saada puntti ylös.
Miksi mun kohdalle ei koskaan osu rakkautta? :(- deft
Jos kysymys ei ollut pelkästään retorinen niin:
Epätoivo, pelko ja liian suuret odotukset
^ valitse myrkkysi ja ajattele miten sen kääntää positiiviseksi asiaksi rakkauden suhteen. - nainen24___
deft kirjoitti:
Jos kysymys ei ollut pelkästään retorinen niin:
Epätoivo, pelko ja liian suuret odotukset
^ valitse myrkkysi ja ajattele miten sen kääntää positiiviseksi asiaksi rakkauden suhteen.Kiitos vastauksestasi
- deft
nainen24___ kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi
Vastasit itse kysymykseen. Pelosta ammennetaan vahvuutta olemalla rohkea.
Kysymys kuuluukin: mikä estää olemasta rohkea? Jos vastaus on pelko siitä että joko a) nolaa itsensä, tai b) kaikki ei menekään juuri niin kuin oli ajatellut, niin olisi parempi vain uskaltaa. Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että jälkeenpäin muistelee menetettyjä mahdollisuuksia. Siitä oli jossain aiemmassa ketjussakin puhetta.
Ehkä huomenna parempi, ehkä. Jos tahtoo tarpeeksi. Muista se.
- Mitähäh?
"Pitäisi mennä lääkärille avaamaan sisimpänsä, sanomaan että on masentunut. Mitä siitä sit seurais? Varmaan lääkitys, ilmoitus työnantajalle ja sit sekopäänmaine."
Miksi ne siitä muka työnantajalle ilmoittaisi? Sehän olisi lain vastaista (vaitiolovelvollisuus jne.). Vai onko joku sellainen ammatti, jossa noin muka toimitaan? - perusahkera
No käy ihmeessä lääkärillä hakemassa itsellesi jotakin mielialalääkettä. Jos aivojen kemiallinen tasapaino on pielessä, lääkityksellä saat sen takaisin tasapainoon. Sitä kautta jaksaa sitten ihan helposti tehdä niitä normaaleja asioita. Masennus on eri asia kuin laiskuus.
Itselläni tänään takana 8 h työpäivä, aamulla tiskasin astiat ennen töihin menoa, ruokatunnilla kävin kaupassa, tässä samalla syön lounasta (eilen tehtyä kinkkukiusausta) ja tarkoituksena olisi kohta lähteä kävellen käymään kirjastossa, niin saa samalla raitista ilmaa ja voi käydä lukemassa Hesarin ja aikakauslehtiä lukusalissa. Kaikenkaikkiaan siis normipäivä. Ei mitään ihmeempää. Illalla jos vielä jaksaisi katsella telkkaria, käydä suihkussa ja katsoa huomista varten eväät valmiiksi, niin olen oikein tyytyväinen päivän saldoon. - ,....,
En ole aikaan saava, ainakaan kotona. Töissä olen niin ahkera kuin tarve vaatii mutta kotona en. Olen siivonnut asuntoni viimeksi...joskus. Pitäis kyllä siivota, koska haahuilen pölypalleroiden seassa. Sinkkuus ei masenna koska on vakavampikin asia joka masentaa ja surettaa. Toisaalta tarvitsisin kyllä olkapään..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877