Aloittelen minäkin golffausta, ja kaupasta suositeltiin WIllsonin Pro stuffia tai Yamaton(?) mailoja. Onko kellään kokemusta ensinmainitusta?
Millainen maila on Yamato?
8
6069
Vastaukset
- rautaseiska
Itsellä ja vaimolla Wilsonin pro staffit, ihan hyvä hinta/laatusuhde. Olemme pelanneet kuusi vuotta. Yamatosta en osaa sanoa mitään. pro Edge, Ram ja 4D (Stadiumit) ovat edullisia mailasettejä.
Ns. merkkimailoissa logon osuus on aika iso osa hinansta. Itsellä olisi ollut mahdollisuus saada lahjaksi n. 300 euron Callaway/Wilsonin Deep Red/Titelleist tai Niken puuseiska. Kokeilin niitä kaikkia ja Pro Edgeä (n. 70 euroa) ja päädyin viimeiseen.
Jos mahdollista kokeile mikä istuu parhaiten käteesi. Kaikilla liikkeillä pitäisi olla kokeilusettejä.- meikä
Mainitsit ensin wilsonin mailat kysymyksessä, mutta otsikossa kysyit yamaton mailoista...hmm. Kumpi nyt on ensin mainitut tässä tapauksessa. Ilmeisesti Yamatot.
Niitä en lähtis suositteleen millään tapaa vaikka kuinka olis aloittelija.
Myyjä varmasti sanoo että ko. mailat ovat ihan hyvät hintalaatu suhteeltaan, mutta jos aiot pelata vähänkin pidemmän aikaa niin suosittelen wilsoneita.
Vaikka et tekisi (etkä tekkään) mailat specseillä yhtään mitään, niin kyllä ne wilsoneissa pitää paremmin paikkansa ja on ehkä enemmän sellaiset kuin ne pitäisi sinulle olla.
Se on ihan hyvä setti joka lähtee aika edukkaasti matkaan useammasta liikkeestä.
Mailoissa maksaa useasti merkki. Mutta kalliimmilla mailoilla saat varmasti priimaa tavaraa ja paremman takuun. Jos maila särkyy ilman itse aiheutusta niin saat uuden tilalle.
Mutta niin kuin rautaseiska mainitsi, ei voi luottaa sokeesti hintaankaan vaan mailaa olis hyvä päästä testaamaan, jotta tietäisit mikä sopii parhaiten käteesi. - birN
meikä kirjoitti:
Mainitsit ensin wilsonin mailat kysymyksessä, mutta otsikossa kysyit yamaton mailoista...hmm. Kumpi nyt on ensin mainitut tässä tapauksessa. Ilmeisesti Yamatot.
Niitä en lähtis suositteleen millään tapaa vaikka kuinka olis aloittelija.
Myyjä varmasti sanoo että ko. mailat ovat ihan hyvät hintalaatu suhteeltaan, mutta jos aiot pelata vähänkin pidemmän aikaa niin suosittelen wilsoneita.
Vaikka et tekisi (etkä tekkään) mailat specseillä yhtään mitään, niin kyllä ne wilsoneissa pitää paremmin paikkansa ja on ehkä enemmän sellaiset kuin ne pitäisi sinulle olla.
Se on ihan hyvä setti joka lähtee aika edukkaasti matkaan useammasta liikkeestä.
Mailoissa maksaa useasti merkki. Mutta kalliimmilla mailoilla saat varmasti priimaa tavaraa ja paremman takuun. Jos maila särkyy ilman itse aiheutusta niin saat uuden tilalle.
Mutta niin kuin rautaseiska mainitsi, ei voi luottaa sokeesti hintaankaan vaan mailaa olis hyvä päästä testaamaan, jotta tietäisit mikä sopii parhaiten käteesi.Suosittelen Wilsoneita. Omasta kokemuksesta tiedän, että ovat todella hyvät mailat aloittelijoille. Kestävät myös huonommatkin lyönnit:)
- Laherry
Yamaton mailoista en tiedä, mutta itselläni on Wilson Pro Staff Pt:n setti ja hyviä mailoja ovat. Pitäisi tosin hankkia pari lisää. Kokeile ensin miltä maila tuntuu kädessä ja katso sitten vasta hintaa. Ei hinnalla ole niin väliä, kunhan vain maila tuntuu hyvältä käteen.
Niin tuo nimi kirjoitetaan staff eikä stuff. Tuommoinen pikku korjaus vaan :) - Yamaton omistaja
Itse kun ostin ekat mailani 1997, niin ostin silloin spooniksi (puukolmonen) Yamaton teräsvartisen Regal Customin ja maila on vieläkin käytössä. Händäri on nyt vähän reilu 10, joten hyvin on Yamato asiansa ajanut.
Yamato ei ehkä merkkinä ole kaikista tunnetuin, mutta ihan kelpo mailoja ne ovat, aivan kuten suurin osa muistakin mailamerkeistä :)
Suosittelen kuitenkin kokeilemaan molempia mailoja ja ota ne kummat tuntuu enemmän omanlaisilta. - EllaVeera
Olinpa tosiaan kirjoittanut kiireessä hieman epäselvän viestin. Kiitos kuitenkin vastauksista! Wilson on jotenkin tutumpi, ja siksi yritin kysellä Yamatosta. Ei auta muu kuin painua kauppaan ja toivoa, että sieltä löytyy molemmat, jotta pääsee vertailemaan. Tapaamme kenties kentällä :)
- Golffari
Suosittelen kloonimailojen tilaamista Jenkeistä. Saat ihan merkkimailojen vertaiset mailat melkein 1/10 hinnalla halvan taalan siivittämä. Itse pelannut aina kloonimailoilla ja demopäivinä ruiskinut vastaavilla merkkimailoilla ranteet kipeiksi ja eroa ei käytännössä edes huomaa minun tasollani (tasoitus reilut 10). Esim. www.golfclubsandmore.com tai www.pinemeadowgolf.com ovat hyviä kauppoja, toimitus muutamassa päivässä.
Wilsonin PT tai sitä toista merkkiä en kyllä ostaisi. Hyvää golfkesää.
- Tgz
Itsellän Yamato CPI55-raudat ja väyläpuut. Hetkeäkään en ole ostostani katunut. Huomattavasti paremmat ovat olleet kuin aikaisemmat Wilsonit. Händärini 15,5.
Yamatot on Gallawayn "kopiot" ja taitavat tulla osittain vielä samalta tehtaaltakin.
Miksi maksaa merkistä jos lisähyötyä ei oikeasti ole osoitettavissa. JOs joku saa kiksejä, siitä että pelaa samanlaisella pallolla kuin Tiikeri, niin sitten varmaan kannattaa maksaa. Minä en maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?506411Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki894546- 544339
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243378- 2003078
- 402812
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132669törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202666- 1551609
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3271528