Sinkku, oletko koskaan tuntenut polttavaa kevättä rinnassa, mutta joutunut jälleen toteamaan että ensikevääseen?
Sinkkuus ahdistaa eniten keväisin
6
178
Vastaukset
Joo on kyllä moniakin suunnitelmia joita haluais toteuttaa... mut täytyy otsikon mukaisesti todeta jälleen kerran että joskus hamassa tulevaisuudessa. En vaan näe mitään mahdollisuuksia niihin ellei voita lotossa tai jotain.
- Pitää säästää
Autonko meinasit ostaa?
- Surullinen mies
Naisen varmaan.
- näin täällä'
Itse jo keväästä mainitsinkin ohimennen tämänpäiväisessä aloituksessani. Onhan se hieman ikävää kun ihmisiä liikku nyt todella paljon ulkona ja kaikilla rinta täynnä kevättä ja itse ei tietenkään tähän porukkaan kuulu. Pidänkin enemmän vuoden pimeästä ajasta.
Tällä kertaa en taida edes todeta et ensikevääseen vaan että ensielämän keväisiin.
Ja hieman samanlain totean kuten itmies että ihmettä se suorastaan vaatisi. varsinkin kun ei jaksa oikeen yrittää. Suurin ongelmani on huono rahatilanne. Joihinkin ihan ok näköisiin naisiin voisi mahdollisuuksia ollakkin, mut en kestä sitä häpeää kun selviääkin et olen ihan PA.- Naisasialuuseri..rpä
Köyhyys on perseestä ja este. Rikas saa kaikki ja kaiken rahalla. Köyhä tai tavis joutuu keplottelemaan stressaavalla tavalla jatkuvasti. Ei ihme ettei onnaa naisasioidenkanssa.
Pääasia ettei sada paskaa taivaalta ole koko ajan harmaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402