Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tuo soneran touhu, maksan melkein 70 € kuussa että netti ja netti tv toimis mutta mitä sitä p....kaa. nytkin netti on ollut poikki eilis illasta asti. Vuosi sitten kun laitoin netti tv:n niin mulle vannottiin että yhteydet toimii ja tv näkyy hyvin eikä pätki. Meninpä sitte uskomaan näitä myynti h..oja ja tilasin liittymän. Koko vuosi on mennyt pätkivän kuvan kans ja digipoksia käynnistellessä, vikailmoitukseen kun soittaa, niin sieltä sanotaan että vika on minun kaapeleissa. Kaapelitkin olen uusinut paremman huomisen toivossa mutta turhaan. Tänään sonera veti pohjat kun soitin vikailmoituksiin niin keskustelin robotin kans tovin joka paikallisti vian ja lupas 2 päivän sisällä korjata vian, hermostuin ja soitin asiakaspalveluun niin siellä lyödään luuri korvaan 3 kertaa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Soneran laajakaista
Asiakaspalveluako?
1
177
Vastaukset
- 53e7kr6yuk
Itelläkin netti takkuaa välillä tosi pahasti.
Tv:tä en juuri katso mutta varmaan sielläkin sama meno.
Itselläni on soneran nopein yhteys ja asun keskustassa, ~ 40e / kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429