Minkä ikäisenä olet ollut komeimmillasi?

Atleettikotletti

Tai kauneimmillasi?

Minkä ikäisenä olet ollut parhaimmassa kunnossa fyysisesti?

Arvostatko ihmisiä, jotka käyvät kuntosalilla? Oletko seurustellut enemmän kuntosali-ihmisten tai sohvaperunien kanssa?

Kuinka paljon ulkonäkösi on vaikuttanut elämääsi? Työssä? Suhde-elämässä?

12

126

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnian mies

      Minkä ikäisenä olet ollut komeimmillasi? 17v-18v.

      Minkä ikäisenä olet ollut parhaimmassa kunnossa fyysisesti?
      19v. , olin kilpauimari.

      Arvostatko ihmisiä, jotka käyvät kuntosalilla? Kyllä, arvostan saman verran heitäkin, jotka eivät salilla käy.

      Oletko seurustellut enemmän kuntosali-ihmisten tai sohvaperunien kanssa? Olen tuntenut uhden sellaiseksi luokiteltavan kanssa tai ainakin sellaisen mielikuvan hänestä tulee. En nykyään enää, mutta joitakin vuosia sitten vietin aikaa hänen kanssaan.


      Kuinka paljon ulkonäkösi on vaikuttanut elämääsi? Työssä? Ei tietääkseni juurikaan.

      Suhde-elämässä? ( tarkoitat varmaankin ulkonäön vaikutusta vastakkaiseen sukupuoleen )

      Oltuani lihaksikas atleetti naiset tulivat hanakasti juttelemaan, kiinnittivät katseen olemukseeni kaukaa, hymyilivät ja saattoivat sanoa jotain. Ehkä joka kymmenes nainen, joka hymyili minut nähdessään sillä tiettyä luonteenlaatua osoittavalla tavalla. En hymyillyt takaisin. Naisuhde oli helppo saada, mutta en halunnut, koska en harrasta esiaviollista seksiä enkä halua naimisiin ellen rakastu. Ja kun sanon rakastu niin se on todellakin syvällisempää ja aitoa, toisin kuin nämä "rakkaustarinat", joita ympärillään näkee. Vaadin naiselta neitsyyttä.


      Lihottuani naiset lopettivat minut nähdessään hymyilemisen ja aikaisemman kommentin heiton erilaisissa kohtaamistilanteissa kokonaan. Se tuntui hyvältä kun ei saanut naisilta enää huomiota. Olotila muuttui laiskaksi ja mieliala kehnommaksi. Asioita ei jaksanut samaan tahtiin hoidella.

      Laihduttuani sama hymyily naisilta on alkanut taas. Ei kaikki naiset mutta tasaiseen tahtiin aina jotkut. Varsinkin jos ollaan kahden kesken. En hymyile takaisin. Nuo naiset ovat minusta epäasiallisia ja halveksittavia. Suhtaudun heihin epäneitsyeinä käytöksensä pohjalta. Olisi yllätys, jos joku minulle hymyilevä olisi neitsyt. Ei minuakaan hymyilytä jos naisen jossain näen.

      • Hmm. Hymyileminen on ihmisillä vähän sama asia, kuin koirilla hännän heilutus. Koirilla hampaiden näyttäminen kuitenkin varoitus.

        No, nämä naiset eivät hymyile...

        Miles Fisher - This Must Be The Place
        http://www.youtube.com/watch?v=G29d6RDSK1c

        Terapeuttista musaa
        valittuna
        sulle
        ;)


    • Olen nyt elämäni kovimmassa kunnossa! Toistaiseksi... ;)

      En voisi harkita (enää) vakavaa parisuhdetta sohvaperunan (tai muuten epäliikunnallisen ihmisen) kanssa. Ei yksinkertaisesti toimi jos toinen viettää esim mielummin vkonloput sohvalla/baarissa/tms ja toinen taas salilla/lenkkipolulla/tms.

    • Tai kauneimmillasi? 35 ikäisenä.

      Minkä ikäisenä olet ollut parhaimmassa kunnossa fyysisesti? Pari vuotta sitten. Terveelliset elämäntavat yhdistettynä runsaaseen pyöräilyyn. Nyt on päässyt plösähtämään, kiitos autoilun.

      Arvostatko ihmisiä, jotka käyvät kuntosalilla? Oletko seurustellut enemmän kuntosali-ihmisten tai sohvaperunien kanssa? Nykyinen on käynyt varmaan kerran elämässään kuntosalilla, mutta en ole sohvaperunoidenkaan kanssa seurustellut. Sellaisen, jonka kuntosali on remppa- ja pihahommat.

      Kuinka paljon ulkonäkösi on vaikuttanut elämääsi? Työssä? Ei millään lailla. Tai jos olisin mies, olis ollut ehkä enemmän hommia.

      Suhde-elämässä? Sen verran, että olen seukannut sellaisten kanssa, jotka on tykänneet mun ulkonäöstä. Jos olisin ihan eri näköinen olisin seukannut jonkun eri ihmisen kanssa varmaankin, ketä olis sitten se ulkonäkö miellyttänyt.

    • totajoo..

      Moon aina helvetin upee ja hyvä ihminen sellaisena, kun olen. That's it. Eikä siitä sen enempää tartte haastella.

    • 4D tähti

      "Arvostatko ihmisiä, jotka käyvät kuntosalilla? Oletko seurustellut enemmän kuntosali-ihmisten tai sohvaperunien kanssa? "

      Joo arvostan ihan kuten niitäkin, jotka ei käy. Ja niitä jotka käy kuntosalilla muttei oikeastaan tee siellä mitään. Kuntosalit on hauskoja. Aikuiset miehet taantuu vauvan tasolle eikä enää syö ruokaa veitsellä, haarukalla ja lusikalla kuten sivistynyt länsimaalainen vaan ryystää vauvanruokaa muovitörpöstä. Ja pyörii pukuhuoneessa melkein munasillaan peilin edessä kuin akat ulos lähtiessä.

    • Komeimmillaan nyt ja ensi vuonna. Parhaassa fyysisessä kunnossa 2-kymppisenä kilpaurheilijana.

      Arvostan itsestään huolta pitäviä ihmisiä. Pissis-Lissu-syistä salilla käyviä en. Turhamaisuus on rasittava luonteenpiirre, joka pahenee vaan iän myötä.

      Seurustellut olen enempi tavisten kanssa tässä mielessä. Sopivasti kunnostaan huolehtivista. Pari kertaa nainen on kyllä lihonut melko lyhyessä ajassa huomattavasti :p

      On se ihan jees olla törkeen komee :->

      • Oho, miten lyhyt aika?! Yhdeksään kuukauteen vai? Ja kahteen otteeseen! :'D


      • sxthsens kirjoitti:

        Oho, miten lyhyt aika?! Yhdeksään kuukauteen vai? Ja kahteen otteeseen! :'D

        Jotain konkreettista sentään saanu aikaiseksi, jopa kahdesti :)


    • Komeimmillaan tai kauneimmillasi?
      - Noo..jaa-a....sanotaanko, että ikävuodesta 28 eteenpäin.

      Minkä ikäisenä olet ollut parhaimmassa kunnossa fyysisesti?
      - Armeija-aikaan eli kakskymppisenä.

      Arvostatko ihmisiä, jotka käyvät kuntosalilla? Oletko seurustellut enemmän kuntosali-ihmisten tai sohvaperunien kanssa?
      - Ei vaikuta arvostuksen määrään mitenkään. Jaa-a...eikö tuossa oo mitään välimuotoja? Vaikka urheilullisen? Tai aktiivisen?...

      Kuinka paljon ulkonäkösi on vaikuttanut elämääsi? Työssä? Suhde-elämässä?
      - Vaikuttaa lähinnä omaan itsetuntoon ja fiilikseen ja sitä kautta sitten joka elämän laatua parantaen tai heikentäen. Vaikee sanoo onks ollut vaikutusta vai ei...

    • "Minkä ikäisenä olet ollut kauneimmillasi?"
      -25-vuotiaasta lähtien

      "Minkä ikäisenä olet ollut parhaimmassa kunnossa fyysisesti?"
      -mulla on ollu lihavia ja laihoja vuosia, mut tuossa kaksvitosena olin aika hyvässä kunnossa, samoin vuonna 2010, nykyään ihan hyvässä kunnossa mutten parhaimmillani. toisin sanoen aina kun olen ollut fyysisesti raskaassa työssä olen ollut myös hyvässä kunnossa.

      "Arvostatko ihmisiä, jotka käyvät kuntosalilla? Oletko seurustellut enemmän kuntosali-ihmisten tai sohvaperunien kanssa?"
      -arvostan ihmisiä, jotka pitävät itsestään ja kunnostaan huolta, oli se sitten kuntosalia, jumppatunteja tai ihan vaan lenkkeilyä, mikä nyt kenellekin parhaiten sopii. varsinaista sohvaperunaa ei seurustelukumppaneissani ole ollut, ei tosin mitään himokuntoilijaakaan, eli tuossa mielessä aika keskivertoja tyyppejä.

      "Kuinka paljon ulkonäkösi on vaikuttanut elämääsi? Työssä? Suhde-elämässä?"
      -työelämässä tuskin ollenkaan. parisuhteissa tietty ulkonäöllä on merkitystä, ainakin ihastumisvaiheessa, kai sitä on kumppaneiksi valikoitunut sitten sellaisia, joiden naismakuun minä olen sopinut ja jotka ovat sopineet minun miesmakuun.

      mur

    • Sunder

      Komeimmillani olin n. 21-22 vuotiaana, juuri armeijasta päästyäni. Ennen armeijaa liikuin ja kuntoilin paljon, samoin armeijan aikana, lisäksi armeijan aikana sain jonkin verran lisää lihasta joka antoi hieman lisää särmää muuten hoikkaan ja pitkään olemukseeni. Armeijasta lähtiessäni olin 183cm pitkä ja painoa 68kg. Tällöin tuli mm. otettua osaa Paavo Nurmi maratoniin pariin kertaan ja kyllä siinäkin jaksoi koko matkan juosta.
      Ulkonäkö ei suhde-elämässä ole vaikuttanut juuri mihinkään, vientiä oli tuolloin nimittäin vähemmän kuin nykyään. Ensimmäinen seurustelusuhde tuli eteen vasta 24 vuotiaana tällöin olin jo fyysisesti huomattavasti huonommassa kunnossa kuin tuolloin, se suhde kesti muutaman kuukauden, nyt 28 vuotiaana olen vasta päässyt toiseen suhteeseen. Eipä ole enää sikspäkistä tietoakaan, eikä taitaisi mennä cooperissakaan yli 3000m, maratonista puhumattakaan. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe