naisena miesten joukkueessa

lentis

Oon pelannu lentopalloa lähes koko ikäni, nyt pikku kylälläni on naisten harrastejoukko jonka kanssa pelailen. Taso ei ole hurja, kun muilla ei pelitaustaa oo. Miehet pyysi mua omaan joukkuueeseensa, harrastepohjalta sekin. Nyt oon siellä käynyt vuoden ajan. Voin väittää että liikun ja syötän paremmin kuin valtaosa miehistä, mutta voimaa ja ulottuvuutta on tietysti vähemmän kun ukoilla. Verkon korkeus aiheuttaa hyökkäys- ja torjuntatilanteissa v-käyräni nousua. Ja ukot v***uilevat, jos sähläilen verkolla.

Muita naisisa jotka pelaatte miesten kanssa??? Kuinka homma sujuu??? Nyt en puhu sekaporukoista, vaan yhdestä naisesta miesten joukkueessa:)

10

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jnlk

      Siinähän sinulle on mukavaa haastetta, kun pomppua rupeat kehittämään. :)

    • ????????????

      miks sä pellaat siellä?

    • antzza3

      Harrastelijatasolla en näe asiassa mitään ongelmaa, mutta kilpaurheilutasolla naiset kilpailkoon vain naisia vastaan. Syy tähän on vain ja ainoastaan geneettinen, miehet ovat yksinkertaisesti vahvempia ja nopeampia kuin naiset. Mikäli esimerkiksi yleisurheilussa luovuttaisiin sukupuolijaosta, eivät naiset voittaisi yhtään mitalia ikinä.

    • illort

      Arvaappa käviskö toisinpäin...

    • sivusta seurannut

      Jos olet fyysisesti vahva niin ei muuta ku miesten joukkueeseen! Harrastepuolella tiedän naisia, jotka pelaavat jääkiekkoa miesten joukkueessa, juniorikaudesta alkaen. Toki olisivat kovia myös naisten sarjassa, mutta luonnonlahjakkuudet eivät saa tarvittavaa liikunnallista hyvänolon tunnetta, jos muu porukka on fyysisesti heikompaa. Tsemppiä sulle!

    • Se, että miehet hattuilevat sinulle epäonnistuessasi, osoittaa mielestäni heidän suhtautuvan sinuun tasa-arvoisesti. Kuulostaa siltä, että sinä itse vaatisit itseltäsi liikaa. Ei naisen tarvitse olla kaikilla alueilla parempi tullakseen hyväksytyksi "miesten maailmassa".

      Itse olen viettänyt suurimman osan elämästäni tasa-arvoisena "miesten maailmassa". Uudessa työpaikassa varttuneemmat, suorittavan tason työntekijät olivat joskus alkuun ilmiselvästi ennakkoluuloisia, ja heidän luottamuksensa saavuttaminen vaati oman aikansa. Kun ei itse tee numeroa omasta naiseudestaan, kaikki sujuu hyvin. Mielestäni tilanne on parantunut vuosien mittaan, ja nuoremmat sukupolvet ovat oikeasti tasa-arvoisempia ja valmiimpia kohtaamaan toisensa ihmisinä missä tahansa ympäristössä.

      PS: Oma "lentopalloilijan urani" päättyi aikoinaan siihen, että vanhemmat huomasivat minun olevan ainoa naispuolinen pelaaja oman asuntoalueen harrastajajoukossa ja he huolestuivat. Aviomiehen kanssa samanlaista ongelmaa ei tullut vastaan, päinvastoin.

    • 20

      miehet tarvitsi toisenhajuista hikiä saliin

    • Naisen tuoksu

      Miehenä totean, että kun se ainoa mukana pelaava nainen pelasi vielä toissavuonna naisten liigaa, taso-ongelma meinaa kääntyä päälaelleen, ts. me ukot emme tahdo pärjätä...

    • Ei akkoja

      Akat pysyköön lestissään,eihän miehetkään tuppaa akkojen joukkueeseen.

    • floorballo

      Jos nainen on hyvä pelaaja ja pystyy pelaamaan omilla vahvuuksillaan, täyttäen oman paikkansa, niin ok.
      Mieluummin otan pelikaverikseni tasokkaan, hyvällä itseluottamuksella ja pelisilmällä varustetun naispelaajan kuin huonon miehen.

      Mutta jos naisen taso ei vastaa muun peliporukan tasoa, niin silloin saa mun puolesta pelata jossain muualla.

      Omat kokemukseni naispelaajista tulee salibandyn puolelta. Itse pelasin miesten 2. div. pari vuotta sitte. Sarjapeleissä en pelannut naisten kanssa, mutta joitakin turnauksia olen ollut pelaamassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe