Voin rehellisesti sanoa, että olen täysin rakastunut ruotsalaiseen poikaan. Ensimmäisen kerran kun tapasin hänet ihastusta oli ensinäkemästä asti. Niin, ja tunne oli molemminpuolinen ja todella vahva, ikinä en ole tällaista kokenut. Facebook/Skype/Puhelut/Sähköposti/Tekstiviestit/Videopuhelut ovat yhteydenpitovälineemme. Ongelma on, että koemme koko ajan todella suurta ikävää, ja olemme vasta pian 15 vuotiaita. Välimatkaa on se reilut 430km. Oletteko ikinä olleet vastaavassa tilanteessa, ja olisiko teillä vinkkejä tähän kaukosuhteeseen?
Kaipaan todella paljon - onko matka näin nuorelle liikaa?
3
262
Vastaukset
- Ipa.
Eipä paljon kokemusta tuollaisesta ole. Matkaa näyttää olevan todella paljon, ja nuori olet vielä. Tsemppiä kuitenkin suhteeseenne :) !
- SeijaH.
Samaa mieltä suurinpiirtein, jos toisistanne paljon tykkäätte, niin mikäs siinä, sitten kun näette niin eiköhän haleja ja pusuja jaeta senkin edestä ;) Oma 13 vuotias tyttönikin oli noin 300km kaukosuhteesta, eipä paljon onnistunut, mutta aikoivat vanhempima yrittää uudestaan.
- weya
Itse olen 18-vuotias, en siis hirveästi sinua vanhempi, ja oma poikaystäväni asuu 8000 kilometrin päässä. Kerran muutamassa kuukaudessa nähdään ja muuten skypettelemme päivittäin. Kyllähän se ikävä kalvaa ja muutama ensimmäistä kertaa kun piti sanoa hyvästit oli kyllä itku kurkussa muutaman päivän ajan, mutta ihmeen hyvin siihen sopeutuu. Tunnen itseni vahvemmaksi ja hyvästien sanominen on helpompaa kun ajattelee positiivisesti.
Jos todella tykkäätte toisistanne kannattaa todellakin yrittää! Me olemme olleet onnellisesti yhdessä jo kahden vuoden ajan ja toissapäivänä lensin juuri takaisin Suomeen.
Skype on tosiaan todella hyvä apuväline kun näette toisenne ja kuulette toisenne. 430 kilometriä ei ole paha matka ja matkustaa voi monin eri tavoin, voitte matkustella yhdessä ja vuorotella toistenne näkemistä. Olette kovin nuoria, mutta uskon, että suhteenne voi hyvinkin onnistua. Onnea teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269